SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu vind ik Giel passeee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Want?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
laat mensen met beperking met rust. en moeten meer begeleiding houdenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dit is een contradictie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
laat mensen met beperking met rust. en moeten meer begeleiding houden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hij heeft niet meer dat rebelse.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet je hoe ik ooit op FOK! ben beland?quote:
nou ja zegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vertel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je hoe ik ooit op FOK! ben beland?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
door in te loggenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Door Giel's 'geile goeiemorgen'quote:Ik heb toen zelfs nog heel lang in de tune gezeten met mijn goeiemorgen
Voor je kunt inloggen moet je je registrerenquote:
Was jij dat ?quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Door Giel's 'geile goeiemorgen'Ik heb toen zelfs nog heel lang in de tune gezeten met mijn goeiemorgen
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor je kunt inloggen moet je je registreren![]()
Ergens in 2006 jaquote:
Goedemorgen Giel....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik woonde aan de prinses margrietstraat 22 in krimpen aan den ijssel. De witte flatjes, het ghetto van krimpen ... #neverforget #goudentijd
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je best een leuke stem.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:40 schreef DJMO het volgende:
Ik woonde aan de prinses margrietstraat 22 in krimpen aan den ijssel. De witte flatjes, het ghetto van krimpen ... #neverforget #goudentijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoop dat italie nu wintFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
grey
Lady greys.quote:
Dat was hier een hele beruchte straatquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:40 schreef DJMO het volgende:
Ik woonde aan de prinses margrietstraat 22 in krimpen aan den ijssel. De witte flatjes, het ghetto van krimpen ... #neverforget #goudentijd![]()
![]()
we hebben een clubske opgerichtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen leave.quote:
ja kan daar ook vrede mee hebben he.quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
* Jacquelinehasselbaink pakt koffie afquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zal van m'n leven niet meer vergeten dat ik er m'n verjaardag vierde. Tap gehuurd (geleendquote:) van de Biergigant in Rotterdam, drie fusten bier, diverse kratten limo, muziek vanaf de galerij, BBQ erbij en de politie die een limonade mee kwam drinken.
Die feestjes heb ik daar ook gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zal van m'n leven niet meer vergeten dat ik er m'n verjaardag vierde. Tap gehuurd (geleend) van de Biergigant in Rotterdam, drie fusten bier, diverse kratten limo, muziek vanaf de galerij, BBQ erbij en de politie die een limonade mee kwam drinken.
Alleen nam de politie toen geluidsinstallatie in beslag![]()
![]()
gaat ook nu maar koffie pakkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ,alles rustig.quote:![]()
Jij ook?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kortquote:
gedroomd
wakker
serieus overwogen om nog even te posten omdat ik niet in slaap kwam![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt, was een geweldige tijd, en als het kon zou ik het zo over doen (nou ja, op het overlijden van m'n ouders na dan, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Die feestjes heb ik daar ook gehad.
Alleen nam de politie toen geluidsinstallatie in beslagIk heb er één en ik ben er trots op
Aan alles komt een eind. Die tijd hoeft van mij niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Echt, was een geweldige tijd, en als het kon zou ik het zo over doen (nou ja, op het overlijden van m'n ouders na dan, maar dat terzijde).![]()
![]()
Nee,maar ik ga wel ingrijpen als het mis gaat voortaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mod van onzin worden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,maar ik ga wel ingrijpen als het mis gaat voortaan.![]()
ik zou nog best 25 willen zijn , tot iemand laatst zei nee liever 18 en vroeg waarom.. nou toen had ik nog geen kinderen.. oh ja.. ik dus liever 21Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
iedereen heeft mooie herrineringen en wil dingen overdoen gok ik zoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hoe?quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,maar ik ga wel ingrijpen als het mis gaat voortaan.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dacht het niet.Zelf oplossen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
als je maar zorgt dat je zelf geen ban krijgtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
moet hier een mod op die gewoon mee leest enzo en weet wat er preicies speelt. en een mod van buiten onsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mensen aanspreken op gedrag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan, maar blijft lastigquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als een Mod verder kijkt dan zijn neus langs is .. is het prima te behappen hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor,dat kunnen we zelf prima aan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
moet hier een mod op die gewoon mee leest enzo en weet wat er preicies speelt. en een mod van buiten ons“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
juist mist vaak net waar het aan ligt. ziet trs komt dan kijken maar speelt vaak veel en veel meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:51 schreef greysbones het volgende:
Als een Mod verder kijkt dan zijn neus langs is .. is het prima te behappen hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
vind je ik zwijg nu maar bewust over dit onderwerpquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,dat kunnen we zelf prima aan.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
daarom mod die van alles op hoogte isquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:52 schreef aloa het volgende:
Alles teruglezen is ook niet te doen denk ik.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee maar alleen komen kijken als het al te laat is schiet ook niet opquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:52 schreef aloa het volgende:
Alles teruglezen is ook niet te doen denk ik.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is best verstandig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind je ik zwijg nu maar bewust over dit onderwerp“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
heb vrij weekend
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar alleen komen kijken als het al te laat is schiet ook niet op![]()
yeppquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Next level.
Met gebakken ontbijtspek
Eindelijk.quote:![]()
![]()
dit dus he. mist de context en vaak is er veel meer aan de handquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar alleen komen kijken als het al te laat is schiet ook niet opFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Misschien gewoon verwend door de COS
Benny postte heel vaak mee en Lavenderr kwam ook regelmatigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja nog 2 avonden dan vrij weekendquote:![]()
en ook echt in het weekend
@Benny is een baas.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:54 schreef greysbones het volgende:
Misschien gewoon verwend door de COS
Benny postte heel vaak mee en Lavenderr kwam ook regelmatig
heb nu heerlijke warme caramel koffieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dochter heeft een woning![]()
![]()
![]()
Die moet je ook wel even hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja nog 2 avonden dan vrij weekend![]()
en ook echt in het weekend
Tssss,ik zeg even niks...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fijn!quote:
hoe lang stond ze al ingeschreven? of koop?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dikke feli.quote:![]()
![]()
4 jaarquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn!
hoe lang stond ze al ingeschreven? of koop?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geen zin in vakantie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft nu huis door gun factor enorme mazzel dusFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heeft ze ook iets leuks?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow das nog te overzienquote:
niet als je heel graag een huis wiltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja heeft leuke woning is echt gelukquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
doe ook maar nietquote:
je weet me ook op andere manieren te vinden
Ja prec maar hier dan huis leeg geennkids meeequote:Op donderdag 8 juli 2021 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow das nog te overzien
niet als je heel graag een huis wilt
Geef haar een dikke knuffel van mij.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja heeft leuke woning is echt geluk
zoon moet gewoon nog 2.5 week naar school
dochter heeft nog 8 examens vanaf 20 juli
hier nog geen vakantie gevoelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
doe ik ffquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef haar een dikke knuffel van mij.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mijn huis is nog niet leeg, en de wachttijd voor jongeren hier is 11 jaar!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja prec maar hier dan huis leeg geennkids meeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vakantie geboekt expres sept dacht toch lockdown nog sept zou t misschien kunnen maar zie nuFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan zijn ze niet jong meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn huis is nog niet leeg, en de wachttijd voor jongeren hier is 11 jaar!!!!![]()
![]()
wij hadden ook niet verwacht dat ze zou krijgen en sleutel krjgt ze 15 juli gaat te snel voor mijFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ga je het wel vertellen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe ook maar niet
je weet me ook op andere manieren te vinden
dochter en ik deden veel samen![]()
Dubbel gevoel?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dochter en ik deden veel samen
ik wil ze nog niet kwijt hoor
zijn ze beide nog te jong voor, maar het idee
dat het als ze zich mogen inschrijven het nog 11 jaar kan duren...
dan zijn ze bijna 30 als ze een huis krijgen![]()
![]()
![]()
Is mooi,de kleine vliegt uit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dochter hier is 28quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:07 schreef greysbones het volgende:
ik wil ze nog niet kwijt hoor
zijn ze beide nog te jong voor, maar het idee
dat het als ze zich mogen inschrijven het nog 11 jaar kan duren...
dan zijn ze bijna 30 als ze een huis krijgen![]()
![]()
is de oudste jongste is al pleittequote:![]()
![]()
![]()
mijn dochter 17 maar die is wat wijzer en ouder dan de meesten van haar leeftijd.quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wees trots.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is de oudste jongste is al pleitte![]()
![]()
Tuurlijk heeft goede opleiding afgerond beide kinderen trouwens. 1 werkt klm. andere in de zorg ook.. doen het beide goed zijn nette burgersquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik vind dat een hele mooie stap
als ze echt loslaten
en verder gaan met hun eigen levenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben ook trots op mijn broertjes en zusjes.![]()
![]()
is het ook maar doet wel even zeer.. lisa en ik deden echt veel samenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:10 schreef greysbones het volgende:
ik vind dat een hele mooie stap
als ze echt loslaten
en verder gaan met hun eigen levenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
maar dat hoeft natuurlijk niet te verdwijnenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is het ook maar doet wel even zeer.. lisa en ik deden echt veel samenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat kan nu nog tutje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is het ook maar doet wel even zeer.. lisa en ik deden echt veel samen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik was 20 toen ik op mezelf ging wonen
heerlijk
alles voor mij alleenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik weet had het gewoon niet zo snel verwachtquote:
Ik heb nog nooit alleen gewoond.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:12 schreef greysbones het volgende:
ik was 20 toen ik op mezelf ging wonen
heerlijk
alles voor mij alleen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het zo liev.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet had het gewoon niet zo snel verwacht
ik vond het top
niemand die bepaalt wat ik doe
gewoon je eigen gang gaan
en keihard op je bek gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
even foto uploaden van ons tweeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik kan niet zonder Soul.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:15 schreef greysbones het volgende:
ik vond het top
niemand die bepaalt wat ik doe
gewoon je eigen gang gaan
en keihard op je bek gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kan ook niet meer zonder mijn man, maar heb in die 3 jaar heeeeel veel geleerd
over mezelf vooralThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij hadden iets van 9 jaar een relatie.Maar nu we matties zijn gaat het veel beter.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:16 schreef greysbones het volgende:
ik kan ook niet meer zonder mijn man, maar heb in die 3 jaar heeeeel veel geleerd
over mezelf vooral“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb heel lang 2 slaapkamers gehad. 1 met bed en 1 met bureau en dartbaan, dus ben wat lang blijven plakken, moeders kookte ook nog en verder lekker eigen ruimtes
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Goedemorgen Papa ToT.quote:
hoop ik echt fresh voor je dat het zo blijft in toekomst.. maar hou wel in achterhoofd dat ze ooit mischien kan gaan hequote:Op donderdag 8 juli 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden iets van 9 jaar een relatie.Maar nu we matties zijn gaat het veel beter.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden iets van 9 jaar een relatie.Maar nu we matties zijn gaat het veel beter.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee,ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozerdt!
Nog meegekregen wat Mini-ToT gisteren getypt had?
quote:knappe meid toch
Chufi had al belangstelling.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoop ik echt fresh voor je dat het zo blijft in toekomst.. maar hou wel in achterhoofd dat ze ooit mischien kan gaan he
ik ja hoe leg ik het goed uit. woonde niet alleen , maar was wel 90 procent vd week alleen kids alleen opgevoed.. millitairFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
whutquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lees maar terug.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wordt voor mij ook weer zoeken!quote:Ik zat op de bank terwijl meneertje zat te typen! Maar ik zoek ff.
![]()
![]()
Uh vannacht?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Chufi liet Soul huilen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
quote:
Lisa is best licht zie ik nu op foto in real donkerder. Zoon is drie tinten donkerder.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zoon lijkt meer op een half bloedFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lisa is sprekend jou.een MiniJacqquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lisa is best licht zie ik nu op foto in real donkerder. Zoon is drie tinten donkerder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zou foto van zoon pakken momentoquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lisa is sprekend jou.een MiniJacqFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Diepe buiging en applaus had je deze ook gezien?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:28 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Thierry wordt even op zijn plek gezet![]()
hoe oud is je zoon als ik vragen mag?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.udrop.com/5JT3/img_43588020627101.jpeg trotsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nu 21 daar 18quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is je zoon als ik vragen mag?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Cougar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is je zoon als ik vragen mag?
zoon op licht op foto is zeer vertekend
ik kijk geen thierry'squote:Op donderdag 8 juli 2021 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Diepe buiging en applaus had je deze ook gezien?
[ twitter ].
![]()
![]()
maar door meesten testen heb je inderdaad meer positieve testen
ik vind het een goed teken dat het aantal ziekenhuis opnames gelijk/cq afneemtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als nederland weer op slot gaat weet ik zo net nog niet of ik aan alles mee ga doen. ben spuug en spuugzatFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het feit dat er meer positieve test zijn wil niet zeggen dat er meer zieken zijn..
en het dansen met jansen is natuurlijk ook weer een enorme flater van HugoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tsja,nog even volhouden...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
juistquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:38 schreef greysbones het volgende:
Het feit dat er meer positieve test zijn wil niet zeggen dat er meer zieken zijn..
en het dansen met jansen is natuurlijk ook weer een enorme flater van HugoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
foto gezien fresh.. zoon had vroeger wel van die kroes krullen.. mijn genen zijn wel heel erg sterk. als zijn haar langer wordt wel krullen. vader heeft nl wel kroes krullen.. surinamer hequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tja eigenlijk alle kwetsbare mensen met gezond verstand zijn al ingeënt en jongeren zijn veel minder vatbaar.
De paar mensen in het ziekenhuis zijn eigenlijk allemaal wappies.
Om daar dan het hele land weer op slot voor te gooien...?![]()
Ik ben daar ooit wel geweest.Wat een balentent.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:38 schreef greysbones het volgende:
en het dansen met jansen is natuurlijk ook weer een enorme flater van Hugo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in het ziekenhuis liggen vooral ouderenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Tja eigenlijk alle kwetsbare mensen met gezond verstand zijn al ingeënt en jongeren zijn veel minder vatbaar.
Om daar dan het hele land weer op slot voor te gooien...?
met of zonder vaccinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet idd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Om daar dan het hele land weer op slot voor te gooien...?
Weinig mensen in het ziekenhuis en daar ging het om.![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit wel geweest.Wat een balentent.![]()
![]()
![]()
je bedoelt apsen valley??
of jansen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mario was er vannacht niet ff?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
in het ziekenhuis liggen vooral ouderen
met of zonder vaccinLaatst was wat anders in het nieuws. Maar okee; de situatie verandert sowieso continu.
Ik dacht juist dat ouderen die gevaccineerd waren alleen maar milde klachten kregen.
Hoewel.....de vaccins werken natuurlijk niet 100% perfect.![]()
Hoera, eerste bak koffie van vandaag![]()
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dansen bij Jansen was een disco in Amsterdamquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je bedoelt apsen valley??
of jansen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaren gedaanquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:42 schreef Rafeiro het volgende:
En beetje hay day aan het pielen op de tablet
heb geen tablet/ipad meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mario was er vannacht niet ff?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo ver mocht ik niet komenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dansen bij Jansen was een disco in Amsterdam
later wel rotterdam grazy pianos![]()
![]()
Eerder altijd op de p20 (smartphone)quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaren gedaan
heb geen tablet/ipad meerYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
In München wel wezen stappen. Geen idee meer waar, maar was wat luguber.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:44 schreef greysbones het volgende:
en veel stappen in Duitsland
Kleve
Index![]()
oh 0 punten gepaktquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mijn scherm is eigenlijk te kleinquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eerder altijd op de p20 (smartphone)
Iphone SE 2020Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Rotterdam ken De Energiehal,Now&Woh,parkzicht en Carrera.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ver mocht ik niet komen
later wel rotterdam grazy pianos![]()
Ook in "bijna Duitsland" toevallig? De Linde en De Hoeve.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:44 schreef greysbones het volgende:
en veel stappen in Duitsland
Kleve
IndexI'm surrounded by morons!
Staat de D in de user name voor Dexter?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:46 schreef DJMO het volgende:
Goed. Even een kamer in vuilniszakken inpakken.
@:FreshFruit vind dit leukI'm surrounded by morons!
Index was in die tijd echt zijn tijd ver voorruitquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:45 schreef aloa het volgende:
[..]
In München wel wezen stappen. Geen idee meer waar, maar was wat luguber.
zwembad
enorm veel travestietenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Samsung Galaxy S21 Ultra hier. Lekker groot scherm, maar onhandig om met 1 hand te bedienen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn scherm is eigenlijk te klein
Iphone SE 2020![]()
Wait, whut?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:46 schreef DJMO het volgende:
@:FreshFruit vind dit leuk![]()
![]()
Je gaat het het echt doen he?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:46 schreef DJMO het volgende:
@:FreshFruit vind dit leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de hoevequote:Op donderdag 8 juli 2021 08:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook in "bijna Duitsland" toevallig? De Linde en De Hoeve.![]()
![]()
![]()
zekersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Gezelligquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Index was in die tijd echt zijn tijd ver voorruit
zwembad
enorm veel travestieten![]()
![]()
Want?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Staat de D in de user name voor Dexter?Ik heb er één en ik ben er trots op
Yepquote:
Geen slachtoffer,een oudelijke correctie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja was waanzinnigquote:
had je alleen wel een kaartjes systeem
bij een drankje een knippje in je kaart
als je het kaartje kwijt was kostte het 140 gulden
Deze man weetquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
Geen slachtoffer,een oudelijke correctie.
Ah over het blijven lijnen? (Om de beladen term maar even niet te noemen.)quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
Geen slachtoffer,een oudelijke correctie.
Maar hoezo die vuilniszakken dan?![]()
![]()
Misschien zijn we elkaar ooit tegengekomen danquote:
Was er vooral rond 96-99.I'm surrounded by morons!
Eh, dat was de zoon van Jacq. Niet mijn dochterquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah over het blijven lijnen? (Om de beladen term maar even niet te noemen.)
Maar hoezo die vuilniszakken dan?Ik heb er één en ik ben er trots op
het zou echt gewoon kunnenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien zijn we elkaar ooit tegengekomen dan
Was er vooral rond 96-99.
ben daar een poos regelmatig geweestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh kut!quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eh, dat was de zoon van Jacq. Niet mijn dochterSorry.
![]()
![]()
De vuilniszakken gaan mee terug...quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eh, dat was de zoon van Jacq. Niet mijn dochter“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jais mijn zoon ToTquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veel plastic in een kamer.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik wil ook een zoon.Mini Fresh.
quote:Nu begint het dus oprecht écht eng te worden he!
Is het nog wel veilig dat ik dat bedje kom ophalen?![]()
![]()
JA Gisteren ochtend.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar daar is een interventie mee geweest, toch?
Z'n ogen zijn nu wel geopend wat dat betreft?
en is gisteravond hier geweest..
ogen geopend ja zeker hij weet t ook wel..
maar zit mentaal nog vast maar komt hulp . was gister weer kilo afFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja hoor, dan is de kust wel veiligquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]Nu begint het dus oprecht écht eng te worden he!
Is het nog wel veilig dat ik dat bedje kom ophalen?
Gaat ook niet meer gebeurenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee dan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
JA Gisteren ochtend.
en is gisteravond hier geweest..
ogen geopend ja zeker hij weet t ook wel..
maar zit mentaal nog vast maar komt hulp . was gister weer kilo afIn ieder geval is er wat op gang gekomen.
![]()
![]()
kinderen is geweldigquote:
maar ook een geweldige spiegel
alle fijne leuke verrotte eigenschappen komen langs
en alle shit die jij hebt uitgehaald krijg je terug
tenminste
bij die van mij wel![]()
![]()
ja precies.... zit nu op grens ondergewichtquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.In ieder geval is er wat op gang gekomen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
kinderen is geweldig
tenminste
bij die van mij wel![]()
![]()
![]()
![]()
dat zeer zeker en je krijgt ook meer verantwoording en zorgen. maar ook veel leuke dingen
Ik had heit kunnen zijn,dat liep even wat anders.Heb ik nog steeds een schuldgevoel over.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
kinderen is geweldig
tenminste
bij die van mij wel![]()
niet schuldig over voelen FFquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had heit kunnen zijn,dat liep even wat anders.Heb ik nog steeds een schuldgevoel over.
het leven gaat zoals het gaat
dingen gebeuren met een reden
en wat is geweest kun je niet meer veranderen
je kunt er enkel wat van lerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
achterom kijken heeft vaak geen zinFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tsja kunnen we door?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik vind het wel mooi hoe jullie over de kids praten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja is een bijzondere geschenkquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe jullie over de kids praten.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
🥲Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Komt goed totiequote:Op donderdag 8 juli 2021 09:06 schreef ToT het volgende:
Vanmiddag gesprek op de peuterspeelzaal over Mini-ToT.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe jullie over de kids praten.
Daarom heb ik medelijden met de ouders vd dj en pool en tagi. Je zou t maar mee moeten makenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mijn zus heeft nu 2 tieners,Andere zus 2 kleuters.Broer1 2 kleuters. Broer2 een kind van een anderw pa,Broer3 ,2 van hetzelfde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog niks gehad?quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:12 schreef Fogel het volgende:
Ik wil een [ afbeelding ].... twee zelfs.
grrrr![]()
![]()
Neequote:![]()
Zo'n spuit werkt ook tegen reisjeukIk begin er weer flink last van te krijgen.
Dan kun je in ieder geval een super toffe oom voor hen zijn!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus heeft nu 2 tieners,Andere zus 2 kleuters.Broer1 2 kleuters. Broer2 een kind van een anderw pa,Broer3 ,2 van hetzelfde.![]()
![]()
![]()
![]()
reis jeuk weinig nut als nederland bijvb weer in lockdown zou gaanquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee![]()
omringd door mensen met kinderenquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus heeft nu 2 tieners,Andere zus 2 kleuters.Broer1 2 kleuters. Broer2 een kind van een anderw pa,Broer3 ,2 van hetzelfde.
ik zou wel eens willne dat ik meer broers of zussen had
heb er maar 1 en daar heb ik geen goede band meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja wij willen eind dit jaar / begin volgend jaar Mini-ToT's oma, oom en tante weer bezoeken aan de andere kant van de planeet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee![]()
Gaat financieel waarschijnlijk net niet lukken. Hopelijk in maart wel dan.![]()
![]()
Ik heb er geen last van dat NL in lockdown gaatquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
reis jeuk weinig nut als nederland bijvb weer in lockdown zou gaan
Al wil ik wel graag weer eens naar Nederland toe, is te lang geleden nu.I'm surrounded by morons!
Hij woont niet in Nederland, en een lockdown zien de hoge heren zelfs er niet aan komen, gelukkig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
reis jeuk weinig nut als nederland bijvb weer in lockdown zou gaan![]()
![]()
Samequote:Op donderdag 8 juli 2021 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
omringd door mensen met kinderen
ik zou wel eens willne dat ik meer broers of zussen had
heb er maar 1 en daar heb ik geen goede band mee![]()
Kom dan gelijk ook ff naar de hunebedden toe, bro!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van dat NL in lockdown gaat
Al wil ik wel graag weer eens naar Nederland toe, is te lang geleden nu.![]()
![]()
Een Tijdje geleden een DJ set naar Bram e n Joost gestuurdquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je in ieder geval een super toffe oom voor hen zijn!![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij woont niet in Nederland, en een lockdown zien de hoge heren zelfs er niet aan komen, gelukkig.heb nog steeds turkije niet geboekt voor sept wacht wel tot last minute
Daar ben ik voor het laatst geweest toen ik 10 was ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom dan gelijk ook ff naar de hunebedden toe, bro!
ik vraag mij werkelijk af hoe de ouders zich nu voelen.. heb met ze te doen hoorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Toftof!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Tijdje geleden een DJ set naar Bram e n Joost gestuurd
Maar sowieso regelmatig samen leuke dingen doen enzo, mooie herinneringen maken.![]()
![]()
Ja nou ja, in ieder geval deze provincie!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar ben ik voor het laatst geweest toen ik 10 was ofzoHet zuidelijke deel er van!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: