Steenkolendeensquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Spring Denemarken?Als å hoppe in het Deens ook 'springen' betekent, zoals Noors, dan vind ik het een mooie aparte manier van aanmoedigen
Weet je dat ook voor de rest van het gezelschap?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Steenkolendeens![]()
Als ik ooit in Noorwegen kom weet ik hoe je iemand moet feliciteren met z'n verjaardag, maar dat is het ook wel
Dat vind ik ook zo'n rare Nederlandse traditie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Want als Nederlandse moet natuurlijk de hele kamer worden gefeliciteerd met hun vriend/vriendin/vader/moeder/neef/nicht/zus/broer/teckel/parkiet/kat/hont
Ik kan goed inburgeren in de Noorse gewoonten, dan hoeft dat nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je dat ook voor de rest van het gezelschap?Want als Nederlandse moet natuurlijk de hele kamer worden gefeliciteerd met hun vriend/vriendin/vader/moeder/neef/nicht/zus/broer/teckel/parkiet/kat/hont
Jij pikt goed uit welke gewoontes over te nemenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kan goed inburgeren in de Noorse gewoonten, dan hoeft dat niet
After-corona mag die eruit, samen met de drie zoenenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n rare Nederlandse traditie.
Gierenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je dat ook voor de rest van het gezelschap?Want als Nederlandse moet natuurlijk de hele kamer worden gefeliciteerd met hun vriend/vriendin/vader/moeder/neef/nicht/zus/broer/teckel/parkiet/kat/hont
Pré en midcorona ookquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij pikt goed uit welke gewoontes over te nemen
[..]
After-corona mag die eruit, samen met de drie zoenen
Broertje wilde ook dus ik ben niet de állerjongstequote:Op woensdag 7 juli 2021 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin bereidt zich voor om op zoek te gaan naar een hangjongere
De gieren moeten inderdaad ook worden gefeliciteerd!quote:
Hé fuck, daar gaat de datequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Broertje wilde ook dus ik ben niet de állerjongste
Ik kan me wel een verleden voorstellen zonder die zoenen jaquote:
Wat goeeeeedquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Verder heb ik mijn stageverslag afMoet wel nog iets van 100 woorden wegstrepen omdat het weer eens te lang is
Dat morgen nog maar even doen en dan heb ik het ruim voor de deadline van aanstaande maandag ingeleverd
Ja gelijk die controle erbij hoeft dan ook weer nietquote:
Ja ik dacht ik stuur je even een reminderquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De gieren moeten inderdaad ook worden gefeliciteerd!
Ben er zo klaar meequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me wel een verleden voorstellen zonder die zoenen ja
Denk het ook welquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij de Denemarken wedstrijd nu op m'n tweede scherm het ESF-verleden van Denemarken in gedoken.
Deze vind ik het tofst van de Denen van de afgelopen 10 jaar
Ik ben niet zo'n goede invloed op jequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Verder heb ik mijn stageverslag afMoet wel nog iets van 100 woorden wegstrepen omdat het weer eens te lang is
Toetertjesquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Dat morgen nog maar even doen en dan heb ik het ruim voor de deadline van aanstaande maandag ingeleverd
Je doet je onderschrift weer eer aan Koffie!quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk het ook wel
Ben tussen het leren van m'n herkansing bezig om voor alle landen Spotify lijstjes met hun ESF inzendingen aan het maken, toevallig Denemarken al gedaan
Oh ohquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja gelijk die controle erbij hoeft dan ook weer niet
En volgens mij gaan Greys en Cee ook dus dan hadden we sowieso al controle gehad
Eensquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij de Denemarken wedstrijd nu op m'n tweede scherm het ESF-verleden van Denemarken in gedoken.
Deze vind ik het tofst van de Denen van de afgelopen 10 jaar
Spotify Queenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk het ook wel
Ben tussen het leren van m'n herkansing bezig om voor alle landen Spotify lijstjes met hun ESF inzendingen aan het maken, toevallig Denemarken al gedaan
Ik hoop eigenlijk wel dat Ben & Tan het nog een keer gaan proberen op DMGP ondanks het gedoe van afgelopen jaar...quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar moet zeggen dat ze de afgelopen twee jaar ook wel goed bezig waren. Zowel Yes als Fyr & Flamme vind ik leuk
OS is ook 's nachts en 's ochtends, hè.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben blij als EK afgelopen is, slaaptekort ......
Jaaaquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
En deze is natuurlijk de ultieme Denemarken guilty pleasureHad van mij wel door gemogen ten koste van Moldavië, Servië of Albanië
Ik hoop het ook. Was zo'n leuk lief liedjequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat Ben & Tan het nog een keer gaan proberen op DMGP ondanks het gedoe van afgelopen jaar...
Ik ga geen pingels trekken denk ik. Zo moequote:
Wanneer begint dat?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OS is ook 's nachts en 's ochtends, hè.
Wederom eensquote:
Mooi, eerst even bijslapen.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:47 schreef skysherrif het volgende:
6 min nog eens extra
En ze lijken helemaal op
Zou ook voor het eerst zijn dan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Omdat die ene 5 minuten op het veld lag denk ik.
Ik deed gewoon 'Hup Denemarken' op Google Translatequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Spring Denemarken?Als å hoppe in het Deens ook 'springen' betekent, zoals Noors, dan vind ik het een mooie aparte manier van aanmoedigen
Dan wordt het een soort hinkelenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik deed gewoon 'Hup Denemarken' op Google Translate
Niet heel alledaags, maar wel bestaand Nederlandsquote:
quote:
Net bij de wissels ook al. Stomquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik gemist waarom Schmeichel wordt uitgefloten?
Ik werd hier nog net niet voor gek verklaard dat ik de Italianen Leep noemdequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]een leep iemand. een gewiekst iemand bv.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik gemist waarom Schmeichel wordt uitgefloten?
Klopt gewoon.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werd hier nog net niet voor gek verklaard dat ik de Italianen Leep noemde
Zei je Tom Leeb.quote:
Voor elke straal een doelpunt aan de Denen toekennen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Engelsen zijn met lasers bezig.![]()
Ontruimen dan maar.
Bohhquote:
Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
Die Maguire is wel een vervelend mannetje. Hij loopt net zo veel te zeuren als Frenkie de Jong.
Of 1 speler eraf, te beginnen met Grealish.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor elke straal een doelpunt aan de Denen toekennen.
Als iets een basiskwaliteit van hen is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werd hier nog net niet voor gek verklaard dat ik de Italianen Leep noemde
Toen ik in Londen was, vond ik ze stuk voor stuk netjes, beschaafd, welgemanierd en aardigquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stomme onsportieve Engelsen.
Toen hadden ze waarschijnlijk minder bier op.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Toen ik in Londen was, vond ik ze stuk voor stuk netjes, beschaafd, welgemanierd en aardig
Welk deel van London was dat?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Toen ik in Londen was, vond ik ze stuk voor stuk netjes, beschaafd, welgemanierd en aardig
Hebben booking.com en Heineken wel waar voor hun geldquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat ze dat ook expres doen al deze verlengingen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:06 schreef Redefine het volgende:
Die bal van Sterling licht nu in Novotel Wembley.
Oh ja, die kan ik ook slecht zien.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Of 1 speler eraf, te beginnen met Grealish.
Niet op de piek van The Shard?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:06 schreef Redefine het volgende:
Die bal van Sterling licht nu in Novotel Wembley.
Dat is inderdaad wel heel verquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet op de piek van The Shard?![]()
(Ja ik weet dat dat een eindje uit elkaar is)
Ik ben in meerdere delen geweestquote:
Eens op bijna elk oppervlakquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:03 schreef molloot200 het volgende:
Barbara was op elk mogelijk opzicht en verbetering ten opzichte van Tom Leeb, en waag het niet te zeggen dat het niet zo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |