Ja, dat wordt dan erg aantrekkelijk om te doen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:22 schreef Tinos85 het volgende:
Toch kom je goed weg met een straf van bijvoorbeeld 10 seconden. Je concurrent voor de titel ligt eruit en je maakt weer heel wat punten goed.
[...]
Drive throughquote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef franklop het volgende:
10 seconden straf en dan alsnog 2e worden straks
Yes. Diskwalificeren js enige juiste straf.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Als de stewards ballen hebben pakken ze Hamilton keihard aan
qua gevaarsetting zou ik 10 seconden S&G gevenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef franklop het volgende:
Ik hoop het ook. Maar Wolff heeft de FIA in zijn zak zitten.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Daar houden we je aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Als Hamilton deze race nog uit mag rijden kijk ik nooit weer F1.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Op sky nog welquote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Karun Chandhok zegt nu bij Sky dat beide rijders evenveel schuld hebben. Ook Verstappen had meer ruimte kunnen laten, racing incident; geen penalty nodig volgens Karun.
kloptquote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Karun Chandhok zegt nu bij Sky dat beide rijders evenveel schuld hebben. Ook Verstappen had meer ruimte kunnen laten, racing incident; geen penalty nodig volgens Karun.
De stewards komen weer met een uitspraak van 3 A4tjes met allemaal verzachtende omstandigheden.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:22 schreef Gremen het volgende:
Hamilton penalty en aan einde van de race weer vooraan. Zal bottas hem voorbij laten?
Wie wordt eerste dan? Bottas? Die laat Hamilton winnen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef franklop het volgende:
Daarstraks zei hij nog wat anders.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als het zijn schuld zou zijn wel, maar dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Sooowquote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Max knijpt wat af om de racelijn te pakken, dat is altijd risicovol. Zeker omdat de achterkant het zwakste deel van de wagen is.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat kun je nu stoppen met kijken.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
lol dat mag hij sowieso wel hoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Als lulu de apex had geraakt hadden beiden er doorheen gekund, zoveel ruimte liet Max namelijkquote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je wilt naar een optocht kijken?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Yes. Diskwalificeren js enige juiste straf.
Beetje ductape een hij is weer zo goed als nieuwquote:
Dat zou een buitengewone straf zijn. Dat wordt max 5-10s tijdstraf.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Direct in te lossen na de herstart en niet pas aan het einde van de racequote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
qua gevaarsetting zou ik 10 seconden S&G geven
Dan had hij er helemaal naast moeten zitten, maar zit er nog niet voor de helft naast. Dus 100% Lewis zijn fout. Verstappen liet genoeg ruimte, wat ook Button beaamt.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:18 schreef Breekfast het volgende: [..] Dit wordt 100% een race incident zonder straf.
Slaat nergens op natuurlijk, Verstappen had ook kunnen remmen. Feit is dat hij genoeg ruimte gaf, je kunt altijd meer geven maar dan is het geen racenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit was opzetquote:Op zondag 18 juli 2021 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je wilt naar een optocht kijken?
Je kijky voor fucking racen man. Dit was racen.
Eens, en Verstappen lag een neuslengte voor, dus het is zijn bocht.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als lulu de apex had geraakt hadden beiden er doorheen gekund, zoveel ruimte liet Max namelijk
max was ham aan het knijpenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan had hij er helemaal naast moeten zitten, maar zit er nog niet voor de helft naast. Dus 100% Lewis zijn fout. Verstappen liet genoeg ruimte, wat ook Button beaamt.
Dit kan Max zijn WK kosten. Hamilton verdiend met deze actie 0 puntenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je wilt naar een optocht kijken?
Je kijky voor fucking racen man. Dit was racen.
Buitengewone acties verdienen buitengewone straffen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat zou een buitengewone straf zijn. Dat wordt max 5-10s tijdstraf.
Haha. Dan hoef je al een tijd niet te kijkenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
en een koeler gericht op hem!?!?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
\Waarom loopt Hamilton met een parasol?
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:
het is jammer dat politieagent Wil geen steward isquote:Op zondag 18 juli 2021 16:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Educatieve Maatregel Gedrag (EMG) cursus voor Hamilton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |