We gaan pas in september, maar 't blijft gewoon nog steeds een gok. We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net op tijd voor alle vakanties die afgelast worden.
Ik moet eens maar gaan boeken; maar met al dat nieuws van nu weinig zin in.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan pas in september, maar 't blijft gewoon nog steeds een gok. We gaan het meemaken.
Huisje op de Veluwe!quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet eens maar gaan boeken; maar met al dat nieuws van nu weinig zin in.
Ga je een huis tekenen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Hypotheekaanvraag is goedgekeurd, nu moeten we een tekenafspraak maken 😳
En een koopcontractquote:
AHHHquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Hypotheekaanvraag is goedgekeurd, nu moeten we een tekenafspraak maken 😳
quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een koopcontractHuman stick figures en een bibberige X ftw
Fijn !! Eerste huis? In ieder geval gefeliciteerd !!quote:
Er verandert dus niksquote:
Ik mag vaker maar ga 1x per week.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag 1x per week naar kantoor als ik wil. Vind ik ook wel genoeg eigenlijk.
Bugquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:19 schreef Tegan het volgende:
Waarom kan ik het vorige topic niet quoten?
Genieten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben sinds 12 maart 2020 niet meer op kantoor geweest!
Ik doe dit al 12 jaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik was laatst voor het eerst sinds februari op kantoor. Sprak een collega van een andere afdeling en die was helemaal geschokt dat ik thuiswerken helemaal prima vind en mijn collega's irl zien niet echt mis. Toen maar wat sociaal wenselijks gelogen.
Als ik dit soort berichten lees dan koester ik mijn werkgever. Zo blij dat due thuiswerken in alle opzichten aanmoedigt en faciliteert.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:40 schreef Tegan het volgende:
Vandaag heeft Rutte blijkbaar weer 'werk thuis, tenzij niet anders kan' gezegd in het debat. Fingers crossed dat werkgever dat ook weer overneemt.
Een sociaal leven, wat is dat?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dit al 12 jaarMaar kwam normaal gesproken nog wel op andere plekken in m'n vrije tijd.
Verder wel erg tevreden hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dit soort berichten lees dan koester ik mijn werkgever. Zo blij dat due thuiswerken in alle opzichten aanmoedigt en faciliteert.
Gelukkig maar.quote:
Ik ben gewoon snel en goedkoop huehuequote:Op woensdag 14 juli 2021 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
De tijd dat je slaapt. Maar is het zo druk in jouw branche?
Tegenwoordig vooral appen met al mijn vrienden en de dames in mijn harem.quote:
Wel goed op jezelf letten hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon snel en goedkoop huehue
Klinkt niet als iets wat ik mis in mijn leven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig vooral appen met al mijn vrienden en de dames in mijn harem.
Snap ik en ook wel mee eens. Met een aantal de afgelopen weken een hapje wessn eten of geborreld en de komende weken nog een paar. Zoveel beter.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets wat ik mis in mijn leven.
Nu wel jaloersquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik en ook wel mee eens. Met een aantal de afgelopen weken een hapje wessn eten of geborreld en de komende weken nog een paar. Zoveel beter.
Binnen wel, buiten op terras de afgelopen weken nog wel een paar keer gedaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu wel jaloers. Ik denk dat ik +- een jaar geleden voor het laatst uit eten ging
.
Vorig jaar maartquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu wel jaloers. Ik denk dat ik +- een jaar geleden voor het laatst uit eten ging
.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Binnen wel, buiten op terras de afgelopen weken nog wel een paar keer gedaan.
Altijd fijn om hier eensgezinden te treffenquote:
Bij mij is iedereen hier dan meestal aan het verkeerde adresquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Altijd fijn om hier eensgezinden te treffen.
In zekere zin is dat ook gelijkgestemd...quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij is iedereen hier dan meestal aan het verkeerde adres.
Zow wat een bekentenisquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon snel en goedkoop huehue
De nieuwe documentaire van Dave Grohl van Foo Fighters op groot scherm in onze Max, met een unieke foto-expositie van Nederlandse bandbussen!quote:
Dat is met een kleine mquote:
Ah tof!quote:Op donderdag 15 juli 2021 07:45 schreef babylon het volgende:
[..]
De nieuwe documentaire van Dave Grohl van Foo Fighters op groot scherm in onze Max, met een unieke foto-expositie van Nederlandse bandbussen!
https://www.melkweg.nl/nl/agenda/what-drives-us-15-07-2021
[..]
Dat is met een kleine m
Je had laatst toch allemaal nieuwe mensen die iets wilde gaan doen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 07:00 schreef Senn88 het volgende:
Mijn sociaal leven is boodschappen halen een keer per week. En 2x per week naar kantoor. Nu bijna vakantie dan zie ik niemand meer
Dus een flink portie klimaatverandering is niet binnen gekomen? Dat is wel fijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:21 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Ik leef nog. Niet dat het boeit, maar ik drijf nog niet weg
Ik woon gelukkig niet zuid-zuidquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Dus een flink portie klimaatverandering is niet binnen gekomen? Dat is wel fijn.
Vals negatiefquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:28 schreef Debsterr het volgende:
PSV was leuk, maar het is maar goed dat ik al getest ben want sjezus wat doet mijn stem en keel raar.
Zo ken ik er nog één.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet zuid-zuid
Het regent wel. Mag ondertussen wel een keer stoppen. Klaar mee
Zou wat zijnquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vals negatief
Je heb je vast gedragen als een hooligan
Maar is dat niet voor veel mensen zo? Zeker nu snapt iedereen echt wel dat het allemaal niet zo spannend is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:54 schreef Tegan het volgende:
Het probleem qua sociaal leven is niet dat er niemand is die uit eten wil etc. Maar zoiemand wil dan over je leven weten tijdens het eten en het is zo awkward om dan te zeggen "tja dit is mijn eerste uitje in een jaar en buiten boodschappen doen kom ik geen mensen tegen".
O nee joh, nu met corona mag dat. Ik zei dat altijd, ook voor corona, dat was wel apart.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:54 schreef Tegan het volgende:
Het probleem qua sociaal leven is niet dat er niemand is die uit eten wil etc. Maar zoiemand wil dan over je leven weten tijdens het eten en het is zo awkward om dan te zeggen "tja dit is mijn eerste uitje in een jaar en buiten boodschappen doen kom ik geen mensen tegen".
Menseen proberen je dan te maken, socialer te maken, terwijl je al tevreden bent.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Als ze dan gaan zeiken van 'o maar alles kan toch, het valt allemaal wel mee, je laat je bang maken' dan kunnen ze wel de vinkentering krijgen.
"Heb je nog plannen voor het weekend?" Ja, uitslapen en boodschappen doenquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:13 schreef Tegan het volgende:
Corona was een verademing inderdaad. Zo heerlijk om zonder judgement ervoor uit te komen dat je geen weekendplannen hebt
. Ik zei dat voorheen ook gewoon altijd hoor, maar dat was toch raar.
Hey hittegolfje!quote:
Ik kwam gister na een vergadering terecht in die meute met de fietsquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:28 schreef Debsterr het volgende:
PSV was leuk, maar het is maar goed dat ik al getest ben want sjezus wat doet mijn stem en keel raar.
Ja dat zal lekker druk geweest zijn op straat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam gister na een vergadering terecht in die meute met de fiets
Alle regels, zowel verkeer- als corona-, werden aan de laars gelapt.
Maar dat mag. Want als t de kerk is of voetbal, dan is alles toegestaan.
Man, wat heb ik daar een schijthekel aan zeg
Maar fijn dat t leuk wasWas t met Testen voor Toegang?
Ik heb er nog 0 gehad, alleen 2x zelftest.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat zal lekker druk geweest zijn op straat.
TvT inderdaad. Was mijn eerste test ooit!
Yup volgens mij vanwege het zittende karakter. Behalve dan bij de borrel achteraf of als je harde kern bent en je überhaupt geen stoeltjes hebt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog 0 gehad, alleen 2x zelftest.
TvT was toch keihard gefaald en ff stop gezet?
Waarom mag TvT bij zoiets wel, maar bij een festival niet?
Omdat je op je stoeltje stil zit?
Ik begin t echt zo krom te vinden...........
Alsof je zo'n mensenmens bent.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Fijn hoor, straks dus waarschijnlijk weer 100% thuiswerken. Beetje overdreven
Klopt maar die gaan zelf op vakantie naar buitenlandquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:21 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Ik leef nog. Niet dat het boeit, maar ik drijf nog niet weg
[..]
Je had laatst toch allemaal nieuwe mensen die iets wilde gaan doen?
Is daar niets mee te plannen?
Als het nog allemaal magquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt maar die gaan zelf op vakantie naar buitenland
Wat een straf om de hele dag bij Yv te zijn. Komt ze wel vaak genoeg thee brengen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Thuiswerken ftwquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Ben ik blijven doen, dus geen verschilquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Dat is dan idd de silver liningquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een straf om de hele dag bij Yv te zijn. Komt ze wel vaak genoeg thee brengen?
Ik en een collega waren net begonnen om elke woensdag naar kantoor te gaan, was wel relaxed, beetje bijpraten, brainstormen, etc. Maar komt wel weer terug.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik blijven doen, dus geen verschil
Misschien volgend jaar weer.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik en een collega waren net begonnen om elke woensdag naar kantoor te gaan, was wel relaxed, beetje bijpraten, brainstormen, etc. Maar komt wel weer terug.
Ik hoop stiekem dat we twee weken na onze 2e vaccinatie we meer privileges krijgenquote:
Nog geen nieuw record dus niets aan de hand!quote:
1+1 bij Kruidvatquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog geen nieuw record dus niets aan de hand!![]()
Gelukkig net nieuwe stapel FFP2 maskers gekocht.
Sprak net de buurvrouw. Die vertrekken zaterdag naar de Eiffel. Ze had de camping al gebeld, maar die ligt hoog en droog.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:38 schreef Q. het volgende:
Damn, 42 doden in Duitsland al dood het noodweer. Best boel.
De weg ernaartoe ook?quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sprak net de buurvrouw. Die vertrekken zaterdag naar de Eiffel. Ze had de camping al gebeld, maar die ligt hoog en droog.
Wij gingen morgen eigenlijk naar Ahrweiler.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sprak net de buurvrouw. Die vertrekken zaterdag naar de Eiffel. Ze had de camping al gebeld, maar die ligt hoog en droog.
Willen ze nog Nederlanders hebben daar?quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij gingen morgen eigenlijk naar Ahrweiler.
Nu reageert de dame van de airbnb niet of het droog is dus dat zegt waarschijnlijk al genoeg. Die hele omgeving staat onder water. Dus heb er ook niks te zoeken dan.
Besloten om morgen naar Frankrijk te gaan dus.
Vast wel. Al zouden ze morgen al gaan dus ze hebben het al een dag opgeschoven.quote:
Nog wel. veranderd vaak niet meteen dezelfde dag.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Willen ze nog Nederlanders hebben daar?
Haha. Afbeelding schaamteloos gejat uit een ander topicquote:
Tis je vergevenquote:Op donderdag 15 juli 2021 16:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha. Afbeelding schaamteloos gejat uit een ander topic. Vond het een erg treffende samenvatting van vandaag.
OK Greta von Doomsburgquote:Op donderdag 15 juli 2021 16:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Tis je vergeven
Het kopje wateroverlast klopt niet, dat moet zijn: klimaatverandering.
Teletekstquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:38 schreef Q. het volgende:
Damn, 42 doden in Duitsland al dood het noodweer. Best boel.
Bofkont!quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:53 schreef DrMarten het volgende:
Nog 20 minuten
En dan zit de werkdag erop. Morgen weer verder
Ahrweiler heet het NOS journaal gehaldquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu reageert de dame van de airbnb niet of het droog is dus dat zegt waarschijnlijk al genoeg. Die hele omgeving staat onder water. Dus heb er ook niks te zoeken dan.
Besloten om morgen naar Frankrijk te gaan dus.
Beetje masturberen terwijl je aan DrMarten denkt die achter zijn laptop zit te schelden op luie collega's en trage systemen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik om 10 uur nog in bed lig terwijl jij hard werkt? Mwa
RAWRquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje masturberen terwijl je aan DrMarten denkt die achter zijn laptop zit te schelden op luie collega's en trage systemen.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand. Zolang de IC's nog niet overstroomd zijn is er niets aan de hand.quote:
Ja daarom zouden we gaan en gaan we dus niet. Nu morgen naar Frankrijkquote:
Zeker omdat het al 3x uitgesteld was door coronaquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Goede timing ook, van alle keren dat je naar dat gehucht kunt gaan, ga je als het is gezonken
Boa noite!quote:
Wel net Venetië zo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom zouden we gaan en gaan we dus niet. Nu morgen naar Frankrijk
Waarschijnlijk wel met een omweg want België is ook weggespoeld.
Of Giethoorn. Maar dan met minder Japanners en Chinezen.quote:
Dan waren er al wel waarschuwingen uitgegaan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:02 schreef Tegan het volgende:
Dat water heh, dat uit Duitsland gekomen is en nu naar Limburg is gestroomd, dat komt toch komende dagen naar Brabant? Should I be worried?
Voor al dat water de Noordzee in stroomt moet het toch echt langs Brabant...quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan waren er al wel waarschuwingen uitgegaan.
Ik weet niet waar je precies zit maar ik dacht dat de rivieren in Brabant grotere uiterwaarden hadden?quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor al dat water de Noordzee in stroomt moet het toch echt langs Brabant...
Ik las in het wateroverlast topic dat 'we' 4300 m3/s aan kunnen en er 3600 m3/s wordt verwacht. Toch wel krap dus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies zit maar ik dacht dat de rivieren in Brabant grotere uiterwaarden hadden?
Ughquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las in het wateroverlast topic dat 'we' 4300 m3/s aan kunnen en er 3600 m3/s wordt verwacht. Toch wel krap dus.
Hide yo wives hide yo kids!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:34 schreef HeatWave het volgende:
Fucking hell, ik heb al 12 jaar een twitter account blijkbaar.
Neuh, kreeg een notificatie, ik had echt geen ideequote:
Dansen met Janssen!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:13 schreef gcjoel het volgende:
Wij vertrekken zo hopelijk
Vriendje loopt nu de prikstraat in terwijl zijn afspraak over 2 uur is. Hopelijk mag hij
Ik was een dag te vroeg. Daar kijken ze echt niet naar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:13 schreef gcjoel het volgende:
Wij vertrekken zo hopelijk
Vriendje loopt nu de prikstraat in terwijl zijn afspraak over 2 uur is. Hopelijk mag hij
Die laatste bekt niet goed hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dansen met Janssen!
Wijzer met Pfizer!![]()
Door Europa met Moderna!
Met Moderna kan alles weer ernaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Er rijmt niets op Moderna dus moet toch iets.
Oh die had ik nog niet eerder gehoord. Wel dat ze in principe op de dag zelf altijd wel ok zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was een dag te vroeg. Daar kijken ze echt niet naar.
Ik heb wel ook netjes een negatieve test op zakquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dansen met Janssen!
Wijzer met Pfizer!![]()
Door Europa met Moderna!
Ik zie tot nu toe t grafiekje met de ziekenhuisbedden en IC bedden nog niet echt stijgen.quote:
Ik ben een moderna manquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dansen met Janssen!
Wijzer met Pfizer!![]()
Door Europa met Moderna!
Ik hoor die om mij heen maar heel weinig.quote:
Ik vrijdag de 13e prik twee.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor die om mij heen maar heel weinig.
Meeste is Pfizer.
Komende donderdag prikkie 2.
Hey oudje ik twee weken eerderquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vrijdag de 13e prik twee.
Als dat maar goed gaat.
KM Pfizer en ik Moderna. Volgende week woensdag de 2equote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor die om mij heen maar heel weinig.
Meeste is Pfizer.
Komende donderdag prikkie 2.
Pardon?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:48 schreef STING het volgende:
#TeamPfizer.
Wel lekker KO gisteren/dag na de 2e prik
Beroerd geweest?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:48 schreef STING het volgende:
#TeamPfizer.
Ik de dag erna, maar ik ben natuurlijk ook vele malen jongerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
KM Pfizer en ik Moderna. Volgende week woensdag de 2e
Ik las eerst dat je vrijdag de 13e prik kreegquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vrijdag de 13e prik twee.
Als dat maar goed gaat.
Ik moet de dag erna optredenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:48 schreef STING het volgende:
#TeamPfizer.
quote:
Gisteren had ik griepachtige verschijnselen, lichte verhoging, hoofdpijn. Vandaag al weer een stuk beter. Was bij de 1e prik ook zo, maar toen iets minder heftig nog.quote:
Totdat ik gifgroen zie!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las eerst dat je vrijdag de 13e prik kreeg
Ik dacht: nou nou!
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Krijg je de Russiche? Glow in the dark
Soberso!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik de dag erna, maar ik ben natuurlijk ook vele malen jonger
Oeh leuk. Vriendje heeft vanmorgen dus de tweede gehad. Even doorrijden dan kan hij daar nog even de tent opzetten voor hij ziek wordtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Gisteren had ik griepachtige verschijnselen, lichte verhoging, hoofdpijn. Vandaag al weer een stuk beter. Was bij de 1e prik ook zo, maar toen iets minder heftig nog.
Alleen spierpijn, verder niks.quote:
Ligt die arme knul met 35 graden grieperig weg te drijven in die tentquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh leuk. Vriendje heeft vanmorgen dus de tweede gehad. Even doorrijden dan kan hij daar nog even de tent opzetten voor hij ziek wordt
Ga ik lekker in de zon liggen met stokbrood, Franse kaasjes en wijnquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt die arme knul met 35 graden grieperig weg te drijven in die tent
Vast wel paracetamol bij toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh leuk. Vriendje heeft vanmorgen dus de tweede gehad. Even doorrijden dan kan hij daar nog even de tent opzetten voor hij ziek wordt
Gewoon lekker preventief de maximale dose pakken 2 a 3 dagen en dan valt het hopelijk meequote:
Ik dacht laatst, na wat keelpijn, dat de paracetamol hier thuis op was. Ik haalde 3 doosjes bij de supermarkt. Bleken er nog 2 in de keukenlade te liggenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Paracetamol was inderdaad geen overbodige luxe
Hamsteraarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht laatst, na wat keelpijn, dat de paracetamol hier thuis op was. Ik haalde 3 doosjes bij de supermarkt. Bleken er nog 2 in de keukenlade te liggen.
Heb vorige week nog een doosje van 50 gekochtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Paracetamol was inderdaad geen overbodige luxe
Wel oppassen voor je lever.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon lekker preventief de maximale dose pakken 2 a 3 dagen en dan valt het hopelijk mee.
Ook zo'n mooie maatregel iddquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Al mag je bij de Etos max twee doosjes kopen
Paar jaar. Valt mee.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar nu uiteindelijk op moeten wachten?
Linkje?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:10 schreef Q. het volgende:
Een nieuw huis kopen was een factor 100 makkelijker dan een PS5 kopen.
Paar maanden geleden bij de MediaMarkt besteld en betaald maar toen hadden ze er meer verkocht dan ze op voorraad hadden.quote:
Dat. En een beetje lichamelijk ongemak meteen bestrijden met paracetamol. Fewoon je lichaam het werk laten doen.quote:
Denk dat die eerder last heeft van mijn gemiddelde alcoholconsumptie.quote:
Waarom zou ik me slechter voelen dan nodig?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. En een beetje lichamelijk ongemak meteen bestrijden met paracetamol. Fewoon je lichaam het werk laten doen.
Alcohol. Wel aan toequote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat die eerder last heeft van mijn gemiddelde alcoholconsumptie.
Ik heb nu het Q-gevoel. "Vroegah, toen je nog gewoon met je dubbele hernia op de bouwplaats verscheen voor je werk."quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. En een beetje lichamelijk ongemak meteen bestrijden met paracetamol. Fewoon je lichaam het werk laten doen.
Klinkt als wilskracht en dat past niet echt bij al het zeuren en paniekgedrag dat Q doorgaans laat zien hier.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu het Q-gevoel. "Vroegah, toen je nog gewoon met je dubbele hernia op de bouwplaats verscheen voor je werk."
Maar wel bij z'n ondertussen 1936301736 posts met "vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als wilskracht en dat past niet echt bij al het zeuren en paniekgedrag dat Q doorgaans laat zien hier.
Ja, omdat hij toen nog niet op de aarde rondliep om te zeuren en te paniekzaaien.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wel bij z'n ondertussen 1936301736 posts met "vroeger was alles beter"
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, omdat hij toen nog niet op de aarde rondliep om te zeuren en te paniekzaaien.
Toen was alles beter.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu het Q-gevoel. "Vroegah, toen je nog gewoon met je dubbele hernia op de bouwplaats verscheen voor je werk."
Ik heb interesse. Waar kan ik ze komen halen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:05 schreef Tegan het volgende:
Zo heb ik in de Paracetamol-schaarste door corona vorig jaar per ongeluk Paracetamol-zetpillen gekocht. Iemand interesse? Ongebruikt vol doosje.
DM even je adresquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb interesse. Waar kan ik ze komen halen?
Nee joh, opsturen kost alleen maar geld. Ik haal ze wel ff op. Echt geen moeite.quote:
Preciesquote:
Was altijd al toch dat je je vrouwen en kinderen thuis noest houden met jou in de buurt?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:25 schreef Barbusse het volgende:
In ander nieuws ; hier het vaccin krijgen is onmogelijk
Ik blijf dus nog even een gevaar voor de samenleving
Ja maar nu ook je gilfsquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was altijd al toch dat je je vrouwen en kinderen thuis noest houden met jou in de buurt?
RIP aan je nabestaanden!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Even een superspreader event organiseren dan maar. Going out with a bangquote:
Zei iemand bang???quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even een superspreader event organiseren dan maar. Going out with a bang
Tegen die tijd vast een nieuwe variant.quote:
Kan jij niet in Nederland iets regelen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Altijd dat extra beetje moeite doen voor mij. Jijquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, opsturen kost alleen maar geld. Ik haal ze wel ff op. Echt geen moeite.
Moet ik er wel kunnen komen met twee landen in fase rood. En hoe moet ik dat in NL regelen als ik er al ruim 11 jaar niet meer gewoond heb?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan jij niet in Nederland iets regelen?
Zie edit.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik er wel kunnen komen met twee landen in fase rood. En hoe moet ik dat in NL regelen als ik er al ruim 11 jaar niet meer gewoond heb?
Merci, nu nog een manier zien te vinden om in NL te komen, vrij te kunnen krijgen en dit te plannen rondom tekenen voor huis en een verhuizingquote:
Graag gedaan. Noem me maar de vaccinfluisteraarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci, nu nog een manier zien te vinden om in NL te komen, vrij te kunnen krijgen en dit te plannen rondom tekenen voor huis en een verhuizing
Die houden we er inquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Graag gedaan. Noem me maar de vaccinfluisteraar.
Excelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:01 schreef Tegan het volgende:
Iedereen heeft ineens een leven nu het weekend is?
Ik zit er serieus over na te denken dit weekend wat te werken want Excel klusje is blijven liggen![]()
.
Jij hebt een speciaal plekje in mijn hart,zoals je weet. Jijquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Altijd dat extra beetje moeite doen voor mij. Jij.
Een beetje Nederlander eist gewoon dat de rest van de wereld zich aan hem aanpast omdat 'dit nou eenmaal jouw recht is'.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci, nu nog een manier zien te vinden om in NL te komen, vrij te kunnen krijgen en dit te plannen rondom tekenen voor huis en een verhuizing
Dit zeg je tegen iedereen met tieten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt een speciaal plekje in mijn hart,zoals je weet. Jij
Dit soort jaloezie staat je niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit zeg je tegen iedereen met tieten.
Extra veel pics van haar tetten sturen om de aandacht op haarzelf te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra veel pics van haar tetten sturen om de aandacht op haarzelf te krijgen.
Heeft ze toch niet nodig en zo wel, waar zijn die foto'squote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra veel pics van haar tetten sturen om de aandacht op haarzelf te krijgen.
Douchen heb ik wel gedaan. Maar moet ook nodig ff stofzuigen dweilen boodschappen doen en de was. Vanavond feestje dus opzich fijn als het voor die tijd netjes isquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:27 schreef Tegan het volgende:
Moet eigenlijk douchen en boodschappen doen, maar de bank ligt zo lekker.
Owja, stofzuigen is ook wel nodigquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Douchen heb ik wel gedaan. Maar moet ook nodig ff stofzuigen dweilen boodschappen doen en de was. Vanavond feestje dus opzich fijn als het voor die tijd netjes is
Congrats!quote:
Kneuterig hoor.quote:
Moet jij zeggen met je gouden huwelijk om de hoekquote:
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je gouden huwelijk om de hoek
Oh... Dat voelde langer. Al dat gehok ook tegenwoordigquote:Op zondag 18 juli 2021 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Al zijn Miss en ik nog maar 3 jaar getrouwd.
Wel open huwelijk he, dus eigenlijk telt dat niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je gouden huwelijk om de hoek
Cavia womanquote:
Mag je dan alle huwelijken bij elkaar optellen?quote:Op zondag 18 juli 2021 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel open huwelijk he, dus eigenlijk telt dat niet.
Geen 7 year itch?quote:
Ik werk thuis dus dat doe ik al meerdere keren per dag naar de webcam zodra ik ga poepen.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon zo langs je baas naar buiten lopen...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:38 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, volgens mij duurt het nog heel lang!
Als hij uit staatquote:Op maandag 19 juli 2021 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werk thuis dus dat doe ik al meerdere keren per dag naar de webcam zodra ik ga poepen.
Jaloers.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:31 schreef STING het volgende:
Yay, volgende week een wortelkanaalherbehandeling x2
Wel gelukkig alles in 1 afspraak van 2:30, dan ben ik er maar gelijk vanaf en hopelijk voor de rest van m'n leven.quote:
Sterker nog, ik heb m niet eens aangeslotenquote:
En dan een week soep eten?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Wel gelukkig alles in 1 afspraak van 2:30, dan ben ik er maar gelijk vanaf en hopelijk voor de rest van m'n leven.
Tarwesmoothiesquote:Op maandag 19 juli 2021 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk het, water, koffie, soep & smoothies ()
Soepquote:
Moet kunnen vandaag. Het is tenslotte alweer maandag.quote:
Nou precies!quote:Op maandag 19 juli 2021 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet kunnen vandaag. Het is tenslotte alweer maandag.
Van hieruit sterkte toegewenst. Maar je had natuurlijk ook gewoon beter kunnen poetsen.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:31 schreef STING het volgende:
Yay, volgende week een wortelkanaalherbehandeling x2
Ik ben nogsteeds niet geweestquote:Op maandag 19 juli 2021 19:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van hieruit sterkte toegewenst. Maar je had natuurlijk ook gewoon beter kunnen poetsen.
Was het maar standaard zo simpel.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van hieruit sterkte toegewenst. Maar je had natuurlijk ook gewoon beter kunnen poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |