quote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Red_85 het volgende:
Je ziet m zelfs iets naar buiten sturen om op te lijnen voor Copse en daarmee raakt ham max op zn achterwiel.
Ham fout. 10s stop n go. Hij weet dat hij daar zit en hij ziet m zelfs.
In jaren 50/60quote:
Lijkt me dat ze gewoon de reglementen moeten volgen? Een extra strafbonus voor kampioenskandidaten staat daar volgens mij niet in.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vindt dat dit een straf is, moet je een grotere straf geven met het oog op het kampioenschap. Ik vind het geen straf, maar dit slaat nergens op.
11 tegen 11.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Baku alweer vergeten ? Het is pas klaar als het klaar is.
Hopelijk is Karma ook vandaag een bitch.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Baku alweer vergeten ? Het is pas klaar als het klaar is.
Dat betekent wel een week extra discussie hier.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
Gelukkig volgend weekend geen race, kan Max beter herstellen
Jij bent een groot fanquote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Maver24 het volgende: In de f1 game als ik een zoveel seconde penalty heb en ga de pits in dan sta ik langer stil want die seconden straf
Owh, dat zou kunnen jaquote:
Dat is idd lastig met al dit soort incidenten. Je komt er als slachtoffer altijd slechter vanaf. Maar om de dader nou dezelfde gevolgen te geven, gaat ook niet werkenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef maan_man het volgende:
De gevolgen waren groot, maar de straf niet ongewoon mild. Helaas heb je er als slachtoffer niks aan.
Ze hebben toen met Grosjean ook de vrijheid genomen om de straf hoger uit te laten vallen. Bijzonder fenomeen vond ik dat toen ook, maar raar dat dat nu dan niet kan.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:55 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze gewoon de reglementen moeten volgen? Een extra strafbonus voor kampioenskandidaten staat daar niet in.
Dat zou wel een erg domme regel zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 16:55 schreef Rambow het volgende:
Als je iemand eraf rijdt zou je alle punten die je in die race haalt moeten splitten met degene wiens race je hebt verknalt.
Altijd goed kijken naar de THT bij het kopen van vleeswaren maatje. Zeker bij de Aldi.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:55 schreef Sfancta het volgende:
Ik kots van die HAM word kotsmisselijk van die vent
Hamilton deed het ook niet expres, maakte alleen weer een domme fout door voor een gat te gaan terwijl hij dan die bocht niet meer kon halen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een beetje als iemand een doodschop geven die hem een half jaar aan de kant houdt en er zelf met een gele kaart vanaf komen.
dat naar buiten sturen is om de onderstuur op te vangenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Red_85 het volgende:
Je ziet m zelfs iets naar buiten sturen om op te lijnen voor Copse en daarmee raakt ham max op zn achterwiel.
Ham fout. 10s stop n go. Hij weet dat hij daar zit en hij ziet m zelfs.
Gewoon Hamilton DOTDquote:
0? 10sec tijdstraf.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:57 schreef MoreDakka het volgende:
Hoeveel strafpunten levert Hamilton dit op?
Vooral kut dat iedere keer als hij een fout maakt hij geen schade oploopt ... met Albon, met Max ... in Imola toen hij er zelf afschoot. Komt er zo vaak mee weg terwijl hij zoveel fouten maakt als hij moet vechten.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton deed het ook niet expres, maakte alleen weer een domme fout door voor een gat te gaan terwijl hij dan die bocht niet meer kon halen.
Dit soort fouten maakt hij omdat hij concurrentie niet gewend is en ook niet met z'n teamgenoot wil vechten als er gen concurrentie is.
Gefrustreerd
Ja, en wat is daar mis mee? Ja dat de mercedes het niet als enige is dat wel.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat naar buiten sturen is om de onderstuur op te vangen
doe je dat niet zou de ham samen met max de bandenstapels invliegen
Ik vandaag ook, of eigenlijk voor iedereen behalve Hammiequote:
Britse pers gaat dit 'Another GOAT-perfomance' noemen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:59 schreef maan_man het volgende:
Hij heeft al 10 sec op Ricciardo. Bottas laat hem voorbij sowieso plaats 4 en dan de tijd die hij vanaf nu nog gaat goedmaken.
Zal wel Leclerc eraf rammen zo.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:59 schreef maan_man het volgende:
Hij heeft al 10 sec op Ricciardo. Bottas laat hem voorbij sowieso plaats 4 en dan de tijd die hij vanaf nu nog gaat goedmaken.
Bot-wie?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:00 schreef AMDB het volgende:
Denk dat de 10s nog best wat impact kan hebben. Als Norris en Bottas binnen de 10s van hem blijven.
Alsof Cuckie hem er niet voorbij zal latenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:00 schreef AMDB het volgende:
Denk dat de 10s nog best wat impact kan hebben. Als Norris en Bottas binnen de 10s van hem blijven.
Wat ben jij een ongelooflijke tokkiequote:Op zondag 18 juli 2021 16:59 schreef Sfancta het volgende:
Schijt aan die vent. Bestaat er geen programma om die kop van HAM te filteren of blurren uit de uitzending?
Dan krijgt Bottas opdracht om het rustiger aan te doen voor Hamiltonquote:Op zondag 18 juli 2021 17:00 schreef AMDB het volgende:
Daardoor leert hij ook niet van die fouten, als hij zelf dan van de baan zou schieten dan is dat een harde straf maar doordat hij dan wedstrijden wint of op het podium eindigt leert hij er niet van en maakt diezelfde fouten nog een keer.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vooral kut dat iedere keer als hij een fout maakt hij geen schade oploopt ... met Albon, met Max ... in Imola toen hij er zelf afschoot. Komt er zo vaak mee weg terwijl hij zoveel fouten maakt als hij moet vechten.
Nattekat wordt boos nu. Je mag hier alleen positief zijn.quote:
Jaquote:Op zondag 18 juli 2021 17:01 schreef Bastiefcg het volgende:
Is Hamilton verplicht die 10 seconde te nemen tijdens zijn pitstop?
Jaquote:Op zondag 18 juli 2021 17:01 schreef Bastiefcg het volgende:
Is Hamilton verplicht die 10 seconde te nemen tijdens zijn pitstop?
Dat valt wel meequote:Op zondag 18 juli 2021 17:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nattekat wordt boos nu. Je mag hier alleen positief zijn.
daarom de regels bij rood aanpassen: werken aan de auto mag, maar dan sluit je wel achteraan aanquote:Op zondag 18 juli 2021 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted @ Sky: Hamilton had een kapotte velg na de crash, geluk met de rode vlag situatie.
Zou standaard moeten zijn bij 'causing a collision'quote:Op zondag 18 juli 2021 17:02 schreef PirE het volgende:
Met deze ruling kan je een Prost/Senna (eind jaren 80) verwachten als het eind van het seizoen close is. Gewoon ernaast gooien en zorgen dat je er allebei ,of de ander, eraf gaat.
Ze hadden beter een drivethrough kunnen geven of een stop-n-go.
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Zul je zien dat er straks precies rond de stop van Hammie een SC is en die geen last heeft van de 10s
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt erop alsof Max toch weer te druistig is geweest. Waarom zo vroeg in de race al zo agressief verdedigen? Moet toch nog iets meer volwassen worden.
Dat zou ik een goede regel vinden inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daarom de regels bij rood aanpassen: werken aan de auto mag, maar dan sluit je wel achteraan aan
Manmanmanquote:Op zondag 18 juli 2021 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted @ Sky: Hamilton had een kapotte velg na de crash, geluk met de rode vlag situatie.
Jij zou niet verdedigen?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt erop alsof Max toch weer te druistig is geweest. Waarom zo vroeg in de race al zo agressief verdedigen? Moet toch nog iets meer volwassen worden.
Hou toch op man. Max deed niks fout deze race.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk de echte hamilton die als jankert naar buiten komt hierdoorquote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef RichardHammond het volgende:
Je merkt door dit soort gedrag wel dat Hamilton mentaal geknakt is en zichzelf niet meer onder controle heeft. Wordt nog wat de rest van het seizoen.
of de laatste ronde een SC :-) en dan 10 sec er af staat hij laatstequote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Zul je zien dat er straks precies rond de stop van Hammie een SC is en die geen last heeft van de 10s
Je ma was druistig vannacht bij mij op schoot.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef Mani89 het volgende:
S&G van 10 seconden kreeg Vettel voor in de 1e ronde een beetje blokkeren en ondersturen en dan een tikje uitdelen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:02 schreef PirE het volgende:
Met deze ruling kan je een Prost/Senna (eind jaren 80) verwachten als het eind van het seizoen close is. Gewoon ernaast gooien en zorgen dat je er allebei ,of de ander, eraf gaat.
Ze hadden beter een drivethrough kunnen geven of een stop-n-go.
Ja, dit slaat nergens opquote:Op zondag 18 juli 2021 17:04 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton blijft denk ik ook een beetje achter LeClerc hangen om niet gelijk iedereen tegen zich te krijgen door heel de race op 1 te rijden
Hij is leukquote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Dat zou ik meer dan terecht vindenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
of de laatste ronde een SC :-) en dan 10 sec er af staat hij laatste
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Je merkt door dit soort gedrag wel dat max supporters mentaal geknakt zijn en zichzelf niet meer onder controle hebben. Wordt nog wat de rest van het seizoen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef RichardHammond het volgende:
Je merkt door dit soort gedrag wel dat Hamilton mentaal geknakt is en zichzelf niet meer onder controle heeft. Wordt nog wat de rest van het seizoen.
Dat moet een keer bij Hamilton gebeurenquote:
Viesmad, genot.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je merkt door dit soort gedrag wel dat max supporters mentaal geknakt zijn en zichzelf niet meer onder controle hebben. Wordt nog wat de rest van het seizoen.
BNW is een deurtje verder.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
DIT IS ALLEMAAL IN OPDRAGT VAn de FIA Corrupte bende !11111
Ja manquote:Op zondag 18 juli 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
En nu LeClerc kapot, lijkt haast alsof ze heel die race aan het saboteren zijn en dat er hoe dan ook een Brit moet winnen
Tuurlijk daarom ook die 10 sec voor Hamilton. Hamilton heeft ook nog voor de tweede keer mazzel met een rode vlag. Zonder rode vlag was het 2 maal 0 punten geweest voor Hamilton.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:03 schreef Mani89 het volgende:
mwah, er is er een in een pot met geluk gevallen en de rest om hem heen zorgt ervoor dat diegene nog meer geluk krijgt.quote:
Was bijna wereldkampioen in 1999quote:Op zondag 18 juli 2021 17:06 schreef RAVW het volgende:
irvine LOL
die is ook alleen maar bekent geworden door de klap van Senna
Irvine wist ik en toen keek ik nog F1 GPquote:
Juistquote:Op zondag 18 juli 2021 17:07 schreef MoreDakka het volgende:
Mercedes kan veel sneller dan dit, ze zijn gewoon aan het sparen
Niet allemaal correct. Max heeft meer dan een race voorsprong.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:06 schreef AMDB het volgende:
Mercedes heeft echt alle mazzel dit seizoen.
Enige reden dat ze nog niet boven RB staan is dat HAM het zelf verkutte tijdens Max' z'n klapband.
Tijd om gewoon digitaal te gaanquote:Op zondag 18 juli 2021 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
Radio audio is nog steeds kwalitatief uit het jaar 0 en deze sport kost dus miljoenenAmper te verstaan genot.
Red Bull heeft de Ferrari gesaboteerd, maar gingen er niet vanuit dat Verstappen er al uit zou liggen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
En nu LeClerc kapot, lijkt haast alsof ze heel die race aan het saboteren zijn en dat er hoe dan ook een Brit moet winnen
ja bijnaquote:
Ik dacht dat Irvine een Fransoos was maar dat komt omdat Mol de namen altijd zo raar uitspreektquote:
Ja dat deden ze bij Hammy net ookquote:
Iemand er uit rammen loont.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dus die 10seconde straf zijn inmiddels 2 plaatsen, tegenover je tegenstander die compleet eruit ligt.
Noord-Ier toch?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik dacht dat Irvine een Fransoos was maar dat komt omdat Mol de namen altijd zo raar uitspreekt![]()
(nee, niet echt mar 't is wel een leuke grap)
quote:
Er zijn al blistersquote:
Krijgt Norris een stukje rubber in zijn neus. Rode vlag, bandje wisselen, niks aan de hand.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Rechtsvoor bij Hamilton doet straks boem.
Deden eerst lijmquote:Op zondag 18 juli 2021 17:09 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat deden ze bij Hammy net ookje zou niet verwachten dat dat blijft zitten zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toto heeft wat belastende foto’s naar Masi gemaild.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dus die 10seconde straf zijn inmiddels 2 plaatsen, tegenover je tegenstander die compleet eruit ligt.
In mijn herinnering sprak Olav z'n naam gewoon normaal uit?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik dacht dat Irvine een Fransoos was maar dat komt omdat Mol de namen altijd zo raar uitspreekt![]()
(nee, niet echt mar 't is wel een leuke grap)
Irvaine..
De gebruikten ook superglue ::Yquote:Op zondag 18 juli 2021 17:09 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat deden ze bij Hammy net ookje zou niet verwachten dat dat blijft zitten zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dan. Max blijft dus WK leider. STRAATFEEST.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Niet allemaal correct. Max heeft meer dan een race voorsprong.
Met slaafje Bottas hem voorbij laat?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
Je mag hamilton schijnbaar geen blm noemen maar engnek mag welquote:Op zondag 18 juli 2021 17:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoeveel bans zijn er uitgedeeld het laatste uur?
hoe sneller hoe beterquote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Rechtsvoor bij Hamilton doet straks boem.
Ja maar met Mol weet je het eigenlijk nooit zekerquote:Op zondag 18 juli 2021 17:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In mijn herinnering sprak Olav z'n naam gewoon normaal uit?
De vrouw van Jos ook inmiddelsquote:Op zondag 18 juli 2021 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
Max beetje licht in zijn hoofd en pijn schouder
quote:
Jos is zijn knokploeg nog aan het verzamelenquote:
Albon heeft nog appeltje te schillen met Hamiltonquote:Op zondag 18 juli 2021 17:10 schreef Nederplant het volgende:
Hamilton raakt wel vaak toevallig achterbanden. Albon heeft ie zo ook geraakt. Die gast kan alleen goed rijden als hij onbedreigd vooraan rijdt.
Pokerface. Hij gaat zo heus wel zwaaien met z’n vuisten.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Jos reageert rustig en het is een wonder.
Onderliggend lijden een beetje kunnen ondrukkengenot
Grote kans ja, dus 1 plek dan in dat geval.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met slaafje Bottas hem voorbij laat?
AWS klopt geen zak van.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:11 schreef AMDB het volgende:
Tyre performance, rechtsvoor, bij Hamilton op 90% volgens Amazon? Terwijl de blaren erop staan? Wat mis ik?
Aan Hamilton? dat wil ik zienquote:
Vanuit FOK!?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jos is zijn knokploeg nog aan het verzamelen
Heeft misschien al gewoon zijn vriendin door de paddock heen geslagen buiten bereik van de camera’s.quote:
True, true...quote:Op zondag 18 juli 2021 17:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar met Mol weet je het eigenlijk nooit zeker
Alle troepen vanavond richting kamp Huilieton en lekker klappen die handelquote:Op zondag 18 juli 2021 17:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Inteelt laat zich niet vangenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Pokerface. Hij gaat zo heus wel zwaaien met z’n vuisten.
Zo raak je Ham het zwaarst. Wie moet nu z'n telefoon en hond dragen?quote:
@1.03quote:Op zondag 18 juli 2021 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft misschien al gewoon zijn vriendin door de paddock heen geslagen buiten bereik van de camera’s.
Met een stevige borstcrawl richting het terras.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:11 schreef Sfancta het volgende:
Jos is nu onderweg naar Roermond om flink te gaan slaan op het terras.
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:10 schreef Nederplant het volgende:
Hamilton raakt wel vaak toevallig achterbanden. Albon heeft ie zo ook geraakt. Die gast kan alleen goed rijden als hij onbedreigd vooraan rijdt.
Perez zorgt voor de entertainment waardequote:
Moet hij wel de boot nemen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:11 schreef Sfancta het volgende:
Jos is nu onderweg naar Roermond om flink te gaan slaan op het terras.
Het is altijd een corrupt zootje geweestquote:Op zondag 18 juli 2021 17:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Jaren gekeken voor 2015 en dat lukte prima.
Hopelijk mag je dat deducten van het team dat de collision veroorzaakt.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:13 schreef maan_man het volgende:
Lekker die budget cap ook. Ben benieuwd wat dit voor de rest van het seizoen gaat betekenen.
Klopt, als hij onder druk staat begint het aan alle kanten te piepen en te kraken.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:10 schreef Nederplant het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Huh wie?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is altijd een corrupt zootje geweest
Ik ben wel benieuwd wat het was.quote:
hahaquote:Op zondag 18 juli 2021 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, daar was Mercedes al over aan het klagen na de Bottas crash.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:13 schreef shiz het volgende:
[..]
Hopelijk mag je dat deducten van het team dat de collision veroorzaakt.
FIA en sommige teamsquote:
Jawel ik ook hoor. Ik kijk al sinds toen Senna nog reedt. Maar merk nu dat het wel saai is zonder maxquote:Op zondag 18 juli 2021 17:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Jaren gekeken voor 2015 en dat lukte prima.
FIArari is al wel een tijdje geleden. Nu gaat het om de juiste huidskleur.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wil/kan ik niet gelovenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
FIArari is al wel een tijdje geleden. Nu gaat het om de juiste huidskleur.
Jaquote:Op zondag 18 juli 2021 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken jullie, zou Leclerc dit kunnen winnen?
nou nouquote:Op zondag 18 juli 2021 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hamilton moet blijkbaar vandaag winnen van de organisatie, want brits en zwart
Mag niet van de FIA.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Zou het hem wel gunnen, is ook gewoon een talent net als Max, maar zit in de verkeerde auto.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Kwam dat neit dfoordat de bransdtoftank toen verkeerd ontworpen was?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:15 schreef Sabata het volgende:
Leclerc's probleempje doet me aan Johnny Herbert in de V8 star denken op Spa jaren terug. Iedere keer als hij linksaf door Bruxelles ging stopte de motor er een seconde mee
LeClerc loopt gewoon uit tot nu toe koekoek.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Hoeveel cadeautjes krijgt Mercedes vandaag nog meer
Announce nog eens drie bans.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:17 schreef Gehrman het volgende:
Bottas gaat gewoon braaf zijn plek afstaan aan Lulu straks.
Sinterklaas moet uitdelen nu 'ie van alles beschuldigd wordt.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Hoeveel cadeautjes krijgt Mercedes vandaag nog meer
Het is MIAquote:Op zondag 18 juli 2021 17:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Hou hier eens mee op joh, als je niet eens snapt wat de FIA is.
Het wordt tijd dat Kimi een glaasje champagne wegtikt.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:17 schreef Zorro het volgende:
Zelfs de touroptocht naar Parijs is leuker dan dit
Ben jij de fia?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Of jij nietquote:Op zondag 18 juli 2021 17:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Die Ferrari gaat gewoon kapot.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
LeClerc loopt gewoon uit tot nu toe koekoek.
Bottas, Leclerc en Hamilton kunnen alle drie nog winnen denk ik.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Ja man, want dat gebeurt altijd.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:17 schreef Gehrman het volgende:
Bottas gaat gewoon braaf zijn plek afstaan aan Lulu straks.
Haha HAM wordt wereldkampioen1!!!!!1111quote:Op zondag 18 juli 2021 17:18 schreef Sfancta het volgende:
Laten we hopen op een mislukte pitstop na die 10 sec.
Bottas gaat braaf de plek afstaan aan Lewisquote:Op zondag 18 juli 2021 17:18 schreef Maver24 het volgende:
Laat Bottas of Leclerc maar winnen. Leclerc is wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |