Het is alleen normaal als jij dat toelaat. Je kunt dit soort dingen ook uitspreken. Dus ook tegen je vrouw.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Waarom mogen vrouwen in een relatie zoveel meer flikken.
Ik ben 5 kg te zwaar => "Je bent dik" Tig keer.
Ik heb mijn overhemd opengeknoopt (gewoon tshirt eronder) => "fashion disaster" 10 keer.
Mijn telefoon geeft een klikgeluidje bij het typen (vind ik fijn) => mevrouw eist dat ik het uitzet, want het stoort haar.
Ik speel met een champagnekurk tijdens het drinken van wat alcohol met vrienden => mevrouw knijpt zo hard als ze kan in mijn hand met de kurk, want het soort haar dat ik met die kurk speel.
Ik breng de gebraden onderdelen van een kip mee => mevrouw kwaad dat ik de tweede kippepoot uit haar hand pak. Zij had al de vleugels en de eerste poot gegeten en ze weet dat ik de kippeborstdelen niet echt lekker vindt. Vervolgens vreet ze de rest van de kip ook op.
Mevrouw geeft me een kus en daarna een milde vuiststtoot op mijn kaak omdat ze nog steeds kwaad is omdat ik die al aangevreten kippepoot uit haar handen heb genomen => ik geef een tik met vlakke hand op haar bovenarm terug => mevrouw zet haar lange nagels diep in mijn onderarmen en beweert vervolgens doodleuk dat ik haar méér pijn doe (fysiek).
Waarom mag je als vrouw zulke dingen flikken!? Waarom mag je als man nauwelijks iets van zulke shit zeggen!? Laat staan dat ik als man een vrouw op dezelfde manier zou behandelen.
Waarom hebben we collectief besloten dat een vrouw zich zo mag gedragen!? (want dat is de reden vrouwen zich dit durven aanmatigen).
Dat jij niet van je af durft te bijten in je relatie is niet de schuld van de rest van Nederland.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Waarom hebben we collectief besloten dat een vrouw zich zo mag gedragen!? (want dat is de reden vrouwen zich dit durven aanmatigen).
Maar wij mannen accepteren zulk gedrag. En de al dan niet fysieke tik terug mag absoluut niet. Ook mannen stellen dat.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb dat helemaal niet afgesproken.
Jawel, want het is niet geaccepteerd dan ik me verdedig, want dan 'mishandel' je een vrouw. Dat weet je dondersgoed.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat jij niet van je af durft te bijten in je relatie is niet de schuld van de rest van Nederland.
Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Grublit het volgende:
[..]
Het is alleen normaal als jij dat toelaat. Je kunt dit soort dingen ook uitspreken. Dus ook tegen je vrouw.
Persoonlijk kan ik me er best in verplaatsen dat dit zo groeit in een relatie, maar dat wil niet zeggen dat je het toe moet blijven laten als je het niet meer ok vind.
Je kunt je ook met woorden verdedigen en zelfs netjes blijven.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jawel, want het is niet geaccepteerd dan ik me verdedig, want dan 'mishandel' een vrouw. Dat weet je dondersgoed.
Dan heb je dus een een gek wijf te pakken.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.
Hell. No.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar wij mannen accepteren zulk gedrag.
klinkt als een goede relatiequote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.
Bij deze dame niet, trek dat niet door naar vrouwen in het algemeen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als de jigggymeister dit zelfs zegt dat weet je dat het menens isquote:Op maandag 5 juli 2021 22:26 schreef jigggy het volgende:
Ts wees niet zo’n simp en laat niet zo over je heen lopen
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan heb je een vrij simpele keuze:quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat lijkt me in dit geval een redelijk gewenst resultaat.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie.
Ik dacht dat je nog single wasquote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Ik heb mijn overhemd opengeknoopt (gewoon tshirt eronder) => "fashion disaster" 10 keer.
Mijn telefoon geeft een klikgeluidje bij het typen (vind ik fijn) => mevrouw eist dat ik het uitzet, want het stoort haar.
Ik speel met een champagnekurk tijdens het drinken van wat alcohol met vrienden => mevrouw knijpt zo hard als ze kan in mijn hand met de kurk, want het soort haar dat ik met die kurk speel.
Ik breng de gebraden onderdelen van een kip mee => mevrouw kwaad dat ik de tweede kippepoot uit haar hand pak. Zij had al de vleugels en de eerste poot gegeten en ze weet dat ik de kippeborstdelen niet echt lekker vindt. Vervolgens vreet ze de rest van de kip ook op.
Mevrouw geeft me een kus en daarna een milde vuiststtoot op mijn kaak omdat ze nog steeds kwaad is omdat ik die al aangevreten kippepoot uit haar handen heb genomen => ik geef een tik met vlakke hand op haar bovenarm terug => mevrouw zet haar lange nagels diep in mijn onderarmen en beweert vervolgens doodleuk dat ik haar méér pijn doe (fysiek).
Waarom mag je als vrouw zulke dingen flikken!? Waarom mag je als man nauwelijks iets van zulke shit zeggen!? Laat staan dat ik als man een vrouw op dezelfde manier zou behandelen.
Hoef je niet bij haar te blijven. Waarom zou je dat gedrag willen pikken? Zo zijn niet alle vrouwen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Anders mag hij geen seks.quote:
Hoezo mishandelen? Je kan toch je mond opentrekken en voor jezelf opkomen?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jawel, want het is niet geaccepteerd dan ik me verdedig, want dan 'mishandel' je een vrouw. Dat weet je dondersgoed.
Nou, dit ja. Ik krijg ook gewoon de wind van voren als ik dat thuis zou doen. En terecht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:07 schreef Seven. het volgende:
Dit is niet normaal. Ik zou er niet over peinzen om mijn man zo te behandelen. En je kunt zelf natuurlijk ook vragen of je de poot mag omdat je de borstdelen niet lekker vindt, in plaats van de poot uit haar hand grissen.
Ik krijg de indruk dat jullie elkaars grenzen niet respecteren. Als mijn man heel irritant aan het pielen is, dan vraag ik hem om te stoppen.
Klikgeluidje snap ik trouwens heel goed, ik zou daar zelf overprikkeld van raken. Net als youtube filmpjes kijken in mijn bijzijn. Ik vraag hem en zijn dochters regelmatig om oortjes in te doen. Eisen dat het stopt gaat mij dan weer mijlen te ver.
De mossel was ook zo iemand die op alles commentaar had en dacht dat ze grappig was. Ik zag haar bij haar vriend ook zulke dingen doen. Die vriend heeft toen op advies afscheid genomen van de mossel.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
De mossel, pielemuis, de heks. Heb je ook een wikipedia waar we kunnen opzoeken aan welke illustere figuren in jouw leven je refereert?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:59 schreef stokj het volgende:
[..]
De mossel was ook zo iemand die op alles commentaar had en dacht dat ze grappig was. Ik zag haar bij haar vriend ook zulke dingen doen. Die vriend heeft toen op advies afscheid genomen van de mossel.
Ik kan je verzekeren dat deze mensen niet eens van het bestaan van FOK! afwetenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De mossel, pielemuis, de heks. Heb je ook een wikipedia waar we kunnen opzoeken aan welke illustere figuren in jouw leven je refereert?
Tevens![]()
![]()
Hoe zouden ze aan jou refereren? Fruitcake?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat deze mensen niet eens van het bestaan van FOK! afweten
Ik denk met meer respect dan dat ik dat bij hun doe om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe zouden ze aan jou refereren? Fruitcake?
Dit wel zo'n beetje, ja. Las de OP met verbijstering. Je wijf is gewoon kut en jij zelf slappe hap.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat jij niet van je af durft te bijten in je relatie is niet de schuld van de rest van Nederland.
Dan heb je het over een vrouw in je post en post je een gifje van een man...quote:Op maandag 5 juli 2021 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je een vrouw was zou er gemauwd worden dat je dit nou eenmaal krijgt bij bad boys. Heeft ze veel centjes of is ze een beest in bed als je wel braaf op zit en pootjes geeft op haar commando?
Ook als je niemand leukers zou kunnen doen, zou je zo te horen in ieder geval wel iets beters kunnen doen dan dit. (Single worden bijvoorbeeld). Gun jezelf dat en blijf niet hangen in zoiets negatiefs.
Dat kan je wel, maar door die situatie uit de weg te gaan laat je het zelf toe, jij voedt haar gedrag door er nooit iets van te zeggen of tegenin te gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit laat mij al zien dat je een tokkie hebt en dat alle kritiek van je vriendin terecht is. Klikgeluid aan hebben staan tijdens het typenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Praat voor jezelf.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar wij mannen accepteren zulk gedrag. En de al dan niet fysieke tik terug mag absoluut niet. Ook mannen stellen dat.
Wat verandert het geslacht aan de boodschap dat dit een keuze is?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan heb je het over een vrouw in je post en post je een gifje van een man...
Man, daar ben je toch zelf bij. Je hoeft toch niet met haar samen te zijn. Kap die relatie, als je het al een relatie kunt noemen. De hele kip opeten? Niet normaal meer. Een vrouw behoort haar man eerst te laten eten, en dan mag zij de rest hebben. Want wie heeft krachten nodig om weer op jacht te gaan? Juist! De man !!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Bedoel je dat vrouwen zwakker zijn omdat ze sneller huilen? Dat is wel een aardige seksistische opmerking die je hier maaktquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Eigenlijk het enige dingetje wat mij wel opvalt als meer maatschappelijke kwestie is dat mannen eerder een neiging hebben om boos te worden en vrouwen eerder om verdrietig te worden.
Tried that. Didn't work at all.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Je kunt je ook met woorden verdedigen en zelfs netjes blijven.
Wat werd er gedaan en gezegd?quote:
Ik heb herhaald beheerst aangegeven dat ik zulke shit niet waardeer. Dat het eigenlijk niet acceptabel is. Er veranderde gewoon niets.quote:
En je vindt het een maatschappelijk probleem?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik heb herhaald b heerst aangegeven dat ik zulke shit niet waardeer. Dat het eigenlijk niet acceptabel is. Er veranderde gewoon niets.
Negeert ze het dan? Of geeft ze er wel een reactie op?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik heb herhaald b heerst aangegeven dat ik zulke shit niet waardeer. Dat het eigenlijk niet acceptabel is. Er veranderde gewoon niets.
Dat wordt dus jouw leven tot de dood je scheidt als je daar niets aan doetquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik snap dit topic niet, waarom stel je dat vrouwen dit mogen doen en mannen dit toe laten? Dat is gewoon niet de norm, hoe kom je erbij zeg. Als je zo niet behandeld wilt worden is de oplossing vrij simpel. Dan verbreek je de relatie, blokkeer je haar overal en klaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:21 schreef airconditioning het volgende:
Je moet je vrouw wel goed temmen anders blijft ze wild
Je meent het.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:22 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Bedoel je dat vrouwen zwakker zijn omdat ze sneller huilen? Dat is wel een aardige seksistische opmerking die je hier maakt
Ja, want zulk gedrag vertonen veel meer vrouwen. En het feit dat ze zulke shit doodnormaal vinden betekent dat de maatschappij hun princessengedrag accepteert. Als geen enkele ouder en vriend die shit zou accepteren, dan had geen enkele vrouw last van zulke debiliteit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je vindt het een maatschappelijk probleem?
Dat is toch wel heel handig hoe je hierin je eigen verantwoordelijkheid helemaal omzeilt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, want zulk gedrag vertonen veel meer vrouwen. En het feit dat ze zulke shit doodnormaal vinden betekent dat de maatschappij hun princessengedrag accepteert. Als geen enkele ouder en vriend die shit zou accepteren, dan had geen enkele vrouw last van zulke debiliteit.
Wat wil je nou met dit topic? Dit is weer een verkapt vrouwenbashtopic. En je mag heus wel kritiek hebben op de omgang van je vriendin maar doe niet zo alsof elke vrouw dit doet want dat is gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, want zulk gedrag vertonen veel meer vrouwen. En het feit dat ze zulke shit doodnormaal vinden betekent dat de maatschappij hun princessengedrag accepteert. Als geen enkele ouder en vriend die shit zou accepteren, dan had geen enkele vrouw last van zulke debiliteit.
Kan ook liggen aan de mannen die steeds minder ruggengraat hebben en liever slappelingen worden. Je klaagt hier dan wel maar je levert dus eigenlijk ook een bijdrage aan dat probleem door het zelf te accepteren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
quote:
Maar die laat zich niet koeieneren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ach Jay Z heeft stiekem ook een bitch.
Er lijkt ook niet echt reden te zijn om iets te veranderen voor haar; of ze haar gedrag wel of niet verandert, de relatie blijft zo te zien toch wel bestaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik heb herhaald beheerst aangegeven dat ik zulke shit niet waardeer. Dat het eigenlijk niet acceptabel is. Er veranderde gewoon niets.
Je hebt wel een latina he?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het is al de derde die zo is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er lijkt ook niet echt reden te zijn om iets te veranderen voor haar; of ze haar gedrag wel of niet verandert, de relatie blijft zo te zien toch wel bestaan.
Wat kun je anders dan nee zeggen!?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:55 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Jezus wat ben jij slappe hap TS.
Ik kan die vrouw geen ongelijk geven, jij laat je immers graag domineren.
Had je ballen in je broek gehad had je dat wijf allang een eind heen getrapt.
Het is de derde waarop al je genoemde specifieke voorbeelden van toepassing zijn?quote:
Geen enkele zelf respecterend persoon, man of vrouw, ondergaat dit een 1e en al helemaal niet een 2e of 3e keer. Ik hoop dat je aan het trollen bent. Anders wordt het tijd om eens aan je zelfwaarde te werken.quote:
Ja geen idee. Het is niet anders hé, dat wordt afzien voor de rest van je leven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat kun je anders dan nee zeggen!?
In post 8 zelf al de oplossing gevonden, niet gek.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen door haar gewoon aan de kant te zetten?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik gok seks en aandacht?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:59 schreef Greenbird999 het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen door haar gewoon aan de kant te zetten?
Ja, testosteron versus meelijwekkend zielig doenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Waarom betrek je jouw persoonlijke sores op de rest van de maatschappij. Ik geef persoonlijk gewoon mijn eigen grenzen aan, ook tegen vrouwen. Misschien omdat ik een feminist ben.
Eigenlijk het enige dingetje wat mij wel opvalt als meer maatschappelijke kwestie is dat mannen eerder een neiging hebben om boos te worden en vrouwen eerder om verdrietig te worden. Dat creëert wel een verschilletje in hoe omgegaan wordt met onrecht dat een man een vrouw aandoet versus onrecht dat een vrouw een man aandoet. Want bij een huilende vrouw voelen mensen meer de neiging om haar te beschermen, dan bij een schreeuwende man.
Ach, zo zijn er ook mannen met onhebbelijk gedrag die er mee weg blijven komen. Ik denk niet dat de maatschappij dit accepteert, ik denk dat het een lui soort tolerantie is, zolang men er maar niet teveel last van heeft. Maar ja, zo houden bepaalde groepen wel hun eigen en elkaars gedoe in stand. En je kan ze herkennen, omdat het een bepaalde omgeving vereist om dit duurzaam te kunnen blijven doen of omdat men continuïteit mist, dus dat die omgeving ook wisselt of zelfs helemaal afwezig is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar kun je prima zonder.quote:
Ik doe m wel even:quote:
Dingdingding koelkast!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zou de TT veranderen in 'ik laat vrouwen zich als een klootzak gedragen zonder dat ik consequenties aan hun gedrag durf te verbinden'.
Zulk gedrag, wat toch wel behoorlijk dicht in de buurt komt van 'abusive', komt overal voor. Dat je dit specifiek aan vrouwen verbindt zegt vooral iets over je eigen blinde vlek. Mannen kunnen - en doen dit - net zo goed. Met geslacht heeft dit bijzonder weinig te maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Puntenjager het volgende:
De vraag is eerder: “waarom accepteer jij dit?”quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Wij mannen? Mijn man is (ook) geen haantje, maar zou dit echt niet accepteren hoor. Gelukkig maar, want het is giftig gedragquote:Op maandag 5 juli 2021 21:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar wij mannen accepteren zulk gedrag. En de al dan niet fysieke tik terug mag absoluut niet. Ook mannen stellen dat.
Waarom wil je zo graag bij een vrouw blijven die zich zo naar je gedraagt?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
TS heeft net als een aantal andere users een bepaalde reputatie hoe hij over vrouwen denkt, maar alsnog verdient hij het niet om voor slapjanus/pussy/etc. te worden uitgemaakt. Ergens in het topic schreef hij dat dit al zijn 3de relatie is die zich op deze manier ontwikkelt en ik denk dan ook dat de manier waarop hij zich opstelt in een relatie de gemene deler is. Vaak zijn dat manieren van communiceren die er zo zijn ingesleten dat je niet doorhebt dat je over je grenzen heen laat lopen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:13 schreef Hexagon het volgende:
Die vrouw van je is gewoon een kutwijf zoals er wel meer zijn. Maar je gedraagt je ook wel als een enorme slapjanus.
Wat denk je als een man keihard haar de waarheid zeggen en dat als ze niet veranderd jij haar de deur uittrapt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zo'n feeks als die van jou, had ik allang geklapt.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je ballen hebben last van het Stockholmsyndroom en je verstand zit nog in de onwetendheid.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Fijn, want ik ben oprecht nieuwsgierig waarom ie nog een relatie met deze vrouw wilt hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:33 schreef Puntenjager het volgende:
Ik zal morgen inhoudelijk reageren. Nu druk.
Het is ook een sociaal construct. Beide hebben aandacht nodig en zoeken een negatieve manier om dat te krijgen. Mannen uiten dat in doelloze agressie en vrouwen in zielige huilbuien; dat is volgens mij grotendeels aangeleerd, misschien ook wel vanwege de fysieke krachtsverschillen die in de puberteit ontstaan. Tot 12 jaar is er wat dat betreft weinig verschil tussen jongens en meisjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:04 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, testosteron versus meelijwekkend zielig doen![]()
![]()
![]()
Droomvrouw! Helaas zijn bijna al dit soort dominante types vergeten dat ze lief kunnen zijn op het moment dat dat nodig is.quote:Buiten bed lief vrouwtje maar in bed gaat die vent kapot.
Jij bent de gemene deler. Als jij haar grenzen niet respecteert, dan respecteert zij jouw grenzen ook niet. Maar om respectvol met elkaar om te kunnen gaan, moet je ook volwassen, gelijkwaardig en eerlijk met elkaar kunnen communiceren. Als jij een latina deze kant ophaalt die vervolgens afhankelijk van je is, dan is de gelijkwaardigheid in ieder geval al ver te zoeken.quote:
Vind je dit doodnormaal ofzo? Moeten wij dit prinsengedrag zomaar accepteren?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:33 schreef Puntenjager het volgende:
Ik zal morgen inhoudelijk reageren. Nu druk.
Zware dag vandaag?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Vind je dit doodnormaal ofzo? Moeten wij dit prinsengedrag zomaar accepteren?
TS, het gaat er denk ik niet zozeer om wat zíj doet (of nalaat), want haar kun je toch niet veranderen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Maar wanneer vrouwen en mannen hierin wordt omgedraaid gaat voor TS precies hetzelfde op.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind het zo hinderlijk als vrouwen met eigen issues, bijv. op foute mannen vallen, dan aankomen met vragen over 'Waarom doen mannen x?'. Terwijl het dan iets is wat gewoon kenmerkend is voor het type waar zij op vallen/zich iets van aantrekken en niet voor mannen in het algemeen.
Vanwaar die drang om zo te generaliseren op basis van geslacht? Is dat echt een issue bij vrouwen? See what i did there.
Misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan welke issues maken dat jij op zulke vrouwen valt en je jezelf zo laat behandelen.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:02 schreef Puntenjager het volgende:
Nee, vrouwen mannen vallen niet op foute mannenvrouwen...FTFYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mosselquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:59 schreef stokj het volgende:
[..]
De mossel was ook zo iemand die op alles commentaar had en dacht dat ze grappig was. Ik zag haar bij haar vriend ook zulke dingen doen. Die vriend heeft toen op advies afscheid genomen van de mossel.
Jij denkt zeker hieraan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij denkt zeker hieraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja...
Wees ff een man.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Waaruit bestaat "niet waarderen" en "niet acceptabel" als jij geen consequenties verbindt aan wat je zegt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik heb herhaald beheerst aangegeven dat ik zulke shit niet waardeer. Dat het eigenlijk niet acceptabel is. Er veranderde gewoon niets.
Hij is niet verplicht om te reageren he, zelfs al gaat het om zijn eigen topic.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Vind je dit doodnormaal ofzo? Moeten wij dit prinsengedrag zomaar accepteren?
Duidelijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:41 schreef Mufasah208 het volgende:
[..]
Je ballen hebben last van het Stockholmsyndroom en je verstand zit nog in de onwetendheid.
Ts-er, wat Poem hier boven schrijft is zo een super goede post!quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:35 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zulk gedrag, wat toch wel behoorlijk dicht in de buurt komt van 'abusive', komt overal voor. Dat je dit specifiek aan vrouwen verbindt zegt vooral iets over je eigen blinde vlek. Mannen kunnen - en doen dit - net zo goed. Met geslacht heeft dit bijzonder weinig te maken.
Jij maakt ergens de afweging om dit te accepteren. Ik weet niet waarom, maar ik kan je verzekeren dat gezonde relaties zonder elkaar te denigreren en naar beneden te duwen ook gewoon mogelijk zijn. Of sterker nog: eerder de norm dan de manier waarop je vrouwen hier probeert af te schilderen.
Zolang je ervoor kiest om dit te accepteren gaat dit ook nooit veranderen. In dit geval ben je beter af als vrijgezel. Met dit door laten etteren ontzeg je jezelf ook de kans op gezonde en positieve relaties en een ontwikkeling als individu.
Serieuze tip: ga eens praten met een (psycho)therapeut. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet de 1e partner is die je op een dergelijke manier behandelt en dat begint even bot gezegd in en door jou en de manier waarop je naar jezelf en de wereld om je heen kijkt. En dat moet je jezelf niet willen aan doen, er is veel meer moois en beters op de wereld dan dit.![]()
Je kunt ook je mond open trekken maar in dit geval zou ik gewoon een andere vrouw zoeken.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jawel, want het is niet geaccepteerd dan ik me verdedig, want dan 'mishandel' je een vrouw. Dat weet je dondersgoed.
Ik ben heel aardig open minded en van de gelijkwaardige relaties. Maar ik vind dit ook niet normaal.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:18 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Dit soort shit is echt niet normaal man. Geen idee wat jij gewend bent maar ik ben voor de woke-standards tegenwoordig heel ouderwets opgevoed.
Dat kan dan weliswaar je verbale manier van communiceren zijn, maar als je verder in je gedrag dat niet laat merken dan heeft een melding dat je ergens niet van gediend bent ook niet zoveel zin.quote:Op woensdag 14 juli 2021 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
1) Om maar met de conclusie te beginnen: ergens is het wel mijn 'schuld', denk ik ja. Echter ik ben verre van een push over. Ik heb er geen enkel probleem mee om mijn mening of standpunt kenbaar te maken. Ik doe niet anders, volgens mensen die mij kennen.
Met toelaten wordt dan ook niet uitsluitend je reactie in het moment bedoeld maar ook aan de gevolgen die je daaraan koppelt nádat het is gebeurd.quote:Waarom ik deze situatie in bepaalde mate dan toch over me heen laat lopen!? Nou ja, als iemand jou iets flikt, dan is datgene vaak al gebeurd voordat je er iets van kon zeggen. Er is dan geen sprake van iets toelaten of niet.
Waarom zou je niet kwaad mogen worden als iemand - of je partner notabene in dit geval - je denigrerend behandelt? En wat is wel kwaad worden in jouw geval? Schelden, schreeuwen, erger? Klap je dicht? Of kun je ze goed kanaliseren?quote:Het moment waarvan je zou kunnen zeggen dat ik over me heen laat lopen is tijdens de eventuele discussie na afloop van het incindent. Meestal zeg ik er duidelijk iets van. Echter ik heb in een eerdere relatie er bewust voor gekozen om niet mee te gaan te gaan in haar drama. Niet kwaad worden. De onzin van me af laten glijden. Hardstikke volwassen enzo, alleen het hielp totaal niet.
Tja, als jij degene bent die vooral veel betaalt en dat niet in verhouding vindt staan tot elkaar en je hebt daar vaker gesprekken over geprobeerd te voeren zonder resultaat, dan weet je wat je te doen staat. Als je het een probleem vindt dat deze relatie jou vooral geld kost.quote:Een ander probleem tijdens de discussies achteraf is manipulatie van haar kant. Het morele appèl aan de taak van de man. Vaak simpelweg het standpunt dat ik als man moet dokken (vooral in mijn huidige relatie). Ik ben verbaal meer dan vaardig, maar in een discussie over geld met een vrouw word je al heel gauw als kleinzerig weggezet => Een vrek en geen echte vent die galant voor een vrouw betaalt.
Als je dan voorrekent dat jij toch echt een stuk meer betaalt dat zij, heb je de discussie helemaaaal verloren. Omdat je dan zaken uit het verleden aanhaalt en emotieloos als boekhouder uitgaven vergelijkt.
Wat loop jij met een hoop frustraties rond...quote:Overigens laten deze discussies over betalen goed zien dat er wel degelijk sprake is van "mogen" en 'toelaten door de man'. Denk voor de grap maar eens aan discussies hier op FOK! of de man de eerste dates moet betalen. Vaak zijn het de mannen die andere mannen voor gierige ongelante kneus uitmaken, als ze aangeven dat ze vinden dat de kosten van een date eigenlijk door de man en de vrouw samen gedragen zouden moeten worden.
Leuk, maar de psychologie van deze zogenaamde (financiële!) hoffelijkheid van de man tijdens de datefase kun je echt niet opeens 180 graden omdraaien naar oerhollandse wesplittenalles-nuchterheid. Alleen maar omdat je op date nummer 8 het een relatie hebt genoemd.
En dat zeg jij?quote:Als je haar als een princes behandelt, moet je niet raar opkijken als ze zich ook als een princes gaat gedragen!
Ja, en jij bent de gemene deler in dit verhaal. Als je niet aan jezelf werkt als je relatie op de klippen loopt is het ook vrij logisch dat je weer zo'n zelfde partner aantrekt, helaas.quote:2) Ze is gek. Het is een uitzondering. Ja, dat gelook ik ook nog steeds. Echter de voorbeelden die ik in de OP gaf zijn van 2 verschillende vrouwen (laatste 2 relaties). En over de vrouw daarvoor kan ik ook een boek schrijven.
Nee, omdat je mening uiten alleen niet altijd genoeg is. In deze relatie in ieder geval zeker niet. Je kunt wel zeggen dat je ergens niet van gediend bent, maar als je jezelf kort daarna weer beschikbaar opstelt en net doet alsof er geen vuiltje aan de lucht is terwijl je nog wel kwaad bent dan geeft dat de ander een tegenstrijdig signaal.quote:3) Ja, dat doe ik vaak meer dan duidelijk. Echter dat verandert verbazend weinig. Zo weinig dat ik, naast de vrouwen in kwestie voor gek verklaren, ook mijzelf ergens wel de schuld geef. Want ondanks dat ik duidelijk aangeef dat ik eea niet kan waarderen, flikken ze het me toch. Mijn mening stopt ze iig niet.
Zo te horen word jij veel gelukkiger van een nuchtere Truus, maar je krijgt relaties met dames die een andere achtergrond hebben?quote:En het maakt veel uit of het een nuchtere Truus betreft of een overspoilde chick die al vanaf de geboorte te horen krijgt dat ze geweldig is en die vanaf het bereiken van puberleeftijd in mannelijke aandacht zwemt.
Haha is dit serieus?quote:Op woensdag 14 juli 2021 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
Hèhè, eindelijk weer een beetje tijd.
Ik heb de eerste 50 posts gelezen en daarin worden volgende dingen gezegd:
1) Ik laat het toe. Het is mijn eigen schuld.
2) Ze is gek. Het is een uitzondering.
3) Ik moet gewoon mijn grenzen aangeven.
4) Ik weet niet wat normaal is
1) Om maar met de conclusie te beginnen: ergens is het wel mijn 'schuld', denk ik ja. Echter ik ben verre van een push over. Ik heb er geen enkel probleem mee om mijn mening of standpunt kenbaar te maken. Ik doe niet anders, volgens mensen die mij kennen.
Waarom ik deze situatie in bepaalde mate dan toch over me heen laat lopen!? Nou ja, als iemand jou iets flikt, dan is datgene vaak al gebeurd voordat je er iets van kon zeggen. Er is dan geen sprake van iets toelaten of niet.
Het moment waarvan je zou kunnen zeggen dat ik over me heen laat lopen is tijdens de eventuele discussie na afloop van het incindent. Meestal zeg ik er duidelijk iets van. Echter ik heb in een eerdere relatie er bewust voor gekozen om niet mee te gaan te gaan in haar drama. Niet kwaad worden. De onzin van me af laten glijden. Hardstikke volwassen enzo, alleen het hielp totaal niet.
Een ander probleem tijdens de discussies achteraf is manipulatie van haar kant. Het morele appèl aan de taak van de man. Vaak simpelweg het standpunt dat ik als man moet dokken (vooral in mijn huidige relatie). Ik ben verbaal meer dan vaardig, maar in een discussie over geld met een vrouw word je al heel gauw als kleinzerig weggezet => Een vrek en geen echte vent die galant voor een vrouw betaalt.
Als je dan voorrekent dat jij toch echt een stuk meer betaalt dat zij, heb je de discussie helemaaaal verloren. Omdat je dan zaken uit het verleden aanhaalt en emotieloos als boekhouder uitgaven vergelijkt.
Overigens laten deze discussies over betalen goed zien dat er wel degelijk sprake is van "mogen" en 'toelaten door de man'. Denk voor de grap maar eens aan discussies hier op FOK! of de man de eerste dates moet betalen. Vaak zijn het de mannen die andere mannen voor gierige ongelante kneus uitmaken, als ze aangeven dat ze vinden dat de kosten van een date eigenlijk door de man en de vrouw samen gedragen zouden moeten worden.
Leuk, maar de psychologie van deze zogenaamde (financiële!) hoffelijkheid van de man tijdens de datefase kun je echt niet opeens 180 graden omdraaien naar oerhollandse wesplittenalles-nuchterheid. Alleen maar omdat je op date nummer 8 het een relatie hebt genoemd.
Als je haar als een princes behandelt, moet je niet raar opkijken als ze zich ook als een princes gaat gedragen!
2) Ze is gek. Het is een uitzondering. Ja, dat gelook ik ook nog steeds. Echter de voorbeelden die ik in de OP gaf zijn van 2 verschillende vrouwen (laatste 2 relaties). En over de vrouw daarvoor kan ik ook een boek schrijven.
3) Ja, dat doe ik vaak meer dan duidelijk. Echter dat verandert verbazend weinig. Zo weinig dat ik, naast de vrouwen in kwestie voor gek verklaren, ook mijzelf ergens wel de schuld geef. Want ondanks dat ik duidelijk aangeef dat ik eea niet kan waarderen, flikken ze het me toch. Mijn mening stopt ze iig niet.
4) Ik denk nog steeds te weten wat normaal is. Echter wat normaal is, is behoorlijk cultuur gebonden. Twee van de laatste drie relaties betrof een vrouw van buiten Europa. Eentje uit Colombia en 1 uit India. Echter beiden intelligent en gestudeerd. Cosmopoliet zou ik willen zeggen, maar onder de progressieve Westerse houding, hebben ze onder de oppervlakte toch een andere mening over de taak van een man in een relatie. Alleen als het gaat om vrouwenrechten op een abstract niveau, dan is hun mening hardstikke modern en Westers.
En het maakt veel uit of het een nuchtere Truus betreft of een overspoilde chick die al vanaf de geboorte te horen krijgt dat ze geweldig is en die vanaf het bereiken van puberleeftijd in mannelijke aandacht zwemt.
Morgen lees ik de verdere reacties
Ben benieuwd. Wil wel alvast even toevoegen dat jij inderdaad de enige bent die bijv. invloed heeft over of mensen wel/niet structureel je grenzen overschrijden (waarbij je dus mag concluderen dat je er zelf een rol in speelt) en dat het daarom soms wordt benoemd als jouw schuld, maar dat dat niet betekent dat er iets is wat jij zelf eenvoudig van de een op de andere dag anders zou kunnen doen.quote:
Zeer uitgebreide reactie, dat is super fijn!quote:Op woensdag 14 juli 2021 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
Waarom ik deze situatie in bepaalde mate dan toch over me heen laat lopen!? Nou ja, als iemand jou iets flikt, dan is datgene vaak al gebeurd voordat je er iets van kon zeggen. Er is dan geen sprake van iets toelaten of niet.
Het moment waarvan je zou kunnen zeggen dat ik over me heen laat lopen is tijdens de eventuele discussie na afloop van het incindent. Meestal zeg ik er duidelijk iets van. Echter ik heb in een eerdere relatie er bewust voor gekozen om niet mee te gaan te gaan in haar drama. Niet kwaad worden. De onzin van me af laten glijden. Hardstikke volwassen enzo, alleen het hielp totaal niet.
Een ander probleem tijdens de discussies achteraf is manipulatie van haar kant. Het morele appèl aan de taak van de man. Vaak simpelweg het standpunt dat ik als man moet dokken (vooral in mijn huidige relatie). Ik ben verbaal meer dan vaardig, maar in een discussie over geld met een vrouw word je al heel gauw als kleinzerig weggezet => Een vrek en geen echte vent die galant voor een vrouw betaalt.
Overigens laten deze discussies over betalen goed zien dat er wel degelijk sprake is van "mogen" en 'toelaten door de man'. Denk voor de grap maar eens aan discussies hier op FOK! of de man de eerste dates moet betalen. Vaak zijn het de mannen die andere mannen voor gierige ongelante kneus uitmaken, als ze aangeven dat ze vinden dat de kosten van een date eigenlijk door de man en de vrouw samen gedragen zouden moeten worden.
Als je haar als een princes behandelt, moet je niet raar opkijken als ze zich ook als een princes gaat gedragen!
2) Ze is gek. Het is een uitzondering. Ja, dat gelook ik ook nog steeds. Echter de voorbeelden die ik in de OP gaf zijn van 2 verschillende vrouwen (laatste 2 relaties). En over de vrouw daarvoor kan ik ook een boek schrijven.
3) Ja, dat doe ik vaak meer dan duidelijk. Echter dat verandert verbazend weinig. Zo weinig dat ik, naast de vrouwen in kwestie voor gek verklaren, ook mijzelf ergens wel de schuld geef. Want ondanks dat ik duidelijk aangeef dat ik eea niet kan waarderen, flikken ze het me toch. Mijn mening stopt ze iig niet.
4) Ik denk nog steeds te weten wat normaal is. Echter wat normaal is, is behoorlijk cultuur gebonden. Twee van de laatste drie relaties betrof een vrouw van buiten Europa. Eentje uit Colombia en 1 uit India. Echter beiden intelligent en gestudeerd. Cosmopoliet zou ik willen zeggen, maar onder de progressieve Westerse houding, hebben ze onder de oppervlakte toch een andere mening over de taak van een man in een relatie. Alleen als het gaat om vrouwenrechten op een abstract niveau, dan is hun mening hardstikke modern en Westers.
En het maakt veel uit of het een nuchtere Truus betreft of een overspoilde chick die al vanaf de geboorte te horen krijgt dat ze geweldig is en die vanaf het bereiken van puberleeftijd in mannelijke aandacht zwemt.
Dat is natuurlijk niet het enige moment van toelaten. Door het contact aan te houden, blijf jij jezelf in een positie plaatsen waarin het weer kan gebeuren. Technisch gezien niet hetzelfde als toelaten, maar (on)bewust kan dit wel zo overkomen..quote:Op woensdag 14 juli 2021 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
Hartstikke volwassen is je gevoelens weg stoppen? Misschien wilde ze juist merken dat het je wel wat deed..quote:Het moment waarvan je zou kunnen zeggen dat ik over me heen laat lopen is tijdens de eventuele discussie na afloop van het incindent. Meestal zeg ik er duidelijk iets van. Echter ik heb in een eerdere relatie er bewust voor gekozen om niet mee te gaan te gaan in haar drama. Niet kwaad worden. De onzin van me af laten glijden. Hardstikke volwassen enzo, alleen het hielp totaal niet.
Ik zou die hele discussie ook niet aangaan, want ik denk niet dat iemand die er zo in staat daadwerkelijk interesse heeft in zo een naberekening. Het gaat niet om de exacte euro's lijkt me en door daar wel op te focussen pak je de onderliggende emotie denk ik niet aan.quote:Een ander probleem tijdens de discussies achteraf is manipulatie van haar kant. Het morele appèl aan de taak van de man. Vaak simpelweg het standpunt dat ik als man moet dokken (vooral in mijn huidige relatie). Ik ben verbaal meer dan vaardig, maar in een discussie over geld met een vrouw word je al heel gauw als kleinzerig weggezet => Een vrek en geen echte vent die galant voor een vrouw betaalt.
Leuk als je exotisch date, maar dan moet je ook niet verbaast doen over het gebrek aan going dutch.quote:Overigens laten deze discussies over betalen goed zien dat er wel degelijk sprake is van "mogen" en 'toelaten door de man'. Denk voor de grap maar eens aan discussies hier op FOK! of de man de eerste dates moet betalen. Vaak zijn het de mannen die andere mannen voor gierige ongelante kneus uitmaken, als ze aangeven dat ze vinden dat de kosten van een date eigenlijk door de man en de vrouw samen gedragen zouden moeten worden.
Statistisch gezien zijn twee craycrays natuurlijk peanuts.quote:2) Ze is gek. Het is een uitzondering. Ja, dat gelook ik ook nog steeds. Echter de voorbeelden die ik in de OP gaf zijn van 2 verschillende vrouwen (laatste 2 relaties). En over de vrouw daarvoor kan ik ook een boek schrijven.
Misschien is wat jij duidelijk vindt, niet zo duidelijk voor hen. Kun je van alles over vinden, maar als je serieus een toekomst op wil bouwen met zo iemand zul je een compromis moeten kunnen sluiten. In dat geval zul je meer naar effectiviteit moeten kijken en niet uit blijven gaan van dat jij heus wel duidelijk genoeg was. Was het niet Einstein die zei dat het gek was om iets anders te verwachten als je hetzelfde blijft doen?quote:3) Ja, dat doe ik vaak meer dan duidelijk. Echter dat verandert verbazend weinig. Zo weinig dat ik, naast de vrouwen in kwestie voor gek verklaren, ook mijzelf ergens wel de schuld geef. Want ondanks dat ik duidelijk aangeef dat ik eea niet kan waarderen, flikken ze het me toch. Mijn mening stopt ze iig niet.
Sorry, maar het is toch echt hartstikke meneer de ingenieurquote:4) Ik denk nog steeds te weten wat normaal is. Echter wat normaal is, is behoorlijk cultuur gebonden. Twee van de laatste drie relaties betrof een vrouw van buiten Europa. Eentje uit Colombia en 1 uit India. Echter beiden intelligent en gestudeerd. Cosmopoliet zou ik willen zeggen, maar onder de progressieve Westerse houding, hebben ze onder de oppervlakte toch een andere mening over de taak van een man in een relatie. Alleen als het gaat om vrouwenrechten op een abstract niveau, dan is hun mening hardstikke modern en Westers.
Er is een topic waar iemand een vrouw uit de Filipijnen haalt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
Volgens mij heeft zijn huidige partner die cultuur ook wel redelijk. Vandaar dat ze het normaal vindt hem telkens te laten dokken en daar geen normaal gesprek over te kunnen voeren, want dat hoort de man te allen tijde te blijven doen blijkbaar, omdat man.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:35 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Er is een topic waar iemand een vrouw uit de Filipijnen haalt.
Wellicht dat een optie?
Daar heerst de man = man en vrouw = vrouw cultuur nog.
Klinkt inderdaad alsof TS over zich heen laat lopen en dan raar vindt dat het doorgaatquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn huidige partner die cultuur ook wel redelijk. Vandaar dat ze het normaal vindt hem telkens te laten dokken en daar geen normaal gesprek over te kunnen voeren, want dat hoort de man te allen tijde te blijven doen blijkbaar, omdat man.
Terwijl TS juist meer naar een meer gelijkwaardige relatie waarin dergelijke zaken normaal bespreekbaar zijn lijkt te streven. En hypocrisie qua dubbele standaarden ook bespreekbaar is.
-quote:Waarom mogen vrouwen in een relatie zoveel meer flikken.
Nee, die heb ik al lang uitgezet naar Colombiaquote:
Ik wil echt heel graag weten in welk vergiftigde wijvenvijver jij vist, dan weet ik welke te ontwijken mocht het ooit nodig zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:10 schreef Chadbricklayer het volgende:
@:Puntenjager
[..]
-
Het zijn net verwende kinderen en de maatschappij moedigt ze aan om overal vooral een grote bek op te hebben. Dan krijg je dit soort situaties binnen de samenleving. Ondertussen mogen ze zelf 20kg te zwaar zijn maar mag je ze niet bodyshamen. Omgekeerd mag van iedereen natuurlijk wel. Scheef.
Ja ze hebben overal last van. Het zijn blijkbaar zeer gevoelige diertjes. Alsof de hele wereld alleen om hen draait zo narcistisch dat ze vaak zijn. Als je onthoud dat het narcsisten zijn dan ga je steeds beter begrijpen waarom ze ze zo raar gedragen.
Bs.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:10 schreef Chadbricklayer het volgende:
@:Puntenjager
[..]
-
Het zijn net verwende kinderen en de maatschappij moedigt ze aan om overal vooral een grote bek op te hebben. Dan krijg je dit soort situaties binnen de samenleving. Ondertussen mogen ze zelf 20kg te zwaar zijn maar mag je ze niet bodyshamen. Omgekeerd mag van iedereen natuurlijk wel. Scheef.
Ja ze hebben overal last van. Het zijn blijkbaar zeer gevoelige diertjes. Alsof de hele wereld alleen om hen draait zo narcistisch dat ze vaak zijn. Als je onthoud dat het narcsisten zijn dan ga je steeds beter begrijpen waarom ze ze zo raar gedragen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Klinkt toxic en bijzonder verwend maar als je daar van houdt TS, moet jij weten.
Ik draai het liever om en gebruik dit gedrag eerder in bed dan buiten bed, zoals je vrouwtje lijkt te doen.
Buiten bed lief vrouwtje maar in bed gaat die vent kapot.
Het is duidelijk hoor. Je leest wat je wilt lezen. Dit gaat niet opschieten. Veel succes met je laten misbruiken in relaties.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:19 schreef Puntenjager het volgende:
Post 50 t/m 100 gelezen =>
1) Ik ben een slapjanus
2) Mannen zijn ook kudt
3) Niet alle vrouwen zijn zo
Nummer 1 klopt wel hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:19 schreef Puntenjager het volgende:
Post 50 t/m 100 gelezen =>
1) Ik ben een slapjanus
2) Mannen zijn ook kudt
3) Niet alle vrouwen zijn zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |