Begint steeds meer een Jψrgensenverhaaltje te worden met @Boussaadiaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
We komen op het punt dat zelfs de trolls van @:ggmm meer om het lijf hebben.
Ik maak me een beetje zorgen om hem.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn favoriete Ajax-users van Fok! zijn @:tarado , @:jr-style-93 en @:boussaadia (en @:maxi-mus soms).
Dat lijkt mij een mooi rijtje om tussen te verloten
Jezus zegquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
Gelukkig kost het maar €110.
Wat een walgelijke club.
Er zijn er genoeg die nuchter en realistisch kijken naar Ajax. Echter worden die vaak overschreeuwd door een groep die na drie overwinningen al roept dat we een wereldselectie hebben, na tien speelronden al denkt dat het kampioenschap binnen is na ιιn overwinning in de Champions League al denkt dat we wel weer de halve finale gaan halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat je als enige een nuchtere en realistische kijk hebt op die club en vooral door moet gaan met het etaleren van je mening in het desbetreffende topic.
En daar weer niet alle namen!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de stadions volgend seizoen weer leeg moeten zijn heeft Fok! al haar volgende spandoekje klaar
Eens. Walgelijk volk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die nuchter en realistisch kijken naar Ajax. Echter worden die vaak overschreeuwd door een groep die na drie overwinningen al roept dat we een wereldselectie hebben, na tien speelronden al denkt dat het kampioenschap binnen is na ιιn overwinning in de Champions League al denkt dat we wel weer de halve finale gaan halen.
Het is alsof je er een muntje in gooitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die nuchter en realistisch kijken naar Ajax. Echter worden die vaak overschreeuwd door een groep die na drie overwinningen al roept dat we een wereldselectie hebben, na tien speelronden al denkt dat het kampioenschap binnen is na ιιn overwinning in de Champions League al denkt dat we wel weer de halve finale gaan halen.
Ja. Hij was vorig seizoen zoveel leuker. Plagen mag uiteraard altijd, maar dan is het wel leuk als er wel humor bij komt kijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze is weer niet echt leuk Boussaad.
@:fetx moeten we ons al zorgen maken over de vorm van Boussaadia?
Goh.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:
dat is toch wel een zekerheidje lijkt me of gaat Sjaak over de rugnummers?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Netjes
En verhoogt de kans aanzienlijk dat Kφkcό gewoon blijft
Die is wel op weg om 1e spits te worden volgende week lijkt mij?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
Penalty. Gemist door Bannis, rebound door Bannis 2-0 gemaakt.
Nouja, feit dat ie vandaag bij de reservers speelt en niet vanmiddag in de Kuip zal ook wel wat zeggen denk ik. Maar het zal wel dicht bij elkaar zitten, Bozenik en hij.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is wel op weg om 1e spits te worden volgende week lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |