Volledig offtopic hoor, maar zit te denken om misschien ook in september naar Servië te gaan. Ben je er al eerder geweest? Je moet er nu ook per se een test doen voordat je daar binnen mag toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben rond de Play Offs in dat gebied, maar we gaan vast niet 3x op rij tegen een Balkan ploeg loten
In theorie zou het kunnen dat ik precies in Belgrado ben dan en dat ze Partizan loten
De huur van Til gaat van het salarisbudget (waar veel vrij is gekomen), voor Pedersen hebben ze een beetje bij elkaar geschraapt (was maar 1,5 miljoen), zo’n bedrag kan Feyenoord altijd nog wel aftikken. Jahanbakhsh komt van de som van Berghuis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:47 schreef PIETR het volgende:
Heeft Feyenoord al een investeerder ofzo? 1 miljoen huur van Til, 2 miljoen Pedersen, 3 miljoen Jahanbakhsh. Dacht dat er geen geld was.
AZ verliest ook het een en ander qua spelers, daar moeten we gewoon boven eindigenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:57 schreef Kerftminister het volgende:
Trouwens 3 miljoen zou wel echt spotgoedkoop zijn voor Jahanbakhsh, heerlijke transfer. Nu vol op een RCV inzetten en dan heb je op zich wel een selectie die met AZ mee kan doen voor plek 3.
Koopmeiners, Boadu, Stengs, en waarschijnlijk ook nog Wijndal en Bizot. Die moeten weer helemaal opnieuw bouwen. En bij Vitesse zal het ook wel wat minder worden zonder Pasveer/Bazoer/Tannane. Op dit moment zou ik Feyenoord ook op 3 zetten. (waarvan akte)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ verliest ook het een en ander qua spelers, daar moeten we gewoon boven eindigen
Makkelijk derde dus.
@:fetx @:onlogisch
Nee, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe het nu zitquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volledig offtopic hoor, maar zit te denken om misschien ook in september naar Servië te gaan. Ben je er al eerder geweest? Je moet er nu ook per se een test doen voordat je daar binnen mag toch?
Alireza is een garantie voor 15 kools.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ verliest ook het een en ander qua spelers, daar moeten we gewoon boven eindigen
Makkelijk derde dus.
Ik hoop het oprecht. Het is alleen jammer dat die clubs minder worden omdat hun topspelers vertrekken en niet omdat Feyenoord nou veel beter wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koopmeiners, Boadu, Stengs, en waarschijnlijk ook nog Wijndal en Bizot. Die moeten weer helemaal opnieuw bouwen. En bij Vitesse zal het ook wel wat minder worden zonder Pasveer/Bazoer/Tannane. Op dit moment zou ik Feyenoord ook op 3 zetten. (waarvan akte)
Ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
Moeten we nu die joodse keeper weer verkopen of wordt die kleedkamerruzie een topaflevering op disney?
Is dat contract met Disney al verlengd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
Moeten we nu die joodse keeper weer verkopen of wordt die kleedkamerruzie een topaflevering op disney?
Met een goede verdediger erbij en wellicht nog een middenvelder moet 3e wel lukken, maar bij AZ gaat ook nog genoeg gebeuren.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk derde dus.
70 punten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een goede verdediger erbij en wellicht nog een middenvelder moet 3e wel lukken, maar bij AZ gaat ook nog genoeg gebeuren.
Eigenlijk kunnen we er nog niks over zeggen. Tot zover deze zeer niet nuttige bijdrage.
Geen idee eigenlijk, zal laatst met die training op te letten of ik die gasten er weer bij zag lopen maar zag ze nietquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat contract met Disney al verlengd?
Voor de contractverlenging met Disney kunnen we dan weer Troost sturenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat contract met Disney al verlengd?
optimistquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
70 punten.
En dan zien we wel wat de rest er van bakt.
Je kent me inmiddels wel toch?quote:
Jazeker is ook niks mis mee, het zou ook zo moeten zijn maar wat toch ook al jaren een probleem is bij Feyenoord is het scorend vermogen en je bent nu je speler kwijt die betrokken was bij de helft van je toch al karige goals.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels wel toch?
Nee ik vind dat Feyenoord altijd wel de 70 punten als streven mag hebben. Dat het vrijwel nooit lukt is wel een beetje jammer ja, zelfs AZ lukt het bijna ieder seizoen inmiddels.
Als je er nog een spitsje bij haalt denk ik oprecht dat je erop vooruit gaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jazeker is ook niks mis mee, het zou ook zo moeten zijn maar wat toch ook al jaren een probleem is bij Feyenoord is het scorend vermogen en je bent nu je speler kwijt die betrokken was bij de helft van je toch al karige goals.
Wordt een hele klus om dat op te lossen.
Naja Til en Jahanbakhsh hadden natuurlijk in 17/18 een uitstekend rendement, daar mag je nu wel weer op hopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jazeker is ook niks mis mee, het zou ook zo moeten zijn maar wat toch ook al jaren een probleem is bij Feyenoord is het scorend vermogen en je bent nu je speler kwijt die betrokken was bij de helft van je toch al karige goals.
Wordt een hele klus om dat op te lossen.
Denk ik eigenlijk ook. Nou ja en een cv dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er nog een spitsje bij haalt denk ik oprecht dat je erop vooruit gaat.
Zou leuk zijn hoor, ben overigens niet zo met je eens dat Feyenoord afhankelijk was van bevliegingen, meeste wedstrijden (die ik gezien heb) was het gewoon de bovenliggende partij alleen gingen die ballen er niet in en dan wordt het langzaam maar zeker moeizaam.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja Til en Jahanbakhsh hadden natuurlijk in 17/18 een uitstekend rendement, daar mag je nu wel weer op hopen.
Het probleem van Feyenoord zou ik overigens al jaren eerder beschrijven als een bepaalde afhankelijkheid op een bevlieging van een speler om te scoren. Het is altijd loeren op één moment waarin hij goed valt in plaats van een tegenstander op eigen helft vastzetten en daar vanuit kansen creëren (oftewel zelf de ruimte voor kansen creëren wat Ajax doet ipv wachten tot de ruimte komt zoals wij doen). Op die manier kan het vertrek van Berghuis nog wel eens bevrijdend werken want voorheen draaide het spel om hem, nu moeten we wel aanpassen aan de manier van Slot. We hebben ook zat spelers die in het verleden bewezen hebben veel te kunnen scoren (ook Linssen en Toornstra bijv). Oftewel ik denk dat een nieuwe speelstijl met hoog druk zetten het probleem van te weinig scorend vermogen gaat oplossen, ook zonder Berghuis.
Waar ik mij momenteel het meest zorgen over maak is hoe Feyenoord zich gaat positioneren bij een aanval van de tegenstander. Bij AZ was het nog wel eens een vergiet achterin en Senesi en Geertruida als CV’s zijn allebei niet positioneel enorm sterk. Komt bij dat we een goede controlerende middenvelder missen. Ben bang dat dat echt wennen gaat worden en dat er af en toe eenvoudig gescoord gaat worden tegen ons.
Tja op zich logisch dat we tegen 14 van de 17 tegenstanders de bovenliggende partij zijn. Ik doel er meer op dat we wel de wedstrijden controleerden maar moeite hadden met kansen creëren. Daardoor ging uiteindelijk alles via Berghuis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou leuk zijn hoor, ben overigens niet zo met je eens dat Feyenoord afhankelijk was van bevliegingen, meeste wedstrijden (die ik gezien heb) was het gewoon de bovenliggende partij alleen gingen die ballen er niet in en dan wordt het langzaam maar zeker moeizaam.
er werd wel gecreëerd, alleen niet gescoordquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja op zich logisch dat we tegen 14 van de 17 tegenstanders de bovenliggende partij zijn. Ik doel er meer op dat we wel de wedstrijden controleerden maar moeite hadden met kansen creëren. Daardoor ging uiteindelijk alles via Berghuis.
Dat ben ik niet echt met je eens. Een paar wedstrijden zijn we wat ongelukkig in de afronding geweest maar ik heb zo veel wedstrijden gezien de afgelopen jaren waarin Feyenoord vrijwel niks wist te creëren tegen een laagvlieger. Dieptepunt was nog wel Emmen-thuis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
er werd wel gecreëerd, alleen niet gescoord
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bericht van Fr12 noemt Ajax niet eens bij de naam
Dat is echt heel zielig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bericht van Fr12 noemt Ajax niet eens bij de naam
Reacties als krijgt hij er daar ook een inwendig defribilatortje bij?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
Die reacties onder die Tweet zijn wel sneu
Daar mogen jullie je best voor schamen.
Ik vind het al knap dat diegene zulke moeilijke woorden kan typen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Reacties als krijgt hij er daar ook een inwendig defribilatortje bij?
En dan hopen op Alireza die er he-le-maal niets van kan. Brighton reject.quote:
Is dat beter of slechter dan een Watford reject?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En dan hopen op Alireza die er he-le-maal niets van kan. Brighton reject.
Ik las op FR12 iets dat ze hem op de open dag met de trauma-helikopter gingen presenteren, die vond ik wel goed gevonden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
Hmm, die stond er niet eens tussen
Dan moet ik het zelf maar weer doen
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las op FR12 iets dat ze hem op de open dag met de trauma-helikopter gingen presenteren, die vond ik wel goed gevonden.
Maar goed ANNOUNCE JAHANBAKHSHS
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.
Uhm, goeie? Je probeer wel heel opzichtig je leed te verzachten met wat stoere grapjes hier hé. Een beetje wat kinderen op de basisschool ook doen. Het zit diep. Misschien kun je wederom een grapje maken over iemand zijn hart, of een jood of een slang hahahah?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ook
Rustig maat, denk aan je hartquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, goeie? Je probeer wel heel opzichtig je leed te verzachten met wat stoere grapjes hier hé. Een beetje wat kinderen op de basisschool ook doen. Het zit diep. Misschien kun je wederom een grapje maken over iemand zijn hart, of een jood of een slang hahahah?
Ik maak mij er verder niet druk om (nou ja behalve deze posts), ik wil je wel op het hart drukken om wat creatiever te worden want dit is om te huilen.quote:
Laat maar even weten als je een like hebtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
Hmm, die stond er niet eens tussen
Dan moet ik het zelf maar weer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |