quote:
Diepe buiging en applaus had je deze ook gezien?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:28 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Thierry wordt even op zijn plek gezet![]()
![]()
hoe oud is je zoon als ik vragen mag?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.udrop.com/5JT3/img_43588020627101.jpeg trots
nu 21 daar 18quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is je zoon als ik vragen mag?
Cougar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is je zoon als ik vragen mag?
ik kijk geen thierry'squote:Op donderdag 8 juli 2021 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Diepe buiging en applaus had je deze ook gezien?
[ twitter ].
juistquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:38 schreef greysbones het volgende:
Het feit dat er meer positieve test zijn wil niet zeggen dat er meer zieken zijn..
en het dansen met jansen is natuurlijk ook weer een enorme flater van Hugo
foto gezien fresh.. zoon had vroeger wel van die kroes krullen.. mijn genen zijn wel heel erg sterk. als zijn haar langer wordt wel krullen. vader heeft nl wel kroes krullen.. surinamer hequote:
Ik ben daar ooit wel geweest.Wat een balentent.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:38 schreef greysbones het volgende:
Het feit dat er meer positieve test zijn wil niet zeggen dat er meer zieken zijn..
en het dansen met jansen is natuurlijk ook weer een enorme flater van Hugo
in het ziekenhuis liggen vooral ouderenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Tja eigenlijk alle kwetsbare mensen met gezond verstand zijn al ingeënt en jongeren zijn veel minder vatbaar.
De paar mensen in het ziekenhuis zijn eigenlijk allemaal wappies.
Om daar dan het hele land weer op slot voor te gooien...?
Niet idd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Tja eigenlijk alle kwetsbare mensen met gezond verstand zijn al ingeënt en jongeren zijn veel minder vatbaar.
De paar mensen in het ziekenhuis zijn eigenlijk allemaal wappies.
Om daar dan het hele land weer op slot voor te gooien...?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit wel geweest.Wat een balentent.
aaah ik dacht je hebt je verstoptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |