💪🏿💪🏿💪🏿quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja je deed ook wel een beetje raar natuurlijk
Zand erover en normaal doen allemaal, straks moet ik weer de FA uithangen terwijl ik dit voornamelijk ben aangegaan voor dat kleurtje
staat niet ga direct schelden als iemand raar doetquote:o Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
Niet gelezen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
staat niet ga direct schelden als iemand raar doet
kijk ik zal gaan wil er verder ook geen woorden aan vies maken maar als ik volgende keer doe melden dat ik sport wat ik leuk vindtquote:
Vindtquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kijk ik zal gaan wil er verder ook geen woorden aan vies maken maar als ik volgende keer doe melden dat ik sport wat ik leuk vindt
leven en laten leven tenzij ik niet welkom ben om te melden maar dat zou niet eerlijk zijn
Dit is gewoon een apart clubje. Men vindt het wat lastig om mensen te begroeten die niet tot de vaste kliek behoren. Dan sta je gewoon met 1-0 achter als je iets post.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kijk ik zal gaan wil er verder ook geen woorden aan vies maken maar als ik volgende keer doe melden dat ik sport wat ik leuk vindt
leven en laten leven tenzij ik niet welkom ben om te melden maar dat zou niet eerlijk zijn
Hallo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon een apart clubje. Men vindt het wat lastig om mensen te begroeten die niet tot de vaste kliek behoren. Dan sta je gewoon met 1-0 achter als je iets post.
Wel een like van @Littlerabbit te pakkenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM Wat heb je je toch weer op de hals gehaald.
Dat is me alles waard in het leven. Zeer begrijpelijk dat je daar trots op bent.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een like van @:littlerabbit te pakken
Is gewoon een warm bad hier. Nieuwe users worden vaak met open armen ontvangen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon een apart clubje. Men vindt het wat lastig om mensen te begroeten die niet tot de vaste kliek behoren. Dan sta je gewoon met 1-0 achter als je iets post.
Eerst naar een dierentuin en nu een plaatje met een vrolijke vogel..quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
@:boze_eend @:behoorlijkkritisch
Een pittige mening over Deukkie plaatjes?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerst naar een dierentuin en nu een plaatje met een vrolijke vogel..
@:behoorlijkkritisch en ik hebben daar een pittige mening over
Dieren zijn geen entertainment!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een pittige mening over Deukkie plaatjes?
Dat is nieuw. Ik ken verder echt niemand die een pittige mening daarover heeft.
Walgelijk dit. Ik hoop dat @GGMM vandaag inziet dat hij volledig onterecht een ban heeft uitgedeeld aan de altijd sympathieke @Caland en dat hij deze ban ongedaan maakt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:41 schreef scrupuleus het volgende:
En we zwaaien allemaal naar @:caland en we zwaaien allemaal naar @:caland
Dierentuinen zijn Satans favoriete tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerst naar een dierentuin en nu een plaatje met een vrolijke vogel..
@:behoorlijkkritisch en ik hebben daar een pittige mening over
Wie?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:41 schreef scrupuleus het volgende:
En we zwaaien allemaal naar @:caland en we zwaaien allemaal naar @:caland
Imca Marinaquote:
Post jij in F1 dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:12 schreef aTypisch het volgende:
notes gelezen
moeten lachen om de kleinzerigheid van @:nattekat
einde bericht
neequote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Post jij in F1 dan?
@:ggmm check deze grap
Hij mag posten in DTS:quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vindt
Je bent een vreemde snuiter. Misschien kan @:paul hier iets mee.
Ach, dan is ‘ie in ieder geval niet meer dagelijks op televisie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
veel meer dan rusten zit er voor Peter momenteel niet in
Kan niet kijken nu, is dit echt?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan slaat zijn eigen tv kapoet.![]()
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100004020_18d70c91
@:Caland @:lenny_leonard @:oriente @:wereldgozer @:3rr0r
Dit was afgelopen nacht.
Leuk zeg.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Dit was afgelopen nacht.
Je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Dit was afgelopen nacht.
Je bent gewoon een ongelofelijke droevige teringmongool.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd van die woede aanvallen, maar daar is helaas geen beeld bij.
Zo zal hij nooit een grote jongen worden. Hij heeft geen dikke huid.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Ik doe niet aan FakeNews.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De sfeer hier is de laatste tijd om te janken.
En dan sturen ze kwaliteitsusers als @Caland nog weg ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De sfeer hier is de laatste tijd om te janken.
lol wtf. waaromquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, hier trappen we niet in.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:14 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een advocaat sandwhich met kipfilet
Geniet er lekker vanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:14 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een advocaat sandwhich met kipfilet
Neem een pak hopjesvla mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga denk ik even naar de winkel want ik heb niks in huis.
ijs is ,tenzij mokerwarm weer , ook voor kinderen en vrouwen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van ijs.
Nee, ik ga voor een panini ham kaas met zoete mosterd.
Ik ben altijd een voorstander van vroeg beginnen en relatief vroeg stoppen. Liever van 19:00 tot 01:00 dan van 22:00 tot 04:00.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn stamkroeg ging sowieso 12 uur/1 uur dicht na de heropening.
Eens.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ijs is ,tenzij mokerwarm weer , ook voor kinderen en vrouwen.
in sommige landen is het gewoon advocaat idiootquote:
dankjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van
Er gaat niks boven een goede sandwhich.
Ik stoor me toch een beetje aan het veelvuldig gebruik van spaties in deze post.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ijs is ,tenzij mokerwarm weer , ook voor kinderen en vrouwen.
Het is tegenwoordig wat lastiger typen met 2 katers in huis.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stoor me toch een beetje aan het veelvuldig gebruik van spaties in deze post.
Ah ja, terecht. Kattenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wat lastiger typen met 2 katers in huis.
(die geef ik hier gewoon de schuld van)
Jij wilt dat ik hier post heequote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan sturen ze kwaliteitsusers als @:caland nog weg ook.
En wat krijgen we ervoor terug? @:paul , @:behoorlijkkritisch en @:boze_eend .
Nee, dit is niet leuk.
Uit welke serie is deze?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dag zonder dagplaatje. @:Lange_Lans
Wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #51quote:
ik mag overal postenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij mag posten in DTS:
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #10870] KLAARWAKKER
Ik zie geen bewijs dat de tv stuk is. Lijkt me echter wel handig om zuinig te zijn op je spullen als je het niet zo breed hebt (no pun intended).quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Dit was afgelopen nacht.
Leuke woordspelingquote:
Ik nam mijn vakanties altijd op tijdens de Olympische spelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien is sport iets voor je. Gelukkig zondag weer voetbal.
wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Toeterjan de laatste tijd maar irritant. Hij loopt flink te zeuren.
Ware vrienden durven elkaar de waarheid te vertellen, ook al is deze soms niet leuk om te horen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Toeterjan heeft het gewoon even moeilijk.
Jammer dat jij vrienden dan direct laat vallen.
Maar je vertelt het hem niet je vertelt het achter zijn rug om aan mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ware vrienden durven elkaar de waarheid te vertellen, ook al is deze soms niet leuk om te horen.
Jij weet NIKS over de relatie die Jan en ik hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je vertelt het hem niet je vertelt het achter zijn rug om aan mij.
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet NIKS over de relatie die Jan en ik hebben.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet NIKS over de relatie die Jan en ik hebben.
Ik maakte een grapje dat iemand ging lopen voor een nieuwe televisie voor iemand die er wel eentje kan gebruiken.quote:
Ik zie dat mijn post in het Peter R ook al weg is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje dat iemand ging lopen voor een nieuwe televisie voor iemand die er wel eentje kan gebruiken.
Ik ben er nog niet over uit of ik nou zin in die wedstrijd heb ja of nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien is sport iets voor je. Gelukkig zondag weer voetbal.
En hoe doe je dat tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik nam mijn vakanties altijd op tijdens de Olympische spelen.
Meld ik me ziek.quote:
Wel matig nieuws ook voor de stadionbezoekers onder ons.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heerlijk, al die festivalgangers helemaal ZIEDEND in COR
Eerste competitieronde begint toevallig op 13 augustus. Ik neem aan dat dingen er dan alweer een stuk beter voor staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel matig nieuws ook voor de stadionbezoekers onder ons.
We halen er even een expert bij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eerste competitieronde begint toevallig op 13 augustus. Ik neem aan dat dingen er dan alweer een stuk beter voor staan.
Geen regionale spreektaal. Afgewezen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We halen er even een expert bij.
Zeg het maar @:scrummie
wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen regionale spreektaal. Afgewezen.
Je bent zulf een ding.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eerste competitieronde begint toevallig op 13 augustus. Ik neem aan dat dingen er dan alweer een stuk beter voor staan.
Je moet er even bij vermelden welke expert je zoekt, standaard ga ik uit van regionale spreektaal expert omdat @Lenny_Leonard daar het vaakst om vraagt.quote:
Ah ja, bij zo'n veelzijdig persoon moet ik inderdaad even duidelijk zijn. Volgens Ronald-Koeman (de user, ik neem aan niet de echte) staan 'we' er qua kerona bij de seizoenstart op 13 augustus weer een stuk beter voor. Graag jouw opinie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet er even bij vermelden welke expert je zoekt, standaard ga ik uit van regionale spreektaal expert omdat @:Lenny_Leonard daar het vaakst om vraagt.
Ah, de corona expert.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah ja, bij zo'n veelzijdig persoon moet ik inderdaad even duidelijk zijn. Volgens Ronald-Koeman (de user, ik neem aan niet de echte) staan 'we' er qua kerona bij de seizoenstart op 13 augustus weer een stuk beter voor. Graag jouw opinie.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, de corona expert.
Ik vind het oprecht lastig momenteel. Vorig jaar kon je na een tijdje wel zeggen dat er een bepaald percentage naar het ziekenhuis/IC ging, en was ik met de huidige cijfers al in de blinde paniek modus. Maar nu met al die vaccinaties (goed bezig dat je er 1 gaat halen dinsdag) is dat beeld compleet anders natuurlijk en lijkt het vooralsnog redelijk rustig te blijven in de ziekenhuizen. Maar dat kan volgende week wel anders zijn, en dan zie ik het somber in met het huidige kabinet qua volle stadions.
Wat overigens bijzonder is, aangezien die FieldLab testen pakweg 2 maanden geleden nog trots wisten te melden dat zelfs met een 'hoog risico' niveau (rood) er, wel met testen voor toegang, ook met 100% bezetting evenementen/stadions zou moeten kunnen vullen. Maar we zien het nu al gebeuren; stijgende (en flink) cijfers en de horeca kan alweer eerder sluiten.
Ze hebben gewoon een gigantische fuck up gemaakt met dat "dansen met Jansen" icm met falende controles bij al die horeca onzin, nog los van alle horeca waar je überhaupt gewoon zo naar binnen kon.
Einde verhaal.
Leuke reviewquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
Eerste 2 afleveringen van Clarice gezien.
6,5/10.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, de corona expert.
Ik vind het oprecht lastig momenteel. Vorig jaar kon je na een tijdje wel zeggen dat er een bepaald percentage naar het ziekenhuis/IC ging, en was ik met de huidige cijfers al in de blinde paniek modus. Maar nu met al die vaccinaties (goed bezig dat je er 1 gaat halen dinsdag) is dat beeld compleet anders natuurlijk en lijkt het vooralsnog redelijk rustig te blijven in de ziekenhuizen. Maar dat kan volgende week wel anders zijn, en dan zie ik het somber in met het huidige kabinet qua volle stadions.
Wat overigens bijzonder is, aangezien die FieldLab testen pakweg 2 maanden geleden nog trots wisten te melden dat zelfs met een 'hoog risico' niveau (rood) er, wel met testen voor toegang, ook met 100% bezetting evenementen/stadions zou moeten kunnen vullen. Maar we zien het nu al gebeuren; stijgende (en flink) cijfers en de horeca kan alweer eerder sluiten.
Ze hebben gewoon een gigantische fuck up gemaakt met dat "dansen met Jansen" icm met falende controles bij al die horeca onzin, nog los van alle horeca waar je überhaupt gewoon zo naar binnen kon.
Einde verhaal.
Dank, helder verhaal. Ik volg het eigenlijk weinig maar van wat in mijn omgeving zag ging alle jeugd ook meteen weer helemaal los en 'was nergens meer kerona'. Dat dansen met Janssen is in al zijn facetten het domste wat ik heb gehoord ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, de corona expert.
Einde verhaal.
Is zo'n typische zaak van de week serie met een rode draad maar ik ging hem ook enkel kijken omdat het personage uit één van mijn lievelingsfilms komt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke review
Op basis van deze review heb ik besloten deze serie niet te gaan kijken
Ik ben zelf ook best wel ziedend, gelukkig ben ik vorige week zaterdag al geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heerlijk, al die festivalgangers helemaal ZIEDEND in COR
Nu weet ik weer waarom ik normaal nooit in SC kom.quote:
De mens heeft zich het afgelopen jaar niet van zijn beste kant laten zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Het ergste vind ik al die boomers die nu 'de jeugd' de schuld geeft dat zij niet op hun welverdiende vakantie naar het buitenland kunnen. Sterf eens af.
Zij hebben makkelijk praten met al twee vaccinaties achter de kiezen en ze vergeten voor het gemak dat diezelfde jeugd voornamelijk voor boomers anderhalf jaar binnen zat.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Het ergste vind ik al die boomers die nu 'de jeugd' de schuld geeft dat zij niet op hun welverdiende vakantie naar het buitenland kunnen. Sterf eens af.
Was Appelhof er toen ook al?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:50 schreef tong80 het volgende:
Ben blij dat ik in deze tijd geen adolescent, ben maar 58. Ging van donderdag tot zondag stappen en drie weken op Terschelling de beest uithangen. Verder het hele jaar teamsporten, met derde helft.
#wedoenhetsamenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zij hebben makkelijk praten met al twee vaccinaties achter de kiezen en ze vergeten voor het gemak dat diezelfde jeugd voornamelijk voor boomers anderhalf jaar binnen zat.
#samenmaarniettenkostevanmijquote:
Tja ik probeer mij niet te druk te maken om dat stukje mensen. Als je een dusdanig gebrek aan empathie hebt ben je die moeite niet waard, en gelukkig heeft dat stukje zeikboomers ook maar een geringe invloed op mijn levenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ja. Legendarische camping. Zag laatst beelden met BNers. Is niet meer te vergelijken. Lijkt wel een luxe-camping. Met tafels en en elektriciteit voor je PC.quote:
Wij zaten altijd op Terpstra, in een grote legertent. Weinig luxe hoor, al was er wel een kantine.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Legendarische camping. Zag laatst beelden met BNers. Is niet meer te vergelijken. Lijkt wel een luxe-camping. Met tafels en en elektriciteit voor je PC.
dat is de hele reden dat we dit op deze manier doenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja ik probeer mij niet te druk te maken om dat stukje mensen. Als je een dusdanig gebrek aan empathie hebt ben je die moeite niet waard, en gelukkig heeft dat stukje zeikboomers ook maar een geringe invloed op mijn leven
Sorry ik heb dikke vingers, dan blijf ik wel eens hangenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Sorry Drizzt maar dat elke post liken is echt strontirritant als ik hier 15 posts heb gezet ofzo.
Oh, dat had ik uiteraard niet door.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Sorry Drizzt maar dat elke post liken is echt strontirritant als ik hier 15 posts heb gezet ofzo.
Terpstra is ook een bekende camping. Wij begonnen in De Stoep, van de onlangs overleden Joop Mulder. Daarna naar de Wyb. Alternatieve tent. Heel soms naar de Dellewal, voor een portie disco. Eindigden in de Boerderij op Appelhof met een uitsmijter.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij zaten altijd op Terpstra, in een grote legertent. Weinig luxe hoor, al was er wel een kantine.
Zomerse spaghetti bolognese met spek en kaas.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga naar m'n ouders toe, dus weet niet wat er op het menu staat.
Stoep en Wyb ben ik ook wel vaak geweest. Wyb heb ik voor het eerst met mijn vriendin gezoend.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terpstra is ook een bekende camping. Wij begonnen in De Stoep, van de onlangs overleden Joop Mulder. Daarna naar de Wyb. Alternatieve tent. Heel soms naar de Dellewal, voor een portie disco. Eindigden in de Boerderij op Appelhof met een uitsmijter.
Spaghetti Bolognese. (zonder spek en kaas)quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga naar m'n ouders toe, dus weet niet wat er op het menu staat.
Waarom heb jij mentions eigenlijk uitgezet? Of wil jij net als DJMO door het leven gaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plakken kaas? (lol)quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zomerse spaghetti bolognese met spek en kaas.
Nee, zorgvuldig, uitgebalanceerde, kleine excuise blokjes.quote:
Van Gaal is nog niet aangesteld.quote:
Users die daar iets om geven hebben doorgaans een kleine piemelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Dat systeem staat toch tijdelijk uit.
Ja maar denk dat likes later wel terug komen. Toch? Anders post ik voor niets!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Dat systeem staat toch tijdelijk uit.
Een vraag:quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen zorgen, de boel is niet verloren alleen staat de telling momenteel even uit tot er een oplossing is voor het feit dat die live-telling de site vertraagt. @:breuls zei iets over cronjobs iig, dus wellicht dat dat 'm gaat worden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar denk dat likes later wel terug komen. Toch? Anders post ik voor niets!
Je kunt nog steeds liken en die worden dan als we de boel weer inschakelen alsnog meegeteldquote:
Yes!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds liken en die worden dan als we de boel weer inschakelen alsnog meegeteld
Erg mooi. Like gegeven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds liken en die worden dan als we de boel weer inschakelen alsnog meegeteld
DannyGODquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Gewoon.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij mentions eigenlijk uitgezet? Of wil jij net als DJMO door het leven gaan?
Check dit @:lenny_leonard
Yes, LR weer eens in de sc! 💪🏿👍🏿💪🏿quote:
Geen idee zeer goede vriend Lans. Mij momenteel solo aangeschoten aan het drinken na een lange week zonder enige schaamte.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yes, LR weer eens in de sc! 💪🏿👍🏿💪🏿
Waar zullen we het over gaan hebben makker?
Lekker maat. Ik zit aan mijn derde pilsje, maar moet morgen vroeg vertrekken richting Friesland. Dus ik kan niet met je mee drinken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee zeer goede vriend Lans. Mij momenteel solo aangeschoten aan het drinken na een lange week zonder enige schaamte.
Friesland godenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik zit aan mijn derde pilsje, maar moet morgen vroeg vertrekken richting Friesland. Dus ik kan niet met je mee drinken.
Daar was ik op kantoor allang en breed voorbij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik zit aan mijn derde pilsje, maar moet morgen vroeg vertrekken richting Friesland. Dus ik kan niet met je mee drinken.
Limburgers en Friezen lijken stiekem best een beetje op elkaar.quote:
Ga denk ik 's morgens over Utrecht. Terug via Arnhem ja. Heb de kar bij dus wordt soberzo rechterbaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar was ik op kantoor allang en breed voorbij.
Maar lekker denk ik. Dat zal voor jou de A50 cruise controle afrijden zijn?
Een band als Rowwen Hèze is ongekend populair hier tijdens tentfeesten ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Limburgers en Friezen lijken stiekem best een beetje op elkaar.
Gewoon nog steeds een prima act!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Als God het wil wordt Peter gewoon de oude, maar zo niet dan is zijn tijd helaas gekomen.
Laat je niet gek maken. Het is gelukkig weekend LRquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
@:paul gelieve mij niet mentionen in SC's waar tering slechte woordgrappen als leuk worden ervaren.
Op de A50 richting Zwolle ben je zelfs met 130 de rechterbaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga denk ik 's morgens over Utrecht. Terug via Arnhem ja. Heb de kar bij dus wordt soberzo rechterbaan.
Twarres is hier minder populair. De kast daarentegen ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een band als Rowwen Hèze is ongekend populair hier tijdens tentfeesten ja.
Ja maar Utrecht is korter. De diesel is duur hè.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de A50 richting Zwolle ben je zelfs met 130 de rechterbaan.
Ik heb echt een grafhekel aan Friese muziek, alleen De Hûnekop is wel geinig.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twarres is hier minder populair. De kast daarentegen ook.
Ik zie jou als 1 van de meest integere en intelligente user op dit forum en deze post bewijst dit opnieuw.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Als God het wil wordt Peter gewoon de oude, maar zo niet dan is zijn tijd helaas gekomen.
Rambo is nu op tv! (Veronica)quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen energie meer voor helaas maar mijn dank is bijzonder groot dat je mij toch informeert!!!quote:
hee oud stadgenoot.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie jou als 1 van de meest integere en intelligente user op dit forum en deze post bewijst dit opnieuw.
Ik ging eerder altijd vanaf Zwolle via de A28 Utrecht richting Baarle-Hertog maar sinds ik de A50 heb ontdekt wil ik nooit anders meer, gaat zo veel sneller die kant op.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, de echte.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen energie meer voor helaas maar mijn dank is bijzonder groot dat je mij toch informeert!!!
Deel 1 gewoon?
Die werkzaamheden de afgelopen maand waren wel naar en het stuk waarin de A50 overgaat in de N50 is ook om te janken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ging eerder altijd vanaf Zwolle via de A28 Utrecht richting Baarle-Hertog maar sinds ik de A50 heb ontdekt wil ik nooit anders meer, gaat zo veel sneller die kant op.
Klopt ja, hoefde er toen gelukkig maar één keer langs toen, de N50 pak ik nooit want ik moet richting Meppelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die werkzaamheden de afgelopen maand waren wel naar en het stuk waarin de A50 overgaat in de N50 is ook om te janken.
Kende ik het Nederlandse wegennet maar niet uit mijn hoofd
Helaas nog een keer, op RTL 7 is Over the top, Rambo is echt op Veronica.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oeps ik bedoelde RTL 7.
Ik ga af als een gieter Nielsie.
Rambo zou je eerder op RTL 7 verwachten. Jammer dat de tijden aan het veranderen zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas nog een keer, op RTL 7 is Over the top, Rambo is echt op Veronica.
Dat is toch wel een topshow hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stond van de week ook weer vast achter boerenprotesten. Mijn opgebouwde sympathie door Clarksons farm was gelijk weer weg
Dat wordt geen triple B voor jou. Clarksons farm heb ik nog niet gezien, dat moet wel een aardige topshow zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stond van de week ook weer vast achter boerenprotesten. Mijn opgebouwde sympathie door Clarksons farm was gelijk weer weg
Heerlijk vermaak met af en toe een serieuze noot.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is toch wel een topshow hoor![]()
Hardop gelachen
Hij zit daar al jarenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerlijk vermaak met af en toe een serieuze noot.
Waarom post jij in die rare sc waarin @:paul mij heenlokte?
Amazon prime is het voor een maand zeker waard ware het niet dat ik er al na 2 avonden doorheen was terwijl ik normaal echt nooit iets afkijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt geen triple B voor jou. Clarksons farm heb ik nog niet gezien, dat moet wel een aardige topshow zijn.
Ik ken daar een aantal users van vroegahh, nee ik doe niet mee aan het spelletjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerlijk vermaak met af en toe een serieuze noot.
Waarom post jij in die rare sc waarin @:paul mij heenlokte?
Ik snap je fok premium in ieder geval helemaal.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ken daar een aantal users van vroegahh, nee ik doe niet mee aan het spelletje
Welke danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Post verwijderd in de SC
@:lenny_leonard @:onlogisch @:Drizzt @:paul
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap je fok premium in ieder geval helemaal.
Dat epilepsie ding van jequote:
Daar zit letterlijk NIEMAND op te wachten kerelquote:
had jij hem weggehaaldquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar zit letterlijk NIEMAND op te wachten kerel
Jammerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:37 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgen weer een dag heb ik begrepen.
Je vergeet @Klummiequote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Post verwijderd in de SC
@:lenny_leonard @:onlogisch @:Drizzt @:paul
@Neef_Wuppiequote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:32 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen. Geen kater boys, prima zaterdag tot nu toe
Genieten. Ik ook niet. Morgen wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:32 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen. Geen kater boys, prima zaterdag tot nu toe
Waar had gezeten?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Johan Derksen verklapt dat er bijna iemand anders had gezeten: voormalig Wie is de mol?-deelnemer Charlotte Nijs. „Talpa had ons geadviseerd om de politieke mevrouw van Hart van Nederland te nemen. Die kende ik verder niet, maar toen we haar belden zei ze: ’Nou, ik heb vandaag een vrije dag.’ Toen was ik al helemaal op haar afgeknapt. Als je in de journalistiek werkt en je wordt gebeld, dan kom je – klaar.
@:zipportal
Thomas doet het erg leuk hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oranjezomer met een eigen politiek verslaggever. Wat een nieuws moet daar uitkomen.
Ik vergeet het bestaan van dat programma elke avond weer en heb er vervolgens geen zin meer in.quote:
Ik vindtquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
In plaats van pakken wijn? Die verpakkingen lijken ook zoveel op elkaar hé.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:12 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wasmiddel gekocht. Beat that.......
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:28 schreef fetX het volgende:
10k besmettingen. Op naar COR @:zipportal @:lenny_leonard @:wereldgozer
Ik vond het gisteren wel weer een aardige topshow.quote:
Hier roddelen we niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe bianconeri is uit (in COR)
Wijn van het kruidvat is niet te zuipen. Het is chloor dat je naar binnen gooit. Nooit in het ziekenhuis terecht gekomen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In plaats van pakken wijn? Die verpakkingen lijken ook zoveel op elkaar hé.
Je moet ook wegblijven bij de schoonmaakmiddelenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wijn van het kruidvat is niet te zuipen. Het is chloor dat je naar binnen gooit. Nooit in het ziekenhuis terecht gekomen?
M'n gebit moet iedere nacht in de Kukident.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je moet ook wegblijven bij de schoonmaakmiddelen
Niet gekliktquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:28 schreef fetX het volgende:
10k besmettingen. Op naar COR @:zipportal @:lenny_leonard @:wereldgozer
InsomniaGOATquote:
quote:
Ik mis Insoquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
InsomniaGOATHij heeft hier zelfs voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |