Ja, dat wordt dan erg aantrekkelijk om te doen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:22 schreef Tinos85 het volgende:
Toch kom je goed weg met een straf van bijvoorbeeld 10 seconden. Je concurrent voor de titel ligt eruit en je maakt weer heel wat punten goed.
[...]
Drive throughquote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef franklop het volgende:
10 seconden straf en dan alsnog 2e worden straks
Yes. Diskwalificeren js enige juiste straf.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Als de stewards ballen hebben pakken ze Hamilton keihard aan
qua gevaarsetting zou ik 10 seconden S&G gevenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef franklop het volgende:
Ik hoop het ook. Maar Wolff heeft de FIA in zijn zak zitten.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Als de stewards ballen hebben pakken ze Hamilton keihard aan
Daar houden we je aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Als Hamilton deze race nog uit mag rijden kijk ik nooit weer F1.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Als Hamilton deze race nog uit mag rijden kijk ik nooit weer F1.
Op sky nog welquote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Karun Chandhok zegt nu bij Sky dat beide rijders evenveel schuld hebben. Ook Verstappen had meer ruimte kunnen laten, racing incident; geen penalty nodig volgens Karun.
kloptquote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Karun Chandhok zegt nu bij Sky dat beide rijders evenveel schuld hebben. Ook Verstappen had meer ruimte kunnen laten, racing incident; geen penalty nodig volgens Karun.
De stewards komen weer met een uitspraak van 3 A4tjes met allemaal verzachtende omstandigheden.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:22 schreef Gremen het volgende:
Hamilton penalty en aan einde van de race weer vooraan. Zal bottas hem voorbij laten?
Wie wordt eerste dan? Bottas? Die laat Hamilton winnen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:23 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |