Ja prec maar hier dan huis leeg geennkids meeequote:Op donderdag 8 juli 2021 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow das nog te overzien
niet als je heel graag een huis wilt
Geef haar een dikke knuffel van mij.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja heeft leuke woning is echt geluk
doe ik ffquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef haar een dikke knuffel van mij.
mijn huis is nog niet leeg, en de wachttijd voor jongeren hier is 11 jaar!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja prec maar hier dan huis leeg geennkids meee
Dan zijn ze niet jong meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn huis is nog niet leeg, en de wachttijd voor jongeren hier is 11 jaar!!!!
ik heb nog langer geen leeg huisquote:
Ik ga je het wel vertellen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe ook maar niet
je weet me ook op andere manieren te vinden
Dubbel gevoel?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dochter en ik deden veel samen![]()
Is mooi,de kleine vliegt uit.quote:
dochter hier is 28quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:07 schreef greysbones het volgende:
ik wil ze nog niet kwijt hoor
zijn ze beide nog te jong voor, maar het idee
dat het als ze zich mogen inschrijven het nog 11 jaar kan duren...
dan zijn ze bijna 30 als ze een huis krijgen![]()
![]()
![]()
is de oudste jongste is al pleittequote:
mijn dochter 17 maar die is wat wijzer en ouder dan de meesten van haar leeftijd.quote:
Wees trots.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is de oudste jongste is al pleitte![]()
![]()
![]()
Tuurlijk heeft goede opleiding afgerond beide kinderen trouwens. 1 werkt klm. andere in de zorg ook.. doen het beide goed zijn nette burgersquote:
is het ook maar doet wel even zeer.. lisa en ik deden echt veel samenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:10 schreef greysbones het volgende:
ik vind dat een hele mooie stap
als ze echt loslaten
en verder gaan met hun eigen leven
maar dat hoeft natuurlijk niet te verdwijnenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is het ook maar doet wel even zeer.. lisa en ik deden echt veel samen
Dat kan nu nog tutje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is het ook maar doet wel even zeer.. lisa en ik deden echt veel samen
ik weet had het gewoon niet zo snel verwachtquote:
Ik heb nog nooit alleen gewoond.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:12 schreef greysbones het volgende:
ik was 20 toen ik op mezelf ging wonen
heerlijk
alles voor mij alleen
Ik vind het zo liev.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet had het gewoon niet zo snel verwacht
Ik kan niet zonder Soul.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:15 schreef greysbones het volgende:
ik vond het top
niemand die bepaalt wat ik doe
gewoon je eigen gang gaan
en keihard op je bek gaan
ik vind dit trouwens heel liefquote:
Wij hadden iets van 9 jaar een relatie.Maar nu we matties zijn gaat het veel beter.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:16 schreef greysbones het volgende:
ik kan ook niet meer zonder mijn man, maar heb in die 3 jaar heeeeel veel geleerd
over mezelf vooral
Goedemorgen Papa ToT.quote:
hoop ik echt fresh voor je dat het zo blijft in toekomst.. maar hou wel in achterhoofd dat ze ooit mischien kan gaan hequote:Op donderdag 8 juli 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden iets van 9 jaar een relatie.Maar nu we matties zijn gaat het veel beter.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden iets van 9 jaar een relatie.Maar nu we matties zijn gaat het veel beter.
Nee,ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozerdt!
Nog meegekregen wat Mini-ToT gisteren getypt had?
quote:
Chufi had al belangstelling.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoop ik echt fresh voor je dat het zo blijft in toekomst.. maar hou wel in achterhoofd dat ze ooit mischien kan gaan he
whutquote:
Lees maar terug.quote:
Ja wordt voor mij ook weer zoeken!quote:
Uh vannacht?quote:
quote:
quote:
Lisa is sprekend jou.een MiniJacqquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lisa is best licht zie ik nu op foto in real donkerder. Zoon is drie tinten donkerder.
ja zou foto van zoon pakken momentoquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lisa is sprekend jou.een MiniJacq
quote:
Diepe buiging en applaus had je deze ook gezien?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:28 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Thierry wordt even op zijn plek gezet![]()
![]()
hoe oud is je zoon als ik vragen mag?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.udrop.com/5JT3/img_43588020627101.jpeg trots
nu 21 daar 18quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is je zoon als ik vragen mag?
Cougar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is je zoon als ik vragen mag?
ik kijk geen thierry'squote:Op donderdag 8 juli 2021 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Diepe buiging en applaus had je deze ook gezien?
[ twitter ].
juistquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:38 schreef greysbones het volgende:
Het feit dat er meer positieve test zijn wil niet zeggen dat er meer zieken zijn..
en het dansen met jansen is natuurlijk ook weer een enorme flater van Hugo
foto gezien fresh.. zoon had vroeger wel van die kroes krullen.. mijn genen zijn wel heel erg sterk. als zijn haar langer wordt wel krullen. vader heeft nl wel kroes krullen.. surinamer hequote:
Ik ben daar ooit wel geweest.Wat een balentent.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:38 schreef greysbones het volgende:
Het feit dat er meer positieve test zijn wil niet zeggen dat er meer zieken zijn..
en het dansen met jansen is natuurlijk ook weer een enorme flater van Hugo
in het ziekenhuis liggen vooral ouderenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Tja eigenlijk alle kwetsbare mensen met gezond verstand zijn al ingeënt en jongeren zijn veel minder vatbaar.
De paar mensen in het ziekenhuis zijn eigenlijk allemaal wappies.
Om daar dan het hele land weer op slot voor te gooien...?
Niet idd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Tja eigenlijk alle kwetsbare mensen met gezond verstand zijn al ingeënt en jongeren zijn veel minder vatbaar.
De paar mensen in het ziekenhuis zijn eigenlijk allemaal wappies.
Om daar dan het hele land weer op slot voor te gooien...?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit wel geweest.Wat een balentent.
aaah ik dacht je hebt je verstoptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |