En nog ff iemand de dood in wensen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet meer wakker wordt vies smerig monster.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet meer wakker wordt vies smerig monster.
Niet meer dan gerechtigd na deze opmerkingquote:
Donder op. Smerig vies figuurquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gequote voor nageslacht.
Goedemorgen @:paul
Kep je nou een nieuwe UI? Ben die headbanger gewend.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Niet meer dan gerechtigd na deze opmerking
Ik zit niet aan het bierquote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welk biertje wilde je uitdelen chufi?
Ik heb er nog wel een paar in voorraad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kep je nou een nieuwe UI? Ben die headbanger gewend.
Doe maar leuk. Teringlijer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een douche genomen.
Deze ken ik iig niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar in voorraad.
Jij bent ook wel stoer met je grote bek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef dat je bier ging uitdelen. Beetje jammer hoor.
Ja hallo, ik ben net een doodsverwensing naar mijn hoofd gekregen, mag ik dan even flauw doen?quote:
Ja donder maar op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben net een doodsverwensing naar mijn hoofd gekregen, mag ik dan even flauw doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |