Is dat dat je achteraf naar je hand kijkt?quote:
Er is maar één iemand die hier goed rekening mee hield en dat was Perez. Die had nul risico dat mensen van achter de bocht niet haalden en hem daarbij van de baan reden. Perez driver of the dayquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal correct deze omschrijving. En als Max een supermens was geweest had die daar rekening mee gehouden.
Maar ook Max is niet foutloos, hoe graag we het ook willen.
Je meldt het alsof dit bekende feiten zijn. Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:09 schreef vosss het volgende:
[..]
In plaats daarvan remt lewis veel later dan hij in welke ronde dan ook dat hele weekend gedaan heeft. Met vuile banden. En een volle tank. Waardoor hij met die vuile banden èn een volle tank met enkele tientallen kilometers per uur harder die bocht in vliegt.
Jij denkt dat Lewis met een halve tank benzine gestart is??quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je meldt het alsof dit bekende feiten zijn. Waar haal je dit vandaan?
1) remt lewis veel laterquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij denkt dat Lewis met een halve tank benzine gestart is??
Filmpje niet gezien?quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:58 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
1) remt lewis veel later
2) remt lewis veel later dan hij in welke ronde dan ook
3) remt lewis veel later dan hij in welke ronde dan ook dat hele weekend gedaan heeft.
4) met enkele tientallen kilometers per uur harder die bocht in vliegt.![]()
![]()
Dit zeg je in posting 146 van dit topic, vandaag 28 juli om 18:43
Nee. Daarom vroeg ik waar je het vandaan haalde.Dat was gewoon een oprechte vraagquote:
Sterk staaltje victimblaming hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:38 schreef Fer het volgende:
Al werd Lewis gediskwalificeerd voor de race, dan nog is de schade groter voor degene die buitenom eraf geduwd wordt en in de muur achterblijft.
Hamilton heeft het zelf nog gezegd tegen Max na het Ocon incident in Interlagos.
You had more to lose.
en als zou blijken dat Verstappen op het einde van het jaar het WK zou verliezen, dan gaat het er weer over...quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goddetering. Hebben we het hier nu nog oprecht over?
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en als zou blijken dat Verstappen op het einde van het jaar het WK zou verliezen, dan gaat het er weer over...
Mensen trappen in de Mercedes propaganda, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goddetering. Hebben we het hier nu nog oprecht over?
Go on. Max pakt Lewis dit jaar echt wel gemakkelijk in hoor, die Mercedes is verre van top.
En dan verliest ie het op minder dan 22 punten, dan laait de discussie weer op "Als Lewis gediskwalificeerd was in GB, dan was Max WK geweest."quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee.
Alles nog in eigen hand met nog een half seizoen te gaan
25 miljoen voor Alonso is wel flink overgewaardeerd, volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:18 schreef THEFXR het volgende:
**Forbes 2021 driver base earnings **
1 Lewis Hamilton (Mercedes) $62million
2 Max Verstappen (Red Bull) $42million
3 Fernando Alonso (Alpine) $25million
4 Sergio Perez (Red Bull) $18million
5 Sebastian Vettel (Aston Martin) $15million
6 Charles Leclerc (Ferrari) $12million
7 Valtteri Bottas (Mercedes) $10million
8 Daniel Ricciardo (McLaren) $10million
9 Lando Norris (McLaren) $9million
10 Carlos Sainz (Ferrari) $8million
Norris wordt wel flink onderbetaald, trouwensquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:18 schreef THEFXR het volgende:
**Forbes 2021 driver base earnings **
1 Lewis Hamilton (Mercedes) $62million
2 Max Verstappen (Red Bull) $42million
3 Fernando Alonso (Alpine) $25million
4 Sergio Perez (Red Bull) $18million
5 Sebastian Vettel (Aston Martin) $15million
6 Charles Leclerc (Ferrari) $12million
7 Valtteri Bottas (Mercedes) $10million
8 Daniel Ricciardo (McLaren) $10million
9 Lando Norris (McLaren) $9million
10 Carlos Sainz (Ferrari) $8million
Niet zo erg als Perez en Bottasquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
25 miljoen voor Alonso is wel flink overgewaardeerd, volgens mij.
dit dus.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
En dan verliest ie het op minder dan 22 punten, dan laait de discussie weer op "Als Lewis gediskwalificeerd was in GB, dan was Max WK geweest."
Dan was Lewis dus beter in het slot van het seizoen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
En dan verliest ie het op minder dan 22 punten, dan laait de discussie weer op "Als Lewis gediskwalificeerd was in GB, dan was Max WK geweest."
vind Perez hoog zitten, dat RB betaald echt goed!!quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
25 miljoen voor Alonso is wel flink overgewaardeerd, volgens mij.
In perspectief, RBR betaalt voor 2 rijders hetzelfde wat Mercedes voor eentje betaaldquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vind Perez hoog zitten, dat RB betaald echt goed!!
Maar wat zou dat verplichte nieuwe bewijsmateriaal dan moeten zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik durf daar geen gok op te doen, het zal niet de eerste keer zijn dat er een verrassende uitslag uit zo'n situatie rolt.
Dat is aan de FIA om te bepalen. De regel is dat een beroep tegen een straf alleen kan op basis van nieuw bewijsmateriaal wat de stewards tijdens de race niet voorhanden hadden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar wat zou dat verplichte nieuwe bewijsmateriaal dan moeten zijn?
Nee, maar wat zou het kunnen zijn? Filmpje van een toeschouwer? Geheime notities van Mercedes die tussen het oud papier zaten?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is aan de FIA om te bepalen. De regel is dat een beroep tegen een straf alleen kan op basis van nieuw bewijsmateriaal wat de stewards tijdens de race niet voorhanden hadden.
Tja, ik zou gokken op telemetrie data maar dat is een gok.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, maar wat zou het kunnen zijn? Filmpje van een toeschouwer? Geheime notities van Mercedes die tussen het oud papier zaten?
Of GPS dataquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik zou gokken op telemetrie data maar dat is een gok.
Of het dan andersom is valt nog maar te bezien. Lastig te voorspellen wat er gebeurt als 2 auto's elkaar raken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
....
Lewis wilde zich niet gewonnen geven. Iets met ego's. Eenzelfde situatie maar dan andersom gaan we waarschijnlijk ook nog wel zien tussen die 2 haantjes
Die discussie mag je dan tegen die tijd weer gaan voeren in de oplaaiende discussie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan was Lewis dus beter in het slot van het seizoen.
Hier gaat iets fout.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:30 schreef Sjeunie het volgende:
https://www.autosport.com(...)7ISXLSEPss-q3rQ4GbfU
En terecht, gehuil van Horner gaat echt te ver, zou me kapot schamen met zn hyopcryte gejank als ik Max was...
Dat lijkt me ook niet, nee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vermoed dat het beroep van Red Bull niet ergens toe gaat leiden.
Vooral het '' the evidence had been created rather than discovered'' laat zien hoe laag Horner wil zinken...quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, nee.
[ twitter ]
Mja, Will Buxton is ook wel erg op de hand van Lewis Hamilton. Red Bull heeft gewoon aan de hand van GPS data laten zien dat Hamilton harder die bocht in ging dan-ie anders deed. Zo raar is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Vooral het '' the evidence had been created rather than discovered'' laat zien hoe laag Horner wil zinken...
Het was wanhopig van de start, en ''creating evidence'' is de cherry on top voor mij, race incident, niks meer niks minder!quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, Will Buxton is ook wel erg op de hand van Lewis Hamilton. Red Bull heeft gewoon aan de hand van GPS data laten zien dat Hamilton harder die bocht in ging dan-ie anders deed. Zo raar is dat nou ook weer niet.
Hoe laag kun je zakkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slachtofferrol Mercedesjes![]()
[ afbeelding ]
Horner gedraagde zich als een Karen, kwam aan met ''zelf gemaakt bewijs'', en Mercedes is in de slachteroffer rol??quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Blij? dit was de enige uitkomst, tenzij je een oranje bril op je doppen had...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
Dat statement toont aan dat ze compleet van het padje zijn.
Zeg dan dat je blij bent met de uitkomst en laat gewoon die hele tweede alinea weg. Die alinea toont hun ware aard helaas aan.
ik had ook geen andere uitkomst verwacht, maar ze wanen zich zo ongeveer de heilige hemzelfquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:03 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Blij? dit was de enige uitkomst, tenzij je een oranje bril op je doppen had...
Ze hadden beiden toe moeten geven dat het een race incident was, kan begrijpen dat Red Bull at the time de hoogst mogelijke penalty wilde invoeren tegen Hamilton vanwege het punten verlies, maar zelfs dat was imo een ''stretch''' beide waren hard aan het racen, wilden elkaar geen inch geven, en tja dan gebeurt dit,. was te verwachten..quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik had ook geen andere uitkomst verwacht, maar ze wanen zich zo ongeveer de heilige hemzelf
*zucht*quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:18 schreef Sjeunie het volgende:
Het zal mij ook niet verbazen als Max gigantisch de wind van voren heeft gehad van Horner, dat soort risico nemen was nergens voor nodig, al had ie gesettled voor 2e plaats, zou hij nog ruim voor liggen in de punten, of hij had ff kunnen wachten totdat DRS available was, en dan Hamilton inhalen, maar imo lijkt Max niet van zijn fouten te leren... snel zijn, okay, maar slim racen zit er tot nu toe niet bij hem in...
Oke Lokale_Notabelequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:18 schreef Sjeunie het volgende:
Het zal mij ook niet verbazen als Max gigantisch de wind van voren heeft gehad van Horner, dat soort risico nemen was nergens voor nodig, al had ie gesettled voor 2e plaats, zou hij nog ruim voor liggen in de punten, of hij had ff kunnen wachten totdat DRS available was, en dan Hamilton inhalen, maar imo lijkt Max niet van zijn fouten te leren... snel zijn, okay, maar slim racen zit er tot nu toe niet bij hem in...
Oké, leuke act en doorrrrrrquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:18 schreef Sjeunie het volgende:
Was het slim om in de eerste lap alles op te geven terwijl je een punt of 30 voor op ligt? Nah dacht het niet...quote:
Zijn wij het überhaupt wel eens niet eens?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:28 schreef vosss het volgende:
Ik ben het steeds vaker eens met @:nattekat
Dus dan ziet het eruit zegmaar
Als ik jou was zou ik Jos ff appen en hem je bevindingen doorgeven. Ik denk wel dat Max en Jos er oren naar hebben wat jij “dacht”.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:27 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Was het slim om in de eerste lap alles op te geven terwijl je een punt of 30 voor op ligt? Nah dacht het niet...
HAHAHAHAquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet dat de FIA Max dit in bepaalde mate aanrekende? oftewel je praat onzin...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht*
voor de honderste keer: dit is totaal niet Max aan te rekenen, 0.0%
De stewards hebben zo'n kant-en-klaar tekstje waar alleen de namen in worden gezet. Maar goede poging, ik geef hem een 2/10 voor originaliteit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:32 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Je weet dat de FIA Max dit in bepaalde mate aanrekende? oftewel je praat onzin...
Was het slim om in de eerste lap een do or die actie te plaatsen terwijl je een punt of 30 achter ligt, waarbij het risico op allebei uitvallen vele malen groter is dan dat je met diezelfde actie aan het einde van de rit 25 punten inloopt? Nah dacht het niet...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:27 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Was het slim om in de eerste lap alles op te geven terwijl je een punt of 30 voor op ligt? Nah dacht het niet...
Geen idee. Eens denken.... grote tieten of kleine tieten?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn wij het überhaupt wel eens niet eens?
Gewoon perfecte proportiequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Eens denken.... grote tieten of kleine tieten?
Wat is er met jou gebeurd?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom een statement eruit gooien met als motief op een "trap na" te geven na een beroep dat tot niets leidt? Beetje onnodig en onzinnig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd?![]()
Dit is een prima statement
Ideetje, neem ff je oranje bril af...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom een statement eruit gooien met als motief op een "trap na" te geven na een beroep dat tot niets leidt? Beetje onnodig en onzinnig.
Het lijkt een beetje alsof ze dit doen omdat ze op de baan moeilijk kunnen winnen en dan dit soort wissewasjes gaan lopen vieren
Hoop dat Mercedes een goed pak slaag krijgt dit weekend.
Je hebt het tegen één van de grootste #teamhamilton aanhangersquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:47 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ideetje, neem ff je oranje bril af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |