Ja hallo, make up your mind.quote:
GEWOON NORMAAL DOENquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, make up your mind.
Eerst wil je dat ik je TR, en nu ineens weer niet.
Lastig hoor.
Maar goed, even een recap. Je hebt me nu al uitgescholden voor:
- billenmaatje
- zuiger
- mongool
- mongooltje
- vies ventje
Heb ik ze zo allemaal? En dan moet ik normaal doen?
Poe hee!
Varken idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:39 schreef JochemSjakie het volgende:
Ah, ik ben 'varken' vergeten, even editten
Ik denk dat wij een verschillend beeld bij 'normaal' hebben.quote:
Rugzakquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nektasje? Jack Bauer tasje? Mannentas?
Je hoeft dit niet bij mij te doen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een verschillend beeld bij 'normaal' hebben.
In mijn 'normaal' schelden mensen elkaar namelijk niet voor mongool uit. Maar goed, dat zal wel aan de opvoeding liggen. Wie weet.
Ah, zure smoel, even erbij edittenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet bij mij te doen hoordit win je echt niet met je zure smoel.
Goedkoop merkloos dingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Welk merk? Heb een North Face maar die is aan het overlijden
Tief gewoon maar op. Zinloos vriend.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, zure smoel, even erbij editten
Misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan waarom je zo ziedend wordt omdat één persoon 'HaagsGod' zegt, maat.quote:
Misschien moet je ff in de spiegel kijken..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan waarom je zo ziedend wordt omdat één persoon 'HaagsGod' zegt, maat.
Yep, jij scheldt mij continu uit, maar ik ben diegene die het spoor bijster is. Goed verhaal wel.quote:
Hij is jou of eigenlijk ons allemaal aan het bolken. Denk dat hij probeert de sfeer zo te verzieken dat hij straks alleen hier zit en de puntjes kan pakken. Waarom gaat hij anders zo ontzettend lang over op door?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En waarom quote je mij, wat wil je dat ik doe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |