is het ook maar doet wel even zeer.. lisa en ik deden echt veel samenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:10 schreef greysbones het volgende:
ik vind dat een hele mooie stap
als ze echt loslaten
en verder gaan met hun eigen leven
maar dat hoeft natuurlijk niet te verdwijnenquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is het ook maar doet wel even zeer.. lisa en ik deden echt veel samen
Dat kan nu nog tutje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is het ook maar doet wel even zeer.. lisa en ik deden echt veel samen
ik weet had het gewoon niet zo snel verwachtquote:
Ik heb nog nooit alleen gewoond.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:12 schreef greysbones het volgende:
ik was 20 toen ik op mezelf ging wonen
heerlijk
alles voor mij alleen
Ik vind het zo liev.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet had het gewoon niet zo snel verwacht
Ik kan niet zonder Soul.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:15 schreef greysbones het volgende:
ik vond het top
niemand die bepaalt wat ik doe
gewoon je eigen gang gaan
en keihard op je bek gaan
ik vind dit trouwens heel liefquote:
Wij hadden iets van 9 jaar een relatie.Maar nu we matties zijn gaat het veel beter.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:16 schreef greysbones het volgende:
ik kan ook niet meer zonder mijn man, maar heb in die 3 jaar heeeeel veel geleerd
over mezelf vooral
Goedemorgen Papa ToT.quote:
hoop ik echt fresh voor je dat het zo blijft in toekomst.. maar hou wel in achterhoofd dat ze ooit mischien kan gaan hequote:Op donderdag 8 juli 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden iets van 9 jaar een relatie.Maar nu we matties zijn gaat het veel beter.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden iets van 9 jaar een relatie.Maar nu we matties zijn gaat het veel beter.
Nee,ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozerdt!
Nog meegekregen wat Mini-ToT gisteren getypt had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |