Solicitatie voor Viaplay.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Daar ben ik hoor jongens
Koert in de commentaarbox vanmiddag, jawel
Het hele land kijkt al dagen uit naar dit titanengevecht.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
LEKKER LIVE DARTEN ~Maijer
We zitten natuurlijk allemaal klaar voor Danny Noppert!
Iedereen die juicht voor een Limburger verdient dit.quote:
Ik ben er nu ook.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Daar ben ik hoor jongens
Koert in de commentaarbox vanmiddag, jawel
Niet bekend, 2x Anoniem.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie missen ze? B tot de A tot de BEL is er wel bij hopelijk
Ah nou ja, Galatasaray is qua naam wel bekend maar geen flauw idee hoe goed ze zijn. Hebben jullie een goede voorbereiding gehad? Gakpo zal wel pas voor return zijn en evt Dumfries en Malen?quote:
Er valt weinig zinnigs over te zeggen. Zelfs Blacked kan er geen zinnige analyse voor schrijven, wat hij normaal voor de CL-opponenten van NL-teams doet.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah nou ja, Galatasaray is qua naam wel bekend maar geen flauw idee hoe goed ze zijn. Hebben jullie een goede voorbereiding gehad? Gakpo zal wel pas voor return zijn en evt Dumfries en Malen?
Voorbereiding was ok tot goed.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah nou ja, Galatasaray is qua naam wel bekend maar geen flauw idee hoe goed ze zijn. Hebben jullie een goede voorbereiding gehad? Gakpo zal wel pas voor return zijn en evt Dumfries en Malen?
Lijkt me ook wel lastig in voorbereiding. Las wel wat over gedoe daar dan is het erger.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er valt weinig zinnigs over te zeggen. Zelfs Blacked kan er geen zinnige analyse voor schrijven, wat hij normaal voor de CL-opponenten van NL-teams doet.
Da's goed om te horen. We zetten coefficientenpolonaise alvast inquote:Op zondag 18 juli 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Voorbereiding was ok tot goed.
Ik heb er wel vertrouwen in voor woensdag.
https://twitter.com/PieterZwartNL/status/1416358763544580104quote:Op zondag 18 juli 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lastig in voorbereiding. Las wel wat over gedoe daar dan is het erger.
[..]
Da's goed om te horen. We zetten coefficientenpolonaise alvast in
Dumfries en Malen gaan niet meer spelen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lastig in voorbereiding. Las wel wat over gedoe daar dan is het erger.
[..]
Da's goed om te horen. We zetten coefficientenpolonaise alvast in
staat genoteerdquote:Op zondag 18 juli 2021 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
Prima dat Cullen wint.
There, i've said it.
Goede analysequote:Op zondag 18 juli 2021 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/PieterZwartNL/status/1416358763544580104
Oh hmm, is Dumfries al dichtbij een overstap dan? Malen wel met Dortmundquote:
Evertonquote:Op zondag 18 juli 2021 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede analyse
[..]
Oh hmm, is Dumfries al dichtbij een overstap dan? Malen wel met Dortmund
Forum Opties | |