Volgens mij is Mardél een tijdje uit de buurt geweest. Werkelijk een afschuwelijk gezicht hoe Petersen zijn pijlen weggooit.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt lachen, Petersen heeft zijn vertrouwde aidsvorm alweer een tijdje te pakken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Af en toe een blanke boer onthoofden, niks mis mee ouwe reus.
Je ziet nu steeds dat zijn arm weigert als hij de pijl omhoog wil doen, dat heb ik bij hem nig nooit gezien?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij is Mardél een tijdje uit de buurt geweest. Werkelijk een afschuwelijk gezicht hoe Petersen zijn pijlen weggooit.
Petersen duwt ook in plaats van echt gooien. Blijft toch bijzonder dat soort spelers.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 heeft wel gelijk, dit neigt naar darteritus.
Zolang PDC de subsidie maar beurt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Petersen duwt ook in plaats van echt gooien. Blijft toch bijzonder dat soort spelers.
Dat kan, maar dit is nog ongewoner.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Petersen duwt ook in plaats van echt gooien. Blijft toch bijzonder dat soort spelers.
Klopt, maar de pijl hoor je weg te gooien ipv te duwen. Vreemde stijl allen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit is nog ongewoner.
Voor dartsadvies maar even naar Dartshop Zaanstad allen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt, maar de pijl hoor je weg te gooien ipv te duwen. Vreemde stijl allen.
Wij kijken ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri gunt hem terug in de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |