Zweden is ook mooi, veel bossenquote:Op zondag 31 juli 2022 23:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja, maar ik ben dan ook vreselijk naÏef. Ik geloofde heel lang dat een regering wel in staat was de slachtoffers van de toeslagenaffaire bijvoorbeeld eerlijk te behandelen. Of dat je in dit land een eerlijk minimumloon krijgt, nadat alles en iedereen het er over eens is dat je van het huidige minimumloon niet kunt rondkomen. Maar nee. Ik ben in rap tempo heel erg pessimistisch geworden over dit land.
EN DAN BLOKKEERT MORAALRIDDER YVONNE MIJ OOK NOG, MIJN LAATSTE HOUVAST WAT DOE JEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Vluchtkoffer voor Canada of in eerste instantie Denemarken maar in orde brengen.
Die uitstraling alleen al.quote:Op maandag 1 augustus 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind die Yvonne zo naar mens. Vreselijk, en ze denkt heel wat te zijn.
Ja vreselijk, Ze denkt echt dat ze het isquote:
Het type waarbij je al voelt dat het niet pluis is als je in haar ogen kijkt.quote:
De mensen die lid zijn en ervoor betalen zijn nog veel erger. Zij houden het in stand.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het type waarbij je al voelt dat het niet pluis is als je in haar ogen kijkt.
En niet pas sinds dat juice-gebeuren, maar ervoor ook al.
Eightyone in SHO / Aan welke BN'ers heb jij een bloedhekel?
Allebei een creepquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:27 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Aandachtsgeile YvGODIN klust lekker bij
nog wel veel meer, samen met Ton F van Dijk heeft hij een nogal onthullende mediapodcast op BNR. Het is niet zomaar een journalist waarmee ze samenwerktquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:49 schreef Andromache het volgende:
Aan Mark Koster hebben we wel Mol-gate te danken.
Voor een tientje per maand stuur ik je screens van al haar berichten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:48 schreef Andromache het volgende:
Pffff echt zo niet leuk dit, ik ben al jaren SHO-incrowd en nou mag ik bij Yvonne niet meer bijblijven. Triest. Van mij, wel te verstaan. Ik heb al een nieuw account aangemaakt, met VPN, ander apparaat, maar de blokkade blijft ergens hangen, op pc, talet en foon. Nou moet ik zeker in de bieb een nieuw account aanmaken en ook alleen daar Yvonne gaan volgen?![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:15 schreef -Spring het volgende:
[..]
Voor een tientje per maand stuur ik je screens van al haar berichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |