En in Spanje he, ook geen straf. Toen was het feit dat Rosberg een halve kilometer daarvoor een versnelling miste voldoende voor straffeloosheid.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beukte ooit Rosberg eraf in laatste ronde Oostenrijk weet ik nog wel
Hoe minder mensen hij hoeft in te halenquote:
Ja dat zou op Zandvoort dus exact hetzelfde gebeuren als Hamilton eruit crashtquote:Op zondag 18 juli 2021 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
En de altijd sportieve Engelse fans lekker juichen toen Max de vangrail in vloog
Nee hij weet niet beter zie Catalunya 2016.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lijkt me haast wel. Je title contender er door een ‘beginnersfout’ af jassen. 7 wk’s Lulu zou echt beter moeten weten imo. Maar het is al een poosje duidelijk dat hij moeite heeft met de druk dit jaar.
Willem Engel zet daar zijn vraagtekens bij.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
51G, Willen Engel ziet een complot.
Heb je je vaccinaties nog niet gehaald dan?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben ze al 51G daar ja?
En onze regering doet niets
Ik verlaat deze reeks weer. Wat een idioten hier zegquote:Op zondag 18 juli 2021 16:38 schreef Evenstar het volgende:
Als Lewis geen straf krijgt of te weinig straf krijgt zou ik gewoon Perez de opdracht geven om hem er af te tikken. Krijgt toch maar paar seconden en weinig te verliezen. Als er dan toch over lijken gegaan wordt om te winnen.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Willem Engel zet daar zijn vraagtekens bij.
Dat was Rosbergs schuldquote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee hij weet niet beter zie Catalunya 2016.
5G slechtsquote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je je vaccinaties nog niet gehaald dan?
Gewoon 5 sec.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Refragmental het volgende:
Als Ham hier geen 10sec stop and go voor krijgt of een DSQ, dan is het een lachertje!
Alsof de enige twee keuzes zijn een optocht en contact en een crashquote:Op zondag 18 juli 2021 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom nou toch. Hebben we nou liever dat er alleen maar optochten zijn? Hij was sneller, het was op het scherp van de snede en dan kan het ook fout gaan. Gewoon twee coureurs met ballen.
2dequote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Blijft lastig. Of het is pure onkunde van Hamilton dat hij die bocht zo ruim neemt, of hij geeft Max expres zo weinig ruimte en weet dat hij daarmee een horrorcrash riskeert voor de auto die hij aantikt.
Moet die vent echt in elk topic voorbij komen?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Willem Engel zet daar zijn vraagtekens bij.
Ja daar schrok ik ook van ja net realtime. Duurde sowieso lang voordat ie antwoorde.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
Damn, die onboard radio![]()
https://streamable.com/lbdsxf
Dat zijn er al twee.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stop go of Drive through met deze impact is de enige straf
Gek he als je regelmatig mensen eraf jaagt.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe minder mensen hij hoeft in te halen
[..]
Ja dat zou op Zandvoort dus exact hetzelfde gebeuren als Hamilton eruit crasht
Dit klinkt niet best en totaal out of character voor Maxquote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
Damn, die onboard radio![]()
https://streamable.com/lbdsxf
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik verlaat deze reeks weer. Wat een idioten hier zeg
Ik denk het eerste, gewoon onkundequote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Blijft lastig. Of het is pure onkunde van Hamilton dat hij die bocht zo ruim neemt, of hij geeft Max expres zo weinig ruimte en weet dat hij daarmee een horrorcrash riskeert voor de auto die hij aantikt.
Het woordje of😉quote:
dat laatste. hij neemt doelbewust het risico. Tot nu toe is hij hiermee weggekomen, maar ik hoop dit keer van niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Terug naar P1 dus.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Laten we beginnen met een enorme karmastart voor Hamilton.
max neemt doelbewust het risico zo scherp in te sturenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat laatste. hij neemt doelbewust het risico. Tot nu toe is hij hiermee weggekomen, maar ik hoop dit keer van niet.
Alonso heeft ervaring mee met karma uitdelenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Baku herstart?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Alvast voor de halfjaarlijkse prik.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met gratis slangetjes erbij?
[ afbeelding ]
Zou wel mooi zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Vorige keer bij start na rode vlag knalde Lewis rechtdoor
het was niet heel scherp insturenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
max neemt doelbewust het risico zo scherp in te sturen
Gewoon net zoals Baku rechtdoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
kijk de helicoptershots maarquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het was niet heel scherp insturen
Ze twijfelen tussen 10s en DT.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Ik snap echt niet waarom die beslissing over een straf zo lang moet duren. Ze hebben nu een half uur lang herhalingen kunnen kijken.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Ik snap echt niet waarom die beslissing over een straf zo lang moet duren. Ze hebben nu een half uur lang herhalingen kunnen kijken.
Dit is wel echt flauwekul. Verstappen pakt een hele logische racelijn aan de buitenkant en ligt de hel actie voor op Hamilton. Hij geeft hem zelfs nog extra ruimte.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Of er komt gewoon helemaal geen strafquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Misschien eerst afwachten hoe het met Max is?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom duurt het zo lang? Straks rijdt Hamilton 15 seconden weg voordat de penalty komt
Straf wordt bepaald aan de hand van de uitslagquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom duurt het zo lang? Straks rijdt Hamilton 15 seconden weg voordat de penalty komt
Neutraliteit noemen ze dat.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Dan hopelijk nog wel 4 lekker banden erbijquote:
Wat een topcoureur, dat je ernaast zit en dan met je voorwiel een achterwiel aan tikken. Dat kan niet iedereen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef RAVW het volgende:
LOL Hamilton liet over de boordradio weten: "Ik zat er voor of in ieder geval volledig naast.
die mag van mijn licentie inleveren
https://nl.motorsport.com(...)ed-bull-dnf/6632935/
Kom op zeg. Het gaat daar met 300 km/u en alles gebeurt in een fractie van een seconde. Hamilton kan ook een fout maken met helaas deze gevolgen voor Verstappen. Maar het is in ieder geval racen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:35 schreef Mano_ het volgende: [..] Ik ben absoluut geen fan can Coronel, maar het zou niet de eerste domme actie van Lewis zijn dit jaar. Die vent is zichtbaar wanhopig.
Inderdaad, normaalgesproken kunnen ze dat in 5 minuten.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Niemand kan al die drogredeneringen en verzachtende omstandigheden zo snel verznnen en uittypen.quote:
Daarom juistquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef MoreDakka het volgende:
Ze moesten eerst nog hun mailbox checken van Toto ivm een mail over banden ofzoquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Mazespinquote:Op zondag 18 juli 2021 16:45 schreef Scrummie het volgende:
Wachten op de held die Hamilton eraf tikt.
Hamilton nestelt zelf in die zeer risicovolle positie.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het gaat daar met 300 km/u en alles gebeurt in een fractie van een seconde. Hamilton kan ook een fout maken met helaas deze gevolgen voor Verstappen. Maar het is in ieder geval racen. Natuurlijk hoop ik altijd dat Verstappen wint en kampioen wordt, vind ik Hamilton bij tijd en wijlen irritant en zeuren, maar als het andersom was geweest was het oordeel vanuit Coronel echt niet dit verhaal geweest.
Wij staan dan ook volledig achter Perez.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:45 schreef Scrummie het volgende:
Wachten op de held die Hamilton eraf tikt.
Zit in de spamfolderquote:Op zondag 18 juli 2021 16:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ze moesten eerst nog hun mailbox checken van Toto ivm een mail over banden ofzo
Ja doei Hammy duwde hem naar buiten. Hammy was Max nog niet voorbij dus wil je dan dat Max buiten de baan gaat om Hammy er langs te laten? Dacht het niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die regel moeten ze ook masr afschaffenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hamilton gratis stop en tijd gehad om z’n auto te fixen.
Dan juich ik net zo hard als laatst toen Hamilton er na de klapband van Max er ook af vloog door eigen toedoen.quote:
Snap daar ook weinig van. Kom op zeg, er zitten daar nota bene oud-coureurs.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:46 schreef Evenstar het volgende:
Dat ze uberhaupt nu nog geen straf hebben uitgedeeld is een schande eigenlijk.
Op zich eens maar we verwachten van deze coureurs dat ze ook op die snelheid de inschattingen goed kunnen maken, Hamilton maakt een fout en moet dus ook gestraft worden wmbquote:Op zondag 18 juli 2021 16:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het gaat daar met 300 km/u en alles gebeurt in een fractie van een seconde. Hamilton kan ook een fout maken met helaas deze gevolgen voor Verstappen. Maar het is in ieder geval racen.
En weer verlaat een echte F1 fan het topic.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
Ik geloof het wel...veel plezier met de racelater
Ze moeten natuurlijk wat zoeken om er zo min mogelijk voor te gevenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:46 schreef Evenstar het volgende:
Dat ze uberhaupt nu nog geen straf hebben uitgedeeld is een schande eigenlijk.
Gewoon afblijven en reparaites, of het nou veel is of een bandje vervangen, pas toestaan zodra de de herstart plaaatsvindt en starten uit de pits.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die regel moeten ze ook masr afschaffen
Zodat Lewis wat afstand kan nemen zouden ze niet onder een tijdstraf uitkomen. Anders had hij nu binnen 3 rondes naar binnen gemoeten. Hoe langer het duurt hoe gunstiger voor Lewis.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:46 schreef Breekfast het volgende:
De straf hangt af van hoeveel Hamilton max kan hebben om toch nog de race te winnen.
Maar serieus, waarom moet het inderdaad zo lang duren?
Voorlopig zit er nog een Ferrari in de weg.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:47 schreef Evenstar het volgende:
Even tien rondjes wachten zodat Lewis even wat kan uitlopen en niet te ver terugvalt.
Stukje steekpenningen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:47 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan er nog geen straf zijn voor Hamiltonwat een aanfluiting
Nou nou nouquote:Op zondag 18 juli 2021 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
Vieze gore onsportieve kankerneger, val lekker dood ofzo.
Koekoekquote:Op zondag 18 juli 2021 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
F1quote:Op zondag 18 juli 2021 16:47 schreef PS. het volgende:
[..]
En weer verlaat een echte F1 fan het topic.
Bozig.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
Omdat ze misschien even zeker willen zijn? En niet als het onderbuikgevoel van FOK!kers straffen uitdelen?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:47 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:47 schreef Scorpie het volgende:
HAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 18 juli 2021 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton mag niet verliezen hier. Hij moet en zal de volle mep punten krijgen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Snap daar ook weinig van. Kom op zeg, er zitten daar nota bene oud-coureurs.
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 18 juli 2021 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
Doe normaal.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
Die heeft hij na 4 rondjes al jaquote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Echt een lachertje. Die wint vandaag nog met 3 vingers in zijn neus op deze manier
Bottas die dan nog even zijn plekje opgeeft mocht diva achter hem zitten. En merc merkt er weer geen reet van.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Echt een lachertje. Die wint vandaag nog met 3 vingers in zijn neus op deze manier
Nu moet Perez HAM eraf tikken. Toch maar 10 seconden GENOT.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef trein2000 het volgende:
Wat hadden jullie dan verwacht? Gewoon terecht.
Had nog wel een S&G bij gemogenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef trein2000 het volgende:
Ook dat. Hele goede. Dit kost Max zijn WK met veel pechquote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zwaarste straf wat ze hem kunnen geven maar voelt toch nog mega zuur. Dit gaat redbull en max ook merken later in het seizoen als ze een extra motor en versnellingsbak moeten wisselen. Die zullen nu afgeschreven zijn.
DT of SG strafquote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef trein2000 het volgende:
Ja, ik had ook niet anders verwacht. Hoe zeer ik ook voor Max ben.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef trein2000 het volgende:
Is al gefixed tijdens pauze net zag ikquote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef WcPot het volgende:
Hopelijk heeft Hamilton toch nog net iets meer schade aan zijn auto dan het lijkt
Echt heel bijzonder hoe licht je gestraft wordt als je je directe tegenstander met opzet de baan afrijdt.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zwaarste straf wat ze hem kunnen geven maar voelt toch nog mega zuur. Dit gaat redbull en max ook merken later in het seizoen als ze een extra motor en versnellingsbak moeten wisselen. Die zullen nu afgeschreven zijn.
Dit is kampioenschapsbeïnvloeding.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is toch volledig in de lijn met alle straffen die altijd gegeven worden?
Dat het nu om.het kampioenschap gaat en niet om p12 maakt het niet anders.
Zal wel weer een sc komen of zo na zijn straf dus komt toch terug.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef SiGNe het volgende:
10 sec straf slechts..
gelukkig wel in het begin van de race, moet nog pitten dus z'n straf dan ook uitzitten, valt ie terug naar achter.
Nee. Na de race opgeteldquote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Betekent dit nou 10 sec langer stil staan bij een stop?
Wat nog vreemder is is dat Perez HAM er nu af mag beuken zonder consequentiesquote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt heel bijzonder hoe licht je gestraft wordt als je je directe tegenstander met opzet de baan afrijdt.
Dit is gewoon een normale straf. Ik snap dat velen liever een nekschot hadden gezien, maar dat schijnt nog altijd geen mogelijke straf te zijn.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het een flutstraf. Maar het het is misschien al heel wat dat ze hem durven straffen.
Dit ja. Hele debiele strafquote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef Refragmental het volgende:
Wat een debiele straf mbt de ernst van de crash
Veel plezier trollen, ik kijk verder zonder fok.
Als Max gewoon zo door gaat de rest van de races kan hij natuurlijk nog makkelijk kampioen worden.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:49 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ook dat. Hele goede. Dit kost Max zijn WK met veel pech
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beetje overdreven straf. Race incident. Maar mooi dat hij iig flink kan inlopen. HamiltonGOD
Dit betekent dat Perez de Mercedes eraf kan rijden en 10 seconden als straf krijgt.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een normale straf. Ik snap dat velen liever een nekschot hadden gezien, maar dat schijnt nog altijd geen mogelijke straf te zijn.
Het is een beetje als iemand een doodschop geven die hem een half jaar aan de kant houdt en er zelf met een gele kaart vanaf komen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ook 10 sec.. redelijk standaard straf voor causing a collision
32 punten voorsprong na 6WK punten. Zozoquote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Als Max gewoon zo door gaat de rest van de races kan hij natuurlijk nog makkelijk kampioen worden.
Onzin om nu al te zeggen dat het zijn WK titel kan kosten.
vies mad welquote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef Mothzor het volgende:
In 25 jaar F1 nog nooit gedaan. Tv uitgezet en dit seizoen hoef ik niet meer te zien ook. Wat een aanfluiting...
Werken hier maat, ik zei het je.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef R-woud93 het volgende:
[modbreak]iets minder emotie in de posts zou fijn zijn, dank[/modbreak]
Ok doeiquote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef Mothzor het volgende:
In 25 jaar F1 nog nooit gedaan. Tv uitgezet en dit seizoen hoef ik niet meer te zien ook. Wat een aanfluiting...
Sport is emotie!quote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben geen robotquote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef R-woud93 het volgende:
De beste moet toch altijd winnen?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef Scorpie het volgende:
FIA is gewoon corrupt, Hamilton moet en zal kampioen worden.
Nee dat mag hij niet....quote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat nog vreemder is is dat Perez HAM er nu af mag beuken zonder consequenties
Hamilton kan helemaal geen kampioen worden met deze auto.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Hij wordt driedubbel genaaid door deze actie van Hamilton.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Als Max gewoon zo door gaat de rest van de races kan hij natuurlijk nog makkelijk kampioen worden.
Onzin om nu al te zeggen dat het zijn WK titel kan kosten.
ik hoop dat dit getroll isquote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Ja gewoon een standaard straf natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is toch volledig in de lijn met alle straffen die altijd gegeven worden?
Dat het nu om.het kampioenschap gaat en niet om p12 maakt het niet anders.
Dat mag wel. Max 10 seconden strafquote:Op zondag 18 juli 2021 16:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee dat mag hij niet....
Wat is dit voor een bizarre gedachtegang.
Haha lennygodquote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beetje overdreven straf. Race incident. Maar mooi dat hij iig flink kan inlopen. HamiltonGOD
Het is de loonsverhoging wel waard makkerquote:
Maar alleen HAM heeft een 'Get out of jail with only 10s'-card.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat nog vreemder is is dat Perez HAM er nu af mag beuken zonder consequenties
Ja dus? Er gebeuren wel vaker ongelukken. Hoort bij de sport.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
32 punten voorsprong na 6WK punten. Zozo
Dat was toch al 7 jaar duidelijk?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Let maar op. Nog twee van dit soort incidentjes en Hamilton staat gewoon op 1.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hamilton kan helemaal geen kampioen worden met deze auto.
Idd. Gewoon slimme actie Hamilton. Iemand eraf kegelen en dan deze straf. Heel berekenend.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Hammie neemt het als een vent? Hij weet dat hij toch wel wint, ondanks de straf
Gewoon een podium incoming dus.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:52 schreef franklop het volgende:
Met die 10 seconden zal hij al 8e liggen nu
Lijnde mooi op achter lec, kan nu mooi puntjes harkenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton die niet jankt over de straf op de radio, dan weet die zelf ook dat die fout zat dus
Met gemak gaat die winnenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:52 schreef Sjemmert het volgende:
10s terecht denk maar Hamilton zal deze alsnog wel winnen waarschijnlijk
Heb ook meer het gevoel, dat ze hem straffen, om iedereen een beetje gerust te stellen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat leuk autoracen worden als iedereen dit gaat doenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Idd. Gewoon slimme actie Hamilton. Iemand eraf kegelen en dan deze straf. Heel berekenend.
Ze laten niet alles horen wat op hun radio word gezegd hequote:Op zondag 18 juli 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton die niet jankt over de straf op de radio, dan weet die zelf ook dat die fout zat dus
Als je expres op iemand inbeukt dan word je uit de race gehaald (behalve als je Vettel heet en het achter een safety car doet).quote:
Daarom moet je het ook sneaky doen, max 10 secondenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je expres op iemand inbeukt dan word je uit de race gehaald (behalve als je Vettel heet en het achter een safety car doet).
Nee, de T-carquote:Op zondag 18 juli 2021 16:52 schreef PirE het volgende:
Vroeger mocht je gewoon de auto van teamgenoot pakken bij een rode vlag
Hij heeft zichzelf een kadotje gegeven. En de FIA deelt hem uitquote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef daNpy het volgende:
Hamilton neemt het als een vent.
Jaja hij lacht de ballen uit zijn broek man. Volledig inlopen op Max, mooiere cadeaus krijgt ie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |