kortquote:
Echt, was een geweldige tijd, en als het kon zou ik het zo over doen (nou ja, op het overlijden van m'n ouders na dan, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Die feestjes heb ik daar ook gehad.
Alleen nam de politie toen geluidsinstallatie in beslag
Aan alles komt een eind. Die tijd hoeft van mij niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Echt, was een geweldige tijd, en als het kon zou ik het zo over doen (nou ja, op het overlijden van m'n ouders na dan, maar dat terzijde).
Nee,maar ik ga wel ingrijpen als het mis gaat voortaan.quote:
Mod van onzin worden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,maar ik ga wel ingrijpen als het mis gaat voortaan.
hoe?quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,maar ik ga wel ingrijpen als het mis gaat voortaan.
Dacht het niet.Zelf oplossen.quote:
quote:
Mensen aanspreken op gedrag.quote:
kan, maar blijft lastigquote:
Nee hoor,dat kunnen we zelf prima aan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
moet hier een mod op die gewoon mee leest enzo en weet wat er preicies speelt. en een mod van buiten ons
juist mist vaak net waar het aan ligt. ziet trs komt dan kijken maar speelt vaak veel en veel meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:51 schreef greysbones het volgende:
Als een Mod verder kijkt dan zijn neus langs is .. is het prima te behappen hier
vind je ik zwijg nu maar bewust over dit onderwerpquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,dat kunnen we zelf prima aan.
daarom mod die van alles op hoogte isquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:52 schreef aloa het volgende:
Alles teruglezen is ook niet te doen denk ik.
nee maar alleen komen kijken als het al te laat is schiet ook niet opquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:52 schreef aloa het volgende:
Alles teruglezen is ook niet te doen denk ik.
Dat is best verstandig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind je ik zwijg nu maar bewust over dit onderwerp
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar alleen komen kijken als het al te laat is schiet ook niet op
yeppquote:
Eindelijk.quote:
dit dus he. mist de context en vaak is er veel meer aan de handquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar alleen komen kijken als het al te laat is schiet ook niet op
ja nog 2 avonden dan vrij weekendquote:
@Benny is een baas.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:54 schreef greysbones het volgende:
Misschien gewoon verwend door de COS
Benny postte heel vaak mee en Lavenderr kwam ook regelmatig
Die moet je ook wel even hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja nog 2 avonden dan vrij weekend![]()
en ook echt in het weekend
Tssss,ik zeg even niks...quote:
fijn!quote:
Dikke feli.quote:
4 jaarquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn!
hoe lang stond ze al ingeschreven? of koop?
Geen zin in vakantie.quote:
Heeft ze ook iets leuks?quote:
ow das nog te overzienquote:
Ja heeft leuke woning is echt gelukquote:
doe ook maar nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |