Een boete krijgen voor ongepaste kleding omdat deze je kont niet goed laat zienquote:Noorse handbalsters weigeren bikinibroekje en krijgen fikse boete
De Noorse handbalsters hebben een fikse boete gekregen nadat zij op het Europees kampioenschap beachhandbal besloten om geen bikinibroekjes te dragen. In de strijd om de derde plek tegen Spanje droegen de handbalsters een korte broek en dat is nu bestraft met een boete van 1500 euro.
Sportredactie 20-07-21, 09:50 Laatste update: 10:36
4 REACTIES
,,De tuchtcommissie heeft een zaak van ongepaste kleding in behandeling genomen. Noorwegen speelde in de wedstrijd om de bronzen medaille met korte broeken die niet voldeden aan de uniforme voorschriften voor atleten zoals die gedefinieerd zijn in de IHF Beach Handball Rules of the Game. De tuchtcommissie heeft besloten een boete op te leggen van 150 euro per speelster, in totaal 1500 euro", zo schrijft de European Handball Federation.
,,We dachten: nu gaan we het gewoon doen. Dan zullen we wel zien wat er gebeurt", zo legde speelster Katinka Haltvik het statement uit. De Noorse handbalbond had al aangegeven welke boete dan ook te zullen betalen, al werd vooraf gedacht dat het om een boete van 50 euro per speelster zou gaan: ,,Natuurlijk zullen we de mogelijke boete betalen. Het moet een vrije keuze zijn van de handbalsters om te dragen wat zij willen binnen bepaalde kaders. Het belangrijkste is om kleding te dragen waar de atleten zich prettig bij voelen", zei Kare Geir Lio namens de Noorse handbalbond tegen AFP.
Natuurlijk zullen we de mogelijke boete betalen. Het moet een vrije keuze zijn van de handbalsters om te dragen wat zij willen binnen bepaalde kaders
Kare Geir Lio, Noorse handbalbond
De Noorse ploeg kreeg al snel bijval van andere landen: ,,Het is oneerlijk. Boetes zouden geen onderdeel van deze discussie moeten zijn. Om verandering te creëren moeten landen samen staan en dat doen we nu. Als er niets verandert voor het volgende kampioenschap zullen wij zelf ook druk uitoefenen door te spelen in kleding die onze speelsters zelf willen. Ook wij zullen dan de consequenties aanvaarden", valdus Valérie Nicolas, bondscoach van de Franse handbalsters.
Andrew Barringer liet namens de EHF weten dat het onderwerp hoog op de agenda staat: ,,We zijn vastberaden om dit onderwerp onder de aandacht te brengen, maar een wijziging van de regels kan alleen door de IHF (de internationale handbalfederatie) gebeuren.”
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
Terecht dat de Noorse dames dat doen. Mooi dat de bond meteen aangaf de boete te betalen en vierkant achter de vrouwen te staan.
Je wordt nu eenmaal geacht te dragen wat de regelementen voorschrijven. Boete is dus compleeet normaal. Het regelement zou daarentegen wél anders moeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:54 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit nou weer![]()
Een boete krijgen omdat je niet wil dat vieze geile mannetjes naar je kont staren.
Allemaal in zo'n Borat badpak, lijkt me hilarisch om te zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:07 schreef maily het volgende:
De mannen ook eens in zulke kleding laten sporten.
Zal gauw klaar zijn met de boetes.
Niet nodig, mannen zijn goed genoeg in de sporten die ze doen. Die hoeven geen afleidingsmanoeuvre te bedenken om beter voor de dag te komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:07 schreef maily het volgende:
Ik zag laatst wat filmpjes van een turnster, puur genieten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:10 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
nou eerlijk is eerlijk de meesten van ons kijken echt geen turnen of volleybal omdat ze zo talentvol zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de Noorse dames die dat niet nodig hebben zijn beter dan hun tegenstanders?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet nodig, mannen zijn goed genoeg in de sporten die ze doen. Die hoeven geen afleidingsmanoeuvre te bedenken om beter voor de dag te komen.
Nee, die zijn zelfs slechter af. Want ze hebben geen camouflage meer om hun slechte spel te verbergen. Zo misleidt je de officials natuurlijk niet en ga je voor gaas.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus de Noorse dames die dat niet nodig hebben zijn beter dan hun tegenstanders?
Het gaat om Beach Handballquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:18 schreef KennyPowers het volgende:
Noorse handbalsters weigeren bikinibroekje en krijgen fikse boete
The Norwegian beach volleyball girls wanted to play in these shorts instead of in bikini bottoms which they found too revealing but were threatened by the EC tournament organizer with fines if they wore anything covering more than 10cm of their butts
Welke sport is het nou?
Dat contrast met mannenkleding..quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:19 schreef Tijn het volgende:
Dit is wat ze aan willen:
[ afbeelding ]
Maar dit is wat ze moeten dragen:
[ afbeelding ]
Hier zie je ze naast hun mannelijke collega's:
[ afbeelding ]
Het ging helemaal niet over een wat wijder zittende sportbroek maar om een soort nauwsluitende boxer.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:16 schreef DarkwingDuck het volgende:
De dames mogen toch zeker zelf kiezen in welke kleding ze aantreden. Binnen bepaalde kaders natuurlijk. Overdreven om een boete te geven. Wat is er mis met een wat wijder zittende sportbroek. Zolang zij zich daar goed in kunnen bewegen en het geen gevaar oplevert zie ik geen probleem.
Het gaat erom dat ze afwijkende kleding dragen. Dat wordt bij geen enkele sport geaccepteerdquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:21 schreef Fugue het volgende:
Meestal is het andersom, dan moeten vrouwen zich maar bedekken omdat vieze, geile mannetjes anders de hele dag met een stijve rondlopen
De hals van de mannenshirts is nog hoger dan die van de vrouwentopjes mogen zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:19 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sportbond wil gewoon extra publiek trekken en bij de dames kan dat met schaarse kleding.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
De hals van de mannenshirts is nog hoger dan die van de vrouwentopjes mogen zijn
Maar die onderste foto geeft goed aan wat het probleem is. Juist omdat ze niet mogen kiezen voor meer bedekte kleding.
Nou, het gaat er vooral om dat de verplichte kleding voor dames behoorlijk sexualiserend is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze afwijkende kleding dragen. Dat wordt bij geen enkele sport geaccepteerd
Geloof je zo, maar laat ze lekker zelf bepalen waar ze in spelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
Ik kijk toch liever naar dit:
[ afbeelding ]
Dan naar dit:
[ afbeelding ]
Of zeg ik nou iets vreselijks?
-edit-
Ah eerste foto was al gepost zie ik nu.
Je illustreert goed waarom die kledingeisen verschillend zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
[ afbeelding ]
Dan naar dit:
[ afbeelding ]
Kijk je daar nog steeds liever naar als de dames op de bovenste foto liever gekleed zouden zijn als op de onderste foto maar tegen hun zin zo rond moeten lopen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
[ afbeelding ]
Dan naar dit:
[ afbeelding ]
-edit-
Stukje troost danquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het gaat er vooral om dat de verplichte kleding voor dames behoorlijk sexualiserend is.
En als het dan strandkleiding moet voorstellen snap ik ook niet waarom die mannen in een shirt spelen.
Had die mannen verplicht in een Speedo laten spelen en niemand had bezwaar tegen nauwsluitende boxers gehad.
Strandhandbal. European Handball Federation heeft vrij weinig over welke volleybalvorm dan ook te zeggenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:18 schreef KennyPowers het volgende:
Noorse handbalsters weigeren bikinibroekje en krijgen fikse boete
The Norwegian beach volleyball girls wanted to play in these shorts instead of in bikini bottoms which they found too revealing but were threatened by the EC tournament organizer with fines if they wore anything covering more than 10cm of their butts
Welke sport is het nou?
Lastig te zeggen zonder ze te zien spelen, waar ik het liefst naar kijk hangt toch vooral af van hoe goed/leuk ze spelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
[ afbeelding ]
Dan naar dit:
[ afbeelding ]
-edit-
Dit dus. Pas bij post #27...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terechte boete lijkt me.
@:poepz0r @:de_boswachter
Was je lichaam laten zien niet juist empowering en het de fout van de mannen om vrouwen te sexualiseren, want het was immers maar gewoon kleding?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:33 schreef Leandra het volgende:
Nou, het gaat er vooral om dat de verplichte kleding voor dames behoorlijk sexualiserend is.
Het gaat erom dat je zelf kan kiezen wat je draagt. Waarom snap je dat niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was je lichaam laten zien niet juist empowering en het de fout van de mannen om vrouwen te sexualiseren, want het was immers maar gewoon kleding?
Dit was namelijk het argument wat constant voorbij kwam in die discussie over kleding op middelbare scholen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:41 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
de ontbrekende schakel tussen normaal handbal en waterpolo.
Raciest!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ziet er een beetje Oostblokkerig uit, niet mijn type, maar thnx voor de moeite
je lichaam laten zien vast welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was je lichaam laten zien niet juist empowering en het de fout van de mannen om vrouwen te sexualiseren, want het was immers maar gewoon kleding?
Dit was namelijk het argument wat constant voorbij kwam in die discussie over kleding op middelbare scholen.
Verplicht worden je lichaam te laten zien is dat nooit.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je draagt ze graag?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Ben zelf een voorstander van de bikinibroekjes, maar dat met een boete af willen dwingen is ziek.
Beachhandbalstersquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:48 schreef Ama het volgende:
Verwarrende TT en OP. Zijn het nou handbalsters of volleybalsters.
lolquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beach handbalsters.
Misschien kan een blauwe de TT even aanpassen.
Is al gedaan, dat was snel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beach handbalsters.
Donequote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beach handbalsters.
quote:
Maakt niet uit, het zijn de regels.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn enorme opgezwollen balzak past niet in die mini dingetjes helaas.
Nee. Maar ik vind het geen goede ontwikkeling dat vrouwen zich vaker afzetten tegen uiterlijk vertoon.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk je daar nog steeds liever naar als de dames op de bovenste foto liever gekleed zouden zijn als op de onderste foto maar tegen hun zin zo rond moeten lopen?
Dit ja.quote:
Lolquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind het geen goede ontwikkeling dat vrouwen zich vaker afzetten tegen uiterlijk vertoon.
Een wereld waarin vrouwen en mannen zich identiek kleden en gedragen, er geen plaats meer is voor vrouwelijkheid, want hey, we zijn toch allemaal gelijk, ben ik geen voorstander van.
Een wereld waar mannen er continu onverzorgd als een slons bijlopen zou ik overigens ook geen goede vinden. Een beetje uiterlijk vertoon is helemaal niks slechts aan.
Vind ik niet ziek. Bij zoveel sporten gelden kledings voorschriften. Maar als blijkt dat een groot deel de voorschriften wil wijzigen zal je daar als bond naar moeten luisteren lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Ben zelf een voorstander van de bikinibroekjes, maar dat met een boete af willen dwingen is ziek.
Beach hand- en volleybalsters in Boerkini!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:56 schreef thedeedster het volgende:
Volleybalsters in bikini? Graag. Maar niet verplicht.
Als ik tegen verplichte boerka's ben, dan ben ik ook tegen verplichte bikini's.
Als je kleding een oneerlijk voordeel geeft zoals met zwemmen het geval kan zijn, de sponsoren van het evenement niet meer laat zien en zo nog een paar redenen snap ik best dat ze een boete krijgen. Hier is het argument echter we zien te weinig billen. Ik vind dat een zieke regel. Zelfs al hoop ik dat ze bij het traditionele broekje blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vind ik niet ziek. Bij zoveel sporten gelden kledings voorschriften. Maar als blijkt dat een groot deel de voorschriften wil wijzigen zal je daar als bond naar moeten luisteren lijkt me.
Maar voor de verandering is doorgevoerd, ALS, daarvoor wordt gekozen, gelden gewoon de huidige regels
transfobe reactie. Mogen alleen mannen staren naar de kont van vrouwtjes? Wat about LBGHTH mensen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:54 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit nou weer![]()
Een boete krijgen omdat je niet wil dat vieze geile mannetjes naar je kont staren.
ze waren waarschijnlijk ongesteld. Tjaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een boete krijgen voor ongepaste kleding omdat deze je kont niet goed laat zien![]()
Kunnen we dit hier ook niet bij wet invoeren?
https://www.gelderlander.(...)ikse-boete~a7543368/
Vroeger gingen je jopen ook niet het internet op.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:25 schreef CryptoPunk het volgende:
De jongere generaties beginnen aardig op de zwarte kousen te lijken.
Waar in de jaren 60/70 iedereen met blote tieten op het strand liep en geen genoeg kon krijgen van sex, drugs & rock n roll is dat tegenwoordig 180 graden gedraaid.
Dit ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vroeger gingen je jopen ook niet het internet op.
hygiëne? Dan is schaatsen te onhygiënisch dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:01 schreef GereDathan het volgende:
Sinds wanneer zijn volleybal en handbal hetzelfde?
Voor de rest, ze moeten niet zo zeuren. Ze moeten ook een beetje aan de hygiëne denken.
Of de mannentak van precies dezelfde sport.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:50 schreef hoechst het volgende:
[..]
hygiëne? Dan is schaatsen te onhygiënisch dus.
Waaruit blijkt dat die vrouwen er als slons bij willen lopen of zich onvrouwelijk willen kleden?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind het geen goede ontwikkeling dat vrouwen zich vaker afzetten tegen uiterlijk vertoon.
Een wereld waarin vrouwen en mannen zich identiek kleden en gedragen, er geen plaats meer is voor vrouwelijkheid, want hey, we zijn toch allemaal gelijk, ben ik geen voorstander van.
Een wereld waar mannen er continu onverzorgd als een slons bijlopen zou ik overigens ook geen goede vinden. Een beetje uiterlijk vertoon is helemaal niks slechts aan.
Voor het Europees Kampioenschap waarschijnlijk niet nee.....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:58 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Iran zal zich wel niet gekwalificeerd hebben
Ik dacht dat het om de Olympische spelen gingquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor het Europees Kampioenschap waarschijnlijk niet nee.....
Die drogen aan de lucht.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:50 schreef hoechst het volgende:
[..]
hygiëne? Dan is schaatsen te onhygiënisch dus.
En handbalsters niet?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor het Europees Kampioenschap waarschijnlijk niet nee.....
Nee, er zijn kleding voorschriften. Net als dat je op een voetbalveld niet zomaar in een trainingsbroek de wedstrijd start.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:37 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen moeten wel als hoeren gekleed, anders kijkt er niemand, aldus de wedstrijdorganisatie
Waarom zijn de kledingvoorschriften voor mannen dan totaal anders dan voor de vrouwen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, er zijn kleding voorschriften. Net als dat je op een voetbalveld niet zomaar in een trainingsbroek de wedstrijd start.
Ze kunnen best wat willen wijzigen, maar dit lijkt me niet de manier.
Mannen moet je niet met vrouwen vergelijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:41 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Waarom zijn de kledingvoorschriften voor mannen dan totaal anders dan voor de vrouwen?
Dit is wel de manier, de enige manier om het onder de aandacht te brengen. En sinds wanneer rennen voetballers vrijwel naakt in een ballenknijper?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, er zijn kleding voorschriften. Net als dat je op een voetbalveld niet zomaar in een trainingsbroek de wedstrijd start.
Ze kunnen best wat willen wijzigen, maar dit lijkt me niet de manier.
Ja, dat is een terechte vraag. Maar zomaar iets anders aantrekken en dan verontwaardigd zijn over de gevolgen is natuurlijk totaal iets anders.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:41 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Waarom zijn de kledingvoorschriften voor mannen dan totaal anders dan voor de vrouwen?
Als je dat alleen doet werkt het inderdaad niet. Als iedereen de regels negeert dan helpt dat zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat is een terechte vraag. Maar zomaar iets anders aantrekken en dan verontwaardigd zijn over de gevolgen is natuurlijk totaal iets anders.
De regels overtreden in de hoop dat ze iets aanpassen. Zo werkt dat niet.
(Straks wel met 150 km/h naar huis vlammen, als ik een boete krijg word ik woedend omdat ik vind dat de regels aangepast moeten worden)
Ja snap ik, maar als die dames zich daar niet prettig bij voelen, wie ben je dan als organisatie om hier een boete voor op te leggen. Ze hadden gewoon direct uit de competitie moeten stappen en ze lekker een middelvinger moeten geven.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
[ afbeelding ]
Dan naar dit:
[ afbeelding ]
-edit-
Ze hebben dit idd niet handig gedaan, ze hadden beter in het mannentenue kunnen gaan spelen en ieder commentaar daarop was direct als discriminatie op geslacht neergezet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat is een terechte vraag. Maar zomaar iets anders aantrekken en dan verontwaardigd zijn over de gevolgen is natuurlijk totaal iets anders.
(Straks wel met 150 km/h naar huis vlammen, als ik een boete krijg word ik woedend omdat ik vind dat de regels aangepast moeten worden)
Belachelijk! Die mannen moeten dan gewoon ook een ballenknijper aan of zo. En dat t-shirt moet een hemdje zijn. Meer bloot, eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:19 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is het hele punt. Waarom kijkt er iemand naar het beachvolleybal dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
[ afbeelding ]
Dan naar dit:
[ afbeelding ]
-edit-
Hoezo hemdje?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Belachelijk! Die mannen moeten dan gewoon ook een ballenknijper aan of zo. En dat t-shirt moet een hemdje zijn. Meer bloot, eerlijk is eerlijk.
Dan kijk je maar naar het zwemmen als je speedo's zo tof vind.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Belachelijk! Die mannen moeten dan gewoon ook een ballenknijper aan of zo. En dat t-shirt moet een hemdje zijn. Meer bloot, eerlijk is eerlijk.
Zo werkt het soms natuurlijk wel. Weleens van een proefproces gehoord?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Maar stel ze krijgen dit erdoor. Dan kijkt er geen hond meer. En vervolgens dan weer klagen dat er geen geld is om professioneel een totaal oninteressante sport uit te oefenen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dat is het hele punt. Waarom kijkt er iemand naar het beachvolleybal dan?
Juist hierom. Je zapt er langs en blijft hangen. Sex sells.
Ik begrijp nu pas dat het een balsport is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dat is het hele punt. Waarom kijkt er iemand naar het beachvolleybal dan?
Juist hierom. Je zapt er langs en blijft hangen. Sex sells.
Is dat niet de reden waarom beach volleybal en handbal populair geworden zijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:37 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen moeten wel als hoeren gekleed, anders kijkt er niemand, aldus de wedstrijdorganisatie
'mannen verdienen wel meeeer.. het is niet eeeeeerlijjjjjjjk!'quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Maar stel ze krijgen dit erdoor. Dan kijkt er geen hond meer. En vervolgens dan weer klagen dat er geen geld is om professioneel een totaal oninteressante sport uit te oefenen.
Ik denk niet dat alle teams ervoor zouden kiezen. Zie bvb atletiek, daar zijn beide toegelaten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Maar stel ze krijgen dit erdoor. Dan kijkt er geen hond meer. En vervolgens dan weer klagen dat er geen geld is om professioneel een totaal oninteressante sport uit te oefenen.
Dan moeten ze hoeren inhuren die dit gaan doen. Dit gaat om sport en niet om seksquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed plan. Daar kan het IOC wel wat mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moeten ze hoeren inhuren die dit gaan doen.
Je dacht dat het een bilsport was?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik begrijp nu pas dat het een balsport is.
Claim je nou dat mannen beachhandbal niet interessant genoeg is en kan bestaan dankzij de schaars geklede dames bij vrouwen beachhandbal?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mannensport is per definitie interessanter dan vrouwensport. Vrouwensport staat altijd onder druk qua kijkcijfers omdat het, puur vanwege de sportieve prestaties, gewoon niet zo boeiend is om naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Claim je nou dat mannen beachhandbal niet interessant genoeg is en kan bestaan dankzij de schaars geklede dames bij vrouwe beach handbal?
Kan mij niet herinneren dat ik ooit naar een strandsport met mannen heb gekeken verder dan erlangs zappen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Claim je nou dat mannen beachhandbal niet interessant genoeg is en kan bestaan dankzij de schaars geklede dames bij vrouwen beachhandbal?
Bij iedere sport? Het is niet zo dat handbal per definitie interessant is, ook mannen handbal niet, dus waarom mannen beachhandbal dat wel zou zijn terwijl het wel of niet interessant zijn van de vrouwen variant afhangt van de hoeveelheid kleding die de dames dragen is me een raadsel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mannensport is per definitie interessanter dan vrouwensport. Vrouwensport staat altijd onder druk qua kijkcijfers omdat het, puur vanwege de sportieve prestaties, gewoon niet zo boeiend is om naar te kijken.
Waarom seksualiseer jij vrouwen zo? Treurig dat je direct aan hoeren denkt bij het zien van een blote vrouwendij.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moeten ze hoeren inhuren die dit gaan doen. Dit gaat om sport en niet om seks
Het beachvolleyball op de vorige Olympische Spelen is bij wijze van experiment zonder bal gespeeld en tot op heden is er nog niemand geweest die dat door heeft gehad.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik begrijp nu pas dat het een balsport is.
Als het gaat om het tonen van vlees en niet om de sport, dan moet je geen sporters in willen zetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:27 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Waarom seksualiseer jij vrouwen zo? Treurig dat je direct aan hoeren denkt bij het zien van een blote vrouwendij.
Sport is nu eenmaal een fysiek gebeuren waarbij meer bedekking door kleding meestal nadelig werkt, behalve als het slingerende lichaamsdelen kan tegengaan. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat de mannenshorts vervangen worden door strakkere broeken.
Vaak kunnen die wijven er ook gewoon geen hol van. Dat compenseren ze dan met een tering lekker uiterlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mannensport is per definitie interessanter dan vrouwensport. Vrouwensport staat altijd onder druk qua kijkcijfers omdat het, puur vanwege de sportieve prestaties, gewoon niet zo boeiend is om naar te kijken.
Dat hebben ze dan in ieder geval al voor op ADO.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Vaak kunnen die wijven er ook gewoon geen hol van. Dat compenseren ze dan met een tering lekker uiterlijk.
Gelukkig doet Noorwegen niet mee. O.a. Servië, Rusland, Brazilië en voor de liefhebbers Republica Dominicana welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Vaak kunnen die wijven er ook gewoon geen hol van. Dat compenseren ze dan met een tering lekker uiterlijk.
Prachtig omdraaiing. Er wordt gereageerd omdat er in het topic sex sells aangehaald wordt. Maar dan is de hyperbole reactie daarop het seksualiseren van vrouwen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:27 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Waarom seksualiseer jij vrouwen zo? Treurig dat je direct aan hoeren denkt bij het zien van een blote vrouwendij.
Sport is nu eenmaal een fysiek gebeuren waarbij meer bedekking door kleding meestal nadelig werkt, behalve als het slingerende lichaamsdelen kan tegengaan. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat de mannenshorts vervangen worden door strakkere broeken.
Dit. Gewoon met z'n allen stoïcijns doorzetten nu, laat ze er maar lekker over debatteren, discussiëren en bakkeleien, maar laat die Noorse dames nu niet in de steek.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je dat alleen doet werkt het inderdaad niet. Als iedereen de regels negeert dan helpt dat zeker.
Daar hebben ze bij ADO dan weer cheerleaders voor gevonden die in de rust van een wedstrijd even een dansje mogen doen. Liefst zo ver mogelijk van het publiek af rond de middenstip dan lijkt het qua uiterlijk nog wat. Van dichterbij schrik je je de pleuris. Ieder z'n ding hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan in ieder geval al voor op ADO.
Kleding is oncomfortabel en belemmerend bij veel sporten. Het gaat niet om het tonen van vlees. Mannen trekken grote broeken aan omdat het anders geseksualiseerd wordt. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het gaat om het tonen van vlees en niet om de sport, dan moet je geen sporters in willen zetten.
Dus als ik het goed begrijp moeten we boetes uit gaan delen aan sporters die zichzelf een handicap tegen de tegenstander geven?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:02 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Kleding is oncomfortabel en belemmerend bij veel sporten. Het gaat niet om het tonen van vlees. Het gaat om de seksualisering. Mannen trekken grote broeken aan omdat het anders geseksualiseerd wordt. Wat is je punt?
Dat is een vreemde redenatie... Die boete krijgen ze niet daarom.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moeten we boetes uit gaan delen aan sporters die zichzelf een handicap tegen de tegenstander geven?
Als het de eigen keuze is is het geen probleem neequote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:39 schreef Makrelis het volgende:
En in hun vrije tijd op het strand is het natuurlijk geen probleem. Niet zeuren, gewoon bikinibroekjes en verder topless.
Jij alweer niet begrijpen zoals altijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wordt nu eenmaal geacht te dragen wat de regelementen voorschrijven. Boete is dus compleeet normaal. Het regelement zou daarentegen wél anders moeten.
Voila.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:14 schreef vipergts het volgende:
Ik snap het probleem niet zo ze moeten iets aan waar hun sportbond ooit mee ingestemd heeft. Doe dat aan of betaal de boete en maak de volgende keer andere afspraken of doe niet mee. Verder terecht dat ze dat blauwe broekje aan willen. Maar het blijft problemen zoeken als je achteraf afspraken niet na wil komen.
Waarschijnlijk zijn de vrouwen van de andere deelnemende teams het met ze eens dan hoef je alleen nog maar gezamelijk te zeggen vanaf volgend jaar dragen we dit.
Wel eens naar Sumo worstelen gekeken?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:07 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wel eens naar Sumo worstelen gekeken?
Ik geef toe, minder appetijtelijk dan Noorse vrouwenbillen, maar toch.
Ik zal het nu vast zeggen over 2 of 4 jaar is dit weer nieuws maar andersom dan moeten de broekjes uit ondat er zand in blijft zitten en de boel gaat schuren en het dan op rauwe biefstuk gaat lijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:04 schreef Filosoofert het volgende:
Er worden wel veel mooie vergelijkingen getrokken in dit topic.
Verder vind ik het een achterlijke regel, als iemand zich oncomfortabel voelt in kleding moet het mogelijk zijn om iets anders aan te trekken. Tenzij het nadelig is voor de veiligheid of ee sportief voordeel biedt natuurlijk, maar dat lijkt mij hier niet het geval.
Boete overigens wel terecht, je moet niet meedoen als je de regels niet wil volgen.
En dan trek je een bikini aan, dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:47 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik zal het nu vast zeggen over 2 of 4 jaar is dit weer nieuws maar andersom dan moeten de broekjes uit ondat er zand in blijft zitten en de boel gaat schuren en het dan op rauwe biefstuk gaat lijken.
En als moslims het hebben over hoerige kleding die de tegenwoordige vrouw normaal vindt om te dragen dan zijn het plots barbaren, extremisten en noem maar op.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:54 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit nou weer![]()
Het probleem wordt dan dat er afspraken zijn over korte broekjes en ze zonder overleg een bikini broekje aandoen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En dan trek je een bikini aan, dus wat is het probleem?
Dat is niet helemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En als moslims het hebben over hoerige kleding die de tegenwoordige vrouw normaal vindt om te dragen dan zijn het plots barbaren, extremisten en noem maar op.
Ik zeg toch dat iemand moet kunnen aantrekken wat hij/zij wil? Je hoeft niet te kiezen dan hé eiquote:Op woensdag 21 juli 2021 05:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het probleem wordt dan dat er afspraken zijn over korte broekjes en ze zonder overleg een bikini broekje aandoen.
Natuurlijk kun je dat niet maken. De voorschriften aanpassen wel. Maar niet "doe maar iets"quote:Op woensdag 21 juli 2021 06:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat iemand moet kunnen aantrekken wat hij/zij wil? Je hoeft niet te kiezen dan hé ei
Omdat zij in het algemeen niet kunnen verdragen dat in het westen het anders aan toe gaat dan in de landen waar zij oorspronkelijk vandaan komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En als moslims het hebben over hoerige kleding die de tegenwoordige vrouw normaal vindt om te dragen dan zijn het plots barbaren, extremisten en noem maar op.
Waarom dragen de mannen bij beachvolleybal dan een korte broek en shirt? En niet gewoon alleen een lekkere speedo?quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:19 schreef Zorro het volgende:
De bonden willen gewoon dat de sporters iets dragen soortgelijk aan wat ze ook dragen als ze vrijwillig naar het strand gaan. Want daar is het ineens geen probleem.
Overigens zijn de Olympische Spelen van oorsprong gewoon volledig naakt, dus geen idee waarom dat nu niet zo is.
Weet je zeker dat ze dit nooit eerder op een andere manier hebben geprobeerd aan te kaarten?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:14 schreef vipergts het volgende:
Ik snap het probleem niet zo ze moeten iets aan waar hun sportbond ooit mee ingestemd heeft. Doe dat aan of betaal de boete en maak de volgende keer andere afspraken of doe niet mee. Verder terecht dat ze dat blauwe broekje aan willen. Maar het blijft problemen zoeken als je achteraf afspraken niet na wil komen.
Waarschijnlijk zijn de vrouwen van de andere deelnemende teams het met ze eens dan hoef je alleen nog maar gezamelijk te zeggen vanaf volgend jaar dragen we dit.
Beach curlingquote:Op woensdag 21 juli 2021 07:19 schreef Zorro het volgende:
De bonden willen gewoon dat de sporters iets dragen soortgelijk aan wat ze ook dragen als ze vrijwillig naar het strand gaan. Want daar is het ineens geen probleem.
Overigens zijn de Olympische Spelen van oorsprong gewoon volledig naakt, dus geen idee waarom dat nu niet zo is.
En bonusklacht: Kunnen ze ens stoppen mer die krampachtig verzonnen sporten? Of krijgen we straks ook beachtafeltennis, beach-atletiek, beachhockey en beachtennis?
U vraagt, wij draaien:quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:19 schreef Zorro het volgende:
En bonusklacht: Kunnen ze ens stoppen mer die krampachtig verzonnen sporten? Of krijgen we straks ook beachtafeltennis, beach-atletiek, beachhockey en beachtennis?
Ik geef het op als je me kan laten zien hoe beachwaterpolo gespeeld wordt.quote:
Waarschijnlijk in een grote bak met water, die dan op het strand is geplaatst.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geef het op als je me kan laten zien hoe beachwaterpolo gespeeld wordt.
Precies. Gewoon een groep vrouwen die aan hebben gegeven dit niet te willen alsnog dwingen zich halfnaakt te vertonen voor de camera en live publiek voor ons vermaakquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:17 schreef ZarB het volgende:
Powervrouwen feministen statement!!!1!1
Gezeik.
Nou... dat zit niet heel prettig.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom dragen de mannen bij beachvolleybal dan een korte broek en shirt? En niet gewoon alleen een lekkere speedo?
Ik ben zelf ook een vrouw dus ik heb weinig behoefte om er naar te kijken, maar dat gezeur opeens dat ze geseksualiseerd worden en zelf willen weten wat ze aantrekken. Dat eeuwige statement gedoe ben ik wel.een beetje zat aan het raken. Ongeacht welke statement er gemaakt wordt. Hopelijk is de hype snel over.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een groep vrouwen die aan hebben gegeven dit niet te willen alsnog dwingen zich halfnaakt te vertonen voor de camera en live publiek voor ons vermaakDan voelen ze zich maar bekeken en ongemakkelijk. Hadden ze maar geen vrouw moeten zijn.
Omdat vrouwen massaal naar vrouwensport kijken omdat ze vinden dat die evenveel moeten verdienen als de mannen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom dragen de mannen bij beachvolleybal dan een korte broek en shirt? En niet gewoon alleen een lekkere speedo?
Zat mannen met een speedo in hun zwemarsenaal. Niet zo aanstellen hoor. Wat vrouwen wel of prettig vinden om te dragen maken we tenslotte ook ondergeschikt aan 'de regels'.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nou... dat zit niet heel prettig.
1: Het is geen aanstellen. Het zit gewoon niet fijn. Tenzij je micro geschapen bent.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zat mannen met een speedo in hun kledingkast. Niet zo aanstellen hoor. Wat vrouwen wel of prettig vinden om te dragen maken we tenslotte ook ondergeschikt aan 'de regels'.
Dus gewoon maar dwingen om zich schaars gekleed te vertonen? Sympathieke oplossing wel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een vrouw dus ik heb weinig behoefte om er naar te kijken, maar dat gezeur opeens dat ze geseksualiseerd worden en zelf willen weten wat ze aantrekken. Dat eeuwige statement gedoe ben ik wel.een beetje zat aan het raken. Ongeacht welke statement er gemaakt wordt. Hopelijk is de hype snel over.
Ach ja. Het mocht eerst ook. Topargument.quote:Daarbij spelen ze allemaal ongetwijfeld al jaren in zulke outfits en nu is het opeens een probleem.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geef het op als je me kan laten zien hoe beachwaterpolo gespeeld wordt.
Jaa dwingen want ze krijgen nu opeens deze outfitjes door hun strot gedouwd. Arme meisjes.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus gewoon maar dwingen om zich schaars gekleed te vertonen? Sympathieke oplossing wel.
[..]
Ach ja. Het mocht eerst ook. Topargument.
...quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat vrouwen massaal naar vrouwensport kijken omdat ze vinden dat die evenveel moeten verdienen als de mannen?
Is de optie dat mannen die keuze ook gewoon aan de vrouwen zelf kunnen overlaten nou echt zo ondenkbaar voor je?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jaa dwingen want ze krijgen nu opeens deze outfitjes door hun strot gedouwd. Arme meisjes.
En als mannen zeggen dat ze zich minder schaars moete kleden dan is het weer #metoo en boehoehoe we bepalen zelf wat we dragen bodypositivity enzo. Het is gewoon zeuren om het zeuren. Zoals zo vaak met die zogenaamde feministen.
En straks weer zeiken dat er amper belangstelling is voor de sport en dus het prijzengeld te laag is?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Is de optie dat mannen die keuze ook gewoon aan de vrouwen zelf kunnen overlaten nou echt zo ondenkbaar voor je?
Als dat het gevolg is, dan is het zo. Dan is dat de consequentie van hun eigen keuze om zich niet uit te hoereren en moeten ze die ook accepteren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
En straks weer zeiken dat er amper belangstelling is voor de sport en dus het prijzengeld te laag is?
Helaas blijft dat miepen meestal niet achterwege.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als dat het gevolg is, dan is het zo. Dan is dat de consequentie van hun eigen keuze om zich niet uit te hoereren.
Tsja. Mensen klagen. Dat houd je nu eenmaal niet tegen. Maar dan luister je er maar niet naar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas blijft dat miepen meestal niet achterwege.
Da's misschien nog wel het beste. Media zou ook minder aandacht moeten besteden aan dit soort futiliteiten. Maar ja, men heeft 'n agenda hè.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Tsja. Mensen klagen. Dat houd je nu eenmaal niet tegen. Maar dan luister je er maar niet naar.
Dat is toch ook helemaal niet waar ik op ageer?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Is de optie dat mannen die keuze ook gewoon aan de vrouwen zelf kunnen overlaten nou echt zo ondenkbaar voor je?
Omdat dat moet volgens de voorschriften, er zullen vast wel mannen zijn die liever handballen in een speedo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
https://www.ihf.info/site(...)20Handball%29_GB.pdfquote:Team members must wear identical shorts/bikini bottoms. Male athletes
must wear shorts as per the enclosed graph. The players’ shorts, if not too
baggy, can be longer but must remain 10 centimetres above the
kneecap. Female athletes must wear bikini bottoms that are in accordance
with the enclosed graph, with a close fit and cut on an upward angle toward
the top of the leg. The side width must be of a maximum of 10
centimetres
Voor handballers met 'n micro pik zal het niet uitmaken inderdaad of ze in een speedo handballen of in een short.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Omdat dat moet volgens de voorschriften, er zullen vast wel mannen zijn die liever handballen in een speedo.
[..]
Ze hoereren zichzelf uit als ze zo'n broekje dragen? Zeker net als dat kleine meisjes op het strand met alleen een zwembroek op het strand per definitie voer voor pedofielen zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als dat het gevolg is, dan is het zo. Dan is dat de consequentie van hun eigen keuze om zich niet uit te hoereren en moeten ze die ook accepteren.
Dus als ze in hun vrije tijd zo op het strand lopen, dan lopen ze erbij als een stelletje hoeren?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als dat het gevolg is, dan is het zo. Dan is dat de consequentie van hun eigen keuze om zich niet uit te hoereren en moeten ze die ook accepteren.
Dat was anders wel recentelijk een prima opmerking hier in een ander topic. Vond ook aardig wat bijval en dat ging over tiener meisjes.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ze hoereren zichzelf uit als ze zo'n broekje dragen? Zeker net als dat kleine meisjes op het strand met alleen een zwembroek op het strand per definitie voer voor pedofielen zijn.
Het is natuurlijk ook maar net wat je eigen verwrongen brein ervan maakt.
Ik reageer op jou. Lees maar terug.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet waar ik op ageer?
Dat het in de voorschriften staat snap ik ja. Maar dat als argument gebruiken is een drogreden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Omdat dat moet volgens de voorschriften, er zullen vast wel mannen zijn die liever handballen in een speedo.
[..]
https://www.ihf.info/site(...)20Handball%29_GB.pdf
Die vergelijking verzin je toch echt zelf hoor. Dat was in mij niet opgekomen. Slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ze hoereren zichzelf uit als ze zo'n broekje dragen? Zeker net als dat kleine meisjes op het strand met alleen een zwembroek op het strand per definitie voer voor pedofielen zijn.
Het is natuurlijk ook maar net wat je eigen verwrongen brein ervan maakt.
Als ze ertoe verplicht worden zodat er lekker naar ze gekeken wordt, zou je het zo kunnen zien. Jofel lijkt het me in geval niet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus als ze in hun vrije tijd zo op het strand lopen, dan lopen ze erbij als een stelletje hoeren?
Vrouwen kijken gewoon niet veel sport omdat het ze over het algemeen niet interesseert, en als ze het wel interesseert dan interesseert de speedo en de blote bast ze niet erg. Mannen kijken dan weer niet erg graag naar vrouwensport vanwege het niveau, maar veel bil laten zien helpt wel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
...![]()
Of, als ik je toch wel snap:!
Dan begreep ik je inderdaad verkeerd en zijn we het gewoon eens.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vrouwen kijken gewoon niet veel sport omdat het ze over het algemeen niet interesseert, en als ze het wel interesseert dan interesseert de speedo en de blote bast ze niet erg. Mannen kijken dan weer niet erg graag naar vrouwensport vanwege het niveau, maar veel bil laten zien helpt wel.
Ik moet echt helemaal niets hebben van doorgaans mannelijke sportbestuurders die jonge vrouwen gaan vertellen dat ze meer vlees moeten laten zien, zoals ik sowieso de schurft heb aan sportbestuurders die wel eventjes bepalen dat sporters het voorbeeld dat zij zelf het goede voorbeeld achten moeten geven of hun en dus andermans mening moeten uiten. Maar als de dames beachvolleyballers hun brood willen verdienen met uitsluitend hun beachvolleybalkunsten dan moeten ze ook accepteren dat die boterham nog kariger belegd is.
Waarom gebruik je 'uithoeren' als iets negatiefs? sekswerk is werk. En prachtig werkquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat mijn post ook niet erg helder was wat betreft mijn standpunt. .quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan begreep ik je inderdaad verkeerd en zijn we het gewoon eens.
Misschien wel maar dat is het punt niet voordat je bij dat team komt is duidelijk wat je aan moet dan kun je kiezen. Niet achteraf.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze dit nooit eerder op een andere manier hebben geprobeerd aan te kaarten?
Mits vrijwillig.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom gebruik je 'uithoeren' als iets negatiefs? sekswerk is werk. En prachtig werk
Daar heb je toch echt ongelijk. Bijvoorbeeld voetballers en hockeyers dragen vaak extra kleding als het erg koud is (onder hun shirt thermokleding met lange mouwen of onder hun broek/rok lang thermo-'ondergoed').quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het gaat erom dat ze afwijkende kleding dragen. Dat wordt bij geen enkele sport geaccepteerd
het keyword in je zin is "onder".quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar heb je toch echt ongelijk. Bijvoorbeeld voetballers en hockeyers dragen vaak extra kleding als het erg koud is (onder hun shirt thermokleding met lange mouwen of onder hun broek/rok lang thermo-'ondergoed').
Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef sp3c het volgende:
Dat ligt er een beetje aan hoe het in de regels staat, misschien mag de thermomleding hier theoretisch gezien ook
In dit geval zou ik de boete überhaupt niet betalen![]()
Gewoon aanvechten bij het CAS of hoe het heetquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.
Of dan wel huilen als je verder wordt uitgesloten in competities/toernooien?
Dat is als het om vrouwen topsport gaat sowieso vaak het beste.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gewoon aanvechten bij het CAS of hoe het heet
Geen idee waarom je gelijk zou moeten huilen, dan kun je misschien beter helemaal geen topsport doen
Dit slaat dan ook weer nergens opquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is als het om vrouwen topsport gaat sowieso vaak het beste.
Ze wilde jaren geleden al niet meer in bikini zwemmen toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:14 schreef macca728 het volgende:
Je hoeft toch geen beachhandbalster te worden ?
Straks gaan ze zeuren dat ze in een badpak moeten zwemmen tijdens het zwemmen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |