quote:
niks tegen hem maar het wordt wel tijd dat hij wat anders gaat doenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:00 schreef babylon het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand niet fan van Kimi is.
Eens, en die niets zeggen in een interview-act ben ik ook na 20 jaar wel klaar mee.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks tegen hem maar het wordt wel tijd dat hij wat anders gaat doen
Je kan er ook een talent inzettenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:32 schreef opreis het volgende:
Zolang de Latifi's, Mazepins en Strolls er ook nog rondrijden kan je daar net zo goed een wereldkampioen in zijn nadagen bij hebben. Lekker boeiend dat hij een AR stoeltje bezet houdt, wat Gio in die Alfa doet boeit me namelijk nog minder.
Datzelfde geldt voor die mazepin, latifi et ceteraquote:
Die brengen geld mee, zodat het team blijft bestaanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor die mazepin, latifi et cetera
Dat zeg ik toch, ga dan eerst zeuren over Latifi, Stroll en Mazepin voordat je over een oudwereldkampioen begint.quote:
Zie post hierboven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ga dan eerst zeuren over Latifi, Stroll en Mazepin voordat je over een oudwereldkampioen begint.
Prijzenpot eerlijker verdelen lost dat (gedeeltelijk?) op lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die brengen geld mee, zodat het team blijft bestaan
En Kimi brengt ook weer meer sponsors/kijkers. Wat is nou leuker als sponsor van de Alfa? Dat je met Kimi kan pronken bij bedrijfs uitjes, of met Giovinazzi? Wie is dat?quote:
Gio is Italiaans. Leuk voor Alfa Romeo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:44 schreef opreis het volgende:
[..]
En Kimi brengt ook weer meer sponsors/kijkers. Wat is nou leuker als sponsor van de Alfa? Dat je met Kimi kan pronken bij bedrijfs uitjes, of met Giovinazzi? Wie is dat?
Kimi is wereldkampioen, leuk voor iedereenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gio is Italiaans. Leuk voor Alfa Romeo.
Alfa betaaltquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Kimi is wereldkampioen, leuk voor iedereen
Het wordt meer een soort converstatie nu. Maar Kimi is ook leuk voor Alfa, en Alfa betaalt Kimi de oud wereldkampioen die voor veel meer exposure zorgt. Bovendien heeft Kimi nog veel lof geoogst met zijn eerste lap vorig jaar.quote:
Gio presteert wel beter dan Kimi op dit moment. Plus het feit dat hij Italiaans is, is voor Alfa interessanter, denk ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Het wordt meer een soort converstatie nu. Maar Kimi is ook leuk voor Alfa, en Alfa betaalt Kimi de oud wereldkampioen die voor veel meer exposure zorgt. Bovendien heeft Kimi nog veel lof geoogst met zijn eerste lap vorig jaar.
Ik kan me eerlijk waar geen indrukwekkende momenten van Latifi of Giovinazzi voor de geest halen. Maar prima hoor, het mogen duidelijk zijn dat we er een verschillende kijk op nahouden.
Kimi is wereldkampioen geworden in een andere tijd. Je kunt de F1 van nu niet meer vergelijken met die van toen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Kimi is wereldkampioen, leuk voor iedereen
Daarom zit Kimi toch ook in een Alfa? Het is geen Bottas die een stoeltje van Russell bezet houdt of Stroll die (voornamelijk vorig jaar) in een stoeltje zit die niet bij zijn capaciteiten horen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kimi is wereldkampioen geworden in een andere tijd. Je kunt de F1 van nu niet meer vergelijken met die van toen.
Daarbij is bij Kimi ook echt het beste er wel vanaf. Ik geloof dat niemand hem meer ziet als een rijder die in een topwagen nog even kampioen wordt, in tegenstelling tot de andere oud-Wereldkampioenen die nu nog rondrijden. Zet Vettel of Alonso in een Mercedes of RB en ze vechten mee met Verstappen en Hamilton. Kimi zie ik dat echt niet meer doen, die schikt zich in zijn lot zoals Bottas.
Hebben alle 2 1 puntje op het moment. En beter dan deze Kimi wil niet zeggen geschikt voor F1. Die gast heeft inmiddels ook al weer 50 races achter zijn naam staan. Jij ziet perspectief italiaan interessant voor Alfra, ik zie laatste wereldkampioen voor ferrari interessant voor Alfa. Dat zijn onze meningen en die kan je moeilijk feitelijk onderbouwen, dus laten we het daar gewoon over eens zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gio presteert wel beter dan Kimi op dit moment. Plus het feit dat hij Italiaans is, is voor Alfa interessanter, denk ik.
Al is het maar de vraag of ze allebei volgend jaar nog rijden.
Ik denk daar anders over. Alsof F1 een kampioenschap met 7 teams/14 auto's zou laten gebeuren. De paydrivers houden een ongezonde sport in stand in plaats van dat ze er iets aan toevoegen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Zonder Latifi, Mazepin en Stroll hadden er misschien drie teams minder op de baan gestaan en zouden Vettel, Schumacher en Russell misschien niet eens mee kunnen doen omdat er geen zitjes waren.
Dus ondanks dat het paydrivers zijn, hebben ze imo een meerwaarde tov Raikkonen die puur nog meedoet voor de hobby.
zijn titel was sowieso een cadeautjequote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kimi is wereldkampioen geworden in een andere tijd. Je kunt de F1 van nu niet meer vergelijken met die van toen.
Daarbij is bij Kimi ook echt het beste er wel vanaf. Ik geloof dat niemand hem meer ziet als een rijder die in een topwagen nog even kampioen wordt, in tegenstelling tot de andere oud-Wereldkampioenen die nu nog rondrijden. Zet Vettel of Alonso in een Mercedes of RB en ze vechten mee met Verstappen en Hamilton. Kimi zie ik dat echt niet meer doen, die schikt zich in zijn lot zoals Bottas.
Wat is er zo geweldig aan hem dan? Dat die altijd heel doods reageert en tegen zijn engineer schreeuwt?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:00 schreef babylon het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand niet fan van Kimi is.
Maar ik begreep dat beide rijders van Alfa momenteel op de nominatie staan om vervangen te worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gio is Italiaans. Leuk voor Alfa Romeo.
Hij is altijd en door iedereen geroemd als één van de coureurs met de beste beheersing van zijn auto. Daarin schijnt hij heel bijzonder te zijn (geweest).quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan hem dan? Dat die altijd heel doods reageert en tegen zijn engineer schreeuwt?
Misschien. Ferrari heeft in ieder geval geen zeggenschap meer.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar ik begreep dat beide rijders van Alfa momenteel op de nominatie staan om vervangen te worden.
Vind hem meer uitblinken in zijn racecraft dan andere dingenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is altijd en door iedereen geroemd als één van de coureurs met de beste beheersing van zijn auto. Daarin schijnt hij heel bijzonder te zijn (geweest).
Dat vind ik een interessante stelling. In Slipstream ging het daar deze week over. Ik denk dat het wel degelijk desastreus zou kunnen uitpakken als er teams financieel omvallen. Nieuwe teams moeten een bankgarantie van 200 mln overleggen (kwam in Slipstream voorbij?), wat het instappen bijkans onmogelijk maakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Alsof F1 een kampioenschap met 7 teams/14 auto's zou laten gebeuren. De paydrivers houden een ongezonde sport in stand in plaats van dat ze er iets aan toevoegen.
Dan krijgen we 7 teams met drie auto's waarvan er een niet meetelt voor het constructeurskampioenschap.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Alsof F1 een kampioenschap met 7 teams/14 auto's zou laten gebeuren. De paydrivers houden een ongezonde sport in stand in plaats van dat ze er iets aan toevoegen.
Die 200 miljoen is om te zorgen dat het prijzengeld niet verwatert voor de bestaande teams. Als een team omvalt is daar geen sprake meer van en kan een nieuw team instappen zonder die 200 miljoen te hoeven betalen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat vind ik een interessante stelling. In Slipstream ging het daar deze week over. Ik denk dat het wel degelijk desastreus zou kunnen uitpakken als er teams financieel omvallen. Nieuwe teams moeten een bankgarantie van 200 mln overleggen (kwam in Slipstream voorbij?), wat het instappen bijkans onmogelijk maakt.
Dan zou het dus zo moeten zijn dat als Haas Mazepin loost er per direct een oplossing moet komen voor het financiële gat dat er ontstaat en jij veronderstelt dat ze daar dan wel snel uitkomen? Dat weet ik echt zo net nog niet hoor.. Paydrivers zijn trouwens echt van alle tijden. Ik weet dan ook niet of het per se ongezond is. Vroeger had je er figuren tussen zitten die niet eens een raceafstand konden volbrengen of die 5 of 6 seconden van de pace rondreden. Dat is vandaag de dag echt niet meer zo. Strollyboy scoort zelfs podiums en poles.
Staat die je een beetje?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn toegangsbewijs voor dit topic![]()
[ afbeelding ]
Mercedes 1,2,3. Lijkt me ook niet gunstig voor de sport.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan krijgen we 7 teams met drie auto's waarvan er een niet meetelt voor het constructeurskampioenschap.
Werd een aantal jaar geleden al geopperd toen sommige teams het moeilijk hadden. 14 auto's schijnt zelfs contractueel niet te mogen. Er moeten minimaal 16? auto's op de grid staan anders krijgen ze minder tv gelden, geloof ik.
Ik durf daar geen gok op te doen, het zal niet de eerste keer zijn dat er een verrassende uitslag uit zo'n situatie rolt.quote:
ik kan me uberhaupt niet zo'n situatie herinnerenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik durf daar geen gok op te doen, het zal niet de eerste keer zijn dat er een verrassende uitslag uit zo'n situatie rolt.
Ik weet dat paydrivers er altijd geweest zijn. Maar het is niet bepaald een goede zaak als je te boeken wil staan als een competatieve sport. Je kan ook niet Real Madrid 50mil geven om jou tegen Messi te laten ballen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat vind ik een interessante stelling. In Slipstream ging het daar deze week over. Ik denk dat het wel degelijk desastreus zou kunnen uitpakken als er teams financieel omvallen. Nieuwe teams moeten een bankgarantie van 200 mln overleggen (kwam in Slipstream voorbij?), wat het instappen bijkans onmogelijk maakt.
Dan zou het dus zo moeten zijn dat als Haas Mazepin loost er per direct een oplossing moet komen voor het financiële gat dat er ontstaat en jij veronderstelt dat ze daar dan wel snel uitkomen? Dat weet ik echt zo net nog niet hoor.. Paydrivers zijn trouwens echt van alle tijden. Ik weet dan ook niet of het per se ongezond is. Vroeger had je er figuren tussen zitten die niet eens een raceafstand konden volbrengen of die 5 of 6 seconden van de pace rondreden. Dat is vandaag de dag echt niet meer zo. Strollyboy scoort zelfs podiums en poles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |