Serieus? Das wel een beetje treurig, eigenlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sjef zit alleen nog maar de hele dag Warzone te streamen, darten is voor erbij.
werkt ie niet meer bij Bengi?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sjef zit alleen nog maar de hele dag Warzone te streamen, darten is voor erbij.
Tot morgenavond!quote:Op zondag 18 juli 2021 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
ik zet de TV uit. Ben zo klaar met het kijken naar vette zwetende padden. Bah.
Hij zal wel vakantie hebben. Gewoon 11 uur achter elkaar streamen.quote:
wat een kansloze gek. Hoe oud is hij, 14????? Die verdwijnt binnen nu en twee jaar ook uit ons vizier. Zonde, zat genoeg potentie in.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zal wel vakantie hebben. Gewoon 11 uur achter elkaar streamen.
https://www.twitch.tv/videos/1085262627
Woont nog bij z'n moeder zekerquote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daryl Gurney v Ian Whitequote:
Hoop autisme in deze line up.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daryl Gurney v Ian White
Nathan Aspinall v Mervyn King
Michael van Gerwen v Damon Heta
Gary Anderson v Stephen Bunting
Zonde. Had van de Nederlandse darters wel de gunfactor maar hij is dus hard bezig met het verliezen van zijn tourkaart.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ok ok, 8/10quote:Op zondag 18 juli 2021 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daryl Gurney v Ian White
Nathan Aspinall v Mervyn King
Michael van Gerwen v Damon Heta
Gary Anderson v Stephen Bunting
Gurney v White even overslaan.quote:
Dat is toch een grote leegte? Zelfs als Gurney goed gooit is het een troosteloze belevenis en Iejen is dat ook gewoon.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hey makkers gaan jullie mij allemaal skippen voor Gurney-White?
Nee ik mis hem zelf ook
Gurney is qua manier van gooien nog altijd één van mijn favoriete darters (zijn gooiritme is heel prettig) maar zonder tegenstander die voor spektakel zorgt sus je wel snel in slaap ja. Laat Wit bekend staan om zijn gebrek aan spektakel. Beroerde match-up.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is toch een grote leegte? Zelfs als Gurney goed gooit is het een troosteloze belevenis en Iejen is dat ook gewoon.
Iejen tegen Kim was nog wel vermakelijk op het WK.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is qua manier van gooien nog altijd één van mijn favoriete darters (zijn gooiritme is heel prettig) maar zonder tegenstander die voor spektakel zorgt sus je wel snel in slaap ja. Laat Wit bekend staan om zijn gebrek aan spektakel. Beroerde match-up.
Jeffrey komt op mij over alsof hij de mentaliteit niet heeft.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Jeffrey dit jaar het WK niet haalt (en daar is ie hard mee op weg) kan het snel klaar zijn natuurlijk. Zie Benito
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |