Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Los van de beperkte capaciteit en bijbehorend verdienmodel zit ook gewoon bijna niemand te wachten op dat statische gedoe.
Nee hoor, dat klopt niet. 112% van de bevolking steunt de maatregelen en 145% is van mening dat deze strenger moeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:25 schreef _serial_ het volgende:
Hop. Gisteren is de stekker uit de feesten hier in het park getrokken, die wekenlang zouden duren
Er koopt geen hond meer een kaart sinds het evenement weer geplaceerd is.
Niet rendabel te krijgen dus.
Je kunt straks zo de horeca inquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:30 schreef nostra het volgende:
"Geplaceerd" is wel het nieuwe "reisbewegingen" hoor, ik bouw een hele vocabulaire op die ik de rest van mijn leven niet hoef te horen.
Kekke woonplaats wel, hier is er eens per jaar een braderie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:25 schreef _serial_ het volgende:
feesten hier in het park getrokken, die wekenlang zouden duren
Dat zal nog wel even zo blijven, tot de vaccinatiegraad op z'n hoogst is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:37 schreef _serial_ het volgende:
Atze de Vries zet even het OMT advies uit in een draadje
[ twitter ]
Kortom:
- Veel parameters zijn al aangepast (geldigheid QR, Dansen met Janssen)
- En we slaan zover door dat het een onmogelijke veel te kostbare (logistieke) operatie wordt voor organisatoren.
- En wie gaat het betalen?
Je kunt erop afgeven, maar het gaat je niet dichterbij en oplossing brengen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik kan nu wel zeggen dat we dit niet moeten pikken maar het wordt gewoon gepikt. En dan wordt het ook nog verkocht als “vrijheid”.
Ben benieuwd naar de verschillen met vorige week.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:42 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even zo blijven, tot de vaccinatiegraad op z'n hoogst is.
Ik vraag me altijd af, van stel.. "we" pikken dit niet. en dan? Wat moet er dan gebeuren?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik kan nu wel zeggen dat we dit niet moeten pikken maar het wordt gewoon gepikt. En dan wordt het ook nog verkocht als “vrijheid”.
De vraag is vooral wat de concrete invulling van "oplossing" is. Het vrij evidente antwoord is dat die er niet is, maar die acceptatie lijkt vooralsnog totaal niet te landen, dus gaan we maar vol op het orgel van micromanagement, want dat is zo lekker zichtbaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:44 schreef Celestien het volgende:
[..]
Je kunt erop afgeven, maar het gaat je niet dichterbij en oplossing brengen.
Ben je ook trots op de manier waarop ze omgaan met mensenrechten?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben gewoon enorm trots op China en met name hoe snel China zich ontwikkeld heeft tot ontwikkelde natie met goede infrastructuur.
Nee. Zo lang er geen demonstraties komen zal dat niet gebeuren. En die komen er niet in Nederland. Terwijl het wel degelijk zin kan hebben: Zie Frankrijk waar het voorstel voor zo’n QR-samenleving aanzienlijk is afgezwakt na massale protesten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:44 schreef Celestien het volgende:
[..]
Je kunt erop afgeven, maar het gaat je niet dichterbij en oplossing brengen.
Er wordt ook totaal niet gehandhaafd op dit soort dingen. Hele testcircus is gewoon een verdienmodel voor de vriendjes van Hugo en het omtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:46 schreef Haags het volgende:
Wie gaat die testen bij de nacht horeca controleren? Als ik in de vroege avond ergens ga eten waarvan ik weet dat het op de late avond een discotheek word blijf ik gewoon zitten. Niemand die dat gaat controleren want ik ga niet meer naar buiten en dus ook niet meer naar binnen.
Lijkt me sterk dat ze even naar mijn tafel toe komen
Maar we hebben gelukkig wel een hoop mensen gered die volgend jaar alsnog overlijden aan de reguliere griepgolf.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een andere golf: https://www.gooieneemlander.nl/cnt/DMF20210719_66420544
Toch beter dat we die vaccins naar andere landen sturen dan dat ze hier over de datum gaan? Je kunt ook ergens teveel achter zoeken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:47 schreef THEFXR het volgende:
WTF??? dit is geen doelpalen meer verzetten, dit is de wedstrijd naar een ander land verplaatsen, de gek dat het is, verrader!
.
[ twitter ]
Elke keer denk je: dit kunnen ze niet maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:42 schreef Spablauw214 het volgende:
* Celestien is altijd benieuwd naar cijfers.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de verschillen met vorige week.
ik bedoel het commentaar, van Hugoquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch beter dat we die vaccins naar andere landen sturen dan dat ze hier over de datum gaan? Je kunt ook ergens teveel achter zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |