SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik in een stoomoven laat garen is malser dan wat je in zo'n slowcooker voor thuisgebruik voor elkaar kan krijgen.quote:![]()
De avond is nog jongquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:29 schreef SolidasRock het volgende:
Persoonlijk had ik billenmaatjes als TT gewild maar ja...![]()
Wat een varken ben je ookquote:![]()
![]()
Je wil te graagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet vegeten TR te zetten zodat ik een ban krijg.![]()
Ja hallo, make up your mind.quote:
Eerst wil je dat ik je TR, en nu ineens weer niet.
Lastig hoor.
Maar goed, even een recap. Je hebt me nu al uitgescholden voor:
- billenmaatje
- zuiger
- mongool
- mongooltje
- vies ventje
- varken
- zure smoel
Heb ik ze zo allemaal? En dan moet ik normaal doen?
Poe hee!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2021 00:44:56 ]![]()
GEWOON NORMAAL DOENquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, make up your mind.
Eerst wil je dat ik je TR, en nu ineens weer niet.
Lastig hoor.
Maar goed, even een recap. Je hebt me nu al uitgescholden voor:
- billenmaatje
- zuiger
- mongool
- mongooltje
- vies ventje
Heb ik ze zo allemaal? En dan moet ik normaal doen?
Poe hee!
IS DAT ZO MOEILIJK?![]()
Varken idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:39 schreef JochemSjakie het volgende:
Ah, ik ben 'varken' vergeten, even editten![]()
Ik denk dat wij een verschillend beeld bij 'normaal' hebben.quote:
In mijn 'normaal' schelden mensen elkaar namelijk niet voor mongool uit. Maar goed, dat zal wel aan de opvoeding liggen. Wie weet.![]()
Rugzakquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nektasje? Jack Bauer tasje? Mannentas?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je hoeft dit niet bij mij te doen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een verschillend beeld bij 'normaal' hebben.
In mijn 'normaal' schelden mensen elkaar namelijk niet voor mongool uit. Maar goed, dat zal wel aan de opvoeding liggen. Wie weet.dit win je echt niet met je zure smoel.
![]()
Ah, zure smoel, even erbij edittenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet bij mij te doen hoordit win je echt niet met je zure smoel.
![]()
Goedkoop merkloos dingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Welk merk? Heb een North Face maar die is aan het overlijdenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: