quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Daarnaast maakt een goede voorhoede het ook makkelijker voor de middenvelders om te presteren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk is 6 qua kwaliteit niet heel geweldig. Maar ik word toch echt gelukkiger van de namen Toornstra, Fer, Diemers en EAB dan wanneer ik Bozenik, Bannis en Vente voorbij zie komen.
We spelen al een seizoen lang zonder scorende spits, laten wr dat niet nog maar een keer doen.
Ik wilde nu voor de grap @GGMM achter de TT zetten maar ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:39 schreef Scrummie het volgende:
Waar we wachten op inkomende transfers.
@:ggmm
Reken Toornstra weg (die sowieso meer een joker is voor zo’n beetje alle posities) en ik word beduidend gelukkiger van Bozenik / Bannis / Linssen (Vente vertrekt toch wel) dan van Fer / Diemers / EABquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk is 6 qua kwaliteit niet heel geweldig. Maar ik word toch echt gelukkiger van de namen Toornstra, Fer, Diemers en EAB dan wanneer ik Bozenik, Bannis en Vente voorbij zie komen.
We spelen al een seizoen lang zonder scorende spits, laten wr dat niet nog maar een keer doen.
Linssen, Conteh en Balde.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scrummie de quoteknop van de vorige pagina is verdwenen dus maar zo:
Wat mij betreft is alleen RCV een hogere prioriteit nu. Daar hebben we inderdaad echt geen opties, in ieder geval tot en met oktober. Rechtsbuiten wel, daar heb je in principe Linssen als keuze en anders nog Conteh, en Baldι keert over een tijdje terug. In principe volstaat Sinisterra-Bozenik-Linssen voor mij voor de basis, maar Jahanbakhsh halen zou desalniettemin zeer prettig zijn.
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Die Linssen is helemaal niet zo’n slechte speler maar als linksbuiten met Malacia/Haps en Berghuis in de opstelling was wel echt walgelijk wegens zijn gebrek aan diepgang. Als rechtsbuiten in de speelstijl van Slot valt het denk ik wel mee. Heb inmiddels ook wel een beetje een zwak voor hem gekregen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Linssen, Conteh en Balde.
Wat een armoe.
Ik vind toch wel echt dat er minstens een kwaliteitsinjectie bij moet komen voorin, maar gelukkig zijn ze daar ook mee bezig. Anders is je voorhoede niveautje Utrecht/Vitesse. Dat moet je gewoon niet willen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Die Linssen is helemaal niet zo’n slechte speler maar als linksbuiten met Malacia/Haps en Berghuis in de opstelling was wel echt walgelijk wegens zijn gebrek aan diepgang. Als rechtsbuiten in de speelstijl van Slot valt het denk ik wel mee. Heb inmiddels ook wel een beetje een zwak voor hem gekregen.
In Baldι heb ik ook wel vertrouwen, als Dickie overwegend positief is over een jongen van 18 moet het echt wel snor zitten met zijn basistalent. Kan zomaar op termijn onze rechtsbuiten worden.
Conteh verwacht ik niks van maar das meer omdat ik het vrijwel uitsluit dat hij fit blijft.
Ja, mee eens. Als ik over heel Feyenoord kijk zijn Sinisterra, Malacia, Geertruida, Kφkcό, Senesi, Bijlow en in minder mate Linssen, Toornstra en Til eigenlijk de enige spelers die Feyenoord 1 niveau zijn. Dan is het verder te hopen dat Bozenik en Pedersen dat aankomend seizoen ook blijken te zijn en in principe heb je dan een elftal, maar erg magertjes is het dan wel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind toch wel echt dat er minstens een kwaliteitsinjectie bij moet komen voorin, maar gelukkig zijn ze daar ook mee bezig. Anders is je voorhoede niveautje Utrecht/Vitesse. Dat moet je gewoon niet willen.
Achterin is qua kwaliteit wat we hebben staan eigenlijk best wel goed, maar qua kwantiteit een probleem. Precies het tegenovergestelde van ons middenveld en dan met name de 6 positie. Op het middenveld vind ik alleen Kokcu, Toornstra en Til op dit moment het niveau wat Feyenoord na moet streven en zelfs over Toornstra kun je twijfelen.
Is Haps al zo ver gezonken of reken je op zijn vertrek?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Als ik over heel Feyenoord kijk zijn Sinisterra, Malacia, Geertruida, Kφkcό, Senesi, Bijlow en in minder mate Linssen, Toornstra en Til eigenlijk de enige spelers die Feyenoord 1 niveau zijn. Dan is het verder te hopen dat Bozenik en Pedersen dat aankomend seizoen ook blijken te zijn en in principe heb je dan een elftal, maar erg magertjes is het dan wel.
Dus hopen op zijn minst een rechtsbuiten (ik hoop Jahanbakhsh) en een RCV, en verder hopen dat er iets uit de jeugd aanslaat (Baldι, Hartjes, Bannis, Conteh, Hall, Burger, AEB en Hendriks bijv. Met name de eerste twee)
Eens. Pedersen maakt op mij in die oefenwedstrijden wel een redelijke indruk al speelt hij wel vaak op safe. Als er 2/3 spelers van de jeugd aan kunnen haken en je haalt nog 2/3 Feyenoordwaardige spelers dan heb je een selectie waar je wel om plek 3 moet kunnen strijden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Als ik over heel Feyenoord kijk zijn Sinisterra, Malacia, Geertruida, Kφkcό, Senesi, Bijlow en in minder mate Linssen, Toornstra en Til eigenlijk de enige spelers die Feyenoord 1 niveau zijn. Dan is het verder te hopen dat Bozenik en Pedersen dat aankomend seizoen ook blijken te zijn en in principe heb je dan een elftal, maar erg magertjes is het dan wel.
Dus hopen op zijn minst een rechtsbuiten (ik hoop Jahanbakhsh) en een RCV, en verder hopen dat er iets uit de jeugd aanslaat (Baldι, Hartjes, Bannis, Conteh, Hall, Burger, AEB en Hendriks bijv. Met name de eerste twee)
Haps is een redelijke back, maar meer toch ook niet? Ik hoop dat we hem nog kunnen verpatsen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Haps al zo ver gezonken of reken je op zijn vertrek?
Het lijkt me ook belangrijk dat die Marciano σf Jansen een goede 2e keeper blijkt, voor het geval Bijlow weer eens geblesseerd is.
Iemand word gelukkig van Diemers, nooit verwacht dat te lezen. En ook nog van Fer?!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Haps al zo ver gezonken of reken je op zijn vertrek?
Het lijkt me ook belangrijk dat die Marciano σf Jansen een goede 2e keeper blijkt, voor het geval Bijlow weer eens geblesseerd is.
Hij hoort wel in dat rijtje met Linssen, Toornstra en Til, zeker met de vorm van begin van het vorige seizoen. Maar het is inderdaad beter als ie vertrekt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Haps is een redelijke back, maar meer toch ook niet? Ik hoop dat we hem nog kunnen verpatsen.
Ja, dit is ook maar een ideaalplaatje hoor. Gaat ook nooit gebeuren dat al die spelers verkocht worden en het gaat ook niet gebeuren dat er nog 5 spelers komen vermoed ik zonder dat er iemand uit de basis wordt verkocht.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:16 schreef hhh38 het volgende:
Jansen wordt volgens mij boven Troost ingeschaald. Eens met de verdediging. Op het middenveld ga ik ervan uit dat Fer blijft en Hartjes naar O21 gaat. En buiten Jahanbaksh komt er geen aanvaller denk ik.
Dit kan nog flink opgeschud worden als Kφkcό of Senesi nog vertrekt.
Dat doe ik met liefde.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat breng jij hier toch vaak fijn nieuws @:maxi-mus .![]()
Echt een uitstekende aankoop denk ik.
Ja, de aanval staat nu wel redelijk. Als hij zijn vorm haalt zoals bij AZ ga je er niet (veel) op achteruit denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik met liefde.
En eens, ik dacht een jaar geleden maar het kan ook iets eerder zijn waren er nog geruchten met Ajax. Toen zag ik hem graag komen. Zijn laatste jaar bij AZ was echt geweldig, wel een tijdje niet veel gespeeld natuurlijk maar dit is in mijn ogen gewoon een superaanwinst. En veel diepte op de buitens met Sinisterra en Jahanbakhsh en wellicht rendeert Bryan ook wat beter op linksbuiten met diepte aan de rechterkant ipv Berghuis.
Precies. Ik hoop toch dat die ook komt. Met Jahanbaksh en Vuskovic er nog bij hebben we nog best een prima basisteam eigenlijk. Mits Jahanbaksh nog wel blijkt te kunnen voetballen dan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 00:37 schreef hhh38 het volgende:
Nog nieuws over die Vuskovic? De Telegraaf is positief maar FeyenoordTM nog niet lees ik?
Het schijnt dat Brighton niet zo moeilijk doet, net als met de transfer van Propper naar PSV, die uiteindelijk niet of nauwelijks iets heeft gekost. Dus misschien is er nog best genoeg over voor die RCV.quote:Op donderdag 15 juli 2021 00:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Voorin straks zes spelers die kunnen concurreren voor een basisplaats. Linssen, Bozenik en Bannis voor de spitspositie, waarbij Linssen ook op de flanken uit de voeten kan. Sinisterra en Jahanbaksh op de flanken, met Linssen daarachter. Balde die straks weer terugkomt en Antonucci die het op een iets andere manier kan invullen. Dat is prima. Bozenik, Linssen en. Bannis zijn daarnaast spitsen die passen in het druk zetten van Slot.
Heel benieuwd wat ze gaan doen met de RCV, aangezien Jahanbaksh koop is met het geld van Berghuis (?). Betekent dat het huur of transfervrij gaat worden. Is ook prima, als Geertruida weer fit is komt die daar te spelen.
Ik heb ergens gelezen dat Feyenoord 2x 3,5 miljoen betaalt voor Jahanbaks? Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb alleen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 07:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het schijnt dat Brighton niet zo moeilijk doet, net als met de transfer van Propper naar PSV, die uiteindelijk niet of nauwelijks iets heeft gekost. Dus misschien is er nog best genoeg over voor die RCV.
Ik las ergens juist 4,5 miljoen in twee termijnen voor Brighton. Nog wat minder dus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Feyenoord 2x 3,5 miljoen betaalt voor Jahanbaks? Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb alleen.
Maar als ze nu dus 3,5 miljoen aftikken dan vermoed ik dat Feyenoord best nog 4 miljoen heeft voor die Vuskovic, na de transfer van Berghuis (5 a 5,5 miljoen). Ervan uitgaande dat Feyenoord al wel een heel klein potje had voor transfers.
Ik las ergens 6mln als vraagprijs, maar ze vroegen ook zoiets voor Propper in het begin. Dus het moet mogelijk zijn om hem voor minder binnen te halen, of met voornamelijk voorwaardelijke bonussen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Feyenoord 2x 3,5 miljoen betaalt voor Jahanbaks? Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb alleen.
Maar als ze nu dus 3,5 miljoen aftikken dan vermoed ik dat Feyenoord best nog 4 miljoen heeft voor die Vuskovic, na de transfer van Berghuis (5 a 5,5 miljoen). Ervan uitgaande dat Feyenoord al wel een heel klein potje had voor transfers.
Niet de vraagprijs, maar wat wij vermoedelijk (hopelijk) te besteden hebben voor de jongen. Dus dan moet je nog 2mln overbruggen, dat kan dan misschien via een doorverkoop percentage en een bonus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:16 schreef Scrummie het volgende:
Hoe komen jullie bij die 4 miljoen voor Vuskovic?
Misschien dat je hier ook kan zeggen we betalen nu 3 en volgend jaar 2 plus doorverkooppercentage of zo. Neem je wel een klein gokje, maar er gaat vast nog eea weg.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet de vraagprijs, maar wat wij vermoedelijk (hopelijk) te besteden hebben voor de jongen. Dus dan moet je nog 2mln overbruggen, dat kan dan misschien via een doorverkoop percentage en een bonus.
Ja, precies. Ben heel benieuwd, zou toch wel fijn zijn om er volgende week wel een CV bij te hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat je hier ook kan zeggen we betalen nu 3 en volgend jaar 2 plus doorverkooppercentage of zo. Neem je wel een klein gokje, maar er gaat vast nog eea weg.
Maar goed ik kan natuurlijk ook niet in de portemonnee kijken
@Caland en ik stemmen zeker voor Lex Immers.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jahanbahksh moet sowieso in de startpost!
Doen we nog een polletje welke helden er in moeten?
Lijkt mij wel een vereiste ja. Volgens mij stond Arnesen er ook zo in afgaande op zijn laatste interview. Alleen, het moet ook kwaliteit zijn anders kun je beter niks halen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, precies. Ben heel benieuwd, zou toch wel fijn zijn om er volgende week wel een CV bij te hebben.
Dit gebeurt toch standaard? Clubs betalen zelden het volledige bedrag in 1 keer, alleen bij een gelimiteerde afkoopsom, zoals bij Berghuis. Misschien dat er juist daarom nu ook relatief makkelijk geld kan worden uitgegeven.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat je hier ook kan zeggen we betalen nu 3 en volgend jaar 2 plus doorverkooppercentage of zo. Neem je wel een klein gokje, maar er gaat vast nog eea weg.
Maar goed ik kan natuurlijk ook niet in de portemonnee kijken
Zelfde geldt toch voor Burger die achterin wordt gezet? Dan liever Hendriks wat een pure cv is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hendriks is toch nog geen bewezen persoon voor de basis van Feyenoord 1?
Heb vrij weinig van hem gezien hoor.
Zal wel nodig zijn om Jahanbaksh over 2 jaar een gelimiteerde transfersom van 4mln te geven. Anders komt ie niet.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:41 schreef Elan het volgende:
Genot
Nu maar hopen dat Troostgod een fatsoenlijk contract heeft opgesteld.
Hendriks heeft net een heel jaar op linksback gespeeld. Die heeft zich feitelijk nog niet bewezen op CV en tot nu toe ziet Slot het blijkbaar ook nog niet echt zitten voor de basis.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfde geldt toch voor Burger die achterin wordt gezet? Dan liever Hendriks wat een pure cv is.
En dan weer aan de Joden verpatsen zeker, zie hier een zekere trend ontstaan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn om Jahanbaksh over 2 jaar een gelimiteerde transfersom van 4mln te geven. Anders komt ie niet.
Complete onzin:quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hendriks heeft net een heel jaar op linksback gespeeld. Die heeft zich feitelijk nog niet bewezen op CV en tot nu toe ziet Slot het blijkbaar ook nog niet echt zitten voor de basis.
Wat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hendriks heeft net een heel jaar op linksback gespeeld. Die heeft zich feitelijk nog niet bewezen op CV en tot nu toe ziet Slot het blijkbaar ook nog niet echt zitten voor de basis.
Bijna alleen maar LCV gespeeld op een paar potjes na zoals @Scrummie aangeeft.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, ik dacht echt dat hij vooral op linksback had gespeeld. Dank voor het opzoeken en corrigeren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Complete onzin:
[ afbeelding ]
Een half jaar naar NAC, alleen de laatste 4 op linksback.
Meh hoop nog wel op een normale spits eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het verrast mij eigenlijk best dat Feyenoord Jahanbakhsh definitief gaat overnemen, helemaal prima. Met twee echte buitenspelers met diepgang en een lopende 10 gaat hopelijk Bozenik ook wat beter renderen.
Nu nog een RCV die in ieder geval voorlopig Geertgod kan vervangen en het seizoen mag beginnen van mij.
Een van die jongens gaat zich wel optrekken aan het niveau. En als het goed is krijgen ze ook vaker de bal dichterbij het strafschopgebied. Dus meer kansen om te scoren. En dan kan er eentje zomaar gaan draaien. Sowieso zijn veel andere posities slechter bezet en zullen eerder ingevuld worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meh hoop nog wel op een normale spits eigenlijk.
Met Bozenick en Bannis kan je Messi en Ronaldo op links en rechtsbuiten hebben maar is het nog niks.
Ik heb Bozenik nog nooit een langere periode aan de slag gezien bij ons dus wil hem best de kans geven. Hij is nog jong en spitsen trekken zich vaak op aan het niveau van de rest. Hopen dat hij er nu klaar voor is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Bozenick en Bannis kan je Messi en Ronaldo op links en rechtsbuiten hebben maar is het nog niks.
Slot heeft kennelijk wel vertrouwen in Bannis, al lijkt die me echt nog tekort komen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwa hij is wel heel slim qua positionering maar hij kan echt niks met een bal verder. Een soort Kramer 2.0 oogt het.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb Bozenik nog nooit een langere periode aan de slag gezien bij ons dus wil hem best de kans geven. Hij is nog jong en spitsen trekken zich vaak op aan het niveau van de rest. Hopen dat hij er nu klaar voor is.
Denk dat we het hier mee moeten doen, een betere spits haal je niet zomaar.
Niet mee eens, Kramer is echt extreem laconiek en zet nauwelijks druk, dat doet Bozenik wel goed.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa hij is wel heel slim qua positionering maar hij kan echt niks met een bal verder. Een soort Kramer 2.0 oogt het.
Kan ook met de leeftijd te maken hebben dat afjagen is leuk voor de bόhne maar levert nooit iets op. Enige momenten dat hij dreigend is is als hij de bal in of rond de 16 krijgt aangespeeld en direct op kool kan schieten. Hij is niet in staat voor zichzelf een voetballende oplossing te forceren. Iets dat Jorgensen voor hij in zijn permadip terecht kwam wel kon.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet mee eens, Kramer is echt extreem laconiek en zet nauwelijks druk, dat doet Bozenik wel goed.
Dat druk zetten is juist vrij essentieel in de speelwijze van de heer Slot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook met de leeftijd te maken hebben dat afjagen is leuk voor de bόhne maar levert nooit iets op. Enige momenten dat hij dreigend is is als hij de bal in of rond de 16 krijgt aangespeeld en direct op kool kan schieten. Hij is niet in staat voor zichzelf een voetballende oplossing te forceren. Iets dat Jorgensen voor hij in zijn permadip terecht kwam wel kon.
Als je de bal verovert en er verder niks mee doet omdat je te techniek ontbeert er een fatsoenlijk vervolg aan te geven heeft het allemaal heel weinig zin.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat druk zetten is juist vrij essentieel in de speelwijze van de heer Slot.
#ExitSlot dan maar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:10 schreef Elan het volgende:
Kan ook met de leeftijd te maken hebben dat afjagen is leuk voor de bόhne maar levert nooit iets op.
Omdat Bozenik over z'n eigen voeten struikelt?quote:
Juist dat afjagen is best belangrijk, zeker als je hoog druk wil zetten. Het houdt de centrale verdedigers van de tegenpartij druk bezig en als het hele elftal druk zet is het voor hen ontzettend lastig om nog een voetballende oplossing te verzinnen. De karatetrappen van Lexie waren voor de bόhne maar hoe Bozenik druk zet is vrij goed.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook met de leeftijd te maken hebben dat afjagen is leuk voor de bόhne maar levert nooit iets op. Enige momenten dat hij dreigend is is als hij de bal in of rond de 16 krijgt aangespeeld en direct op kool kan schieten. Hij is niet in staat voor zichzelf een voetballende oplossing te forceren. Iets dat Jorgensen voor hij in zijn permadip terecht kwam wel kon.
Ja, dat doet ie alleen niet, dat struikelen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat Bozenik over z'n eigen voeten struikelt?Dat lijkt me wat voorbarig beste Scrummie.
afjagen doet hij niet alleen en als hij de kansen mist die hij door afjagen krijgt zal het als hij in de dekking staat bij een normale aanval ook niet lukkenquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de bal verovert en er verder niks mee doet omdat je te techniek ontbeert er een fatsoenlijk vervolg aan te geven heeft het allemaal heel weinig zin.
Hij heeft wel echt een neusje voor de kool in de zin van puur afmaken maar zodra hij de bal krijgt aangespeeld is het heel matig.
Nee maar een tikkeltje Guidetti zit er wel inquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Al zal Bozenik nooit een Pelle worden natuurlijk:
[ twitter ]
En zelfs Kramer scoorde in z'n eerste seizoen 15xquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet mee eens, Kramer is echt extreem laconiek en zet nauwelijks druk, dat doet Bozenik wel goed.
Als hij zijn tegenstander onder druk zet en de bal verovert (volgens mij heet dat afjagen) en zelf een oplossing moet verzinnen, dus of voor de assist of een man voorbij dat zit er (nog) niet echt in. Krijgt hij in of rond de 16 een bal toegespeeld is hij wel dreigend. Wat Gurney zegt als aanspeelpunt ontbeert hem vooralsnog een stuk techniek, terwijl dat juist belangrijk is in wat Slot wil doen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie alleen niet, dat struikelen.
Maar je zegt 'afjagen leuk voor de bόhne maar levert nooit iets op'. Tenzij je specifiek op het afjagen van Bozenik doelt (wat ook nergens op slaat maar oke) is dat natuurlijk niet zo.
Ik twijfel nog wel of hij voetballend toch nog wιl kan aanhaken overigens, ik heb 'm vorig jaar op het eind toen hij wat speeltijd kreeg ook wel kunnen betrappen op wιl goede acties, voetballend. Ik wacht het gewoon nog even af met die jongen.
Bozegod gaat de kans krijgen in elk geval en dit jaar is ook direct zijn laatste kans. Erg benieuwd hoe hij het bijv. zaterdag doet na 2 weken training.
Klopt. Dat was wel te zien aan Wout Weghorst, de eerste spits van Slot bij AZ. Die stond wel bekend om zijn fantastische techniekquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij zijn tegenstander onder druk zet en de bal verovert (volgens mij heet dat afjagen) en zelf een oplossing moet verzinnen, dus of voor de assist of een man voorbij dat zit er (nog) niet echt in. Krijgt hij in of rond de 16 een bal toegespeeld is hij wel dreigend. Wat Gurney zegt als aanspeelpunt ontbeert hem vooralsnog een stuk techniek, terwijl dat juist belangrijk is in wat Slot wil doen.
Bij het druk zetten vanuit de spits krijgt hij per se de bal ofzo? Volgens mij hebben we het over verschillende zaken of ik begrijp je verkeerd. Ik doel grotendeels op hetzelfde als Gurney in ieder geval.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de bal verovert en er verder niks mee doet omdat je te techniek ontbeert er een fatsoenlijk vervolg aan te geven heeft het allemaal heel weinig zin.
Hij heeft wel echt een neusje voor de kool in de zin van puur afmaken maar zodra hij de bal krijgt aangespeeld is het heel matig.
Pellθ was ook echt puur genot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Bijzonder dat een gelijkspel tegen Ajax nog steeds regelmatig voorbij komt als hoogtepunt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik doe je een plezier en hap:quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat een gelijkspel tegen Ajax nog steeds regelmatig voorbij komt als hoogtepunt.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe je een plezier en hap:
Pelle is vandaag jarig en daarom kwam deze voorbij op Twitter als 'mooiste goal van Pelle'. JE LULT DUS WEER EENS ONZIN EN IK HAAT JE DAAROM
Die kan gewoon heel aardig voetballen hoor. 8 assists in de Bundesliga vorig seizoen, daar kom je niet aan als je enige kwaliteit is dom ballen van 6 meter afstand binnen schieten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Dat was wel te zien aan Wout Weghorst, de eerste spits van Slot bij AZ. Die stond wel bekend om zijn fantastische techniek.
Haha, okequote:Op donderdag 15 juli 2021 12:54 schreef Elan het volgende:
Die kan gewoon heel aardig voetballen hoor.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, oke. Laten we het daar maar bij laten.
Ik vind Weghorst technisch best een aardige speler en volgens mij onderstrepen zijn statistieken dat ook, maar prima als je voor je holmaatje wil opkomen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen maar Scrummie snapt het wel iets beter dan Elan.
Dan heeft Bozenik nog 7 jaar om dat te bereiken. Ik denk dat Weghorst op zijn 21e ook nog niet de voetballende kwaliteiten had die hij nu enigszins heeft.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan gewoon heel aardig voetballen hoor. 8 assists in de Bundesliga vorig seizoen, daar kom je niet aan als je enige kwaliteit is dom ballen van 6 meter afstand binnen schieten.
Verstandig dat je het EK hebt overgeslagen. Ik heb vrijwel altijd mot met Scrummie dus je toevoeging om het persoonlijk te maken slaat ook weer nergens op.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind Weghorst technisch best een aardige speler en volgens mij onderstrepen zijn statistieken dat ook, maar prima als je voor je holmaatje wil opkomen.
In het systeem dat De Boer speelde kwamen er wel meer spelers niet helemaal tot hun recht, zou het heel misschien ook daarmee te maken kunnen hebben gehad?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verstandig dat je het EK hebt overgeslagen. Ik heb vrijwel altijd mot met Scrummie dus je toevoeging om het persoonlijk te maken slaat ook weer nergens op.
Overigens was mijn grootste verbazing dat je niet snapt waarom elftallen druk zetten.
De Wit jaagt door, Boadu doet dat ook, Clasie ook, en het vervolg:quote:Dit is exact hoe - vanuit AZ-perspectief - de openingstreffer ontstaat. De Wit gaat door richting Perr Schuurs en dwingt zo een pass achteruit naar Andre Onana af. Boadu loopt daarop de passlijn naar Daley Blind dicht. Onana besluit om Martνnez aan te spelen. Aangezien de Argentijn met zijn rug naar de situatie staat, is het voor Jordy Clasie relatief risicoloos om Donny van de Beek los te laten en door te jagen. Zo volgt wederom een pass achteruit van Ajax. Dit keer naar Blind.
Enige moment dat Boadu aan de bal komt is als hij de diepte in gaat en de goal maakt.quote:Doordat Stengs zich positioneert tussen de ervaren centrale verdediger en linksback Nicolαs Tagliafico is een simpele bal richting de vleugel onmogelijk. Blind spot dat Van de Beek de vrije man is op het middenveld door het doorjagen van Clasie, maar de pass van de linkspoot is dusdanig zwak dat Midtsjψ onderschept. De Noor lanceert direct Boadu in de diepte en de snelle spits zorgt voor de vroege voorsprong van AZ: 0-1.
Met zijn technische kwaliteiten als aanspeelpunt en dat elke bal van zijn voet afspat met de eerste aanname? Nuh, laten we daar vooral niet de Boer de schuld van geven want dat heeft hij zijn hele carriθre al, dan kan met de rest wel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
In het systeem dat De Boer speelde kwamen er wel meer spelers niet helemaal tot hun recht, zou het heel misschien ook daarmee te maken kunnen hebben gehad?![]()
Verder vind ik Bozenik gewoon echt ernstig voetballend tekort komen, niet technisch iets minder. Dus die hele vergelijking gaat imo al mank. Heb veel meer vertrouwen in een Bannis.
Die eigenschappen lijkt hij in de Bundesliga en trouwens bij AZ ook al anders wel over te kunnen beschikken, vandaar mijn duiding aangaande zijn assists. Bannis heeft op zich wel een ontwikkeling doorgemaakt, doet het in de voorbereiding ook heel aardig ik denk dat hij grote kans heeft om de eerste spits te worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met zijn technische kwaliteiten als aanspeelpunt en dat elke bal van zijn voet afspat met de eerste aanname? Nuh, laten we daar vooral niet de Boer de schuld van geven want dat heeft hij zijn hele carriθre al, dan kan met de rest wel.
Oh dat kan, ik vind Bannis (veel) te licht. Bozenik heb ik te weinig van gezien om daar een uitspraak over te doen maar dat lijkt mij ook geen hoogvlieger nee. Maar met deze flanken zie ik hem zeker zijn goaltjes meepikken.
Nee joh, dat kan hij nog steeds niet. Het deed op het EK echt pijn aan je ogen als hij de bal kreeg. Maar ik geloof niet dat we hier uit gaan komen en het is ook geen Feyenoord spits dus laten we de rest hier niet mee vermoeien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die eigenschappen lijkt hij in de Bundesliga en trouwens bij AZ ook al anders wel over te kunnen beschikken, vandaar mijn duiding aangaande zijn assists. Bannis heeft op zich wel een ontwikkeling doorgemaakt, doet het in de voorbereiding ook heel aardig ik denk dat hij grote kans heeft om de eerste spits te worden.
Al vind ik ze eigenlijk allebei nog tekort komen als eerste spits, wellicht toch maar Pratto een jaartje huren.
Geloof dat hij hem wel als rechtsbuiten zietquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan hij nog steeds niet. Het deed op het EK echt pijn aan je ogen als hij de bal kreeg. Maar ik geloof niet dat we hier uit gaan komen en het is ook geen Feyenoord spits dus laten we de rest hier niet mee vermoeien.Ik vond Bannis vorig jaar bij Dordt het best aardig doen maar totaal geen spits voor het niveau van Feyenoord. Wat ik ervan lees maakt hij wel een kans ja, dat had ik niet verwacht. Is Linssen eigenlijk nog een optie voor Slot in de spits?
Beide flanken ja.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof dat hij hem wel als rechtsbuiten ziet
Nouja het pakte lekker uit in ιιn wedstrijd. Sowieso pure winst ten opzichte van een Advocaat dat hij dat soort dingen όberhaupt probeert.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beide flanken ja.
Volkomen logisch ook, want dat deed hij echt uitstekend toen hij in de eerste oefenwedstrijd van flank moest wisselen omdat Sini er geen reet van bakte op rechts.
Waardeloze spits voor Feyenoord. Er is juist behoefte aan een sterke balvaste spits. Dan gaat het middenveld ook beter presteren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen wordt een soort van Toornstra maar dan voorin, kan op alle posities spelen
Een balvaste spits met een goede techniek en fysiek die goed druk zet maar ook op de juiste plek staat om goaltjes te scorenquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Waardeloze spits voor Feyenoord. Er is juist behoefte aan een sterke balvaste spits. Dan gaat het middenveld ook beter presteren.
Jorgensen is ook ooit ook binnengehaald met een beperkt budget. Was in het kampioensjaar heel belangrijk door zo balvast te zijn. Wat ik van Bozenik gezien heb kan hij geen bal aannemen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een balvaste spits met een goede techniek en fysiek die goed druk zet maar ook op de juiste plek staat om goaltjes te scoren
En graag ook een beetje goedkoop
Jψrg was natuurlijk ook een speler met de nodige krasjes. Mentaal niet heel sterk en vooral heel veel geblesseerd, en dat kwam na een goed eerste jaar ineens een hoop terug. Verder is Jψrg conditioneel niet echt het type speler voor de speelstijl van Slot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jorgensen is ook ooit ook binnengehaald met een beperkt budget. Was in het kampioensjaar heel belangrijk door zo balvast te zijn. Wat ik van Bozenik gezien heb kan hij geen bal aannemen.
Linssen is alleen leuk als je op eigen helft staat. Als je het spel moet maken heb je helemaal niks aan hem. Daarom zet Slot hem ook op de flanken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jψrg was natuurlijk ook een speler met de nodige krasjes. Mentaal niet heel sterk en vooral heel veel geblesseerd, en dat kwam na een goed eerste jaar ineens een hoop terug. Verder is Jψrg conditioneel niet echt het type speler voor de speelstijl van Slot.
In de huidige speelstijl is een speler die rond de 16 hangt en pressievoetbal kan spelen gewoon nuttiger dan een balvaste spits.
Dat valt best mee toch?quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat we in Kosovo starten dus. Nu moet je daar op een vreselijk knollenveld er direct staan, das nooit fijn. Liever dat je thuis begint, duidelijk wint en vervolgens de B-ploeg daar naar toe stuurt.
quote:
A joh daar ben ik een busje vandaan de 29e, tijdens de thuispot. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fadil Vokrri stadion in Pristina.
Als al die teams gewoon in hun eigen stadion zouden spelen had je ook niet dat gedoe met schema's die moesten worden omgegooid.
Ik ben rond de Play Offs in dat gebied, maar we gaan vast niet 3x op rij tegen een Balkan ploeg lotenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
A joh daar ben ik een busje vandaan de 29e, tijdens de thuispot. Gemiste kans.
Hopen dan maar dat we in de derde voorronde Hajduk Split treffen en dan eerst uit, das precies wanneer ik daar ben
Vandaag hopelijk. Eerst 1 regeltje 'Berghuis vertrekt' en daarna uitpakken met presentatie Jahankbashskahashk (ik ga mijn best doen die naam een keer te onthouden).quote:
Ik hoop wel dat men in het persbericht iets professioneler is dan met het aantrekken van Charisteas toen. Al was dat wel humorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag hopelijk. Eerst 1 regeltje 'Berghuis vertrekt' en daarna uitpakken met presentatie Jahankbashskahashk (ik ga mijn best doen die naam een keer te onthouden).
Deze? https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/60476quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat men in het persbericht iets professioneler is dan met het aantrekken van Charisteas toen. Al was dat wel humor
Ja dat bericht. Welk woord wordt geen enkele keer genoemd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze? https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/60476
Als ik het teruglees is het wel weer om droevig van te worden. Danny Buys, Phillipe Leonard, Dwight Tiendalli met als toetje Charisteas.
Klopt, dat viel wel opquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat bericht. Welk woord wordt geen enkele keer genoemd?
Bijna te mooi om waar te zijn. Die gaat snel kapot dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:59 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Geen idee of dit betrouwbaar is, maar zie dit bedrag vaker terugkomen. Dat zou echt een waanzinnige deal zijn.
Brighton schijnt ook niet moeilijk te hebben gedaan bij de transfer van Prφpper, fijne clubquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:59 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Geen idee of dit betrouwbaar is, maar zie dit bedrag vaker terugkomen. Dat zou echt een waanzinnige deal zijn.
Er is altijd wel wat, plus er zijn aantal spelers weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:47 schreef PIETR het volgende:
Heeft Feyenoord al een investeerder ofzo? 1 miljoen huur van Til, 2 miljoen Pedersen, 3 miljoen Jahanbakhsh. Dacht dat er geen geld was.
Die 1 miljoen huur kan uit het salarisbudget komen misschien? Daarnaast hebben we 5,5 miljoen binnen van Berghuisquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:47 schreef PIETR het volgende:
Heeft Feyenoord al een investeerder ofzo? 1 miljoen huur van Til, 2 miljoen Pedersen, 3 miljoen Jahanbakhsh. Dacht dat er geen geld was.
Volledig offtopic hoor, maar zit te denken om misschien ook in september naar Serviλ te gaan. Ben je er al eerder geweest? Je moet er nu ook per se een test doen voordat je daar binnen mag toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben rond de Play Offs in dat gebied, maar we gaan vast niet 3x op rij tegen een Balkan ploeg loten
In theorie zou het kunnen dat ik precies in Belgrado ben dan en dat ze Partizan loten
De huur van Til gaat van het salarisbudget (waar veel vrij is gekomen), voor Pedersen hebben ze een beetje bij elkaar geschraapt (was maar 1,5 miljoen), zo’n bedrag kan Feyenoord altijd nog wel aftikken. Jahanbakhsh komt van de som van Berghuis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:47 schreef PIETR het volgende:
AZ verliest ook het een en ander qua spelers, daar moeten we gewoon boven eindigenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:57 schreef Kerftminister het volgende:
Trouwens 3 miljoen zou wel echt spotgoedkoop zijn voor Jahanbakhsh, heerlijke transfer. Nu vol op een RCV inzetten en dan heb je op zich wel een selectie die met AZ mee kan doen voor plek 3.
Koopmeiners, Boadu, Stengs, en waarschijnlijk ook nog Wijndal en Bizot. Die moeten weer helemaal opnieuw bouwen. En bij Vitesse zal het ook wel wat minder worden zonder Pasveer/Bazoer/Tannane. Op dit moment zou ik Feyenoord ook op 3 zetten. (waarvan akte)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ verliest ook het een en ander qua spelers, daar moeten we gewoon boven eindigen
Makkelijk derde dus.
@:fetx @:onlogisch
Nee, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe het nu zitquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volledig offtopic hoor, maar zit te denken om misschien ook in september naar Serviλ te gaan. Ben je er al eerder geweest? Je moet er nu ook per se een test doen voordat je daar binnen mag toch?
Alireza is een garantie voor 15 kools.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ verliest ook het een en ander qua spelers, daar moeten we gewoon boven eindigen
Makkelijk derde dus.
Ik hoop het oprecht. Het is alleen jammer dat die clubs minder worden omdat hun topspelers vertrekken en niet omdat Feyenoord nou veel beter wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koopmeiners, Boadu, Stengs, en waarschijnlijk ook nog Wijndal en Bizot. Die moeten weer helemaal opnieuw bouwen. En bij Vitesse zal het ook wel wat minder worden zonder Pasveer/Bazoer/Tannane. Op dit moment zou ik Feyenoord ook op 3 zetten. (waarvan akte)
Ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
Moeten we nu die joodse keeper weer verkopen of wordt die kleedkamerruzie een topaflevering op disney?
Is dat contract met Disney al verlengd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
Moeten we nu die joodse keeper weer verkopen of wordt die kleedkamerruzie een topaflevering op disney?
Met een goede verdediger erbij en wellicht nog een middenvelder moet 3e wel lukken, maar bij AZ gaat ook nog genoeg gebeuren.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk derde dus.
70 punten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een goede verdediger erbij en wellicht nog een middenvelder moet 3e wel lukken, maar bij AZ gaat ook nog genoeg gebeuren.
Eigenlijk kunnen we er nog niks over zeggen. Tot zover deze zeer niet nuttige bijdrage.
Geen idee eigenlijk, zal laatst met die training op te letten of ik die gasten er weer bij zag lopen maar zag ze nietquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat contract met Disney al verlengd?
Voor de contractverlenging met Disney kunnen we dan weer Troost sturenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat contract met Disney al verlengd?
optimistquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
70 punten.
En dan zien we wel wat de rest er van bakt.
Je kent me inmiddels wel toch?quote:
Jazeker is ook niks mis mee, het zou ook zo moeten zijn maar wat toch ook al jaren een probleem is bij Feyenoord is het scorend vermogen en je bent nu je speler kwijt die betrokken was bij de helft van je toch al karige goals.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels wel toch?
Nee ik vind dat Feyenoord altijd wel de 70 punten als streven mag hebben. Dat het vrijwel nooit lukt is wel een beetje jammer ja, zelfs AZ lukt het bijna ieder seizoen inmiddels.
Als je er nog een spitsje bij haalt denk ik oprecht dat je erop vooruit gaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jazeker is ook niks mis mee, het zou ook zo moeten zijn maar wat toch ook al jaren een probleem is bij Feyenoord is het scorend vermogen en je bent nu je speler kwijt die betrokken was bij de helft van je toch al karige goals.
Wordt een hele klus om dat op te lossen.
Naja Til en Jahanbakhsh hadden natuurlijk in 17/18 een uitstekend rendement, daar mag je nu wel weer op hopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jazeker is ook niks mis mee, het zou ook zo moeten zijn maar wat toch ook al jaren een probleem is bij Feyenoord is het scorend vermogen en je bent nu je speler kwijt die betrokken was bij de helft van je toch al karige goals.
Wordt een hele klus om dat op te lossen.
Denk ik eigenlijk ook. Nou ja en een cv dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er nog een spitsje bij haalt denk ik oprecht dat je erop vooruit gaat.
Zou leuk zijn hoor, ben overigens niet zo met je eens dat Feyenoord afhankelijk was van bevliegingen, meeste wedstrijden (die ik gezien heb) was het gewoon de bovenliggende partij alleen gingen die ballen er niet in en dan wordt het langzaam maar zeker moeizaam.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja Til en Jahanbakhsh hadden natuurlijk in 17/18 een uitstekend rendement, daar mag je nu wel weer op hopen.
Het probleem van Feyenoord zou ik overigens al jaren eerder beschrijven als een bepaalde afhankelijkheid op een bevlieging van een speler om te scoren. Het is altijd loeren op ιιn moment waarin hij goed valt in plaats van een tegenstander op eigen helft vastzetten en daar vanuit kansen creλren (oftewel zelf de ruimte voor kansen creλren wat Ajax doet ipv wachten tot de ruimte komt zoals wij doen). Op die manier kan het vertrek van Berghuis nog wel eens bevrijdend werken want voorheen draaide het spel om hem, nu moeten we wel aanpassen aan de manier van Slot. We hebben ook zat spelers die in het verleden bewezen hebben veel te kunnen scoren (ook Linssen en Toornstra bijv). Oftewel ik denk dat een nieuwe speelstijl met hoog druk zetten het probleem van te weinig scorend vermogen gaat oplossen, ook zonder Berghuis.
Waar ik mij momenteel het meest zorgen over maak is hoe Feyenoord zich gaat positioneren bij een aanval van de tegenstander. Bij AZ was het nog wel eens een vergiet achterin en Senesi en Geertruida als CV’s zijn allebei niet positioneel enorm sterk. Komt bij dat we een goede controlerende middenvelder missen. Ben bang dat dat echt wennen gaat worden en dat er af en toe eenvoudig gescoord gaat worden tegen ons.
Tja op zich logisch dat we tegen 14 van de 17 tegenstanders de bovenliggende partij zijn. Ik doel er meer op dat we wel de wedstrijden controleerden maar moeite hadden met kansen creλren. Daardoor ging uiteindelijk alles via Berghuis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou leuk zijn hoor, ben overigens niet zo met je eens dat Feyenoord afhankelijk was van bevliegingen, meeste wedstrijden (die ik gezien heb) was het gewoon de bovenliggende partij alleen gingen die ballen er niet in en dan wordt het langzaam maar zeker moeizaam.
er werd wel gecreλerd, alleen niet gescoordquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja op zich logisch dat we tegen 14 van de 17 tegenstanders de bovenliggende partij zijn. Ik doel er meer op dat we wel de wedstrijden controleerden maar moeite hadden met kansen creλren. Daardoor ging uiteindelijk alles via Berghuis.
Dat ben ik niet echt met je eens. Een paar wedstrijden zijn we wat ongelukkig in de afronding geweest maar ik heb zo veel wedstrijden gezien de afgelopen jaren waarin Feyenoord vrijwel niks wist te creλren tegen een laagvlieger. Dieptepunt was nog wel Emmen-thuis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
er werd wel gecreλerd, alleen niet gescoord
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bericht van Fr12 noemt Ajax niet eens bij de naam
Dat is echt heel zielig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Reacties als krijgt hij er daar ook een inwendig defribilatortje bij?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
Die reacties onder die Tweet zijn wel sneu
Daar mogen jullie je best voor schamen.
Ik vind het al knap dat diegene zulke moeilijke woorden kan typen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Reacties als krijgt hij er daar ook een inwendig defribilatortje bij?
En dan hopen op Alireza die er he-le-maal niets van kan. Brighton reject.quote:
Is dat beter of slechter dan een Watford reject?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En dan hopen op Alireza die er he-le-maal niets van kan. Brighton reject.
Ik las op FR12 iets dat ze hem op de open dag met de trauma-helikopter gingen presenteren, die vond ik wel goed gevonden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
Hmm, die stond er niet eens tussen
Dan moet ik het zelf maar weer doen
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las op FR12 iets dat ze hem op de open dag met de trauma-helikopter gingen presenteren, die vond ik wel goed gevonden.
Maar goed ANNOUNCE JAHANBAKHSHS
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.
Uhm, goeie? Je probeer wel heel opzichtig je leed te verzachten met wat stoere grapjes hier hι. Een beetje wat kinderen op de basisschool ook doen. Het zit diep. Misschien kun je wederom een grapje maken over iemand zijn hart, of een jood of een slang hahahah?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ook
Rustig maat, denk aan je hartquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, goeie? Je probeer wel heel opzichtig je leed te verzachten met wat stoere grapjes hier hι. Een beetje wat kinderen op de basisschool ook doen. Het zit diep. Misschien kun je wederom een grapje maken over iemand zijn hart, of een jood of een slang hahahah?
Ik maak mij er verder niet druk om (nou ja behalve deze posts), ik wil je wel op het hart drukken om wat creatiever te worden want dit is om te huilen.quote:
Laat maar even weten als je een like hebtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
Hmm, die stond er niet eens tussen
Dan moet ik het zelf maar weer doen
Ik vind dat een vrij leuke traditiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.
Jammer, ik had graag meer van jou gehoord over helikopters.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot zo ver mijn mening over helikopters.
En vrijwel iedereen hier heeft graag dat je je matige @Boussaadia -act in dit topic stopzet maar hι, je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik had graag meer van jou gehoord over helikopters.
Hadden ze voor Kelly een kinderstoeltje? (waar hangt die jongen eigenlijk uit, staat die nog onder contract bij Feyenoord?)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
Met Senesi was het maar goed ook dat hij niet in die helikopter hoefde te zitten
Zo’n jongen kan dan toch opeens rare dingen gaan doen
Wel genot als daar dan een kutspeler en een 3e keeper uitkomt ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrij leuke traditie
Enige jammere is dat we rond de open dag vrijwel nooit al een fatsoenlijke aankoop hebben gedaan waardoor er meestal een hoop meuk uit die helikoptertjes komt, maar ik vind het wel wat hebben.
Tot zo ver mijn mening over helikopters.
Ja die schijnt dus nog onder contract te staanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadden ze voor Kelly een kinderstoeltje? (waar hangt die jongen eigenlijk uit, staat die nog onder contract bij Feyenoord?)
Kelly staat onder contract bij Feyenoord maar is niet meer welkom op het trainingsveld. Hij is nog niet ontbonden, ik verwacht dat hij bij iedere club mag tekenen en dat Feyenoord het restant van zijn salaris komend jaar betaalt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadden ze voor Kelly een kinderstoeltje? (waar hangt die jongen eigenlijk uit, staat die nog onder contract bij Feyenoord?)
https://www.feyenoord.nl/(...)ctie/steven-berghuisquote:De pagina is helaas niet gevonden.
Via de links in het hoofdmenu kun je verder navigeren, of gebruik de zoekfunctie hieronder.
‘Elders’quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:03 schreef Caland het volgende:
twitter ]
@:gurneyisbestoke en ik vonden deze wel redelijk creatief
Fr12genot
Kan hij eens wat werk gaan maken van die dartscarrierequote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind het nieuws dat Lex Immers is gestopt persoonlijk erger.
Nummer 23 krijgt hij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat ie niet doen.
Doet ie t wel dan koop ik een Ajax shirt met Berghuis erop.
Bij sommige reacties van FR12 vermoed ik dat ze toch iets meer problemen hebben dan het vertrek van Berghuisquote:als ik Berghuis ooit voor mn grasmaaier krijg zet ik mn bladen iets hoger, snelheid extra traag, rij ik eerst even over een steen heen zodat de messen wat botter zijn en dan kan ik laag per laag eraf hakken/snijden terwijl ik kan genieten van de hoge paniek klanken gepaard met het geluid van ronddartelende stukjes vlees.
Ik kom tot rust van deze poλtische woordenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij sommige reacties van FR12 vermoed ik dat ze toch iets meer problemen hebben dan het vertrek van Berghuis
Dit klinkt wel alsof er nog meer problemen op de achtergrond zijn ja. Waar zijn de tijden gebleven dat je simpelweg even het beroep van iemand zijn ma benoemde en weer verder ging met je leven?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij sommige reacties van FR12 vermoed ik dat ze toch iets meer problemen hebben dan het vertrek van Berghuis
Het ga je goed Steven, bedankt voor alle doelpunten en assists. Je was het lichtpuntje van een zeer matig Feyenoord de afgelopen jaren. Ik snap dat jij er ook geen heil meer in ziet al vind ik dat als supporter natuurlijk erg jammer.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of iets heftigs als dit:quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit klinkt wel alsof er nog meer problemen op de achtergrond zijn ja. Waar zijn de tijden gebleven dat je simpelweg even het beroep van iemand zijn ma benoemde en weer verder ging met je leven?
Ik ga voor het laatste.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ga je goed Steven, bedankt voor alle doelpunten en assists. Je was het lichtpuntje van een zeer matig Feyenoord de afgelopen jaren. Ik snap dat jij er ook geen heil meer in ziet al vind ik dat als supporter natuurlijk erg jammer.
En dan als reactie daarop:
Zo’n paardenlul zou je voor zijn ogen met zijn allen zijn moeder uit elkaar moet trekken.
Je merkte toch dat het tegen de jaren 70 aan al wat schimmiger begon te wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of iets heftigs als dit:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een voorproefje is voor het spandoek van 19 december!!
Precies! " Al heeft Berghuis ons nog zo vuig verraden, vandaag winnen wij hand in hand met den echte kameraden"quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of iets heftigs als dit:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een voorproefje is voor het spandoek van 19 december!!
Dat hebben die jochies bedacht, kijk ze eens boeverig lachen!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je merkte toch dat het tegen de jaren 70 aan al wat schimmiger begon te worden
[ afbeelding ]
Dit doekquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt dat na deze dag spandoeken voor een tijd zijn verboden zelfs.
‘That guy who played for us’ mooie omschrijvingquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Onze Argentijnse vriend denkt er het zijne van.
Hij vergat 'en gauw' op het eind.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:20 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Wie heeft er verf en lakentje?
“Berghuis is niet meer van ons, maar vandaag geven we Ajax de bons!”quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Precies! " Al heeft Berghuis ons nog zo vuig verraden, vandaag winnen wij hand in hand met den echte kameraden"
'Er is geen erger gespuis dan Berghuis!'quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Berghuis is niet meer van ons, maar vandaag geven we Ajax de bons!”
Ben wel bang dat ik hier een stadionverbod voor zou krijgen
Haha, heerlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Berghuis is niet meer van ons, maar vandaag geven we Ajax de bons!”
Ben wel bang dat ik hier een stadionverbod voor zou krijgen
Als de stadions volgend seizoen weer leeg moeten zijn heeft Fok! al haar volgende spandoekje klaarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Er is geen erger gespuis dan Berghuis!'
Wel veel zin in het nieuwe seizoen maat. Om de ιιn of andere reden heb ik best wel vertrouwen in komend seizoen. Ik ga met je mee, makkelijk derde.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de stadions volgend seizoen weer leeg moeten zijn heeft Fok! al haar volgende spandoekje klaar
"Berghuis wat ben jij een stuk tuig,quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Er is geen erger gespuis dan Berghuis!'
Dit gaat dus een enorm tyfusseizoen worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel veel zin in het nieuwe seizoen maat. Om de ιιn of andere reden heb ik best wel vertrouwen in komend seizoen. Ik ga met je mee, makkelijk derde.
Dat kan ik me niet echt voorstellen. Veel kutter dan afgelopen seizoen is sowieso onmogelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit gaat dus een enorm tyfusseizoen worden.
Hahahaha koekoekquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ook
2/3e van de bezetting. 30K oid dus. Zal er bij lange na niet zitten verwacht ik.quote:
Hm matig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
2/3e van de bezetting. 30K oid dus. Zal er bij lange na niet zitten verwacht ik.
Mwa misschien qua voetbal maar het blijft een zeer armoedig elftal waarmee je ook makkelijk vijfde kunt worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet echt voorstellen. Veel kutter dan afgelopen seizoen is sowieso onmogelijk
Zeker, ja zal ook geregeld nog gigantisch op je muil gaan tegen de NEC’s van deze wereld. Maar ik verwacht in ieder geval wel een positieve spelopvatting, spelers die zich ontwikkelen en een stip aan de horizon. En we mogen als het een beetje meezit gewoon weer lekker naar het stadionquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa misschien qua voetbal maar het blijft een zeer armoedig elftal waarmee je ook makkelijk vijfde kunt worden.
Zeker en de voorbereiding toont hoopvol. Al moet er gewoon echt kwaliteit ook bij komen, Slot is een prima trainer maar AZ had ook gewoon hele goede spelers lopen met name op het middenveld. Moeten wij niet met de Fer's en de Diemers van deze wereld door blijven emmeren en spitsen die vooralsnog tekort komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, ja zal ook geregeld nog gigantisch op je muil gaan tegen de NEC’s van deze wereld. Maar ik verwacht in ieder geval wel een positieve spelopvatting, spelers die zich ontwikkelen en een stip aan de horizon. En we mogen als het een beetje meezit gewoon weer lekker naar het stadion
Dat is toch wel een wereld van verschil tov Dickball
Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee doe.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Komt er ook een in de brand steek filmpje?
@:DombohetOlifantje1
Dan is @FireFox1 dus al uitgeslotenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee doe.
Weggeven aan een Fok! Ajacied denk ik.
Ook niet verrassend dat zulke teksten bij Feyenoord alleen voorkwamen in de tijd dat foto’s nog geen kleur hadden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt dat na deze dag spandoeken voor een tijd zijn verboden zelfs.
Deze is weer niet echt leuk Boussaad.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ook niet verrassend dat zulke teksten bij Feyenoord alleen voorkwamen in de tijd dat foto’s nog geen kleur hadden.
We komen op het punt dat zelfs de trolls van @GGMM meer om het lijf hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze is weer niet echt leuk Boussaad.
@:fetx moeten we ons al zorgen maken over de vorm van Boussaadia?
Verhuis naar N. Onlo JR gaat voor het eerst mee op een SCC. Dus dan wil ik niet tussen de @Caland 's van deze wereld staanquote:
Mijn favoriete Ajax-users van Fok! zijn @Tarado , @JR-Style-93 en @Boussaadia (en @maxi-mus soms).quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee doe.
Weggeven aan een Fok! Ajacied denk ik.
En @Shreyas dan? Ik ga regelmatig helemaal stuk om die man.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn favoriete Ajax-users van Fok! zijn @:tarado , @:jr-style-93 en @:boussaadia (en @:maxi-mus soms).
Dat lijkt mij een mooi rijtje om tussen te verloten
Veel mensen denken dat ik te kritisch ben op Ajax.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En @:shreyas dan? Ik ga regelmatig helemaal stuk om die man.
Nee die nietquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En @:shreyas dan? Ik ga regelmatig helemaal stuk om die man.
Ik vind dat je als enige een nuchtere en realistische kijk hebt op die club en vooral door moet gaan met het etaleren van je mening in het desbetreffende topic.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat ik te kritisch ben op Ajax.
Begint steeds meer een Jψrgensenverhaaltje te worden met @Boussaadiaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
We komen op het punt dat zelfs de trolls van @:ggmm meer om het lijf hebben.
Ik maak me een beetje zorgen om hem.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn favoriete Ajax-users van Fok! zijn @:tarado , @:jr-style-93 en @:boussaadia (en @:maxi-mus soms).
Dat lijkt mij een mooi rijtje om tussen te verloten
Jezus zegquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
Gelukkig kost het maar €110.
Wat een walgelijke club.
Er zijn er genoeg die nuchter en realistisch kijken naar Ajax. Echter worden die vaak overschreeuwd door een groep die na drie overwinningen al roept dat we een wereldselectie hebben, na tien speelronden al denkt dat het kampioenschap binnen is na ιιn overwinning in de Champions League al denkt dat we wel weer de halve finale gaan halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat je als enige een nuchtere en realistische kijk hebt op die club en vooral door moet gaan met het etaleren van je mening in het desbetreffende topic.
En daar weer niet alle namen!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de stadions volgend seizoen weer leeg moeten zijn heeft Fok! al haar volgende spandoekje klaar
Eens. Walgelijk volk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die nuchter en realistisch kijken naar Ajax. Echter worden die vaak overschreeuwd door een groep die na drie overwinningen al roept dat we een wereldselectie hebben, na tien speelronden al denkt dat het kampioenschap binnen is na ιιn overwinning in de Champions League al denkt dat we wel weer de halve finale gaan halen.
Het is alsof je er een muntje in gooitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die nuchter en realistisch kijken naar Ajax. Echter worden die vaak overschreeuwd door een groep die na drie overwinningen al roept dat we een wereldselectie hebben, na tien speelronden al denkt dat het kampioenschap binnen is na ιιn overwinning in de Champions League al denkt dat we wel weer de halve finale gaan halen.
Ja. Hij was vorig seizoen zoveel leuker. Plagen mag uiteraard altijd, maar dan is het wel leuk als er wel humor bij komt kijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze is weer niet echt leuk Boussaad.
@:fetx moeten we ons al zorgen maken over de vorm van Boussaadia?
Goh.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:
dat is toch wel een zekerheidje lijkt me of gaat Sjaak over de rugnummers?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Netjes
En verhoogt de kans aanzienlijk dat Kφkcό gewoon blijft
Die is wel op weg om 1e spits te worden volgende week lijkt mij?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
Penalty. Gemist door Bannis, rebound door Bannis 2-0 gemaakt.
Nouja, feit dat ie vandaag bij de reservers speelt en niet vanmiddag in de Kuip zal ook wel wat zeggen denk ik. Maar het zal wel dicht bij elkaar zitten, Bozenik en hij.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is wel op weg om 1e spits te worden volgende week lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |