En nog ff iemand de dood in wensen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet meer wakker wordt vies smerig monster.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet meer wakker wordt vies smerig monster.
Niet meer dan gerechtigd na deze opmerkingquote:
Donder op. Smerig vies figuurquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gequote voor nageslacht.
Goedemorgen @:paul
Kep je nou een nieuwe UI? Ben die headbanger gewend.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Niet meer dan gerechtigd na deze opmerking
Ik zit niet aan het bierquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welk biertje wilde je uitdelen chufi?
Ik heb er nog wel een paar in voorraad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kep je nou een nieuwe UI? Ben die headbanger gewend.
Doe maar leuk. Teringlijer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een douche genomen.
Deze ken ik iig niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar in voorraad.
Jij bent ook wel stoer met je grote bek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef dat je bier ging uitdelen. Beetje jammer hoor.
Ja hallo, ik ben net een doodsverwensing naar mijn hoofd gekregen, mag ik dan even flauw doen?quote:
Ja donder maar op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben net een doodsverwensing naar mijn hoofd gekregen, mag ik dan even flauw doen?
ik kom bier halenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef dat je bier ging uitdelen. Beetje jammer hoor.
Jezus ga je weer triest doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:57 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens trek ik al mijn TR's in als een bepaald iemand simpelweg excuses aanbiedt.
Dan fiets ik wel doorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Owwww.... nou ik heb niks in huis helaas.
Er komt er van de week nog 1 bij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, deze ken ik ook al niet. Ken echt alleen die headbanger.
Jn bed over half uurtjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gezellig he? De 1 zoekt mot en de andere bier. Wat zoek jij?
Ik wou hem simpelweg nog een kans geven om excuses voor die doodsverwensing te maken, maar dat werd zo te zien niet gewaardeerd. Desbetreffende persoon bivakkeert nu op mijn blocklist.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik wou hem simpelweg nog een kans geven om excuses voor die doodsverwensing te maken, maar dat werd zo te zien niet gewaardeerd. Desbetreffende persoon bivakkeert nu op mijn blocklist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |