En in Spanje he, ook geen straf. Toen was het feit dat Rosberg een halve kilometer daarvoor een versnelling miste voldoende voor straffeloosheid.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beukte ooit Rosberg eraf in laatste ronde Oostenrijk weet ik nog wel
Hoe minder mensen hij hoeft in te halenquote:
Ja dat zou op Zandvoort dus exact hetzelfde gebeuren als Hamilton eruit crashtquote:Op zondag 18 juli 2021 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
En de altijd sportieve Engelse fans lekker juichen toen Max de vangrail in vloog
Nee hij weet niet beter zie Catalunya 2016.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lijkt me haast wel. Je title contender er door een ‘beginnersfout’ af jassen. 7 wk’s Lulu zou echt beter moeten weten imo. Maar het is al een poosje duidelijk dat hij moeite heeft met de druk dit jaar.
Willem Engel zet daar zijn vraagtekens bij.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
51G, Willen Engel ziet een complot.
Heb je je vaccinaties nog niet gehaald dan?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben ze al 51G daar ja?
En onze regering doet niets
Ik verlaat deze reeks weer. Wat een idioten hier zegquote:Op zondag 18 juli 2021 16:38 schreef Evenstar het volgende:
Als Lewis geen straf krijgt of te weinig straf krijgt zou ik gewoon Perez de opdracht geven om hem er af te tikken. Krijgt toch maar paar seconden en weinig te verliezen. Als er dan toch over lijken gegaan wordt om te winnen.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Willem Engel zet daar zijn vraagtekens bij.
Dat was Rosbergs schuldquote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee hij weet niet beter zie Catalunya 2016.
5G slechtsquote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je je vaccinaties nog niet gehaald dan?
Gewoon 5 sec.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Refragmental het volgende:
Als Ham hier geen 10sec stop and go voor krijgt of een DSQ, dan is het een lachertje!
Alsof de enige twee keuzes zijn een optocht en contact en een crashquote:Op zondag 18 juli 2021 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom nou toch. Hebben we nou liever dat er alleen maar optochten zijn? Hij was sneller, het was op het scherp van de snede en dan kan het ook fout gaan. Gewoon twee coureurs met ballen.
2dequote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Blijft lastig. Of het is pure onkunde van Hamilton dat hij die bocht zo ruim neemt, of hij geeft Max expres zo weinig ruimte en weet dat hij daarmee een horrorcrash riskeert voor de auto die hij aantikt.
Moet die vent echt in elk topic voorbij komen?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Willem Engel zet daar zijn vraagtekens bij.
Ja daar schrok ik ook van ja net realtime. Duurde sowieso lang voordat ie antwoorde.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
Damn, die onboard radio![]()
https://streamable.com/lbdsxf
Dat zijn er al twee.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stop go of Drive through met deze impact is de enige straf
Gek he als je regelmatig mensen eraf jaagt.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe minder mensen hij hoeft in te halen
[..]
Ja dat zou op Zandvoort dus exact hetzelfde gebeuren als Hamilton eruit crasht
Dit klinkt niet best en totaal out of character voor Maxquote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
Damn, die onboard radio![]()
https://streamable.com/lbdsxf
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik verlaat deze reeks weer. Wat een idioten hier zeg
Ik denk het eerste, gewoon onkundequote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Blijft lastig. Of het is pure onkunde van Hamilton dat hij die bocht zo ruim neemt, of hij geeft Max expres zo weinig ruimte en weet dat hij daarmee een horrorcrash riskeert voor de auto die hij aantikt.
Het woordje of😉quote:
dat laatste. hij neemt doelbewust het risico. Tot nu toe is hij hiermee weggekomen, maar ik hoop dit keer van niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Terug naar P1 dus.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Laten we beginnen met een enorme karmastart voor Hamilton.
max neemt doelbewust het risico zo scherp in te sturenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat laatste. hij neemt doelbewust het risico. Tot nu toe is hij hiermee weggekomen, maar ik hoop dit keer van niet.
Alonso heeft ervaring mee met karma uitdelenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Baku herstart?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Alvast voor de halfjaarlijkse prik.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met gratis slangetjes erbij?
[ afbeelding ]
Zou wel mooi zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Vorige keer bij start na rode vlag knalde Lewis rechtdoor
het was niet heel scherp insturenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
max neemt doelbewust het risico zo scherp in te sturen
Gewoon net zoals Baku rechtdoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
kijk de helicoptershots maarquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het was niet heel scherp insturen
Ze twijfelen tussen 10s en DT.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Ik snap echt niet waarom die beslissing over een straf zo lang moet duren. Ze hebben nu een half uur lang herhalingen kunnen kijken.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Ik snap echt niet waarom die beslissing over een straf zo lang moet duren. Ze hebben nu een half uur lang herhalingen kunnen kijken.
Dit is wel echt flauwekul. Verstappen pakt een hele logische racelijn aan de buitenkant en ligt de hel actie voor op Hamilton. Hij geeft hem zelfs nog extra ruimte.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
max neemt doelbewust het risico zo scherp in te sturen
Of er komt gewoon helemaal geen strafquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Misschien eerst afwachten hoe het met Max is?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom duurt het zo lang? Straks rijdt Hamilton 15 seconden weg voordat de penalty komt
Straf wordt bepaald aan de hand van de uitslagquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom duurt het zo lang? Straks rijdt Hamilton 15 seconden weg voordat de penalty komt
Neutraliteit noemen ze dat.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Dan hopelijk nog wel 4 lekker banden erbijquote:
Wat een topcoureur, dat je ernaast zit en dan met je voorwiel een achterwiel aan tikken. Dat kan niet iedereen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef RAVW het volgende:
LOL Hamilton liet over de boordradio weten: "Ik zat er voor of in ieder geval volledig naast.
die mag van mijn licentie inleveren
https://nl.motorsport.com(...)ed-bull-dnf/6632935/
Kom op zeg. Het gaat daar met 300 km/u en alles gebeurt in een fractie van een seconde. Hamilton kan ook een fout maken met helaas deze gevolgen voor Verstappen. Maar het is in ieder geval racen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:35 schreef Mano_ het volgende: [..] Ik ben absoluut geen fan can Coronel, maar het zou niet de eerste domme actie van Lewis zijn dit jaar. Die vent is zichtbaar wanhopig.
Inderdaad, normaalgesproken kunnen ze dat in 5 minuten.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Niemand kan al die drogredeneringen en verzachtende omstandigheden zo snel verznnen en uittypen.quote:
Daarom juistquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef MoreDakka het volgende:
Ze moesten eerst nog hun mailbox checken van Toto ivm een mail over banden ofzoquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |