Nogmaals, jouw normaal, waarin het ok is om mensen voor mongool uit te schelden, of mijn normaal?quote:
Jajajaj....jij denkt dat je gelijk hebt....donder maar op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nogmaals, jouw normaal, waarin het ok is om mensen voor mongool uit te schelden, of mijn normaal?
Uuhm, jij bent diegene die loopt te schelden en 1 uur lang of nu eigenlijk anderhalf uur lang vervelend blijft doen? En dat alles voor DT puntjes? Morgen doe je weer supernormaal zeker en doe je of je neus bloedt?quote:
Heeft ie ook. En nu? Zelfreflectie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Jajajaj....jij denkt dat je gelijk hebt....donder maar op.
Want anders? Ga je me nog een keer voor mongool uitschelden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Jajajaj....jij denkt dat je gelijk hebt....donder maar op.
Ik scheld net vriend.?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuhm, jij bent diegene die loopt te schelden en 1 uur lang of nu eigenlijk anderhalf uur lang vervelend blijft doen? En dat alles voor DT puntjes? Morgen doe je weer supernormaal zeker en doe je of je neus bloedt?
Beh.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind je mongool geen schelden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |