* Pakt een kopje thee en een stuk ijstaartquote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Thee en koffie klaarzet, onder een warmtelamp zodat het niet afkoelt in deze temperatuur
Poupee de cire poupee de son.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:41 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen samen.
Ik heb een zeker Franstalig nummer op repeat. Wie het goed raadt, krijgt een koekje.
Ik zal drie hints geven:quote:
quote:
Oeh, dan gok ik dat ene Franstalige nummer wat die Italiaanse zangeres toen in 2001 uitbracht.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal drie hints geven:
1. Het is een zangeres uit Italië.
2. Het nummer komt uit 2001.
3. Het heeft niks met het songfestival te maken.
quote:Zeer slechte service bij retournering.
Op dinsdag 29 juni 2021 heb ik voor mijn kleinzoon een paar slippers gekocht bij het Etos filiaal in Naaldwijk.
Mijn kleinzoon past deze slippers niet en vandaag moest ik voor boodschappen naar Loosduinen. Op de website van Etos even gekeken of er ook een filiaal in Loosduinen is. Dit scheelde mij dan een ritje naar Naaldwijk. Bij het filiaal in Loosduinen werd er tot mijn stomme verbazing verteld, dat ik geen geld terug kon krijgen omdat het een kassabon van Naaldwijk was en niet van hun. Ze kon me een tegoedbon geven, die ik alleen in het filiaal Loosduinen kon inwisselen. Gesteld dat ik een artikel bij de Etos had aangeschaft en dat ik er dan vanuit kan gaan, dat ik gewoon mijn geld terug kan krijgen. Als ik mijn geld terug wilde moest ik maar naar het filiaal Naaldwijk waar ik de slippers had aangeschaft. Ik heb de tegoedbon geweigerd en ben boos de winkel uitgegaan. Thuisgekomen heb ik direct de klantenservice gebeld. De medewerkster die ik aan de lijn kreeg vond het in eerste instantie een vreemde zaak. Ze vroeg mijn gegevens en zou contact opnemen met filiaal Loosduinen en mij vervolgens terugbellen. Na een kwartiertje werd ik terug gebeld en werd mij verteld, dat dit filiaal een franchise filiaal is en zij de kassabon niet kunnen scannen omdat er een ander kassa systeem wordt gebruikt bij de franchisenemer. Het advies was om maar terug te gaan naar Naaldwijk. Hierop naar haar meerdere gevraagd, maar deze zei hetzelfde en vond dat een excuus vanuit de klantenservice voldoende is en dat ik maar terug moet naar Naaldwijk.
Etos, nooit meer!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal drie hints geven:
1. Het is een zangeres uit Italië.
2. Het nummer komt uit 2001.
3. Het heeft niks met het songfestival te maken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook wel geïrriteerd door zou raken. Ik snap het probleem maar hoe kun je als consument weten dat die twee filialen niet onder dezelfde franchisenemer vallen? Zelf vraag ik het altijd even als ik toevallig in een andere stad iets koop waarvan ik weet dat er een filiaal van in mijn eigen stad staat. Nou is het wel zo dat dat meestal wel wat verder weg is dan die 10 km die er tussen Naaldwijk en Loosduinen zit maar toch.quote:
Jij inmiddels ook een jaartje ouder Gefeliciteerd Beerske!!!quote:
Ik had eerlijk gezegd nooit overwogen dat je iets kunt terugbrengen bij een filiaal dat niet het filiaal is waar je het had gekocht.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook wel geïrriteerd door zou raken. Ik snap het probleem maar hoe kun je als consument weten dat die twee filialen niet onder dezelfde franchisenemer vallen? Zelf vraag ik het altijd even als ik toevallig in een andere stad iets koop waarvan ik weet dat er een filiaal van in mijn eigen stad staat. Nou is het wel zo dat dat meestal wel wat verder weg is dan die 10 km die er tussen Naaldwijk en Loosduinen zit maar toch.
Maar ze bieden toch een alternatief aan, wat ze waarschijnlijk niet eens hoeven te doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook wel geïrriteerd door zou raken. Ik snap het probleem maar hoe kun je als consument weten dat die twee filialen niet onder dezelfde franchisenemer vallen? Zelf vraag ik het altijd even als ik toevallig in een andere stad iets koop waarvan ik weet dat er een filiaal van in mijn eigen stad staat. Nou is het wel zo dat dat meestal wel wat verder weg is dan die 10 km die er tussen Naaldwijk en Loosduinen zit maar toch.
Ik zou ook niet per se boos worden maar wel denken 'shit... hier had ik geen rekening mee gehouden'. Dus eens met je opmerking dat het wel een beetje overdreven is. Vooral het klagen op internet vind ik altijd meer zeggen over jezelf dan over het bedrijf (tenzij het een echte serieuze klacht is). Ik snap het gevoel dat je iets bij een winkelketen hebt gekocht en je dus ervan uit gaat dat je dat overal kunt inleveren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ze bieden toch een alternatief aan, wat ze waarschijnlijk niet eens hoeven te doen?
Ik vraag het zelf ook hoor als ik in een andere stad ben die niet in de buurt van mijn woonplaats is, maar als die dan een bon zouden aanbieden, is dat mijn inziens ook prima.
Ik snap gewoon die boosheid niet.
Ik heb dat nog wel eens gehad, dat je bijv. iets niet kon passen of dat je het koopt voor iemand anders. Maar zoals gezegd: ik check altijd even Bij de meeste winkelketens kan dat ook. Nu vind ik dat misschien normaal omdat ik vroeger bij de winkels waar ik werkte ook spullen mocht terugnemen / terugbetalen van andere winkels (Blokker en een telefoonwinkel die nu ter ziele is). Of het bij de AH mocht weet ik niet meer, maar daar had je ook niet zo vaak mensen die hun boodschappen in een andere winkel hadden gekochtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd nooit overwogen dat je iets kunt terugbrengen bij een filiaal dat niet het filiaal is waar je het had gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |