Komt goed totiequote:Op donderdag 8 juli 2021 09:06 schreef ToT het volgende:
Vanmiddag gesprek op de peuterspeelzaal over Mini-ToT.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe jullie over de kids praten.
Mijn zus heeft nu 2 tieners,Andere zus 2 kleuters.Broer1 2 kleuters. Broer2 een kind van een anderw pa,Broer3 ,2 van hetzelfde.quote:
Nog niks gehad?quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:12 schreef Fogel het volgende:
Ik wil een [ afbeelding ].... twee zelfs.
grrrr
Neequote:
Dan kun je in ieder geval een super toffe oom voor hen zijn!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus heeft nu 2 tieners,Andere zus 2 kleuters.Broer1 2 kleuters. Broer2 een kind van een anderw pa,Broer3 ,2 van hetzelfde.
reis jeuk weinig nut als nederland bijvb weer in lockdown zou gaanquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee![]()
Zo'n spuit werkt ook tegen reisjeukIk begin er weer flink last van te krijgen.
omringd door mensen met kinderenquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus heeft nu 2 tieners,Andere zus 2 kleuters.Broer1 2 kleuters. Broer2 een kind van een anderw pa,Broer3 ,2 van hetzelfde.
Ja wij willen eind dit jaar / begin volgend jaar Mini-ToT's oma, oom en tante weer bezoeken aan de andere kant van de planeet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee![]()
Zo'n spuit werkt ook tegen reisjeukIk begin er weer flink last van te krijgen.
Ik heb er geen last van dat NL in lockdown gaatquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
reis jeuk weinig nut als nederland bijvb weer in lockdown zou gaan
Hij woont niet in Nederland, en een lockdown zien de hoge heren zelfs er niet aan komen, gelukkig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
reis jeuk weinig nut als nederland bijvb weer in lockdown zou gaan
Samequote:Op donderdag 8 juli 2021 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
omringd door mensen met kinderen
ik zou wel eens willne dat ik meer broers of zussen had
heb er maar 1 en daar heb ik geen goede band mee
Kom dan gelijk ook ff naar de hunebedden toe, bro!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van dat NL in lockdown gaat
Al wil ik wel graag weer eens naar Nederland toe, is te lang geleden nu.
Een Tijdje geleden een DJ set naar Bram e n Joost gestuurdquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je in ieder geval een super toffe oom voor hen zijn!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij woont niet in Nederland, en een lockdown zien de hoge heren zelfs er niet aan komen, gelukkig.
Daar ben ik voor het laatst geweest toen ik 10 was ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom dan gelijk ook ff naar de hunebedden toe, bro!
Toftof!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Tijdje geleden een DJ set naar Bram e n Joost gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |