Ze zijn vorig jaar gestopt met de i8quote:Op maandag 19 juli 2021 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog steeds wel, hoor!
[ afbeelding ]
![]()
Je moet in ieder geval niet te oud en daardoor minder lenig zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:10 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ook BMW. Ziet er niet per se heel praktisch uit
Wel een van de weinige (mogelijk de enige) auto's die je legaal met de deuren open mag rijdenquote:Op maandag 19 juli 2021 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval niet te oud en daardoor minder lenig zijn.
Nou heb ik eigenlijk nooit de behoefte gehad om met deuren open te rijden eigenlijk.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel een van de weinige (mogelijk de enige) auto's die je legaal met de deuren open mag rijden
Omdat je niet wist dat het kon! Had je ooit zelf bedacht dat je caramel en godbetert zeezout in je chocola zou willen?quote:Op maandag 19 juli 2021 17:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat bij de vraag 'Wat wil je van een auto?' het rijden met de deuren open ook niet het eerste is wat door mijn hoofd gaat.
Avondeten?quote:
Zeezout zeker. Karamel wil ik vaak juist niet in de chocolade (soms wel).quote:Op maandag 19 juli 2021 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat je niet wist dat het kon! Had je ooit zelf bedacht dat je caramel en godbetert zeezout in je chocola zou willen?
Oh.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee onze lokale spion, te schattig om te eten.
Agent P.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee onze lokale spion, te schattig om te eten.
Zie helemaal voor me hoe die deur weer dichtgaat als je nog maar één been uit de auto hebtquote:Op maandag 19 juli 2021 17:10 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ook BMW. Ziet er niet per se heel praktisch uit
Zeker niet! Vogelbekdierquote:
Als man is dat mogelijk een minder groot probleem dan als vrouw, mits de deur niet al te snel gaatquote:Op maandag 19 juli 2021 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie helemaal voor me hoe die deur weer dichtgaat als je nog maar één been uit de auto hebt
Die maken ze niet meer.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog steeds wel, hoor!
[ afbeelding ]
![]()
Nee, en dat wel ik nog steeds niet in mijn chocolade.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat je niet wist dat het kon! Had je ooit zelf bedacht dat je caramel en godbetert zeezout in je chocola zou willen?
Hoera voor de nieuwe berensloffenquote:Op maandag 19 juli 2021 19:50 schreef ijs_beer het volgende:
Hoera de schoenen zijn binnen en ze passen ook.(Toch ook mooi meegenomen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |