SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik in een stoomoven laat garen is malser dan wat je in zo'n slowcooker voor thuisgebruik voor elkaar kan krijgen.quote:![]()
De avond is nog jongquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:29 schreef SolidasRock het volgende:
Persoonlijk had ik billenmaatjes als TT gewild maar ja...![]()
Wat een varken ben je ookquote:![]()
![]()
Je wil te graagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet vegeten TR te zetten zodat ik een ban krijg.![]()
Ja hallo, make up your mind.quote:
Eerst wil je dat ik je TR, en nu ineens weer niet.
Lastig hoor.
Maar goed, even een recap. Je hebt me nu al uitgescholden voor:
- billenmaatje
- zuiger
- mongool
- mongooltje
- vies ventje
- varken
- zure smoel
Heb ik ze zo allemaal? En dan moet ik normaal doen?
Poe hee!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2021 00:44:56 ]![]()
GEWOON NORMAAL DOENquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, make up your mind.
Eerst wil je dat ik je TR, en nu ineens weer niet.
Lastig hoor.
Maar goed, even een recap. Je hebt me nu al uitgescholden voor:
- billenmaatje
- zuiger
- mongool
- mongooltje
- vies ventje
Heb ik ze zo allemaal? En dan moet ik normaal doen?
Poe hee!
IS DAT ZO MOEILIJK?![]()
Varken idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:39 schreef JochemSjakie het volgende:
Ah, ik ben 'varken' vergeten, even editten![]()
Ik denk dat wij een verschillend beeld bij 'normaal' hebben.quote:
In mijn 'normaal' schelden mensen elkaar namelijk niet voor mongool uit. Maar goed, dat zal wel aan de opvoeding liggen. Wie weet.![]()
Rugzakquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nektasje? Jack Bauer tasje? Mannentas?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je hoeft dit niet bij mij te doen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een verschillend beeld bij 'normaal' hebben.
In mijn 'normaal' schelden mensen elkaar namelijk niet voor mongool uit. Maar goed, dat zal wel aan de opvoeding liggen. Wie weet.dit win je echt niet met je zure smoel.
![]()
Ah, zure smoel, even erbij edittenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet bij mij te doen hoordit win je echt niet met je zure smoel.
![]()
Goedkoop merkloos dingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Welk merk? Heb een North Face maar die is aan het overlijdenUw ADH vitamine Worst
Tief gewoon maar op. Zinloos vriend.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, zure smoel, even erbij editten![]()
M'n huidige rugtas komt nog van de middelbareMaar nu zijn er gaten
Is een adidas tas
Uw ADH vitamine Worst
Misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan waarom je zo ziedend wordt omdat één persoon 'HaagsGod' zegt, maat.quote:![]()
Misschien moet je ff in de spiegel kijken..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan waarom je zo ziedend wordt omdat één persoon 'HaagsGod' zegt, maat.![]()
Yep, jij scheldt mij continu uit, maar ik ben diegene die het spoor bijster is. Goed verhaal wel.quote:![]()
![]()
Hij is jou of eigenlijk ons allemaal aan het bolken. Denk dat hij probeert de sfeer zo te verzieken dat hij straks alleen hier zit en de puntjes kan pakken. Waarom gaat hij anders zo ontzettend lang over op door?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En waarom quote je mij, wat wil je dat ik doe?![]()
![]()
Chips eten is kut met in ear oortjes, kraakt extra hardUw ADH vitamine Worst
Vertel nou eens dan, waarom jij haags zo'n GOD vind?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, jij scheldt mij continu uit, maar ik ben diegene die het spoor bijster is. Goed verhaal wel.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
Chips eten is kut met in ear oortjes, kraakt extra hard![]()
![]()
Ik heb al tijden geen chips gegeten, maar bij zo'n vermakelijk topic moet echt wat chips bijUw ADH vitamine Worst
Maar zo'n 2 300 euro koptelefoon waar je mee kan rondlopen, zonder kabel, da's wel fijn, maar niet in mijn oren, over mijn oren![]()
Had je geen popcorn in huis? Elke FOK!ker die hier reageert zou verplicht popcorn in huis moeten hebben. Zal murp eens vragen of ie dat in de topicwarning kan doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb al tijden geen chips gegeten, maar bij zo'n vermakelijk topic moet echt wat chips bij![]()
Ik noem zoveel mensen zo. DotGod, JacqGod, HaagsGod. Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Vertel nou eens dan, waarom jij haags zo'n GOD vind?
Maar vertel jij nu eens waarom dat schijnbaar genoeg reden is om mij voor mongool ed. uit te schelden en leg mij dan gelijk eens uit waarom ik dan diegene ben die normaal moet doen?![]()
beter dan in je plasbuis of in je reetquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een banaan in je oor.Uw ADH vitamine Worst
Je maakt hier een goed punt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan in je plasbuis of in je reet![]()
Of een hemarookworst in je oor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een banaan in je oor.![]()
![]()
misschien in webshopquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had je geen popcorn in huis? Elke FOK!ker die hier reageert zou verplicht popcorn in huis moeten hebben. Zal murp eens vragen of ie dat in de topicwarning kan doen.Uw ADH vitamine Worst
Ik vind iemand een god noemen nogal triest. en daar laat ik het bij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik noem zoveel mensen zo. DotGod, JacqGod, HaagsGod. Lekker boeiend.
Maar vertel jij nu eens waarom dat schijnbaar genoeg reden is om mij voor mongool ed. uit te schelden en leg mij dan gelijk eens uit waarom ik dan diegene ben die normaal moet doen?![]()
Wat jij vindt moet je bij de politie brengen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind iemand een god noemen nogal triest. en daar laat ik het bij.![]()
Oke, ander onderwerp dus? Welke popcorn smaak heeft jouw voorkeur?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind iemand een god noemen nogal triest. en daar laat ik het bij.![]()
Misschien moet jij je smoel houden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je bij de politie brengen.![]()
Eens, maar dan wordt het wel weer zo'n smeerboel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met natuurlijk. Zonder is zooo alsof je aan neporgasmes doet.![]()
Misschien eens ophouden met de sfeer verneuken...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Eens, maar dan wordt het wel weer zo'n smeerboel.![]()
Valt hij je lastig?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien eens ophouden met de sfeer verneuken...![]()
Vandaag nog zo een hemarookworst gegeten, zonder mosterd. Plakt als de mallemole of hoe je dat ook schrijft. Volgende keer maar toch met mosterd als het toch al vies plakkerig zooitje word.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Eens, maar dan wordt het wel weer zo'n smeerboel.![]()
Wat is de werkelijkheid?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jouw feiten wijken nogal af van de werkelijkheid, maat.![]()
O ja, wie heeft hier mensen uitgescholden? Wie was dat ook alweer? Help eens?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien eens ophouden met de sfeer verneuken...![]()
Klopt als een bus, soms is lekker vies gewoon goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vandaag nog zo een hemarookworst gegeten, zonder mosterd. Plakt als de mallemole of hoe je dat ook schrijft. Volgende keer maar toch met mosterd als het toch al vies plakkerig zooitje word.![]()
Geen id...Weet jij het?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
O ja, wie heeft hier mensen uitgescholden? Wie was dat ook alweer? Help eens?![]()
Je wou toch een ander onderwerp? Nou kom op dan? Of ga je de komende uren besteden aan je nieuwe billenmaatje JochemSjakie?quote:![]()
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je wou toch een ander onderwerp? Nou kom op dan? Of ga je de komende uren besteden aan je nieuwe billenmaatje JochemSjakie?![]()
ik heb laatst baby sokjes bij de zeeman gekocht, 3 paar voor 2 euro, in de kleur van mijn koptelefoon, juist kleur groen
als hoesjes, om ze niet kapot te maken met huidvet, sony vroeg 60 euro voor die dingen, amazon 15 en met sokjes van de zeeman, komt het goed
precies dezelfde kleur, brilliant.![]()
Zullen we normaal doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
aloa heeft een pestbui. Verder alles oke. Met jou?![]()
Ik probeer hier de rust te vindenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
aloa heeft een pestbui. Verder alles oke. Met jou?![]()
Stoere boyquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:04 schreef JochemSjakie het volgende:
@:aloa ben je als billenmaatje de ontvangende of uitdelende partij?![]()
vertel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Weet ik, maar geef eens antwoord? Ik weet het namelijk niet.![]()
Donder op gekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net gelezen dat je van de mannenliefde bent dus ik sla over![]()
Je bent niet te volgen Sjakiehomo...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik vraag het aan jou, dan kan ik het niet vertellen, hč?![]()
Wel frappant dat je eens een keer met je eigen account komt en meteen ruzie zoekt en er maar over op door en door en door en door en door gaat.quote:![]()
Nou, omdat het schijnbaar een hele moeilijk te begrijpen vraag is, zal ik hem nog een keer plaatsen:quote:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Ojeetje wat erg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel frappant dat je eens een keer met je eigen account komt en meteen ruzie zoekt en er maar over op door en door en door en door en door gaat.![]()
Doe even normaal tegen aloaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel frappant dat je eens een keer met je eigen account komt en meteen ruzie zoekt en er maar over op door en door en door en door en door gaat.![]()
Nu ben ik benieuwd wie zijn kloon isquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
nogood, dajha en weet ik veel wie nog meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wie zijn kloon is![]()
Vertel eens iets over jezelf sjakiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou, omdat het schijnbaar een hele moeilijk te begrijpen vraag is, zal ik hem nog een keer plaatsen:
[..]![]()
![]()
Zou raar zijn toch..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat aloa een alcoholist is?![]()
en wie nog meer ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
nogood, dajha en weet ik veel wie nog meer.![]()
Ben jij debiel ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een leesprobleem of zoiets?![]()
Zat je nou niet allemaal scheldwoorden te gebruiken en ga je niet al 1 uur lang over op door ? Nee? Spiegeltje stuk?quote:![]()
Voor de derde keer:quote:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Doe normaal gast.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mensen uitschelden voor mongool is normaal?![]()
Ja daarom vraag ik het je. Jij scheldt mensen uit voor mongool en zegt dat anderen normaal moeten doen. Daarmee impliceer je dat mensen uitschelden voor mongool normaal is.quote:![]()
Geeft niks.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja dat wilde ik je vragen maar laat dat maar zitten, het is al duidelijk zo.![]()
doe maar gewoon normaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het je. Jij scheldt mensen uit voor mongool en zegt dat anderen normaal moeten doen. Daarmee impliceer je dat mensen uitschelden voor mongool normaal is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2021 01:17:59 ]![]()
Ja daarom vraag ik het je. Jij scheldt mensen uit voor mongool en zegt dat anderen normaal moeten doen. Daarmee impliceer je dat mensen uitschelden voor mongool normaal is.quote:Als niet schelden 'mongolisch stoer doen' is, dan zal dat wel zo zijn.quote:![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Als niet schelden 'mongolisch stoer doen' is, dan zal dat wel zo zijn.![]()
Jij bent ook niet normaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het je. Jij scheldt mensen uit voor mongool en zegt dat anderen normaal moeten doen. Daarmee impliceer je dat mensen uitschelden voor mongool normaal is.
[..]
Als niet schelden 'mongolisch stoer doen' is, dan zal dat wel zo zijn.![]()
Kansloos.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je nou alleen maar op deze toer bezig voor de puntjes? Echt? Ben je zo kansloos?![]()
Nogmaals, jouw normaal, waarin het ok is om mensen voor mongool uit te schelden, of mijn normaal?quote:![]()
Jajajaj....jij denkt dat je gelijk hebt....donder maar op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nogmaals, jouw normaal, waarin het ok is om mensen voor mongool uit te schelden, of mijn normaal?![]()
Uuhm, jij bent diegene die loopt te schelden en 1 uur lang of nu eigenlijk anderhalf uur lang vervelend blijft doen? En dat alles voor DT puntjes? Morgen doe je weer supernormaal zeker en doe je of je neus bloedt?quote:![]()
Heeft ie ook. En nu? Zelfreflectie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Jajajaj....jij denkt dat je gelijk hebt....donder maar op.![]()
Want anders? Ga je me nog een keer voor mongool uitschelden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Jajajaj....jij denkt dat je gelijk hebt....donder maar op.![]()
Ik scheld net vriend.?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuhm, jij bent diegene die loopt te schelden en 1 uur lang of nu eigenlijk anderhalf uur lang vervelend blijft doen? En dat alles voor DT puntjes? Morgen doe je weer supernormaal zeker en doe je of je neus bloedt?![]()
Beh.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind je mongool geen schelden dan?![]()
Misschien moet jij ook even nadenken...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De enige die kwaad wordt en loopt te schelden ben jij hoor? Is je spiegeltje echt zo stuk?![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk dat er in dit topic maar één persoon ziedend is, en ik ben het niet.![]()
Ik? Ik ben niet diegene die tegen een ban aan gaat lopen hoor? Gaat er nou een lampje bij je branden of blijft ie uit?quote:![]()
Iemand die steeds met scheldwoorden loopt te smijten is niet boos, nee hoor. Heel geloofwaardig dit.quote:![]()
Een ban boeit mij niet meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik? Ik ben niet diegene die tegen een ban aan gaat lopen hoor? Gaat er nou een lampje bij je branden of blijft ie uit?![]()
Ik scheld niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Iemand die steeds met scheldwoorden loopt te smijten is niet boos, nee hoor. Heel geloofwaardig dit.![]()
Dat niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, je scheldt mensen voor mongool uit voor de lol![]()
Doe maar gewoon verder.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou in dat geval, zoek tag murp en plaats wat rake opmerkingen en klaar is kees?![]()
quote:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:29 schreef [url=https://forum.fok.nl/user[quote]
[b]Op dinsdag 6 juli 2021 00:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Mongooltje
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2021 01:34:07 ]![]()
[/quote]quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
/profile/307331]aloa[/url] het volgende:[/b]
Mongooltje Jochem
Waarheid als een koe
Niet de eerste keer toch?![]()
Bluf.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:35 schreef m1st1g het volgende:
Als het zo doorgaat pak ik even mijn andere account erbij en gaat het topic op slot.![]()
![]()
Ja jammer wel, dat zo een kansloos figuur loopt te zieken zodat iedereen weggaat en hij puntjes kan pakken. Hoop dat hij echt op nr 1 komt te staan en dan zich beseft dat het allemaal niet waard is geweest.quote:![]()
![]()
Goed gelachen. Poging twee om te slapen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Je bent echt niet leuk ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Schelden is inderdaad behoorlijk kansloos.![]()
Nou.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
O jee, hier zit ik echt enorm mee.![]()
Ik hoop dat snel kapot gaat..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je ziet dat jouw gedrag kansloos is. Chapeau.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:47 schreef JochemSjakie het volgende:
Nou, vrienden en aloa, ik ga slapen.
Voor de meesten: tot morgen.
Voor anderen: tot over een tijdje.Welterusten
![]()
Sodeflikkerop en ga de sfeer elders verneuken.
Stel kleuters bij elkaar. Hebben jullie nu echt niet de capaciteit een tandje minder te doen en t gewoon te laten?* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ik hoop dat je niet meer wakker wordt vies smerig monster.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:47 schreef JochemSjakie het volgende:
Nou, vrienden en aloa, ik ga slapen.
Voor de meesten: tot morgen.
Voor anderen: tot over een tijdje.![]()
Gequote voor nageslacht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet meer wakker wordt vies smerig monster.
Goedemorgen @Paul![]()
Doodverwensingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet meer wakker wordt vies smerig monster.![]()
![]()
En nog ff iemand de dood in wensen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet meer wakker wordt vies smerig monster.
* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet meer wakker wordt vies smerig monster.Niet meer dan gerechtigd na deze opmerkingquote:![]()
Donder op. Smerig vies figuurquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gequote voor nageslacht.
Goedemorgen @:paul![]()
Kep je nou een nieuwe UI? Ben die headbanger gewend.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Niet meer dan gerechtigd na deze opmerking![]()
![]()
Ik zit niet aan het bierquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welk biertje wilde je uitdelen chufi?![]()
Ik heb er nog wel een paar in voorraad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kep je nou een nieuwe UI? Ben die headbanger gewend.![]()
Doe maar leuk. Teringlijer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een douche genomen.![]()
Deze ken ik iig niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar in voorraad.![]()
![]()
Jij bent ook wel stoer met je grote bek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef dat je bier ging uitdelen. Beetje jammer hoor.![]()
Ja hallo, ik ben net een doodsverwensing naar mijn hoofd gekregen, mag ik dan even flauw doen?quote:![]()
Ja donder maar op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben net een doodsverwensing naar mijn hoofd gekregen, mag ik dan even flauw doen?![]()
ik kom bier halenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef dat je bier ging uitdelen. Beetje jammer hoor.![]()
Jezus ga je weer triest doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:57 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens trek ik al mijn TR's in als een bepaald iemand simpelweg excuses aanbiedt.![]()
Dan fiets ik wel doorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Owwww.... nou ik heb niks in huis helaas.![]()
Er komt er van de week nog 1 bij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, deze ken ik ook al niet. Ken echt alleen die headbanger.![]()
MiJn bed over half uurtjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gezellig he? De 1 zoekt mot en de andere bier. Wat zoek jij?![]()
![]()
Ik wou hem simpelweg nog een kans geven om excuses voor die doodsverwensing te maken, maar dat werd zo te zien niet gewaardeerd. Desbetreffende persoon bivakkeert nu op mijn blocklist.quote:![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik wou hem simpelweg nog een kans geven om excuses voor die doodsverwensing te maken, maar dat werd zo te zien niet gewaardeerd. Desbetreffende persoon bivakkeert nu op mijn blocklist.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: