Bron: NOS.nlquote:Peter R. de Vries is na de aanslag van vorige week dinsdag overleden. Dat meldt RTL Nieuws op basis van zijn familie. Hij is in het bijzijn van zijn familieleden overleden. Hij was 64 jaar.
"Peter heeft geknokt tot het einde, maar heeft de strijd niet kunnen winnen", schrijven zijn nabestaanden in een verklaring. "We zijn onnoemelijk trots op hem en tegelijkertijd ontroostbaar."
De nabestaanden vragen rust om het overlijden te verwerken. Informatie over wanneer er afscheid zal worden genomen van De Vries zal volgen als er een beslissing over is genomen.
Aanslag op misdaadverslaggever Peter R. de Vriesquote:De politie kreeg dinsdag rond 19.30 uur een melding van een schietpartij in de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Hoewel het enige tijd duurde voor de politie bevestigde dat het slachtoffer De Vries is, circuleerden kort na het incident al videobeelden waarop hij zwaargewond te zien is.
De bekende misdaadjournalist was die avond te gast in het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in een gebouw op de hoek van de straat wordt opgenomen. Na de opnames werd hij onder vuur genomen.
Verschillende getuigen verklaarden meerdere schoten te hebben gehoord. De Vries was van dichtbij neergeschoten en zou daarbij in zijn hoofd zijn geraakt.
De politie startte direct een grootschalig onderzoek en bevestigde ongeveer anderhalf uur na de schietpartij dat het daadwerkelijk om De Vries gaat. "Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis en vecht daar momenteel voor zijn leven", werd meegedeeld via Twitter.
Direct na de schietpartij verspreidde de politie het signalement van de dader: een lichtgetinte man met een tenger postuur, groene jas en zwarte pet. De politie liet weten op zoek te zijn naar zeker één, maar mogelijk meerdere verdachten.
Tijdens een ingelaste persconferentie later op de avond maakte de politie bekend in totaal drie aanhoudingen te hebben verricht. Twee verdachten, onder wie de vermoedelijke schutter, werden in de mogelijke vluchtauto aangehouden op de A4 bij Leidschendam. De derde aanhouding verrichte de politie in het Amsterdamse stadsdeel Oost. Deze man zou voldoen aan het eerder verspreidde signalement. Wat zijn betrokkenheid bij de schietpartij is geweest, wordt nog onderzocht.
Of De Vries extra beveiliging kreeg ten tijde van het incident, wilde de politie niet zeggen. De Vries staat onder meer de kroongetuige in het zwaarbeveiligde Marengo-proces bij. Volgens collega Kees van der Spek werd De Vries echter niet beveiligd, omdat hij dit zelf niet wilde. "We hadden het er weleens over, maar Peter zei: 'Ik kan er niet zo heel veel tegen doen'", zei Van der Spek. "Als er rechts politie is en links ook, dan kun je alsnog van voren worden beschoten."
De 64-jarige misdaadverslaggever ligt nog altijd in zorgelijke toestand in het ziekenhuis. Vanuit meerdere hoeken werd verslagen gereageerd op de aanslag. Demissionair premier Mark Rutte noemde het "een aanslag op de vrije journalistiek". "Een zwarte dag", reageerde demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid).
We weten nog niet wat het motief voor de aanslag op De Vries is geweest. Het politieonderzoek is nog in volle gang.
https://www.politie.nl/ni(...)ter-r.-de-vries.htmlquote:Op de A4 ter hoogte van de afrit Leidschendam hield een arrestatieteam twee mannen aan die worden verdacht van directe betrokkenheid bij het schietincident. Het gaat om een 35-jarige man met de Poolse nationaliteit woonachtig in Maurik en een 21-jarige man woonachtig in Rotterdam. De twee verdachten zitten in volledige beperkingen en worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Gedurende de avond en nacht zijn huiszoekingen verricht in Tiel, Maurik en Rotterdam. Daar zijn verschillende gegevensdragers en munitie in beslag genomen.
De politie hield in Amsterdam nog een derde verdachte aan, een 18-jarige Amsterdammer. Hij is vandaag heengezonden en is geen verdachte meer in dit onderzoek.
quote:Let op: GEEN! lugubere/bloedige foto's of filmpjes posten van dit of enig ander gerelateerd onderwerp.
Dank voor uw medewerking & begrip @Danny
Geen afbeeldingen en video's van het slachtoffer, potentiele daders, verdachten e.d. aub.
Die straf van Volkert is toch wel de grootste trieste faal ooitquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja wat is er verder te melden anders dan dat hij overleden is.
De verdachten zijn al opgepakt. Anders dan de veroordeling en hoe lang ze worden weggestopt is nieuwsrelevant. Ook hij zal vrijkomen net zoals Volkert van der Graaf en zijn leven verder oppakken
- Bolwerk van mocromaffia.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is de relevantie met Amsterdam precies, behalve dan dat daar de studio van RTL Boulevard stond?
Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Dat moet eerst bewezen worden. (ik neem aan dat ze genoeg beelden hebben, maar je weet het nooit totdat een veroordeling rond is)quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En die klootzak die het gedaan heeft gaat hoe dan ook levenslang krijgen.
Ik hoop het,maar betwijfel het. Volkert is ook allang en breed weer op vrije voeten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zoals het anderen artikel al aangaf; je hebt maar 10% overlevingskans wanneer je een kogel in je hoofd krijgt. Rust in vrede Peter. En die klootzak die het gedaan heeft gaat hoe dan ook levenslang krijgen.
Beste recensie is je rouw advertentie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, toch blij dat je dat nog eventjes wil meedelen.
Daarbij zal de opdrachtgever voor deze moord niet gevonden worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik hoop het,maar betwijfel het. Volkert is ook allang en breed weer op vrije voeten.
Levenslang in NL is alleen levenslang als er ook tbs aan vastzit. Anders komt ie na 15 jaar gewoon weer vrij voor z'n 40ste nog.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
er Graaf en zijn leven verder oppakken
Die straf van Volkert is toch wel de grootste trieste faal ooit . Denk dat Delano gewoon levenslang krijgt, dat is ook geeist in de zaak Wiersum.
Ja! Die moeder was woensdag geloof ik nog op de buis, ze was zo intens verdrietig. Peter was als een soort familielid voor ze.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet ook steeds denken aan die families van Nicky Verstappen en Tanja GroenHet is te hopen dat het werk van Peter niet voor niks is geweest.
De schutter is alleen maar een stukje gereedschap.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Dat moet eerst bewezen worden. (ik neem aan dat ze genoeg beelden hebben, maar je weet het nooit totdat een veroordeling rond is)
Bovendien vind ik dat de opdrachtgever nog wel zwaarder gestraft mag worden dan de dader.
Feitelijk volledig onjuist.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Levenslang in NL is alleen levenslang als er ook tbs aan vastzit. Anders komt ie na 15 jaar gewoon weer vrij voor z'n 40ste nog.
Oei, geef je nu de overheid de schuld wegens het criminaliseren van drugs?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vraag me overigens af of iedereen die nu nog een pilletje of een snuifje neemt op een feestje, en denkt dat dat onschuldig is, beseft dat je daarmee dit soort misdaad aantrekt en in stand houd. Naast je eigen gezondheid verziek je ook de veiligheid in de maatschappij.
Dat was het wel in NL. Levenslang = levenslang.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Levenslang in NL is alleen levenslang als er ook tbs aan vastzit. Anders komt ie na 15 jaar gewoon weer vrij voor z'n 40ste nog.
Of gewoon eens stoppen met die eeuwig falende war on drugs.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vraag me overigens af of iedereen die nu nog een pilletje of een snuifje neemt op een feestje, en denkt dat dat onschuldig is, beseft dat je daarmee dit soort misdaad aantrekt en in stand houd. Naast je eigen gezondheid verziek je ook de veiligheid in de maatschappij.
Nee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef Ed1234 het volgende:
Wassen neus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat was het wel in NL. Levenslang = levenslang.
Maar toen kwam de eu huilie doen dat het onmenselijk was voor de dader om te zitten zonder uitzicht.
Nou zeg dat. Hij was compleet ontdaanquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:31 schreef Snikkelbeer het volgende:
Wat een ongemakkelijk gesprek met Keesgod.
Ik gebruik nooit drugs, maar ik denk dat veel mensen zich dit niet realiseren? Heb er nooit bij stil gestaan en dat geldt voor velen. Ben het eigenlijk nu pas meer gaan inzien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef Ed1234 het volgende:
Mooi verwoord.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Ericr het volgende:
Trieste afloop. Ook al zat het er wel aan te komen na de berichten dat er gehoopt werd op een wonder.
Hopelijk dezelfde strafmaat als de ratten die de moord op Derk Wiersum pleegden. Levenslang lijkt me de enige mogelijke eis voor dit soort laffe daden door zwakzinnig crimineel rattentuig.
In ieder geval een groot gemis binnen zijn vakgebied. Naast de grote klap voor zijn naasten natuurlijk ook een hele grote klap voor degenen die hij jarenlang bijstond. Veel van de nabestaanden van zaken waar Peter mee bezig was/is krijgen een nieuwe kras op hun ziel,
Alle drugs moeten ze legaliseren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef Ed1234 het volgende:
wat?quote:
Ja inderdaad, hier heeft de gemiddelde Amsterdammer wekelijks last van.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:26 schreef superniger het volgende:
[..]
- Bolwerk van mocromaffia.
- elke week een liquidatie
What about her?quote:- Femke Helsema
Dat is niet meer zo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee.
In Nederland is levenslang daadwerkelijk levenslang. Alleen met gratie van de koning kun je vrijkomen.
Jouw harddrugs wordt op een vriendelijke en verantwoordelijke manier geproduceerd? Of wat wil je zeggen met je smileys?quote:
Tijdstip is niet bekend gemaakt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe laat is Peter overleden. Ik hoor nu pas ruim vijf minuten.
Inmiddels is er na 25 jaar een evaluatiepunt maar zoals gezegd, dat is een wassen neus om de EU tevreden te houden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee.
In Nederland is levenslang daadwerkelijk levenslang. Alleen met gratie van de koning kun je vrijkomen.
In principe is levenslang in Nederland ook echt levenslang. De enige manier om vrij te komen is:quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee.
Iedereen moet gewoon binnen blijven dat voorkomt misdaad. Ik hoop dat dit nu eindelijk duidelijk is geworden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef Ed1234 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar toen kwam de eu huilie doen dat het onmenselijk was voor de dader om te zitten zonder uitzicht.
Over 15 jaar vrij met een nieuwe identiteit.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Ericr het volgende:
Trieste afloop. Ook al zat het er wel aan te komen na de berichten dat er gehoopt werd op een wonder.
Hopelijk dezelfde strafmaat als de ratten die de moord op Derk Wiersum pleegden. Levenslang lijkt me de enige mogelijke eis voor dit soort laffe daden door zwakzinnig crimineel rattentuig.
In ieder geval een groot gemis binnen zijn vakgebied. Naast de grote klap voor zijn naasten natuurlijk ook een hele grote klap voor degenen die hij jarenlang bijstond. Veel van de nabestaanden van zaken waar Peter mee bezig was/is krijgen een nieuwe kras op hun ziel,
Ik snap niet hoe mensen het goed kunnen praten cocaïne in hun neus te stoppen als je weet wat voor criminaliteit dat met zich mee brengt. Kop in het zand (of ander poeder) steken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Oei, geef je nu de overheid de schuld wegens het criminaliseren van drugs?
Het beroerde is, dat degenen die de trekker overhalen gewoon zwakzinnigen zijn met een laag IQ en een zeer problematisch zelfbeeld.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Ericr het volgende:
Het bolwerk mag dan wel overal actief zijn, maar de kopstukken zijn Brabanders.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hier heeft de gemiddelde Amsterdammer wekelijks last van.
[..]
What about her?
Waarom levenslang? Omdat het slachtoffer een BN'er is en die advocaat bij de "elite" hoort? Hier is enkele jaren geleden iemand doodgeslagen door iemand die net vrij was na een moord, 4 jaar heeft die gast gekregen voor zijn 2e moord. Maar dat was geen BN'er maar gewoon een arbeider? En die crimineel is na die straf ook weer vrolijk verder gegaan met de crimineel uithangen en de buurt terroriseren waarvoor hij nu weer een flut strafje uitzit, moeten we dan wachten dat zo iemand levenslang krijgt zodra hij een BN'er of iemand van het elite clubje omlegt?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die straf van Volkert is toch wel de grootste trieste faal ooit. Denk dat Delano gewoon levenslang krijgt, dat is ook geeist in de zaak Wiersum.
Thijs zeeman is wel de ergste van allemaal. Wat een suflul is datquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:35 schreef RipCity het volgende:
En nu zitten we opgescheept met Albertooooo, Thijs lulletje rozenwater Zeeman en Mick van Wely..
Enige die nog okay is is Cheese from the Bacon maar die doet toch net iets ander werk.
Dat dusquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het beroerde is, dat degenen die de trekker overhalen gewoon zwakzinnigen zijn met een laag IQ en een zeer problematisch zelfbeeld.
De grootste hufters, zoals de drugsbazen, gaan nog steeds vrijuit. En de zeer vermoedelijke opperhufter zit in de nor, maar zijn invloed is nog altijd meedogenloos.
Jouw probleem.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:35 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen het goed kunnen praten cocaïne in hun neus te stoppen als je weet wat voor criminaliteit dat met zich mee brengt. Kop in het zand (of ander poeder) steken.
Je vergeet John van den Heuvel, dat is toch ook wel een baas.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:35 schreef RipCity het volgende:
En nu zitten we opgescheept met Albertooooo, Thijs lulletje rozenwater Zeeman en Mick van Wely..
Enige die nog okay is is Cheese from the Bacon maar die doet toch net iets ander werk.
Mohammed B, de moordenaar van Theo van Gogh, komt gelukkig nooit meer vrijquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mijn harddrugs? Misschien zou de overheid eens in moeten zien dat de war on drugs totaal niet werkt en dit soort situaties in de hand werkt. De schuld bij een gebruiker leggen is zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:33 schreef arvensis het volgende:
[..]
Jouw harddrugs wordt op een vriendelijke en verantwoordelijke manier geproduceerd? Of wat wil je zeggen met je smileys?
Kan alleen maar thuis snuiven nu de festivals niet doorgaan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef Ed1234 het volgende:
Kon dat maar. Maar dankzij de overheid bestaat die optie niet. Stom van ze hè.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:33 schreef arvensis het volgende:
[..]
Jouw harddrugs wordt op een vriendelijke en verantwoordelijke manier geproduceerd? Of wat wil je zeggen met je smileys?
Dat is niet net alsof. Dat is zoquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef TLC het volgende:
Net of je hier in een fucking narcostaat leeft waar journalisten en advocaten worden vermoord
Nee, want het is een aanval op onze rechtsstaat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom levenslang? Omdat het slachtoffer een BN'er is en die advocaat bij de "elite" hoort? Hier is enkele jaren geleden iemand doodgeslagen door iemand die net vrij was na een moord, 4 jaar heeft die gast gekregen voor zijn 2e moord. Maar dat was geen BN'er maar gewoon een arbeider? En die crimineel is na die straf ook weer vrolijk verder gegaan met de crimineel uithangen en de buurt terroriseren waarvoor hij nu weer een flut strafje uitzit, moeten we dan wachten dat zo iemand levenslang krijgt zodra hij een BN'er of iemand van het elite clubje omlegt?
We hebben gelijkheid in dit land, en ik leef mee met de familie van Peter, vind het verschrikkelijk en had hem nog een lang leven gegund waar hij lekker Nederland kon informeren over de onderwereld, maar als er echt gelijkheid is dan komt die Delano gewoon na een aantal jaar vrij. Die gast wat dat Turks meisje (een kind) heeft doodgeschoten heeft ook geen levenslang gekregen. Het zijn van een BN'er of iemand van de elite moet niet een hogere strafmaat opleveren bij een veroordeling, want dan wordt mijn beeld bevestigd en dat is dat bepaalde mensen hier meer waard zijn dan anderen.
En voor de statistieken, voor mij mag elke crimineel die iemand vermoord levenslang krijgen.
De softdrugs hadden volledig gelegaliseerd moeten worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Oei, geef je nu de overheid de schuld wegens het criminaliseren van drugs?
en het ministerie van justitie alleen maar slagkracht heeft als het gaat om vredige mensen uit een park te meppen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef TLC het volgende:
Net of je hier in een fucking narcostaat leeft waar journalisten en advocaten worden vermoord
En die zwakzinnigen met een laag IQ daar lopen er ontelbaren van in de samenleving, complete buurten te terroriseren, mensen te overvallen, mensen bedreigen etc. Maar totdat ze een BN'er hebben doodgeschoten worden ze vooral geknuffeld en komen ze keer op keer weg met een fopstraf. Als we dat tuig eens vanaf het begin hard aanpakken, en niet vrij laten rondlopen na hun 30e veroordeling voor hun 20e levensjaar, en eens niet de mensen die hier jaren onder gebukt gaan wegzetten als racisten dan liepen er heel wat minder Delano's rond op straat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het beroerde is, dat degenen die de trekker overhalen gewoon zwakzinnigen zijn met een laag IQ en een zeer problematisch zelfbeeld.
De grootste hufters, zoals de drugsbazen, gaan nog steeds vrijuit. En de zeer vermoedelijke opperhufter zit in de nor, maar zijn invloed is nog altijd meedogenloos.
Bovendien doet het er niet toe of het 2 uur was of half 2. Die ziekelijke drang om maar elk detail te weten mag ook wel eens stoppen.quote:
Maar dat leven we ook.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef TLC het volgende:
Nouri en Schumacher zijn geen kasplantjes. Kappen met die leugens.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef GereDathan het volgende:
Niet geheel onverwacht, een kogel in het hoofd is meestal een naar ding. Fijn voor Peter dat ze hem niet als een kasplantje gaan laten "doorleven" zoals bij Nouri en Schumacher wel gedaan wordt. Ik geloof niet dat hij dat ooit gewild zou hebben.
RIP aan de nabestaanden in ieder geval
Nouja, dat leef je dus ook.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef TLC het volgende:
Nu je het zegt ja, ik zag Nouri gisteren nog een balletje trappen op het veldje. Als ik het goed zag reed Schumacher net voorbij in zijn Ferrari.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouri en Schumacher zijn geen kasplantjes. Kappen met die leugens.
Dat andere stuk stront welke een ideologische moord pleegde op een politicus loopt anders wel weer vrij rond.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mohammed B, de moordenaar van Theo van Gogh, komt gelukkig nooit meer vrij
Die gast loopt nog steeds te trippen tegen Peter Rquote:
Rechtstaat:quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, want het is een aanval op onze rechtsstaat.
Die Delano heeft door zijn criminele verleden wel vaker een aanval gepleegd op de rechtstaat, alleen waren dat standaard burgers die daar last van ondervonden.quote:Een rechtsstaat is een staat waarin vrijheid, rechtszekerheid en rechtsgelijkheid voor de burger heel belangrijk zijn. Bovendien geniet de burger bescherming van zijn rechten en vrijheden, tegen medeburgers én tegen de overheid.
Overdrijven is écht helemaal nergens voor nodig.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De softdrugs hadden volledig gelegaliseerd moeten worden.
De voordeur/achterdeur gedooggedachte was gedoemd te falen.
Daarmee hebben deze hufters hun grote startkapitaal verworven.
En daarna hebben ze hun werkterrein uitgebreid. Met succes, want, zoals hier al eerder opgemerkt, voor veel Nederlanders is een snuif cocaïne per dag al net zo gewoon geworden als vroeger 1 jonge jenever.
Ja dat vond ik ook niet zo'n gelukkige keuze. Waarschijnlijk geniet hij er ook nog van dat ie op dit moment weer in beeld isquote:
Die had het waarschijnlijk gratis gedaan. Wat een haat heeft die man nog steeds jegens Peter zeg.quote:
Was het geen wijn?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:41 schreef Ed1234 het volgende:
Nu bij de NPO het stukje herhaald dat Joran van der Sloot een glas water in het gezicht van Peter gooide. Dat was ik al weer helemaal vergeten.
En veel herhaling van “on bended knee is no way to be free”
Ik beweer ook niet dat deze figuren niet hard moeten worden aangepakt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En die zwakzinnigen met een laag IQ daar lopen er ontelbaren van in de samenleving, complete buurten te terroriseren, mensen te overvallen, mensen bedreigen etc. Maar totdat ze een BN'er hebben doodgeschoten worden ze vooral geknuffeld en komen ze keer op keer weg met een fopstraf. Als we dat tuig eens vanaf het begin hard aanpakken, en niet vrij laten rondlopen na hun 30e veroordeling voor hun 20e levensjaar, en eens niet de mensen die hier jaren onder gebukt gaan wegzetten als racisten dan liepen er heel wat minder Delano's rond op straat.
morgen coke legaal!quote:
Was rode wijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:41 schreef Ed1234 het volgende:
Nu bij de NPO het stukje herhaald dat Joran van der Sloot een glas water in het gezicht van Peter gooide. Dat was ik al weer helemaal vergeten.
En veel herhaling van “on bended knee is no way to be free”
Dat maakt iemand nog geen kasplantje. Gewoon kappen met liegen. Al is dat iets waar je vaker op te betrappen ben. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, ik zag Nouri gisteren nog een balletje trappen op het veldje. Als ik het goed zag reed Schumacher net voorbij in zijn Ferrari.
Die is het komende half jaar kapot van verdriet en gaat hier nog heel veel filmpjes over posten in haar Instastory.quote:
Ik zou het meer aan de slappe houding van figuren als Grappenmaker en dergelijke houden. En het gaat hier om de handel in harddrugs. Ik zou als eindconclusie eerder zeggen dat journalisten, advocaten goed moeten nadenken wat ze gaan doen als je tegenstander de macht heeft om ongehinderd over jou leven en dood te beslissen. De politiek gaat wellicht zeggen erg allemaal en niks aan veranderen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De softdrugs hadden volledig gelegaliseerd moeten worden.
De voordeur/achterdeur gedooggedachte was gedoemd te falen.
Daarmee hebben deze hufters hun grote startkapitaal verworven.
En daarna hebben ze hun werkterrein uitgebreid. Met succes, want, zoals hier al eerder opgemerkt, voor veel Nederlanders is een snuif cocaïne per dag al net zo gewoon geworden als vroeger 1 jonge jenever.
Ik chargeer inderdaad, maar ik ben er inmiddels achter gekomen dat veel meer 'gewone' mensen aan de synthetische drugs zitten dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Maar uiteraard lopen maar weinigen ermee te koop.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Overdrijven is écht helemaal nergens voor nodig.
Wat verwacht je van Gerda, die waarschijnlijk de maker hiervan is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Had diegene niet een wat betere foto kunnen gebruiken
Onzin, misbruik van het woord rechtsstaat om de echte aanvallen daarop, die bijna per definitie van de overheid komen, te verdoezelen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, want het is een aanval op onze rechtsstaat.
Dat wel jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Had diegene niet een wat betere foto kunnen gebruiken
Ja samequote:Op donderdag 15 juli 2021 14:42 schreef Stepperoller het volgende:
Dit was mijn gedachte na de eerste paar dagen en het ruimschoots gearriveerd zijn van zijn dochter ook eigenlijk
[ twitter ]
Ook al zou Rutte dat doen... dan hangen meteen Merkel en Macron aan de lijn. Er is op EU-niveau echt totaal geen draagvlak voor zoiets. Zelfs ons eigen softdrugsbeleid staat al jaren onder druk vanuit de EU.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:42 schreef Re het volgende:
[..]
morgen coke legaal!
maar dat zal wel niet, dat is niet "alles er aan doen"
Leuke hobby heb jij altijd in dit soort topics.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat maakt iemand nog geen kasplantje. Gewoon kappen met liegen. Al is dat iets waar je vaker op te betrappen ben. Nergens voor nodig.
Goed zijn ze er in elk geval niet aan toe.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouri en Schumacher zijn geen kasplantjes. Kappen met die leugens.
Het geeft inderdaad wel goed het failliet van het drugsbeleid aan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik chargeer inderdaad, maar ik ben er inmiddels achter gekomen dat veel meer 'gewone' mensen aan de synthetische drugs zitten dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Maar uiteraard lopen maar weinigen ermee te koop.
Tsja, als je niet snapt dat er nou eenmaal verschil is van impact op de gehele samenleving als bepaalde mensen worden vermoord dan houdt het op.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Rechtstaat:
[..]
Die Delano heeft door zijn criminele verleden wel vaker een aanval gepleegd op de rechtstaat, alleen waren dat standaard burgers die daar last van ondervonden.
Dat is ook ronduit afschuwelijk en totaal oneerlijkquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat andere stuk stront welke een ideologische moord pleegde op een politicus loopt anders wel weer vrij rond.
Ah ja John is idd baas. Maar die doet jammer genoeg erg weinig. Die zou een show als Peter R. echt goed zelf aankunnen idd. Maar lijkt dat er weinig budget voor is bij omroepen want nu komen ze met slappe aftreksels als 112 vandaag en die ene crimeshow die 1x per week kwam dit seizoen die echt nergens op sloeg.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Je vergeet John van den Heuvel, dat is toch ook wel een baas.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:46 schreef michiel_merk het volgende:
Goed moment om per direct de doodstraf weer in voeren en de dader van deze laffe daad in het openbaar op de dam te executeren
Is dat zo? Maatschappelijk gezien misschien, maar dat iemand voor een paar "G'z" een moord wil plegen? Is dat niet de ultieme morele degeneratie? Uiteindelijk zijn beide een probleem, maar het motief van de schutter is wellicht nog verwerpelijker, dan die van de opdrachtgever.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
De schutter is alleen maar een stukje gereedschap.
De echte dader/opdrachtgever is het grote probleem.
Gecastreerd ondersteboven aan een lantaarnpaal met de ingewanden hangend voor zijn kop.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:46 schreef michiel_merk het volgende:
Goed moment om per direct de doodstraf weer in voeren en de dader van deze laffe daad in het openbaar op de dam te executeren
De handel in harddrugs wordt nu grotendeels gevoerd door onderwereldfiguren die destijds in de softdrugswereld zijn ingestapt. Ze hebben zich lachend om het onevenwichtige Nederlandse beleid rijk (en uiteindelijk zeer machtig) kunnen rekenen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou het meer aan de slappe houding van figuren als Grappenmaker en dergelijke houden. En het gaat hier om de handel in harddrugs. Ik zou als eindconclusie eerder zeggen dat journalisten, advocaten goed moeten nadenken wat ze gaan doen als je tegenstander de macht heeft om ongehinderd over jou leven en dood te beslissen. De politiek gaat wellicht zeggen erg allemaal en niks aan veranderen.
Was het ook niet zo dat Nederland dit soort zware criminaliteit sowieso zwaarder wilde gaan straffen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tsja, als je niet snapt dat er nou eenmaal verschil is van impact op de gehele samenleving als bepaalde mensen worden vermoord dan houdt het op.
Om de Dam executeren met publiek erbij hoeft van mij nog niet zo. Maar pro-doodstraf ben ik sowieso.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:46 schreef michiel_merk het volgende:
Ga terug naar geenstijl, klapjosti.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:46 schreef michiel_merk het volgende:
... toen bleek dat ze de 1 miljoen bereikt hadden voor stichting 'De Gouden Tip' aangezien dit een grote wens was van Peter en zijn meest recente project.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De toestand van PRdV was al dagenlang kritiek maar stabiel. En ze gaven aan dat hij een polsslag had en zelfstandig ademde, als dat het beste is wat je kunt melden...Ik denk dat ze hem van de apparatuur af hebben gehaald toen bleek dat hij niet meer bij bewustzijn zou komen.
....
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:46 schreef michiel_merk het volgende:
Het is nu natuurlijk niet zo dat met vrije softdrugs de harddrugs buiten Nederland zou zijn gebleven. Nogal naïef om dat over de poort naar Europa te denken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De handel in harddrugs wordt nu grotendeels gevoerd door onderwereldfiguren die destijds in de softdrugswereld zijn ingestapt. Ze hebben zich lachend om het onevenwichtige Nederlandse beleid rijk (en uiteindelijk zeer machtig) kunnen rekenen.
Wat een gelul weer. Zij zit veilig in haar positie. En twittert even en gaat weer over tot de orde van de dag. Als haar partij en anderen mensen als Peter echt van groot belang voor Nederland vinden leefde hij nog.quote:
Of die mensen die hier zeggen dat ze het niet zagen aankomen en dachten dat ie het zou overleven... een schot in je hoofd... yeah right.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kan niet meer tegen die politici die allemaal SCHOKKEND reageren. Wat een geacteer. Ik geloof er helemaal niks van.
Nederland is al zeer tolerant tegen drugscriminelen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of gewoon eens stoppen met die eeuwig falende war on drugs.
Niks mis met Mick.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:35 schreef RipCity het volgende:
Is zinloos. Waar ze er 5 oppakken staan er weer 10 op enz.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Remco2021 het volgende:
RIP. En overheid, zet de aanval in op criminelen ipv wegkijken.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat een gelul weer. Zij zit veilig in haar positie. En twittert even en gaat weer over tot de orde van de dag. Als haar partij en anderen mensen als Peter echt van groot belang voor Nederland vinden leefde hij nog.
Narcostaat en belastingparadijs maar voor de gemiddelde Nederlander nog steeds het paradijs terwijl alles rondom Nederland uit het grote kwaad bestaatquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Nederland is al zeer tolerant tegen drugscriminelen.
Je kunt gerust hier een drugsplantage beginnen. Lage pakkans en als je al gepakt wordt kom je snel weer vrij, en is het waarschijnlijk meer dan waard als je de opbrengsten weegt tegenover het risico en zittijd.
En we hebben een bevolking die graag snuift.
Nederland is inderdaad een narcostaatje geworden en zo zien ze ons in het buitenland ook meer en meer.
Als ik iemand in Nederland nog de kans zou geven om hiermee weg te komen, was het Peter. Gewoon te eigenwijs. Het zal ook meer de wens van veel mensen geweest zijn, dan realistisch.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Of die mensen die hier zeggen dat ze het niet zagen aankomen en dachten dat ie het zou overleven... een schot in je hoofd... yeah right.
call me an asshole, maar mensen doen nu zo triestalsof het hun vader was.
Dit.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat een gelul weer. Zij zit veilig in haar positie. En twittert even en gaat weer over tot de orde van de dag. Als haar partij en anderen mensen als Peter echt van groot belang voor Nederland vinden leefde hij nog.
Buiten NL blijft het inderdaad niet. De poort van Europa blijven we toch wel, omdat we dat nu eenmaal graag willen vanwege de grote economische voordelen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is nu natuurlijk niet zo dat met vrije softdrugs de harddrugs buiten Nederland zou zijn gebleven. Nogal naïef om dat over de poort naar Europa te denken.
Taghi zal ook wel een spin in het web zijn en van hoger worden aangestuurd. Die personen zullen niet in Nederland zitten en is dus lastig aan te pakken door Nederland alleen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is zinloos. Waar ze er 5 oppakken staan er weer 10 op enz.
Je bent echt een gekkie als je denkt dat Nouri geen kasplantje is. Recent is er nog een update over geweest:quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat maakt iemand nog geen kasplantje. Gewoon kappen met liegen. Al is dat iets waar je vaker op te betrappen ben. Nergens voor nodig.
https://www.rtlboulevard.(...)baar-voor-alle-steunquote:Als de radiopresentator woordvoerder Khalid Kasem allereerst vraagt hoe het nu met de 24-jarige gaat, zegt hij: "Hij is bij, maar in een lage staat van bewustzijn, zoals dat heet.
https://www.businessinsider.nl/michael-schumacher-2021-toestand/quote:Enkele maanden later lat een vriend van de familie aan het Duitse blad Bunte weten dat Schumacher “signalen zendt vanuit een verre wereld”. Zijn vrouw Corinna en kinderen hopen nog steeds op een medisch wonder. Wat helpt is dat de oud-coureur ten tijde van zijn ongeval in uitstekende conditie verkeerde. Daardoor gaat het gezien de omstandigheden redelijk goed met Schumacher.
Die heeft dan ook 18 jaar gekregen en niet levenslang. Wat probeer je nu te zeggen?quote:
De grote jongens zijn gewoon bekend hoor. Eugene D. bijvoorbeeld en de groep Gwenneth Martha.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Taghi zal ook wel een spin in het web zijn en van hoger worden aangestuurd. Die personen zullen niet in Nederland zitten en is dus lastig aan te pakken door Nederland alleen.
Zou dat ook niet gelden voor heel veel mensen hier?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Even scoren met maatschappelijke betrokkenheid. Ffies doen alsof.
Dus Peter was volgens jou dus geen journalist. Juist daardoor heeft hij veel kennis van criminelen en de methoden van de politie en het OM om anderen te helpen en bij te staan. Dat staat zeker niet los van elkaar dus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Waarom snappen maar zo weinig mensen waarom dit niks met een aanval op de journalistiek te maken heeft?
Peter is waarschijnlijk vermoord omdat hij de adviseur was van de kroongetuige. Dat staat los van zijn rol als journalist, dat staat hier buiten.
En kijk dan eens naar de kindertoeslagaffaire, al die zwart gelakte bladzijden, dat kan wel gewoon. En dan politici "Jaa, aanval op journalistiek" blablabla.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Waarom snappen maar zo weinig mensen waarom dit niks met een aanval op de journalistiek te maken heeft?
Het gaat er natuurlijk niet om dat je lief bent tegen criminelen. Het gaat erom dat zaken überhaupt crimineel zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Nederland is al zeer tolerant tegen drugscriminelen.
Je kunt gerust hier een drugsplantage beginnen. Lage pakkans en als je al gepakt wordt kom je snel weer vrij, en is het waarschijnlijk meer dan waard als je de opbrengsten weegt tegenover het risico en zittijd.
En we hebben een bevolking die graag snuift.
Nederland is inderdaad een narcostaatje geworden en zo zien ze ons in het buitenland ook meer en meer.
Puur omdat die moslim is laten ze 'm leven iddquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je bent echt een gekkie als je denkt dat Nouri geen kasplantje is. Recent is er nog een update over geweest:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)baar-voor-alle-steun
Ofwel, hij kan niets behalve een beetje rondkijken. En dat zal ongetwijfeld ook meer een reflex zijn dan bewust.
En met Schumacher is het geen haar beter:
[..]
https://www.businessinsider.nl/michael-schumacher-2021-toestand/
Maar blijf jij maar lekker in je veilige droomwereldje denken dat ze het goed hebben. Zie je in die droomwereld 2Pac en Michael Jackson ook lekker een beetje samen jammen met John Lennon?
Heeft ook geen prioriteit voor ze. De Schwab agenda wel uiteraard.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:53 schreef Confetti het volgende:
Wat mij ongelooflijk stoort aan alle reacties van politici is dat ze alleen durven om hun verdriet uit te spreken.
Geen woord over vergelding, meer geld voor politie, wraak, oorlog, strijd. Niks. Alleen dat we samen moeten gaan uithuilen.
Dit land is verloren en heeft een ruggengraat van banaan.
Echt een goede vergelijking jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En kijk dan eens naar de kindertoeslagaffaire, al die zwart gelakte bladzijden, dat kan wel gewoon. En dan politici "Jaa, aanval op journalistiek" blablabla.
@Dven wordt ook niet gehinderd door enige vorm van kennis. Iets teveel in Droomvlucht gezeten denk ik. Samen met zijn alter ego clown Bassie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuke hobby heb jij altijd in dit soort topics.
In de overheid zitten de grootste criminelen, de overheid gaat lekker wegkijken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Remco2021 het volgende:
RIP. En overheid, zet de aanval in op criminelen ipv wegkijken.
Slechts hun plas doen en door. De Nederlandse thoughts and prayers-versie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:53 schreef Confetti het volgende:
Wat mij ongelooflijk stoort aan alle reacties van politici is dat ze alleen durven om hun verdriet uit te spreken.
Geen woord over vergelding, meer geld voor politie, wraak, oorlog, strijd. Niks. Alleen dat we samen moeten gaan uithuilen.
Yep, helaas wel. Mensonterend is het. En dan gaat ie over 30 jaar alsnog dood, zonder nog iets gedaan te hebben. En mogelijk heeft hij wel iets van een bewustzijn en gevoel, lekker moet dat zijn voor hem hoor. Dat je familie je gewoon laat wegrotten in het bed.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Puur omdat die moslim is laten ze 'm leven idd
Alsof je goddomme een mondeling moet doen bij een stagiair van de lerarenopleiding.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
@:Dven wordt ook niet gehinderd door enige vorm van kennis. Iets teveel in Droomvlucht gezeten denk ik. Samen met zijn alter ego clown Bassie.
Terwijl Kurt Cobain de gitaren nog steeds naar de klote aan het raggen is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je bent echt een gekkie als je denkt dat Nouri geen kasplantje is. Recent is er nog een update over geweest:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)baar-voor-alle-steun
Ofwel, hij kan niets behalve een beetje rondkijken. En dat zal ongetwijfeld ook meer een reflex zijn dan bewust.
[..]
Maar blijf jij maar lekker in je veilige droomwereldje denken dat ze het goed hebben. Zie je in die droomwereld 2Pac en Michael Jackson ook lekker een beetje samen jammen met John Lennon?
Er wordt ook niet aangepakt, boze Ferd slingert een paar loze woorden de ether in en gaat door met zijn gefaal.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:51 schreef Discombobulate het volgende:
Als je een narcostaat wil moet je het vooral veel harder gaan aanpakken, dan krijg je juist Mexicaanse taferelen.
Ik zeg niet dat hij geen journalist is. Tuurlijk was hij journalist. Maar hij had meerdere rollen, zoals dus ook adviseur van de kroongetuige. En waarschijnlijk is ie dus vermoord vanwege die laatste rol, niet omdat ie als journalist een stuk over Taghi heeft geschrevenquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus Peter was volgens jou dus geen journalist. Juist daardoor heeft hij veel kennis van criminelen en de methoden van de politie en het OM om anderen te helpen en bij te staan. Dat staat zeker niet los van elkaar dus.
Natuurlijk wel. Als is dat zeldzaam blijkt wel bij de mensen die echt macht hebben. De dood van Wiersum en Peter is een duidelijk falen van de overheid als die echt voorop wil staan voor een eerlijke rechtstaat. Is althans mijn mening.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zou dat ook niet gelden voor heel veel mensen hier?
Of kunnen politici niet empathisch zijn?
Religie is een sterk ietsquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Yep, helaas wel. Mensonterend is het. En dan gaat ie over 30 jaar alsnog dood, zonder nog iets gedaan te hebben. En mogelijk heeft hij wel iets van een bewustzijn en gevoel, lekker moet dat zijn voor hem hoor. Dat je familie je gewoon laat wegrotten in het bed.
Men probeert de misdaad te marginaliseren, oftewel de groepen die nu actief zijn laten ze hun gang gaan met de hoop dat het hierbij blijft. Vol in de aanval is een ontzettend domme zet en dan wordt je inderdaad Mexico 2.0.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Er wordt ook niet aangepakt, boze Ferd slingert een paar loze woorden de ether in en gaat door met zijn gefaal.
Daarom hebben we hier ook mensen als Peter nodig.
familie moet de miljoenen schadevergoedingen uitgeven natuurlijk.. die hebben geen tijd om aan zijn bed te staanquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Yep, helaas wel. Mensonterend is het. En dan gaat ie over 30 jaar alsnog dood, zonder nog iets gedaan te hebben. En mogelijk heeft hij wel iets van een bewustzijn en gevoel, lekker moet dat zijn voor hem hoor. Dat je familie je gewoon laat wegrotten in het bed.
Guttegut. Gaat het?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:46 schreef michiel_merk het volgende:
Als jij een echte narcostaat zoals Mexico wil moet je dat vooral doen. Ga eens out of the box denken als overheid.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Er wordt ook niet aangepakt, boze Ferd slingert een paar loze woorden de ether in en gaat door met zijn gefaal.
Daarom hebben we hier ook mensen als Peter nodig.
https://www.om.nl/onderwe(...)enslang-in-nederlandquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:51 schreef Dven het volgende:
Die heeft dan ook 18 jaar gekregen en niet levenslang. Wat probeer je nu te zeggen?
Waarom zouden ze dat doen? Dit is klein wisselgeld en niet belangrijk. Wat wel belangrijk is is meneer Schwab.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als jij een echte narcostaat zoals Mexico wil moet je dat vooral doen. Ga eens out of the box denken als overheid.
En zo verspreidt het gezwel zich steeds meer en meer. Er is geen makkelijke oplossing.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Men probeert de misdaad te marginaliseren, oftewel de groepen die nu actief zijn laten ze hun gang gaan met de hoop dat het hierbij blijft. Vol in de aanval is een ontzettend domme zet en dan wordt je inderdaad Mexico 2.0.
Je bent duidelijk niet bekend met wat een vegetatieve staat betekent. De meneer die jij quote heeft zelf overigens al meermaals bevestigd dat er communicatie met Nouri mogelijk is. Net als dat zijn familie aangeeft.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Taghi?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:46 schreef michiel_merk het volgende:
Vergelding, wraak, oorlog en strijd zijn dan ook meer termen voor spannende televisieseries.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:53 schreef Confetti het volgende:
Kunnen jullie dit via pm voortzetten ofzo? Wat een voor dit topic totaal niet relevante kut discussie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet bekend met wat een vegetatieve staat betekent. De meneer die jij quote heeft zelf overigens al meermaals bevestigd dat er communicatie met Nouri mogelijk is. Net als dat zijn familie aangeeft.
Nogmaals gewoon het vriendelijke verzoek om te stoppen met het verspreiden van leugens.
Dat is zonder meer waar.quote:
Het wordt gelijkgesteld aan moord inderdaad. Het Woord (van om het even welke god) telt uiteindelijk zwaarder dan wereldse wetten en regels.quote:Zij geloven als ze hem euthaniseren dat ze zelf naar de hel gaan.
Kurtquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl Kurt Cobain de gitaren nog steeds naar de klote aan het raggen is.
Oorlog komt er ook, maar niet tegen de georganiseerde misdaad. Wel tegen verschillende regeringen, zie Frankrijk, Duitsland etc etc.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
En zo verspreidt het gezwel zich steeds meer en meer. Er is geen makkelijke oplossing.
Als Mexico het leger niet had ingezet hadden de drugskartel daadwerkelijk een gevaar kunnen gaan vormen voor het voortbestaan van de Staat.
Er is geen andere optie dan oorlog.
Ja gelukkig regeren leiders niet vanuit hun onderbuik zeg.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:53 schreef Confetti het volgende:
Waarom zou het hier geen Mexico kunnen worden? We zijn volgens mij al op weg, het drugsgeld infiltreert meer en meer ons justitieel apparaat. Mocromaffia groeit hard. Straks krijg je een situatie (als het er al niet is) dat niemand echt het probleem meer durft of weet aan te pakken, of je eindigd ook dood op straat ergens.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als jij een echte narcostaat zoals Mexico wil moet je dat vooral doen. Ga eens out of the box denken als overheid.
Feitelijk onjuist. Waarom denk je dat het wereldnieuws was toen Cevdet Y. gratie verleend kreeg?!? Waarom denk je dat er zoveel zijn die al vele gratieverzoeken hebben ingediend maar nog steeds gewoon vastzitten?!?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
https://www.om.nl/onderwe(...)enslang-in-nederland
Je snapt het niet helemaal.
In de regel komen ze gewoon weer terug in de maatschappij als ze geen al te gekke dingen doen
Vergelijk maar eens aantal vermoorde politici, rechters en andere mensen in Mexico en Nederland. Nederland een narcostaat noemen is zwaar en zwaar overdreven.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom zou het hier geen Mexico kunnen worden? We zijn volgens mij al op weg, het drugsgeld infiltreert meer en meer ons justitieel apparaat. Mocromaffia groeit hard. Straks krijg je een situatie (als het er al niet is) dat niemand echt het probleem meer durft of weet aan te pakken, of je eindigd ook dood op straat ergens.
Stel je niet zo aan man.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom zou het hier geen Mexico kunnen worden? We zijn volgens mij al op weg, het drugsgeld infiltreert meer en meer ons justitieel apparaat. Mocromaffia groeit hard. Straks krijg je een situatie (als het er al niet is) dat niemand echt het probleem meer durft of weet aan te pakken, of je eindigd ook dood op straat ergens.
Dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vergelijk maar eens aantal vermoorde politici, rechters en andere mensen in Mexico en Nederland. Nederland een narcostaat noemen is zwaar en zwaar overdreven.
Het is niet te vergelijken met bijvoorbeeld Mexico, maar het gaat al decennia lang steeds meer de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vergelijk maar eens aantal vermoorde politici, rechters en andere mensen in Mexico en Nederland. Nederland een narcostaat noemen is zwaar en zwaar overdreven.
Nederland is een grotere narcosstaat dan Mexico. Niet in moorden, maar in PRODUCTIE en OMZET. Narcosstaat gaat niet enkel om het aantal moordenquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wie heeft het over vegetatieve staat gehad?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet bekend met wat een vegetatieve staat betekent. De meneer die jij quote heeft zelf overigens al meermaals bevestigd dat er communicatie met Nouri mogelijk is. Net als dat zijn familie aangeeft.
Bedankt, ik doe er niets mee. Liever een tientje.quote:Nogmaals gewoon het vriendelijke verzoek om te stoppen met het verspreiden van leugens.
Misschien niet helemaal het juiste topic om die zielige Halsema-haat uit te brakenquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:03 schreef RipCity het volgende:
Kan niet wachten op Femke Halsema die met quasi verdrietig gezicht de camera inkijkt en zegt dat we dit echt niet kunenn accepterenFake mens.
Bron?quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland is een grotere narcosstaat dan Mexico. Niet in moorden, maar in PRODUCTIE en OMZET. Narcosstaat gaat niet enkel om het aantal moordenWij produceren de meeste drugs van de hele wereld. Van xtc tot mdma en coke.
Heb het al meermaals benoemd hoor. Peter Schouten stipte het ook aan. Word echt simpel van 1 of andere Hans uit Nijkerkerveen die zegt dat je tegenwoordig je mening niet meer mag geven.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Peter is waarschijnlijk vermoord omdat hij de adviseur was van de kroongetuige. Dat staat los van zijn rol als journalist, dat staat hier buiten.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:49 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
... toen bleek dat ze de 1 miljoen bereikt hadden voor stichting 'De Gouden Tip' aangezien dit een grote wens was van Peter en zijn meest recente project.
Als je het over 100 jaar geleden hebt dan ben je juist ja.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland is een grotere narcosstaat dan Mexico. Niet in moorden, maar in PRODUCTIE en OMZET. Narcosstaat gaat niet enkel om het aantal moordenWij produceren de meeste drugs van de hele wereld. Van coke.
De enige reden hiervoor is dat de Nederlandse overheid ze drugskartel met rust laat. Je ziet wat er gebeurt als je een speldenprik uitdeelt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je kijkt nooit tv ouwe reus?quote:
Zou hij anders gewild hebben? Wellicht iets later, maar het was niet een persoon om als een dief in de nacht te verdwijnen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:03 schreef ijs_beer het volgende:
Ach nee, triest nieuws. Het was natuurlijk best onwaarschijnlijk dat het zou gaan halen, maar toch.![]()
Zonde dat hij zo voor z'n goede belangrijke werk heeft moeten boeten.
Voor Schwab verwijs ik je graag door naar BNWquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Dit is klein wisselgeld en niet belangrijk. Wat wel belangrijk is is meneer Schwab.
Je hebt het over een kasplantje. Je liegt. Verder refereer ik graag naar de post van @maxi-mus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wie heeft het over vegetatieve staat gehad?
Het zal me een communicatie wezen, misschien dat soms zijn ogen de goede kant op draaien. Het is een kasplantje wat tot in de lengte der dagen op een bed zal moeten verrotten tot het lichaam het opgeeft. Bedankt familie, bedankt allah.
Maar het goede nieuws is inderdaad dat zijn familie er goed van profiteert financieel. Daarvoor kan je iemand wel een tijdje aan het zuurstof houden.
[..]
Bedankt, ik doe er niets mee. Liever een tientje.
Waarom heb je zoveel moeite met de waarheid? Kan je dat als sneeuwvlokje niet aan? Is de grote boze buitenwereld te eng?
Heb je enig idee hoeveel kilo meth en xtc hier wordt gemaakt? Weleens in en rondom Sint Willibrord geweest? Zie Tygo in de GHB. Duizenden kilo's per maand.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je het over 100 jaar geleden hebt dan ben je juist ja.
Er wordt maar weinig cocaïne in Nederland geproduceerd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kijkt nooit tv ouwe reus?
https://nos.nl/artikel/22(...)ied-van-xtc-en-speed
Google maar eens op drugsexport Nederland etc.
Precies. Het feit dat dit (terecht!) zo ontzettend veel aandacht krijgt, zegt gelukkig iets over de zeldzaamheid ervan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij een rapport van de NL politie uit februari in 2018. Moet te googelen zijn.quote:
Is het een niet bestaand persoon? Rot op met die onzin.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Voor Schwab verwijs ik je graag door naar BNW
Mwah. Ik vermoed dat ie liever niet als een martelaar eruit zou zijn gegaan ja.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zou hij anders gewild hebben? Wellicht iets later, maar het was niet een persoon om als een dief in de nacht te verdwijnen.
Op dit moment niet maar in de toekomst zou het best kunnen. Alles heeft een begin namelijk, en in Nederland lijkt er toch een begin gezet om de richting van een Mexico op te gaan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een kasplantje is iemand die eigenlijk niets meer zelfstandig kan. Ik heb niet gezegd dat hij buiten bewustzijn / in coma is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt het over een kasplantje. Je liegt. Verder refereer ik graag naar de post van @:maxi-mus.
Ondertussen op de Twitter van Frans Timmermans:quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Heb het al meermaals benoemd hoor. Peter Schouten stipte het ook aan. Word echt simpel van 1 of andere Hans uit Nijkerkerveen die zegt dat je tegenwoordig je mening niet meer mag geven.
Ja? Ik denk dat hij het prachtig gevonden zou hebben. Maar dan wel op 90 jarige leeftijd ofzo. Zijn motto was niet voor niets om liever staand te sterven dan geknield te moeten leven.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mwah. Ik vermoed dat ie liever niet als een martelaar eruit zou zijn gegaan ja.
Refereren aan* moet het zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt het over een kasplantje. Je liegt. Verder refereer ik graag naar de post van @:maxi-mus.
De enige reden waarom hij het spijtig vind is omdat hij hem niet financieel kan uitkleden de komende 30 jaar. Walgelijke vent die Timmerfrans.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ondertussen op de Twitter van Frans Timmermans:
[ twitter ]
Myanmar is de grootste methproducent ter wereld en het lijkt me sterk dat er op nog veel andere plekken dan in het noordwesten van Zuid-Amerika überhaupt nog cocaïne geproduceerd wordt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel kilo meth en xtc hier wordt gemaakt? Weleens in en rondom Sint Willibrord geweest? Zie Tygo in de GHB. Duizenden kilo's per maand.
Het extra journaal over Peter is al bezig, op NPO1.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Drukke dag zo voor de NOS. Eerst extra journaal door waternoodramp in Limburg, en straks wss voor Peter R devries.
Maar wel ontzettend veel geïmporteerd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Er wordt maar weinig cocaïne in Nederland geproduceerd.
Is 'Mexico' inmiddels ook niet gewoon al aanwezig in Nederland? Meen daar een maand of wat terug iets over gelezen te hebben?quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Op dit moment niet maar in de toekomst zou het best kunnen. Alles heeft een begin namelijk, en in Nederland lijkt er toch een begin gezet om de richting van een Mexico op te gaan.
Mocromaffia ruimt gerust een journalist of advocaat op, dat blijkt. Ondertussen groeit hun invloed en omzet elk jaar, dus wordt alleen maar lastiger het te bestrijden. Dus ja, wat mij betreft lijkt er toch een trend gezet.
Ik heb het toch niet specifiek over coke pik. Alhoewel coke hier veel wordt geexporteerd, maar niet echt geproduceerd. Zie laatst die grote partij in Antwerpen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Myanmar is de grootste methproducent ter wereld en het lijkt me sterk dat er op nog veel andere plekken dan in het noordwesten van Zuid-Amerika überhaupt nog cocaïne geproduceerd wordt.
Joegoslaven vooral, maar die hoor je niet, maar die schieten wel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Is 'Mexico' inmiddels ook niet gewoon al aanwezig in Nederland? Meen daar een maand of wat terug iets over gelezen te hebben?
Zijn de joego's niet te duur geworden nu je het ook gewoon zwakbegaafde jongeren voor een appel en een ei kan inzetten?quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Joegoslaven vooral, maar die hoor je niet, maar die schieten wel.
Appel en een ei? Deze kerel kreeg 150.000 euro. Dat is niet echt wisselgeld pik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn de joego's niet te duur geworden nu je het ook gewoon zwakbegaafde jongeren voor een appel en een ei kan inzetten?
Moet je wel delen met de chauffeur en wat spotters, ook maar de vraag of ze het geld gaan krijgen, zal wel een voorschotje zijn geweest.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Appel en een ei? Deze kerel kreeg 150.000 euro. Dat is niet echt wisselgeld pik.
Nee je moet niet delen. Hij krijgt 150K, chauffeur krijgt niet zo heel veel, idem voor de spotters. Zie onder andere de tapgesprekken die ze hebben weten te bemachtigen van de Mocro Maffia waar ze open en bloot praten over die bedragen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet je wel delen met de chauffeur en wat spotters, ook maar de vraag of ze het geld gaan krijgen, zal wel een voorschotje zijn geweest.
Zou hij het van te voren gehad hebben? Zo nee, dan kan het nog wel ff duren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet je wel delen met de chauffeur en wat spotters, ook maar de vraag of ze het geld gaan krijgen, zal wel een voorschotje zijn geweest.
Nee altijd achteraf. Het gruwelijke is ook dat een Taghi juist hoopt dat het misgaat, want dan hoeft hij niet te betalen, maar is de waarschuwing wel binnengekomen. Lukt het niet, dan liquideren ze de hitman, want niet zijn werk uitgevoerd (zie onder andere de schietpartij in de Staatsliedenbuurt waarbij ze een huurmoordenaar afschoten, want die liet een opdracht mislukken).quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Zou hij het van te voren gehad hebben? Zo nee, dan kan het nog wel ff duren.
Voor een aanslag op een bekende misdaadjournalist en voormalig politicus die betrokken is met de kroongetuige? Jawel joh.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Appel en een ei? Deze kerel kreeg 150.000 euro. Dat is niet echt wisselgeld pik.
64 is niet jong.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:14 schreef Johannes788 het volgende:
Op Radio2 nu Only the good die Young - Billy Joel.
Hoe toepasselijk. Godver
Nope, wellicht dat ze voor Peter meer hebben gehad (wat ik niet vermoed). Ik volg dit al wat langer dan vandaagquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je moet niet delen. Hij krijgt 150K, chauffeur krijgt niet zo heel veel, idem voor de spotters. Zie onder andere de tapgesprekken die ze hebben weten te bemachtigen van de Mocro Maffia waar ze open en bloot praten over die bedragen.
Ik ook lees de tapgesprekken maar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope, wellicht dat ze voor Peter meer hebben gehad (wat ik niet vermoed). Ik volg dit al wat langer dan vandaag
Maar wel té jong.quote:
Nee, vermoed wel een voorschot, niemand gaat dat soort jongens volledig vooruit betalen want dan gaan ze er met het geld vandoor, of voeren ze de opdracht slecht uit, ik vermoed dat als ze zwijgen dat ze het geld krijgen, of dat het naar de partners gaat. De "vaste" leden van dit soort organisaties worden meestal doorbetaalt voor de periode dat ze vast zitten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Zou hij het van te voren gehad hebben? Zo nee, dan kan het nog wel ff duren.
Het is laatst nog in 1 van de uitzendingen van de Willem Podcast naar voren gekomen.quote:
je kan dit wel roepen, maar met name het gebruik van xtc (en tegenwoordig ook andere drugs zoals keta, speed en coke) is onder (grote) delen van diverse generaties al zo enorm ingeburgerd en gemeengoed dat je er niet gaat komen met zo'n betweterig opgeheven vingertje (politici proberen dat al jaren tevergeefs en er is nog nooit minder om gebruikt).quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef Ed1234 het volgende:
Dit.... Vreselijk...quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Hoewel veel onzeker was schrok ik toch enorm van dit bericht, kwam voor m'n gevoel toch nog onverwacht.
Verschrikkelijk voor familie, vrienden en de mensen die hem lief hadden, zoals ook de nabestaanden van de zaken waar hij zich zo voor inzette....
“Het was te verleidelijk voor onze lieve jongen”quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:26 schreef Tengano het volgende:
Kijken met wat voor reaktie de familie van Delano nu komt.
Wat te denken van het bedrijfsleven en ook de politiek? Dat zijn ook flinke afnemers van bepaalde soorten drugs.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je kan dit wel roepen, maar met name het gebruik van xtc (en tegenwoordig ook andere drugs zoals keta, speed en coke) is onder (grote) delen van diverse generaties al zo enorm ingeburgerd en gemeengoed dat je er niet gaat komen met zo'n betweterig opgeheven vingertje (politici proberen dat al jaren tevergeefs en er is nog nooit minder om gebruikt).
nu verwacht ik niet dat volledige legalisering het probleem (direct) gaat oplossen maar het 50 jaar oude beleid van verbieden faalt al decennialang gruwelijk en geen politicus die daar verantwoordelijkheid voor neemt. ze staan zo enorm af van de werkelijkheid dat het haast stuitend is. veel politici schotelen je zelfs nog voor dat je sowieso als kansloze dakloze heroinejunk achter het station gaat eindigen als je een keer een pilletje neemt. alleen die naïviteit al is echt om te janken.
Taghi is niet de man die ze moeten hebben. Boven hem nog 5 lagen ofzo. Waaronder Eugene D.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:30 schreef Beathoven het volgende:
Vroeger kon zo iemand als Taghi nog opgeknoopt bij de stadspoorten hangen. Tegenwoordig dirigeren ze als president wie ze om willen laten leggen terwijl ze alle bescherming krijgen.
Ik ben een voorstander van legaliseren, maar zo lang dat niet het geval is vind ik wel dat je hieraan meewerkt als gebruiker.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je kan dit wel roepen, maar met name het gebruik van xtc (en tegenwoordig ook andere drugs zoals keta, speed en coke) is onder (grote) delen van diverse generaties al zo enorm ingeburgerd en gemeengoed dat je er niet gaat komen met zo'n betweterig opgeheven vingertje (politici proberen dat al jaren tevergeefs en er is nog nooit minder om gebruikt).
nu verwacht ik niet dat volledige legalisering het probleem (direct) gaat oplossen maar het 50 jaar oude beleid van verbieden en heel hard 'dat moet je echt niet doen roepen!' faalt al decennialang gruwelijk en geen politicus die daar verantwoordelijkheid voor neemt. ze staan zo enorm af van de werkelijkheid dat het haast stuitend is. veel politici schotelen je zelfs nog voor dat je sowieso als kansloze dakloze heroinejunk achter het station gaat eindigen als je een keer een pilletje neemt. alleen die naïviteit al is echt om te janken.
Ik ben eigenlijk tegen de doodstraf, maar je zou bijna gaan denken dat de wereld er beter mee af is als dit soort figuren wel gewoon een spuitje krijgen. Als je ziet wat het kost aan beveiliging, bewaking en risicomaatregelen om zo'n kerel in Vught op te bergen en hij wellicht toch nog aan de touwtjes kan trekken of inspiratie genoeg is om dit soort daden te plegen....quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:30 schreef Beathoven het volgende:
Vroeger kon zo een crimineel nog opgeknoopt bij de stadspoorten hangen. Tegenwoordig dirigeren ze als president wie ze om willen laten leggen terwijl ze alle bescherming krijgen.
150k das 4 jaar full time schilder zijn ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |