Paniekaanvalletjes.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri oogt ook niet op zijn best
Stukje diazepam.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri oogt ook niet op zijn best
Schieten ze dan blanken dood?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Deel 2 in de maak allen, anders racisme.
Brunssummerheide ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Kelder van Dutroux is ook ondergelopen
Ter info.
Heb het idee dat Dimitri moeite heeft met zichzelf. Wil natuurlijk ook laten zien dat ie met recht de titelverdediger is natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Heb het idee dat Van den Bergh een beetje moeite heeft met dit gedoe van Petersen.
KOLONISATIE VAN NEDERLAND.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
wat is dat toch net die smerige Italiaanse bierreclames tegenwoordig? Perroni maakt ineens reclame. Nu net dat Moretti.
Wat een gloeiend irritante kutreclame.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
COMMENT CA VA
COMME CI
COMME CI
COMME CI
COMME CA
deze smeerlappen verdienen geen podiumquote:
Wereldband ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
deze smeerlappen verdienen geen podium
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Had toch wel al een negertje verwacht vanavond
@:tagliano nergens te bekennen
RACISME VIERT HOOGTIJ OP DRT !!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Had toch wel al een negentje verwacht vanavond
@:tagliano nergens te bekennen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
RACISME VIERT HOOGTIJ OP DRT !!!!
@:tagliano schittert weer eens van afwezigheid
post dan mee uilskuiken!!! of lig je op de vrouw ouwe viezerik?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Mensen dewelke denken dat ik er niet ben zouden dat moeten heroverwegen
Daar gaat de 9-darterquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Mensen dewelke denken dat ik er niet ben zouden dat moeten heroverwegen
Kutband en anders niksquote:
Dat zal vast meer troost hebben geboden na de strontpot van zenne Anderlecht.quote:
Alleen geen zin in Cross v Smith en Wright v Noppért.quote:Krzysztof Ratajski v Brendan Dolan
Glen Durrant v Callan Rydz
Rob Cross v Ross Smith
James Wade v Luke Humphries
Joe Cullen v Chris Dobey
Michael Smith v Ryan Searle
Peter Wright v Danny Noppert
Jose de Sousa v Gabriel Clemens
De middagsessie zal ik je wel vergezellen, behalve misschien voor Wade-Humphries wat wel precies de kraker is van de ronde. Durrant-Rydz is niet veel, Durrant in deze vorm is tegen geen enkele tegenstander leuk eigenlijk. Ratajski-Dolan en Cross-Smith kunnen leuke potjes worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen geen zin in Cross v Smith en Wright v Noppért.
Maar Cross en Ross zijn geen porum om naar te kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De middagsessie zal ik je wel vergezellen, behalve misschien voor Wade-Humphries wat wel precies de kraker is van de ronde. Durrant-Rydz is niet veel, Durrant in deze vorm is tegen geen enkele tegenstander leuk eigenlijk. Ratajski-Dolan en Cross-Smith kunnen leuke potjes worden.
Kansloze club geworden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zal vast meer troost hebben geboden na de strontpot van zenne Anderlecht.
Als Magallan fier overeind blijft, weet je dat het serieus goed mis is.quote:
Het is een beetje dertiendozijn tegen elkaar, maar op zich wel een redelijke matchup hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Cross en Ross zijn geen porum om naar te kijken.
Sorry, maar van Elche v Alavés ga ik ook niet meer maken dan het is.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een beetje dertiendozijn tegen elkaar, maar op zich wel een redelijke matchup hoor.
Sinds wanneer is Wade v Humphries niet interessant genoeg?quote:Op zondag 18 juli 2021 13:38 schreef Vriezzer het volgende:
Met uitzondering van De Sousa - Clemens kan deze hele dartsdag aan de wetenschap gedoneerd worden.
Humphries kan mij niet bekoren. Ik vind het best vermoeiend om naar hem te kijken. Het is een talent, maar mentaal lijkt het allemaal zo'n struggle voor hem. Ik hou daar niet van.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Wade v Humphries niet interessant genoeg?
Dat maakt de partij niet minder interessant. Als Searle een van zijn betere dagen heeft, gaat die ook aan de bagagedrager van Smith sleuren als een malle. Met nog eens hoog tempo.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:21 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Humphries kan mij niet bekoren. Ik vind het best vermoeiend om naar hem te kijken. Het is een talent, maar mentaal lijkt het allemaal zo'n struggle voor hem. Ik hou daar niet van.
Het is wel echt een kraker voor deze ronde, alhoewel Wade-Humphries zelf niet de best mogelijke matchup is. Ben heel benieuwd wie er door komt.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:21 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Humphries kan mij niet bekoren. Ik vind het best vermoeiend om naar hem te kijken. Het is een talent, maar mentaal lijkt het allemaal zo'n struggle voor hem. Ik hou daar niet van.
Nee en hij blijft in de interviews roepen dat het niet meer lukt. Duzza kunnen we voorlopig afschrijvenquote:Op zondag 18 juli 2021 14:58 schreef Vriezzer het volgende:
Zou Duzza weer een beetje tot leven komen? Zijn prestaties tijdens de summer series waren niet al te best, toch?
Ik heb het veel te druk om over de baard van Rits, de terugkeer van de oude Devvun en de zweetdruppels van Vincent te posten. Ik heb enkel een striem met Eric Clarys als commentator als behang aanstaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De user @:wimderon is niet langer actief
Op naar depressieve Durrant
Heel Rydz doet tot dusver zijn best om een niemandalletje te blijven binnen het dartenquote:Op zondag 18 juli 2021 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Sam Fender-niemandalletje als opkomst gebruiken is wel een -1 voor Rydz.
Je wordt gemist, maar aan drukte doe je niks helaasquote:Op zondag 18 juli 2021 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het veel te druk om over de baard van Rits, de terugkeer van de oude Devvun en de zweetdruppels van Vincent te posten. Ik heb enkel een striem met Eric Clarys als commentator als behang aanstaan.
Morgen is er geen Tour en geen formule 1, dat is al een begin.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je wordt gemist, maar aan drukte doe je niks helaas
Omdat Dolan verloor denk ikquote:Op zondag 18 juli 2021 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Word je tegenwoordig geband als je voor de VVD bent?
Ja dit deel van het schema is betreurenswaardigquote:Op zondag 18 juli 2021 15:57 schreef KennyPowers het volgende:
Ja hoor, winnaar speelt tegen Cross/R.Smith
Ellende
Doet Durrant dit seizoen ergens wel zijn best dan?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide een boete voor hun niet best doen op circuit. Daar is een regeltje voor.
Solicitatie voor Viaplay.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Daar ben ik hoor jongens
Koert in de commentaarbox vanmiddag, jawel
Het hele land kijkt al dagen uit naar dit titanengevecht.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
LEKKER LIVE DARTEN ~Maijer
We zitten natuurlijk allemaal klaar voor Danny Noppert!
Iedereen die juicht voor een Limburger verdient dit.quote:
Ik ben er nu ook.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Daar ben ik hoor jongens
Koert in de commentaarbox vanmiddag, jawel
Niet bekend, 2x Anoniem.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie missen ze? B tot de A tot de BEL is er wel bij hopelijk
Ah nou ja, Galatasaray is qua naam wel bekend maar geen flauw idee hoe goed ze zijn. Hebben jullie een goede voorbereiding gehad? Gakpo zal wel pas voor return zijn en evt Dumfries en Malen?quote:
Er valt weinig zinnigs over te zeggen. Zelfs Blacked kan er geen zinnige analyse voor schrijven, wat hij normaal voor de CL-opponenten van NL-teams doet.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah nou ja, Galatasaray is qua naam wel bekend maar geen flauw idee hoe goed ze zijn. Hebben jullie een goede voorbereiding gehad? Gakpo zal wel pas voor return zijn en evt Dumfries en Malen?
Voorbereiding was ok tot goed.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah nou ja, Galatasaray is qua naam wel bekend maar geen flauw idee hoe goed ze zijn. Hebben jullie een goede voorbereiding gehad? Gakpo zal wel pas voor return zijn en evt Dumfries en Malen?
Lijkt me ook wel lastig in voorbereiding. Las wel wat over gedoe daar dan is het erger.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er valt weinig zinnigs over te zeggen. Zelfs Blacked kan er geen zinnige analyse voor schrijven, wat hij normaal voor de CL-opponenten van NL-teams doet.
Da's goed om te horen. We zetten coefficientenpolonaise alvast inquote:Op zondag 18 juli 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Voorbereiding was ok tot goed.
Ik heb er wel vertrouwen in voor woensdag.
https://twitter.com/PieterZwartNL/status/1416358763544580104quote:Op zondag 18 juli 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lastig in voorbereiding. Las wel wat over gedoe daar dan is het erger.
[..]
Da's goed om te horen. We zetten coefficientenpolonaise alvast in
Dumfries en Malen gaan niet meer spelen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lastig in voorbereiding. Las wel wat over gedoe daar dan is het erger.
[..]
Da's goed om te horen. We zetten coefficientenpolonaise alvast in
staat genoteerdquote:Op zondag 18 juli 2021 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
Prima dat Cullen wint.
There, i've said it.
Goede analysequote:Op zondag 18 juli 2021 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/PieterZwartNL/status/1416358763544580104
Oh hmm, is Dumfries al dichtbij een overstap dan? Malen wel met Dortmundquote:
Evertonquote:Op zondag 18 juli 2021 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede analyse
[..]
Oh hmm, is Dumfries al dichtbij een overstap dan? Malen wel met Dortmund
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Noppert, Wattimena, Klaasen (wie), VD Voort etc. etc.
We gaan de komende jaren heel wat NL vlaggetjes kwijt raken. En wie of wat krijgen we er voor terug? Geen fuck.
Dirk.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
We gaan de komende jaren heel wat NL vlaggetjes kwijt raken. En wie of wat krijgen we er voor terug? Geen fuck.
Geen idee. Volgende maand op de Development Tour weten we meer.quote:
Het is denk ik momenteel vooral belangrijk dat de amateurtakken weer gaan draaien zodat spelers zich weer kunnen ontwikkelen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor het NL dartsen en de populariteit in ons kikkerlandje wel.
De Zwaan staat in hetzelfde lijstje. Veel talent, maar mijn gevoel bij hem van 'eeuwig talent' wordt alsmaar sterker.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Nou ja, dat zal sowieso wel duikelen met Viaplayquote:Op zondag 18 juli 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor het NL dartsen en de populariteit in ons kikkerlandje wel.
Het warme bad komt ten einde helaasquote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, dat zal sowieso wel duikelen met Viaplay
Sjef zit alleen nog maar de hele dag Warzone te streamen, darten is voor erbij.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:12 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De Zwaan staat in hetzelfde lijstje. Veel talent, maar mijn gevoel bij hem van 'eeuwig talent' wordt alsmaar sterker.
Dirk gaat dit jaar sowieso wel de top 16 halen ja, maar die kwam natuurlijk ook uit het niks op (en speelt al structureel een anderhalf jaar echt prima) na jaren lang middenmoot te zijn. Denk dat niemand dit in hem zag maar hij had ineens de juiste wedstrijdmentaliteit te pakken (is ie ook druk mee bezig geweest natuurlijk). Dat kan ook iemand anders gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Dirk kan wel een top 16 speler worden. De rest is brandhout.
Serieus? Das wel een beetje treurig, eigenlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sjef zit alleen nog maar de hele dag Warzone te streamen, darten is voor erbij.
werkt ie niet meer bij Bengi?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sjef zit alleen nog maar de hele dag Warzone te streamen, darten is voor erbij.
Tot morgenavond!quote:Op zondag 18 juli 2021 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
ik zet de TV uit. Ben zo klaar met het kijken naar vette zwetende padden. Bah.
Hij zal wel vakantie hebben. Gewoon 11 uur achter elkaar streamen.quote:
wat een kansloze gek. Hoe oud is hij, 14????? Die verdwijnt binnen nu en twee jaar ook uit ons vizier. Zonde, zat genoeg potentie in.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zal wel vakantie hebben. Gewoon 11 uur achter elkaar streamen.
https://www.twitch.tv/videos/1085262627
Woont nog bij z'n moeder zekerquote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daryl Gurney v Ian Whitequote:
Hoop autisme in deze line up.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daryl Gurney v Ian White
Nathan Aspinall v Mervyn King
Michael van Gerwen v Damon Heta
Gary Anderson v Stephen Bunting
Zonde. Had van de Nederlandse darters wel de gunfactor maar hij is dus hard bezig met het verliezen van zijn tourkaart.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ok ok, 8/10quote:Op zondag 18 juli 2021 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daryl Gurney v Ian White
Nathan Aspinall v Mervyn King
Michael van Gerwen v Damon Heta
Gary Anderson v Stephen Bunting
Gurney v White even overslaan.quote:
Dat is toch een grote leegte? Zelfs als Gurney goed gooit is het een troosteloze belevenis en Iejen is dat ook gewoon.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hey makkers gaan jullie mij allemaal skippen voor Gurney-White?
Nee ik mis hem zelf ook
Gurney is qua manier van gooien nog altijd één van mijn favoriete darters (zijn gooiritme is heel prettig) maar zonder tegenstander die voor spektakel zorgt sus je wel snel in slaap ja. Laat Wit bekend staan om zijn gebrek aan spektakel. Beroerde match-up.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is toch een grote leegte? Zelfs als Gurney goed gooit is het een troosteloze belevenis en Iejen is dat ook gewoon.
Iejen tegen Kim was nog wel vermakelijk op het WK.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is qua manier van gooien nog altijd één van mijn favoriete darters (zijn gooiritme is heel prettig) maar zonder tegenstander die voor spektakel zorgt sus je wel snel in slaap ja. Laat Wit bekend staan om zijn gebrek aan spektakel. Beroerde match-up.
Jeffrey komt op mij over alsof hij de mentaliteit niet heeft.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Jeffrey dit jaar het WK niet haalt (en daar is ie hard mee op weg) kan het snel klaar zijn natuurlijk. Zie Benito
Tja Jeffrey heeft een hele lange tijd juist wel de mentaliteit getoond. Het is eigenlijk bagger sinds de coronabreak van vorig jaar, wie weet is daar iets geknakt.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeffrey komt op mij over alsof hij de mentaliteit niet heeft.
Benito ja gewoon gaan kutten met zijn worpDie is niet lui of zo.
Ian is het ook niet meer helemaal de laatste tijd. Niet meer de onbetwiste topper van de vloer. Ik verwacht een soepele winst voor Gurney eigenlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iejen tegen Kim was nog wel vermakelijk op het WK.
Morgen speelt Kingquote:Op zondag 18 juli 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
Vroeger zweette Torrenten zich altijd kapot op dit podium. Leuke rubriek.
Ik vond hem zelf weinig bijdragen alhoewel hij al aan het afzakken was toen ik actief darts ging volgen. Heeft ook wel erg veel vervelende acts als het niet looptquote:Op zondag 18 juli 2021 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
Vloeken in de kerk, maar peak Thornton was gewoon een toffe bijdrage.
Tussen 2012 en najaar 2015 was hij een uitstekende bijdrage en ook sterk in de Prumjur Liek.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf weinig bijdragen alhoewel hij al aan het afzakken was toen ik actief darts ging volgen. Heeft ook wel erg veel vervelende acts als het niet loopt
Ik ben pas najaar 2017 darten actief gaan volgen buiten de WK’s dus ik herinner hem relatief weinig. Volgens mij was WK 2015 ook zijn laatste goede WK.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tussen 2012 en najaar 2015 was hij een uitstekende bijdrage en ook sterk in de Prumjur Liek.
Ja. In dat jaar won hij ook nog de World Grand Prix en haalde hij de QF van de GSOD. Alleen daarna rap bergafwaarts.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben pas najaar 2017 darten actief gaan volgen buiten de WK’s dus ik herinner hem relatief weinig. Volgens mij was WK 2015 ook zijn laatste goede WK.
Was helemaal knap gezien de dominantie van vGerwen toen natuurlijk, en hij blijft één van de slechts 16 spelers met meer dan één major dus in de historie een prima darter. Ook een geweldige walk-on natuurlijk (alhoewel een inkoppertje voor een Schotse darter). Maar als persoon niet één van de meest boeiende toevoegingen, hij heeft vrij weinig mee en zijn lichaamstaal op het podium is vrij vervelend. Je zou hem zonder zijn titels snel vergeten.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. In dat jaar won hij ook nog de World Grand Prix en haalde hij de QF van de GSOD. Alleen daarna rap bergafwaarts.
Toen was ik voor Terry Jenkinsquote:Op zondag 18 juli 2021 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tussen 2012 en najaar 2015 was hij een uitstekende bijdrage en ook sterk in de Prumjur Liek.
Zeker. Die kon het iedereen lastig maken.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
Vloeken in de kerk, maar peak Thornton was gewoon een toffe bijdrage.
quote:
quote:Wij hebben een bijzondere passie voor wijn. Deze is begonnen in Spanje. Na ieder bezoek aan Spanje namen wij verschillende wijnen mee naar Nederland, waar wij thuis met vrienden en kennissen heerlijk van genoten. Wij vinden het leuk om mensen te laten meegenieten van de wijnen die wij ontdekt hebben en hen te vertellen over de wijnmakers die wij regelmatig bezoeken. Deze passie voor wijn heeft ons doen besluiten om onze favorite wijnen te importeren vanuit Spanje en deze voor iedereen toegankelijk te maken.
Toch nog 300 stemmen gekregen of zo. KoertGod.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Koert, Code Oranje, Richard de Mos
Hitler begon ook niet meteen met een absolute meerderheid.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toch nog 300 stemmen gekregen of zo. KoertGod.
Hitler rookte niet. Kurt wel, pakje per dag.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:15 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hitler begon ook niet meteen met een absolute meerderheid.
Hitler liet wel wat oventjes roken.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hitler rookte niet. Kurt wel, pakje per dag.
Goed verhaal, geen speld tussen te krijgenquote:
Zonnesteek denk ik.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Van Gerwen denkt dat hij tegen een vrouw moet.
Fucking halfwit.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik moet daar ook elke keer over nadenkenquote:Op maandag 19 juli 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hij hep zijn klauwen verbrand. @Zipportalquote:Op maandag 19 juli 2021 20:31 schreef Nober het volgende:
Ooohhh MVG heeft z'n handen verbrand daarom wint ie al het hele jaar niks.
Barney hep ook wel eens water op z'n hand als excuus gebruikt.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep zijn klauwen verbrand. @:zipportal
Ik vind het vooralsnog geen hele soepele winst voor Gurney.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ian is het ook niet meer helemaal de laatste tijd. Niet meer de onbetwiste topper van de vloer. Ik verwacht een soepele winst voor Gurney eigenlijk.
Dat zou mooi zijn want vGerwen-Gurney levert wel vuurwerk verwacht ik
97-98 gemiddeld, prima pot.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een kut partij man man niet te geloven wat een hoop stront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |