We gaan pas in september, maar 't blijft gewoon nog steeds een gok. We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net op tijd voor alle vakanties die afgelast worden.
Ik moet eens maar gaan boeken; maar met al dat nieuws van nu weinig zin in.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan pas in september, maar 't blijft gewoon nog steeds een gok. We gaan het meemaken.
Huisje op de Veluwe!quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet eens maar gaan boeken; maar met al dat nieuws van nu weinig zin in.
Ga je een huis tekenen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Hypotheekaanvraag is goedgekeurd, nu moeten we een tekenafspraak maken 😳
En een koopcontractquote:
AHHHquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Hypotheekaanvraag is goedgekeurd, nu moeten we een tekenafspraak maken 😳
quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een koopcontractHuman stick figures en een bibberige X ftw
Fijn !! Eerste huis? In ieder geval gefeliciteerd !!quote:
Er verandert dus niksquote:
Ik mag vaker maar ga 1x per week.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag 1x per week naar kantoor als ik wil. Vind ik ook wel genoeg eigenlijk.
Bugquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:19 schreef Tegan het volgende:
Waarom kan ik het vorige topic niet quoten?
Genieten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben sinds 12 maart 2020 niet meer op kantoor geweest!
Ik doe dit al 12 jaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik was laatst voor het eerst sinds februari op kantoor. Sprak een collega van een andere afdeling en die was helemaal geschokt dat ik thuiswerken helemaal prima vind en mijn collega's irl zien niet echt mis. Toen maar wat sociaal wenselijks gelogen.
Als ik dit soort berichten lees dan koester ik mijn werkgever. Zo blij dat due thuiswerken in alle opzichten aanmoedigt en faciliteert.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:40 schreef Tegan het volgende:
Vandaag heeft Rutte blijkbaar weer 'werk thuis, tenzij niet anders kan' gezegd in het debat. Fingers crossed dat werkgever dat ook weer overneemt.
Een sociaal leven, wat is dat?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dit al 12 jaarMaar kwam normaal gesproken nog wel op andere plekken in m'n vrije tijd.
Verder wel erg tevreden hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dit soort berichten lees dan koester ik mijn werkgever. Zo blij dat due thuiswerken in alle opzichten aanmoedigt en faciliteert.
Gelukkig maar.quote:
Ik ben gewoon snel en goedkoop huehuequote:Op woensdag 14 juli 2021 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
De tijd dat je slaapt. Maar is het zo druk in jouw branche?
Tegenwoordig vooral appen met al mijn vrienden en de dames in mijn harem.quote:
Wel goed op jezelf letten hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon snel en goedkoop huehue
Klinkt niet als iets wat ik mis in mijn leven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig vooral appen met al mijn vrienden en de dames in mijn harem.
Snap ik en ook wel mee eens. Met een aantal de afgelopen weken een hapje wessn eten of geborreld en de komende weken nog een paar. Zoveel beter.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets wat ik mis in mijn leven.
Nu wel jaloersquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik en ook wel mee eens. Met een aantal de afgelopen weken een hapje wessn eten of geborreld en de komende weken nog een paar. Zoveel beter.
Binnen wel, buiten op terras de afgelopen weken nog wel een paar keer gedaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu wel jaloers. Ik denk dat ik +- een jaar geleden voor het laatst uit eten ging
.
Vorig jaar maartquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu wel jaloers. Ik denk dat ik +- een jaar geleden voor het laatst uit eten ging
.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Binnen wel, buiten op terras de afgelopen weken nog wel een paar keer gedaan.
Altijd fijn om hier eensgezinden te treffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |