Tja op zich logisch dat we tegen 14 van de 17 tegenstanders de bovenliggende partij zijn. Ik doel er meer op dat we wel de wedstrijden controleerden maar moeite hadden met kansen creëren. Daardoor ging uiteindelijk alles via Berghuis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou leuk zijn hoor, ben overigens niet zo met je eens dat Feyenoord afhankelijk was van bevliegingen, meeste wedstrijden (die ik gezien heb) was het gewoon de bovenliggende partij alleen gingen die ballen er niet in en dan wordt het langzaam maar zeker moeizaam.
er werd wel gecreëerd, alleen niet gescoordquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja op zich logisch dat we tegen 14 van de 17 tegenstanders de bovenliggende partij zijn. Ik doel er meer op dat we wel de wedstrijden controleerden maar moeite hadden met kansen creëren. Daardoor ging uiteindelijk alles via Berghuis.
Dat ben ik niet echt met je eens. Een paar wedstrijden zijn we wat ongelukkig in de afronding geweest maar ik heb zo veel wedstrijden gezien de afgelopen jaren waarin Feyenoord vrijwel niks wist te creëren tegen een laagvlieger. Dieptepunt was nog wel Emmen-thuis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
er werd wel gecreëerd, alleen niet gescoord
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bericht van Fr12 noemt Ajax niet eens bij de naam
Dat is echt heel zielig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bericht van Fr12 noemt Ajax niet eens bij de naam
Reacties als krijgt hij er daar ook een inwendig defribilatortje bij?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
Die reacties onder die Tweet zijn wel sneu
Daar mogen jullie je best voor schamen.
Ik vind het al knap dat diegene zulke moeilijke woorden kan typen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Reacties als krijgt hij er daar ook een inwendig defribilatortje bij?
En dan hopen op Alireza die er he-le-maal niets van kan. Brighton reject.quote:
Is dat beter of slechter dan een Watford reject?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En dan hopen op Alireza die er he-le-maal niets van kan. Brighton reject.
Ik las op FR12 iets dat ze hem op de open dag met de trauma-helikopter gingen presenteren, die vond ik wel goed gevonden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
Hmm, die stond er niet eens tussen
Dan moet ik het zelf maar weer doen
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las op FR12 iets dat ze hem op de open dag met de trauma-helikopter gingen presenteren, die vond ik wel goed gevonden.
Maar goed ANNOUNCE JAHANBAKHSHS
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.
Uhm, goeie? Je probeer wel heel opzichtig je leed te verzachten met wat stoere grapjes hier hé. Een beetje wat kinderen op de basisschool ook doen. Het zit diep. Misschien kun je wederom een grapje maken over iemand zijn hart, of een jood of een slang hahahah?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ook
Rustig maat, denk aan je hartquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, goeie? Je probeer wel heel opzichtig je leed te verzachten met wat stoere grapjes hier hé. Een beetje wat kinderen op de basisschool ook doen. Het zit diep. Misschien kun je wederom een grapje maken over iemand zijn hart, of een jood of een slang hahahah?
Ik maak mij er verder niet druk om (nou ja behalve deze posts), ik wil je wel op het hart drukken om wat creatiever te worden want dit is om te huilen.quote:
Laat maar even weten als je een like hebtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
Hmm, die stond er niet eens tussen
Dan moet ik het zelf maar weer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |