We gaan pas in september, maar 't blijft gewoon nog steeds een gok. We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net op tijd voor alle vakanties die afgelast worden.
Ik moet eens maar gaan boeken; maar met al dat nieuws van nu weinig zin in.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan pas in september, maar 't blijft gewoon nog steeds een gok. We gaan het meemaken.
Huisje op de Veluwe!quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet eens maar gaan boeken; maar met al dat nieuws van nu weinig zin in.
Ga je een huis tekenen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Hypotheekaanvraag is goedgekeurd, nu moeten we een tekenafspraak maken 😳
En een koopcontractquote:
AHHHquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Hypotheekaanvraag is goedgekeurd, nu moeten we een tekenafspraak maken 😳
quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een koopcontractHuman stick figures en een bibberige X ftw
Fijn !! Eerste huis? In ieder geval gefeliciteerd !!quote:
Er verandert dus niksquote:
Ik mag vaker maar ga 1x per week.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag 1x per week naar kantoor als ik wil. Vind ik ook wel genoeg eigenlijk.
Bugquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:19 schreef Tegan het volgende:
Waarom kan ik het vorige topic niet quoten?
Genieten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben sinds 12 maart 2020 niet meer op kantoor geweest!
Ik doe dit al 12 jaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik was laatst voor het eerst sinds februari op kantoor. Sprak een collega van een andere afdeling en die was helemaal geschokt dat ik thuiswerken helemaal prima vind en mijn collega's irl zien niet echt mis. Toen maar wat sociaal wenselijks gelogen.
Als ik dit soort berichten lees dan koester ik mijn werkgever. Zo blij dat due thuiswerken in alle opzichten aanmoedigt en faciliteert.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:40 schreef Tegan het volgende:
Vandaag heeft Rutte blijkbaar weer 'werk thuis, tenzij niet anders kan' gezegd in het debat. Fingers crossed dat werkgever dat ook weer overneemt.
Een sociaal leven, wat is dat?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dit al 12 jaarMaar kwam normaal gesproken nog wel op andere plekken in m'n vrije tijd.
Verder wel erg tevreden hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dit soort berichten lees dan koester ik mijn werkgever. Zo blij dat due thuiswerken in alle opzichten aanmoedigt en faciliteert.
Gelukkig maar.quote:
Ik ben gewoon snel en goedkoop huehuequote:Op woensdag 14 juli 2021 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
De tijd dat je slaapt. Maar is het zo druk in jouw branche?
Tegenwoordig vooral appen met al mijn vrienden en de dames in mijn harem.quote:
Wel goed op jezelf letten hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon snel en goedkoop huehue
Klinkt niet als iets wat ik mis in mijn leven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig vooral appen met al mijn vrienden en de dames in mijn harem.
Snap ik en ook wel mee eens. Met een aantal de afgelopen weken een hapje wessn eten of geborreld en de komende weken nog een paar. Zoveel beter.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets wat ik mis in mijn leven.
Nu wel jaloersquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik en ook wel mee eens. Met een aantal de afgelopen weken een hapje wessn eten of geborreld en de komende weken nog een paar. Zoveel beter.
Binnen wel, buiten op terras de afgelopen weken nog wel een paar keer gedaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu wel jaloers. Ik denk dat ik +- een jaar geleden voor het laatst uit eten ging
.
Vorig jaar maartquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu wel jaloers. Ik denk dat ik +- een jaar geleden voor het laatst uit eten ging
.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Binnen wel, buiten op terras de afgelopen weken nog wel een paar keer gedaan.
Altijd fijn om hier eensgezinden te treffenquote:
Bij mij is iedereen hier dan meestal aan het verkeerde adresquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Altijd fijn om hier eensgezinden te treffen.
In zekere zin is dat ook gelijkgestemd...quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij is iedereen hier dan meestal aan het verkeerde adres.
Zow wat een bekentenisquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon snel en goedkoop huehue
De nieuwe documentaire van Dave Grohl van Foo Fighters op groot scherm in onze Max, met een unieke foto-expositie van Nederlandse bandbussen!quote:
Dat is met een kleine mquote:
Ah tof!quote:Op donderdag 15 juli 2021 07:45 schreef babylon het volgende:
[..]
De nieuwe documentaire van Dave Grohl van Foo Fighters op groot scherm in onze Max, met een unieke foto-expositie van Nederlandse bandbussen!
https://www.melkweg.nl/nl/agenda/what-drives-us-15-07-2021
[..]
Dat is met een kleine m
Je had laatst toch allemaal nieuwe mensen die iets wilde gaan doen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 07:00 schreef Senn88 het volgende:
Mijn sociaal leven is boodschappen halen een keer per week. En 2x per week naar kantoor. Nu bijna vakantie dan zie ik niemand meer
Dus een flink portie klimaatverandering is niet binnen gekomen? Dat is wel fijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:21 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Ik leef nog. Niet dat het boeit, maar ik drijf nog niet weg
Ik woon gelukkig niet zuid-zuidquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Dus een flink portie klimaatverandering is niet binnen gekomen? Dat is wel fijn.
Vals negatiefquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:28 schreef Debsterr het volgende:
PSV was leuk, maar het is maar goed dat ik al getest ben want sjezus wat doet mijn stem en keel raar.
Zo ken ik er nog één.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet zuid-zuid
Het regent wel. Mag ondertussen wel een keer stoppen. Klaar mee
Zou wat zijnquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vals negatief
Je heb je vast gedragen als een hooligan
Maar is dat niet voor veel mensen zo? Zeker nu snapt iedereen echt wel dat het allemaal niet zo spannend is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:54 schreef Tegan het volgende:
Het probleem qua sociaal leven is niet dat er niemand is die uit eten wil etc. Maar zoiemand wil dan over je leven weten tijdens het eten en het is zo awkward om dan te zeggen "tja dit is mijn eerste uitje in een jaar en buiten boodschappen doen kom ik geen mensen tegen".
O nee joh, nu met corona mag dat. Ik zei dat altijd, ook voor corona, dat was wel apart.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:54 schreef Tegan het volgende:
Het probleem qua sociaal leven is niet dat er niemand is die uit eten wil etc. Maar zoiemand wil dan over je leven weten tijdens het eten en het is zo awkward om dan te zeggen "tja dit is mijn eerste uitje in een jaar en buiten boodschappen doen kom ik geen mensen tegen".
Menseen proberen je dan te maken, socialer te maken, terwijl je al tevreden bent.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Als ze dan gaan zeiken van 'o maar alles kan toch, het valt allemaal wel mee, je laat je bang maken' dan kunnen ze wel de vinkentering krijgen.
"Heb je nog plannen voor het weekend?" Ja, uitslapen en boodschappen doenquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:13 schreef Tegan het volgende:
Corona was een verademing inderdaad. Zo heerlijk om zonder judgement ervoor uit te komen dat je geen weekendplannen hebt
. Ik zei dat voorheen ook gewoon altijd hoor, maar dat was toch raar.
Hey hittegolfje!quote:
Ik kwam gister na een vergadering terecht in die meute met de fietsquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:28 schreef Debsterr het volgende:
PSV was leuk, maar het is maar goed dat ik al getest ben want sjezus wat doet mijn stem en keel raar.
Ja dat zal lekker druk geweest zijn op straat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam gister na een vergadering terecht in die meute met de fiets
Alle regels, zowel verkeer- als corona-, werden aan de laars gelapt.
Maar dat mag. Want als t de kerk is of voetbal, dan is alles toegestaan.
Man, wat heb ik daar een schijthekel aan zeg
Maar fijn dat t leuk wasWas t met Testen voor Toegang?
Ik heb er nog 0 gehad, alleen 2x zelftest.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat zal lekker druk geweest zijn op straat.
TvT inderdaad. Was mijn eerste test ooit!
Yup volgens mij vanwege het zittende karakter. Behalve dan bij de borrel achteraf of als je harde kern bent en je überhaupt geen stoeltjes hebt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog 0 gehad, alleen 2x zelftest.
TvT was toch keihard gefaald en ff stop gezet?
Waarom mag TvT bij zoiets wel, maar bij een festival niet?
Omdat je op je stoeltje stil zit?
Ik begin t echt zo krom te vinden...........
Alsof je zo'n mensenmens bent.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Fijn hoor, straks dus waarschijnlijk weer 100% thuiswerken. Beetje overdreven
Klopt maar die gaan zelf op vakantie naar buitenlandquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:21 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Ik leef nog. Niet dat het boeit, maar ik drijf nog niet weg
[..]
Je had laatst toch allemaal nieuwe mensen die iets wilde gaan doen?
Is daar niets mee te plannen?
Als het nog allemaal magquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt maar die gaan zelf op vakantie naar buitenland
Wat een straf om de hele dag bij Yv te zijn. Komt ze wel vaak genoeg thee brengen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Thuiswerken ftwquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Ben ik blijven doen, dus geen verschilquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef STING het volgende:
Dat is dan idd de silver liningquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een straf om de hele dag bij Yv te zijn. Komt ze wel vaak genoeg thee brengen?
Ik en een collega waren net begonnen om elke woensdag naar kantoor te gaan, was wel relaxed, beetje bijpraten, brainstormen, etc. Maar komt wel weer terug.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik blijven doen, dus geen verschil
Misschien volgend jaar weer.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik en een collega waren net begonnen om elke woensdag naar kantoor te gaan, was wel relaxed, beetje bijpraten, brainstormen, etc. Maar komt wel weer terug.
Ik hoop stiekem dat we twee weken na onze 2e vaccinatie we meer privileges krijgenquote:
Nog geen nieuw record dus niets aan de hand!quote:
1+1 bij Kruidvatquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog geen nieuw record dus niets aan de hand!![]()
Gelukkig net nieuwe stapel FFP2 maskers gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |