Ik ga voor het laatste.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ga je goed Steven, bedankt voor alle doelpunten en assists. Je was het lichtpuntje van een zeer matig Feyenoord de afgelopen jaren. Ik snap dat jij er ook geen heil meer in ziet al vind ik dat als supporter natuurlijk erg jammer.
En dan als reactie daarop:
Zo’n paardenlul zou je voor zijn ogen met zijn allen zijn moeder uit elkaar moet trekken.
Je merkte toch dat het tegen de jaren 70 aan al wat schimmiger begon te wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of iets heftigs als dit:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een voorproefje is voor het spandoek van 19 december!!
Precies! " Al heeft Berghuis ons nog zo vuig verraden, vandaag winnen wij hand in hand met den echte kameraden"quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of iets heftigs als dit:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een voorproefje is voor het spandoek van 19 december!!
Dat hebben die jochies bedacht, kijk ze eens boeverig lachen!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je merkte toch dat het tegen de jaren 70 aan al wat schimmiger begon te worden
[ afbeelding ]
Dit doekquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt dat na deze dag spandoeken voor een tijd zijn verboden zelfs.
‘That guy who played for us’ mooie omschrijvingquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Onze Argentijnse vriend denkt er het zijne van.
Hij vergat 'en gauw' op het eind.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:20 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Wie heeft er verf en lakentje?
“Berghuis is niet meer van ons, maar vandaag geven we Ajax de bons!”quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Precies! " Al heeft Berghuis ons nog zo vuig verraden, vandaag winnen wij hand in hand met den echte kameraden"
'Er is geen erger gespuis dan Berghuis!'quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Berghuis is niet meer van ons, maar vandaag geven we Ajax de bons!”
Ben wel bang dat ik hier een stadionverbod voor zou krijgen
Haha, heerlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Berghuis is niet meer van ons, maar vandaag geven we Ajax de bons!”
Ben wel bang dat ik hier een stadionverbod voor zou krijgen
Als de stadions volgend seizoen weer leeg moeten zijn heeft Fok! al haar volgende spandoekje klaarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Er is geen erger gespuis dan Berghuis!'
Wel veel zin in het nieuwe seizoen maat. Om de één of andere reden heb ik best wel vertrouwen in komend seizoen. Ik ga met je mee, makkelijk derde.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de stadions volgend seizoen weer leeg moeten zijn heeft Fok! al haar volgende spandoekje klaar
"Berghuis wat ben jij een stuk tuig,quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Er is geen erger gespuis dan Berghuis!'
Dit gaat dus een enorm tyfusseizoen worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel veel zin in het nieuwe seizoen maat. Om de één of andere reden heb ik best wel vertrouwen in komend seizoen. Ik ga met je mee, makkelijk derde.
Dat kan ik me niet echt voorstellen. Veel kutter dan afgelopen seizoen is sowieso onmogelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit gaat dus een enorm tyfusseizoen worden.
Hahahaha koekoekquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |