Ok!quote:Op woensdag 29 september 2021 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Please, laten we ophouden met dit gekissebis. Hier heeft niemand wat aan.
Welnee. Geldt voor iedereen hoor.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wel raar dat alleen naar mij gekeken wordt.
quote:Op woensdag 29 september 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Heb je de posts van vandaag gelezen?
Ze kopieert sieraden van Amerikaanse en een Noorse site 1:1 en laat ze goedkoop namaken, gebruikt zelfs de originele productfoto's op haar eigen site.
En beweert dat ze het allemaal zelf heeft bedacht.
Haha als je de eerste keer al betrapt word op namaakspullen verkopen dan ga je daar toch niet mee door?quote:Op woensdag 29 september 2021 23:25 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft de foto van Maria Tash gebruikt. De merknaam is met de Eraser Tool uitgegumd!
Daardoor krijg je die rare weggewerkte strepen aan de binnenkant.
En dit is slechts een van de vele voorbeelden. De ontwerpers willen nu dat ze hun foto's van haar Stardust site haalt.
Vandaar dat ze vandaag geen tijd had om een vlog op te nemen.
https://lifeofyvonne.nl/p(...)riant=37609313173667
En voor iedereen die heeft besteld:
De eerste foto (diamanten ontwerp Maria Tash) is dus NIET hetzelfde product als op foto 2, je bent misleid.
Echt he, schaamteloos gewoon. Maar ja, hoe moet ze anders haar geld verdienen?quote:Op donderdag 30 september 2021 00:21 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Haha als je de eerste keer al betrapt word op namaakspullen verkopen dan ga je daar toch niet mee door?zeker gezien het feit dat ze ook veel vijanden heeft gemaakt.
Ik had er meer respect voor gehad als ze gewoon om donaties had gevraagd. Dat je voor een zelf gekozen bedrag haar kan sponsoren.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:58 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Echt he, schaamteloos gewoon. Maar ja, hoe moet ze anders haar geld verdienen?
De lijn bestaat sinds 2019 en er was geen vuiltje aan de lucht.
Die Telegram groep schijnt ook maar een paar duizend euro per maand op te leveren (en de juice valt tegen).
Eens, maar je kunt ook eenmalig donerenquote:Op donderdag 30 september 2021 12:32 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik had er meer respect voor gehad als ze gewoon om donaties had gevraagd. Dat je voor een zelf gekozen bedrag haar kan sponsoren.
De website ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:38 schreef Eightyone het volgende:
Lifeofyvonne is offline. En gaf ook nog een waarschuwing in Bitdefender. Tijdelijk, of zou ze toch maar met haar handeltje gestopt zijn?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:26 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon op? Er staan allemaal truien met spion erop.
Je hebt gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
(In eerste instantie was het btw iets anders, maar iig wit met simpele letters, die een verbindingsprobleem omschreven. En ook met een Bitdefender-popup.)
Ik vind Anna nooshin ook niks, maar ze is wel professioneler.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:54 schreef quirina het volgende:
Nou snap ik waarom ze zo op Anna Nooshin haat.
Want Anna heeft wel haar shit voorelkaar.
Naast de Ditjes&Datjes (^^+ https://www.ditjesendatje(...)akelen-advocaten-in/) pakt Roddelpraat het nu ook op:quote:
quote:,,Ik moet zeggen, de hele tijd dat ik dit deed, voelde het niet lekker'', gaf de modeblogster en voormalig Telekids-Keet-presentatrice gisteravond laat toe in RTL Boulevard. ,,Ergens weet je dat dat niet mag en je bent op je hoede: Is vandaag de dag dat ze erachter komen? Het is niet chill, niet relaxed en dus was ik bijna opgelucht toen ze erachter kwamen.''
Of de vlogster ooit weer zoiets durft te doen? ,,Nee, nee. Nooit meer!''
"Kijk, mijn neus groeit!"quote:Of de vlogster ooit weer zoiets durft te doen? ,,Nee, nee. Nooit meer!''
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:08 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ik begin mijn sympathie voor haar te verliezen.
De sapkanaal kids posten toch wat over de haters? Yvonne repost het alleen maar en dit zal vast op Guido & co slaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit maakt het vast ook niet beter.
Tot nu toe geen enkele reactie van Yvonne, niet naar de bedrijven, niet in een vlog.
Nou ja, natuurlijk wel een foto met de Juicechannel-kids dat het allemaal haters zijn![]()
Bijzonder.
Ze schrijft er zelf ook iets bovenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De sapkanaal kids posten toch wat over de haters? Yvonne repost het alleen maar en dit zal vast op Guido & co slaan.
Je maakt je hier best druk over hè? (No offence hoor)quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit maakt het vast ook niet beter.
Tot nu toe geen enkele reactie van Yvonne, niet naar de bedrijven, niet in een vlog.
Nou ja, natuurlijk wel een foto met de Juicechannel-kids dat het allemaal haters zijn![]()
Bijzonder.
Het is interessant hoe dit alles bij elkaar werkt. Yvonne die (al dan niet verzonnen en vaak niet gecontroleerde) roddels over anderen brengt en ze aanspreekt tot ze zoveel last van de negativiteit hebben dat ze mediatraining nodig hebben/in rehab gaan/van de aardbodem verdwijnen, blijkt zichzelf een stuk minder hoge standaarden op te leggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:23 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Je maakt je hier best druk over hè? (No offence hoor)
Misschien eens iets nuttigers gaan doen met je tijd bedoeld ze.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:54 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is interessant hoe dit alles bij elkaar werkt. Yvonne die (al dan niet verzonnen en vaak niet gecontroleerde) roddels over anderen brengt en ze aanspreekt tot ze zoveel last van de negativiteit hebben dat ze mediatraining nodig hebben/in rehab gaan/van de aardbodem verdwijnen, blijkt zichzelf een stuk minder hoge standaarden op te leggen.
Ben benieuwd hoe lang ze dit vol kan houden nu ook een soort oorlogje lijkt te ontstaan tussen gretige Insta juice-kanalen en oudere media als Story/RTL Boulevard/Shownieuws (haters).
Ohhh Ik wil niet kijken.......Ik vind het zo een raar wijf Yvonne. Totaal niet grappig.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:19 schreef quirina het volgende:
Mijn God wat is die Yvonne weer zuur naar Anna Nooshin. Why?
Wie is Anna Nooshin ?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:54 schreef quirina het volgende:
Leg dit eens uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen nooit meer te posten zodra André kapte met die overkill aan Hazes overal.
André kapt ermee, dus Oot genoot en stopt met posten.
Maar ik lees wel, en serieus? Wat een bagger komt hier voorbij zeg.
Wees blij dat die engnek eindelijk weg is, Sarah nog steeds een niks is. En Rochel voor het eerst in 20 jaar eens drie weken uit de media is.
Heerlijk. En vooral houden zo.
Edit:
Ik post ook nog in het verkeerde topic. Wat een drama.
Graag, klaar met die gemaakte Fame van Hazes. Was lekker rustig halverwege september.quote:
Kutnijd. Vrouwen gunnen elkaar niks. Krabben mentaliteit.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:19 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat ze hartstikke jaloers is op Anna.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:19 schreef quirina het volgende:
Nasty! Ze verdraait het verhaal en geeft gewoon de schuld aan de gene die haar ervoor waarschuwde en zet haar ook nog eens neer als shady , zielig en wraakzuchtig persoonquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:16 schreef MissJ het volgende:
Yvonne is trouwens al eens aangeklaagd voor plagiaat en heeft daar een video over gemaakt.
Hier ook een artikel:
https://www.cosmopolitan.(...)eklaagd-door-chanel/
Echt zo ontzettend dom dat ze dus nu weer met dat soort praktijken bezig lijkt te zijn.
Yvonne beurt minstens 300k per maand. Die heeft haar 'shit' dus ook wel aardig op ordequote:Op maandag 4 oktober 2021 15:54 schreef quirina het volgende:
300k per maand?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Yvonne beurt minstens 300k per maand. Die heeft haar 'shit' dus ook wel aardig op orde
Sowieso dat ze in die valstrik getrapt is, en dan gaat janken over de journalistieke code, ga eens gauw normaal doen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nasty! Ze verdraait het verhaal en geeft gewoon de schuld aan de gene die haar ervoor waarschuwde en zet haar ook nog eens neer als shady , zielig en wraakzuchtig persoon![]()
Wat een wijf
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Yvonne beurt minstens 300k per maand. Die heeft haar 'shit' dus ook wel aardig op orde
Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
3 ton per maand?? yeah right! waar kun je dat factchecken?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft alleen al 33.500 premium leden op haar Petje Af. Tientje per maand kost een lidmaatschap, dus reken maar uit.quote:
Eh, nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft alleen al 33.500 premium leden op haar Petje Af. Tientje per maand kost een lidmaatschap, dus reken maar uit.
Al het andere, dus inkomsten van YouTube en de kleding/sieraden shop en eventuele sponsordeals komen daar nog bij.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:34 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen die 10 euro willen betalen voor een telegram groep met juice ellenlange verhalen over vermeende narcisten
Weinig kosten ook en lekker thuiswerken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:35 schreef YT123 het volgende:
Ik dacht ~3000 betalende leden op haar Telegram-kanaal? Maar nog steeds wel lekker cashen ja.
Just like Ghislaine Maxwell..quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Weinig kosten ook en lekker thuiswerken.
yeap "juice" verzinnen en die debielen betalen wel. Toch wel tekenend wat de staat van Nederland met Gen Z is. De generatie die eigenlijk te dom is om te kakken of werken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Weinig kosten ook en lekker thuiswerken.
She smart.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:27 schreef Draak31 het volgende:
Onze Yv.Wel typisch dat er zo veel incellerige fok!kertjes zo'n hekel hebben aan Yv, dorstige sukkels. Heerlijke vrouw is het, mooi van binnen en van buiten. Niets dan lof.
quote:Max Pam over roddelvlogger Yvonne Coldeweijer. ‘Er moet een blog komen waarin wordt verteld dat zij al jaren onvruchtbaar is, dat ze haar vriend bedriegt en dagelijks een flinke snuif coke neemt om op te been te blijven. Alles wat ze zelf roddelt, maar dan minstens in het kwadraat. Dat zal haar leren!’
quote:De wereld zit vol vervelend mensen. Zelf zal ik er ook wel één zijn, in de ogen van sommige anderen. Een van de dingen waardoor vervelende mensen zich onderscheiden van niet-vervelende mensen is overlast. En overlast veroorzaakt ergernis.
Hierbij drie manieren om vervelende mensen het hoofd te bieden
1. Keihard terug slaan.
Neem die tuthola van een Yvonne Coldeweijer. Ik had nog nooit van haar gehoord. Een tijdje geleden stond ze ineens voor de rechter: een jonge blonde vrouw met een gezichtje waarin echte snuggerheid ontbreekt. Ze bleek een roddelvlogger te zijn, iemand die op haar eigen blog roddels verspreidt over Bekende Nederlanders. Ze strooit juice uit over BN’ers als een hond, die pist wanneer hij een spoor wil achterlaten voor een teefje. Yvonne kreeg een proces aan haar broek van Samantha Steenwijk – ook al geen licht – omdat die ten onrechte had verklaard dat Samantha illegale afslankpillen gebruikt. En zoiets slikt dikke Samantha niet, echt niet.
Bij de rechter ging Yvonne ineens heel chique doen! Het ging om de vrijheid van meningsuiting! Ze was een echte journalist! Nee, hoor, overmacht, ze kon haar bronnen niet prijs geven!
100 tegen 1 dat ze helemaal geen bronnen had, alles was gewoon uit haar eigen dikke poezelige duim gezogen. Ze werd veroordeeld, maar ik vond de rechter nog tamelijk mild. Was ik de rechter geweest dan had ik Yvonne Coldeweijer een enorme douw gegeven. Duizenden euro’s boete en wc’s schoonmaken in een bejaardentehuis, om mee te beginnen. En met haar kop in haar eigen stinkende bronnen geduwd.
Daarmee was de zaak nog niet afgelopen. Bij BNR haalden ze een grap met Yvonne uit. Ze stuurde haar de anonieme tip dat presentatrice Talitha Muusse – wie is dat nou weer? – drugs gebruikt. En zie: Yvonne tippelde erin!
Lachen natuurlijk. En nu gaat de arme schat van een Yvonne naar de Raad voor de Journalistiek om haar beklag te doen. Heb je het ooit zo zout gegeten?
Als het aan mij ligt worden zulke roddelvloggers nog veel harder aangepakt. Een koekje van eigen deeg moet je ze geven. Wijlen Rudy Kousbroek ergerde zich bijvoorbeeld verschrikkelijk aan herrie. Hij heeft daarom eens voorgesteld een enorme mobiele versterker te bouwen, die ingezet kan worden tegen een ieder die zich schuldig maakt aan geluidsoverlast. Dit apparaat zou in staat moeten zijn om alles wat het opneemt tienvoudig versterken en terugkaatsen naar degene die het geluid veroorzaakt. Kortom, een keihard Tit for Tat is hét principe om iedereen die overlast veroorzaakt met gelijke munt terug te betalen.
Er moet dus een blog komen waarin wordt verteld dat Yvonne Coldeweijer al jaren onvruchtbaar is, dat ze daarbij als een onecht kind door het leven gaat, dat zij verwekt is in zonde, dat ze haar vriend bedriegt en dagelijks een flinke snuif coke neemt om op te been te blijven. Alles wat ze zelf roddelt, maar dan minstens in het kwadraat. Dat zal haar leren!
Ik weet niet wie die Max is, maar de haat drupt er vanaf. Onder het mom van ik ben woke dus ik mag alles zeggen. Puur vergif die nieuwe generatie.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:44 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/c(...)re_code=7l8Gt9J2DZBC
[..]
[..]
Ja, dat is Yvonne zeker.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die Max is, maar de haat drupt er vanaf. Onder het mom van ik ben woke dus ik mag alles zeggen. Puur vergif die nieuwe generatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |