Blij? dit was de enige uitkomst, tenzij je een oranje bril op je doppen had...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
Dat statement toont aan dat ze compleet van het padje zijn.
Zeg dan dat je blij bent met de uitkomst en laat gewoon die hele tweede alinea weg. Die alinea toont hun ware aard helaas aan.
ik had ook geen andere uitkomst verwacht, maar ze wanen zich zo ongeveer de heilige hemzelfquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:03 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Blij? dit was de enige uitkomst, tenzij je een oranje bril op je doppen had...
Ze hadden beiden toe moeten geven dat het een race incident was, kan begrijpen dat Red Bull at the time de hoogst mogelijke penalty wilde invoeren tegen Hamilton vanwege het punten verlies, maar zelfs dat was imo een ''stretch''' beide waren hard aan het racen, wilden elkaar geen inch geven, en tja dan gebeurt dit,. was te verwachten..quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik had ook geen andere uitkomst verwacht, maar ze wanen zich zo ongeveer de heilige hemzelf
*zucht*quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:18 schreef Sjeunie het volgende:
Het zal mij ook niet verbazen als Max gigantisch de wind van voren heeft gehad van Horner, dat soort risico nemen was nergens voor nodig, al had ie gesettled voor 2e plaats, zou hij nog ruim voor liggen in de punten, of hij had ff kunnen wachten totdat DRS available was, en dan Hamilton inhalen, maar imo lijkt Max niet van zijn fouten te leren... snel zijn, okay, maar slim racen zit er tot nu toe niet bij hem in...
Oke Lokale_Notabelequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:18 schreef Sjeunie het volgende:
Het zal mij ook niet verbazen als Max gigantisch de wind van voren heeft gehad van Horner, dat soort risico nemen was nergens voor nodig, al had ie gesettled voor 2e plaats, zou hij nog ruim voor liggen in de punten, of hij had ff kunnen wachten totdat DRS available was, en dan Hamilton inhalen, maar imo lijkt Max niet van zijn fouten te leren... snel zijn, okay, maar slim racen zit er tot nu toe niet bij hem in...
Oké, leuke act en doorrrrrrquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:18 schreef Sjeunie het volgende:
Was het slim om in de eerste lap alles op te geven terwijl je een punt of 30 voor op ligt? Nah dacht het niet...quote:
Zijn wij het überhaupt wel eens niet eens?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:28 schreef vosss het volgende:
Ik ben het steeds vaker eens met @:nattekat
Dus dan ziet het eruit zegmaar
Als ik jou was zou ik Jos ff appen en hem je bevindingen doorgeven. Ik denk wel dat Max en Jos er oren naar hebben wat jij “dacht”.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:27 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Was het slim om in de eerste lap alles op te geven terwijl je een punt of 30 voor op ligt? Nah dacht het niet...
HAHAHAHAquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slachtofferrol Mercedesjes![]()
[ afbeelding ]
Je weet dat de FIA Max dit in bepaalde mate aanrekende? oftewel je praat onzin...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht*
voor de honderste keer: dit is totaal niet Max aan te rekenen, 0.0%
De stewards hebben zo'n kant-en-klaar tekstje waar alleen de namen in worden gezet. Maar goede poging, ik geef hem een 2/10 voor originaliteit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:32 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Je weet dat de FIA Max dit in bepaalde mate aanrekende? oftewel je praat onzin...
Was het slim om in de eerste lap een do or die actie te plaatsen terwijl je een punt of 30 achter ligt, waarbij het risico op allebei uitvallen vele malen groter is dan dat je met diezelfde actie aan het einde van de rit 25 punten inloopt? Nah dacht het niet...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:27 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Was het slim om in de eerste lap alles op te geven terwijl je een punt of 30 voor op ligt? Nah dacht het niet...
Geen idee. Eens denken.... grote tieten of kleine tieten?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn wij het überhaupt wel eens niet eens?
Gewoon perfecte proportiequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Eens denken.... grote tieten of kleine tieten?
Wat is er met jou gebeurd?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom een statement eruit gooien met als motief op een "trap na" te geven na een beroep dat tot niets leidt? Beetje onnodig en onzinnig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd?![]()
Dit is een prima statement
Ideetje, neem ff je oranje bril af...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom een statement eruit gooien met als motief op een "trap na" te geven na een beroep dat tot niets leidt? Beetje onnodig en onzinnig.
Het lijkt een beetje alsof ze dit doen omdat ze op de baan moeilijk kunnen winnen en dan dit soort wissewasjes gaan lopen vieren
Hoop dat Mercedes een goed pak slaag krijgt dit weekend.
Je hebt het tegen één van de grootste #teamhamilton aanhangersquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:47 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ideetje, neem ff je oranje bril af...
Laat zien dan? In geen enkel document is max aangewezen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:32 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Je weet dat de FIA Max dit in bepaalde mate aanrekende? oftewel je praat onzin...
Ideetje: reageer inhoudelijk of nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:47 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ideetje, neem ff je oranje bril af...
Dat zegt eigenlijk dat ze het al wisten, en dat daar zo'n fopstrafje op staat schijnbaar.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:00 schreef opreis het volgende:
Het schijnt dat ze Albon met een RB15 op Silverstone hebben laten rijden om aan te tonen dat de lijn van Lulu met die snelheid kansloos was. Alleen hebben de stewards er niet naar willen kijken. Op zich snap ik dat wel, want je moet ergens als scheidsrechters ook gewoon een lijn kunnen trekken. Alleen toont het wel aan hoe ver/zeker RB is dat Lulu fout is geweest (zoals de stewards ook al vonden) maar ook vooral hoe ver RB bereid is te gaan voor Max.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:00 schreef opreis het volgende:
Het schijnt dat ze Albon met een RB15 op Silverstone hebben laten rijden om aan te tonen dat de lijn van Lulu met die snelheid kansloos was. Alleen hebben de stewards er niet naar willen kijken. Op zich snap ik dat wel, want je moet ergens als scheidsrechters ook gewoon een lijn kunnen trekken. Alleen toont het wel aan hoe ver/zeker RB is dat Lulu fout is geweest (zoals de stewards ook al vonden) maar ook vooral hoe ver RB bereid is te gaan voor Max.
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ideetje: reageer inhoudelijk of niet
Sorry, the comments zijn nou eenmaal lachwekkend, post minder lachwekkende onzin misschien?quote:
Wat is er lachwekkend?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Sorry, the comments zijn nou eenmaal lachwekkend, post minder lachwekkende onzin misschien?
Nou ik heb Mercedes niet één uitspraak over Verstappen horen doen die een beetje in de buurt komt bij dr Markoquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:47 schreef opreis het volgende:
Ik vind dat een team dat zo graag competitie schreeuwt te willen dat dit wel een beetje sneu is. Alsof niemand kritiek op Lulu mag hebben maar zelf mogen ze wel kritiek op anderen hebben.
Daar gaat echt niks uitrollen. Mercedes heeft FIA al jaren in de zak zitten. De hele situatie met DAS van vorig jaar heeft dat al duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:54 schreef opreis het volgende:
Ze mogen bij de FIA nu ook wel eens werk gaan maken van die flexi front wings van Mercedes. Dat duurt ook een eeuwigheid in vergelijking met de rear wings van RB.
Mja, al kan RB er wel nog via de media wat druk op gooien. Het lijkt erop dat RB geen fucks geeft en alles uit de kast trekt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar gaat echt niks uitrollen. Mercedes heeft FIA al jaren in de zak zitten. De hele situatie met DAS van vorig jaar heeft dat al duidelijk gemaakt.
mwah, DAS was gewoon niet in de regels omschreven, dit welquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar gaat echt niks uitrollen. Mercedes heeft FIA al jaren in de zak zitten. De hele situatie met DAS van vorig jaar heeft dat al duidelijk gemaakt.
Ligt eraan hoe je het leest, en de vleugels voldoen aan de testen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, DAS was gewoon niet in de regels omschreven, dit wel
Er stond nergens dat de wielen niet onafhankelijk van elkaar gedraaid mochten worden. Dat staat er nu wel in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het leest, en de vleugels voldoen aan de testen.
Er stond wel dat je de ophangingsinstelling niet mag veranderen tijdens het rijden, behalve sturen. Dat is nu verduidelijkt volgens mij. Had MB een ándere hendel gemaakt, was het wel illegaal - als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er stond nergens dat de wielen niet onafhankelijk van elkaar gedraaid mochten worden. Dat staat er nu wel in.
Dat klopt. Maar ze gebruikten de stuurinrichting om de wielen tegengesteld te sturen. Dat was legaal. Dat hebben ze aangepast door in de regels op te nemen dat de wielen dezelfde kant op moeten sturen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er stond wel dat je de ophangingsinstelling niet mag veranderen tijdens het rijden, behalve sturen. Dat is nu verduidelijkt volgens mij. Had MB een ándere hendel gemaakt, was het wel illegaal - als ik het goed heb begrepen.
De achtervleugels waren ook gewoon conform de regels. En doorstonden alle FIA-tests.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er stond nergens dat de wielen niet onafhankelijk van elkaar gedraaid mochten worden. Dat staat er nu wel in.
Dat ze zelf Max door het slijk probeerden te halen (zowel Hamilton als Mercedes) door hem neer te zetten als een te agressieve coureur die geen respect had voor Hamilton en meer van die onzin vergeten ze voor het gemak even?!quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |