abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2021 @ 21:40:21 #1
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200221693
Waarom mogen vrouwen in een relatie zoveel meer flikken.

Ik ben 5 kg te zwaar => "Je bent dik" Tig keer.

Ik heb mijn overhemd opengeknoopt (gewoon tshirt eronder) => "fashion disaster" 10 keer.

Mijn telefoon geeft een klikgeluidje bij het typen (vind ik fijn) => mevrouw eist dat ik het uitzet, want het stoort haar.

Ik speel met een champagnekurk tijdens het drinken van wat alcohol met vrienden => mevrouw knijpt zo hard als ze kan in mijn hand met de kurk, want het soort haar dat ik met die kurk speel.

Ik breng de gebraden onderdelen van een kip mee => mevrouw kwaad dat ik de tweede kippepoot uit haar hand pak. Zij had al de vleugels en de eerste poot gegeten en ze weet dat ik de kippeborstdelen niet echt lekker vindt. Vervolgens vreet ze de rest van de kip ook op.

Mevrouw geeft me een kus en daarna een milde vuiststtoot op mijn kaak omdat ze nog steeds kwaad is omdat ik die al aangevreten kippepoot uit haar handen heb genomen => ik geef een tik met vlakke hand op haar bovenarm terug => mevrouw zet haar lange nagels diep in mijn onderarmen en beweert vervolgens doodleuk dat ik haar méér pijn doe (fysiek).

Waarom mag je als vrouw zulke dingen flikken!? Waarom mag je als man nauwelijks iets van zulke shit zeggen!? Laat staan dat ik als man een vrouw op dezelfde manier zou behandelen.
Waarom hebben we collectief besloten dat een vrouw zich zo mag gedragen!? (want dat is de reden vrouwen zich dit durven aanmatigen).

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 05-07-2021 21:51:00 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 5 juli 2021 @ 21:46:13 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_200221806
Ik heb dat helemaal niet afgesproken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_200221959
quote:
15s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:

Ik heb mijn overhemd opengeknoopt (gewoon tshirt eronder) => "fashion disaster" 10 keer.

Mijn telefoon geeft een klikgeluidje bij het typen (vind ik fijn) => mevrouw eist dat ik het uitzet, want het stoort haar.

Ik speel met een champagnekurk tijdens het drinken van wat alcohol met vrienden => mevrouw knijpt zo hard als ze kan in mijn hand met de kurk, want het soort haar dat ik met die kurk speel.

Ik breng de gebraden onderdelen van een kip mee => mevrouw kwaad dat ik de tweede kippepoot uit haar hand pak. Zij had al de vleugels en de eerste poot gegeten en ze weet dat ik de kippeborstdelen niet echt lekker vindt. Vervolgens vreet ze de rest van de kip ook op.

Mevrouw geeft me een kus en daarna een milde vuiststtoot op mijn kaak omdat ze nog steeds kwaad is omdat ik die al aangevreten kippepoot uit haar handen heb genomen => ik geef een tik met vlakke hand op haar bovenarm terug => mevrouw zet haar lange nagels diep in mijn onderarmen en beweert vervolgens doodleuk dat ik haar méér pijn doe (fysiek).

Waarom mag je als vrouw zulke dingen flikken!? Waarom mag je als man nauwelijks iets van zulke shit zeggen!? Laat staan dat ik als man een vrouw op dezelfde manier zou behandelen.
Waarom hebben we collectief besloten dat een vrouw zich zo mag gedragen!? (want dat is de reden vrouwen zich dit durven aanmatigen).
Het is alleen normaal als jij dat toelaat. Je kunt dit soort dingen ook uitspreken. Dus ook tegen je vrouw.
Persoonlijk kan ik me er best in verplaatsen dat dit zo groeit in een relatie, maar dat wil niet zeggen dat je het toe moet blijven laten als je het niet meer ok vind.
pi_200221965
quote:

Dat jij niet van je af durft te bijten in je relatie is niet de schuld van de rest van Nederland.
  maandag 5 juli 2021 @ 21:54:56 #5
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200221982
quote:
16s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb dat helemaal niet afgesproken.
Maar wij mannen accepteren zulk gedrag. En de al dan niet fysieke tik terug mag absoluut niet. Ook mannen stellen dat.
  maandag 5 juli 2021 @ 21:57:05 #6
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200222018
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Dat jij niet van je af durft te bijten in je relatie is niet de schuld van de rest van Nederland.
Jawel, want het is niet geaccepteerd dan ik me verdedig, want dan 'mishandel' je een vrouw. Dat weet je dondersgoed.
pi_200222039
Omdat jij het toelaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 5 juli 2021 @ 21:59:34 #8
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200222056
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Grublit het volgende:

[..]

Het is alleen normaal als jij dat toelaat. Je kunt dit soort dingen ook uitspreken. Dus ook tegen je vrouw.
Persoonlijk kan ik me er best in verplaatsen dat dit zo groeit in een relatie, maar dat wil niet zeggen dat je het toe moet blijven laten als je het niet meer ok vind.
Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.
pi_200222064
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jawel, want het is niet geaccepteerd dan ik me verdedig, want dan 'mishandel' een vrouw. Dat weet je dondersgoed.
Je kunt je ook met woorden verdedigen en zelfs netjes blijven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 5 juli 2021 @ 22:00:34 #10
481998 K21
Cappuccino
pi_200222074
Zijn er nog dingen aan haar/deze relatie die je wel leuk vindt?

Ik zou denk ik opstappen als mijn partner zo met me omging. Klinkt allemaal niet erg gezellig.
pi_200222123
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.
Dan heb je dus een een gek wijf te pakken.

Gewoon verbaal op hun plek zetten kan prima
No bitch to me
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 22:03:15 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200222130
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar wij mannen accepteren zulk gedrag.
Hell. No.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200222137
Ik kan mij niet herkennen en de vrouwen die ik ken om me heen dat ze het normaal vinden om de persoon waarmee ze een relatie hebben zo te behandelen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  maandag 5 juli 2021 @ 22:07:02 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200222204
Je beeld van wat normaal en acceptabel is is kennelijk ergens scheef gegaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200222221
quote:
15s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:58 schreef Sumppi het volgende:
Omdat jij het toelaat.
dat dus.

verman jezelf een beetje
pi_200222253
quote:

[..]

klinkt als een goede relatie
  maandag 5 juli 2021 @ 22:12:25 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200222298
quote:

[..]

Bij deze dame niet, trek dat niet door naar vrouwen in het algemeen.

De meeste vrouwen vinden dit gedrag gewoon not done en de meeste mannen zouden het, terecht, niet pikken.

Dat het gevolg van het niet pikken misschien een relatiebreuk is is nu eenmaal zo.
Je dient je af te vragen of je wel in een relatie wil blijven met zulke ellende
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200222309
Maar ts waar haal je het vandaan dat je daar niks van mag zeggen? Grenzen aangeven is eigenlijk in alle relaties wat voor relatie het dan ook is aan de orde. Gaan mensen slecht met je om moet je gewoon voor jezelf opkomen zo simpel is het. En het is wel een klotesituatie als iemand fysiek de strijd met je aangaat want dat is geen gezonde basis.
  maandag 5 juli 2021 @ 22:26:41 #19
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_200222513
Ts wees niet zo’n simp en laat niet zo over je heen lopen
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 22:31:04 #20
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_200222570
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:26 schreef jigggy het volgende:
Ts wees niet zo’n simp en laat niet zo over je heen lopen
Als de jigggymeister dit zelfs zegt dat weet je dat het menens is
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_200223097
Jij bepaalt of zij een klootzak mag zijn tegen jou.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_200223280
Het is maar net wat je zelf pikt en Ts zit goed onder de plak.
pi_200223389
quote:

[..]

Als je een vrouw was zou er gemauwd worden dat je dit nou eenmaal krijgt bij bad boys. Heeft ze veel centjes of is ze een beest in bed als je wel braaf op zit en pootjes geeft op haar commando?

Ook als je niemand leukers zou kunnen doen, zou je zo te horen in ieder geval wel iets beters kunnen doen dan dit. (Single worden bijvoorbeeld). Gun jezelf dat en blijf niet hangen in zoiets negatiefs.
pi_200223876
quote:

[..]

Dan heb je een vrij simpele keuze:
A) Je zegt simpelweg: liefje, ik pik dit gedrag niet langer. Als dit niet stopt, dan stopt onze relatie.
B) Je accepteert dat er door haar over je heen gelopen wordt.

Ik zeg daarmee niet dat B een verkeerde keuze is. Tot tegenstelling wat sommige anderen hier stellen. Als dit de vrouw van je dromen is, je verder helemaal gelukkig maakt. En je hebt haar 'mishandelingen' wellicht een beetje aangedikt... Misschien vind je het wel prettig om een beetje gedomineerd te worden in een relatie. Jouw keuze.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 00:27:44 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200223921
Ik weet niet of het al gemeld is maar volgens mij overkomt jou dit gewoon omdat je het laat gebeuren. Misschien ben je verbaal niet heel kundig dat je zo over je heen laat lopen, misschien ben je net even te onzeker om haar gedrag wel aan te kaarten uit angst dat ze wegloopt of je vindt het stiekem wel fijn, kan ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_200224207
H) ier is dat Helemaal niet afgesproken, mijn vrouw moet gewoon tegen mijn slechte grappen kunnen, en als ik zeg dat ze lekkere dikke billen heeft, dan onthoud ze maar lekkere billen en niet dikke billen.

Mijn vrouw is geen prinses, we zijn gelijke, en als we een kip delen, dan overleggen we even wie wat lekker vind. Ze zou niet gauw zeggen dat ik dik ben, zeker geen 5 keer per dag, beetje respect mag best. We doen ons thuis niet beter voor dan we zijn, dus als ik thuis met mijn joggingbroek op de bank plof na een hele dag hard gewerkt te hebben dan is dat zo.

Dat heet een gelijkwaardige relatie, als ze als prinses behandeld wil worden, had ze met Willem moeten trouwen.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 02:00:41 #27
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200224350
quote:

[..]

Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie.
Dat lijkt me in dit geval een redelijk gewenst resultaat.
pi_200224382
quote:

Ik dacht dat je nog single was :@
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200224850
Ja hier hebben we een oplossing voor gevonden, we noemen dat een relatie verbreken.

Klinkt als een debiel wijf.
pi_200224871
En jij accepteert dit gedrag?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_200224898
quote:

[..]

Hoef je niet bij haar te blijven. Waarom zou je dat gedrag willen pikken? Zo zijn niet alle vrouwen.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 08:07:38 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200224921
Dit is niet normaal. Ik zou er niet over peinzen om mijn man zo te behandelen. En je kunt zelf natuurlijk ook vragen of je de poot mag omdat je de borstdelen niet lekker vindt, in plaats van de poot uit haar hand grissen.

Ik krijg de indruk dat jullie elkaars grenzen niet respecteren. Als mijn man heel irritant aan het pielen is, dan vraag ik hem om te stoppen.

Klikgeluidje snap ik trouwens heel goed, ik zou daar zelf overprikkeld van raken. Net als youtube filmpjes kijken in mijn bijzijn. Ik vraag hem en zijn dochters regelmatig om oortjes in te doen. Eisen dat het stopt gaat mij dan weer mijlen te ver.
Resistance is futile.
pi_200224926
Jij accepteert het gedrag. Hoe heeft dit dan te maken dat vrouwen klootzakken mogen zijn?
  dinsdag 6 juli 2021 @ 08:10:47 #34
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_200224929
Waarom wil je een relatie met iemand die dat soort dingen flikt.
pi_200225138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 07:56 schreef HSG het volgende:
En jij accepteert dit gedrag?
Anders mag hij geen seks.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_200225152
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jawel, want het is niet geaccepteerd dan ik me verdedig, want dan 'mishandel' je een vrouw. Dat weet je dondersgoed.
Hoezo mishandelen? Je kan toch je mond opentrekken en voor jezelf opkomen?
pi_200225164
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:07 schreef Seven. het volgende:
Dit is niet normaal. Ik zou er niet over peinzen om mijn man zo te behandelen. En je kunt zelf natuurlijk ook vragen of je de poot mag omdat je de borstdelen niet lekker vindt, in plaats van de poot uit haar hand grissen.

Ik krijg de indruk dat jullie elkaars grenzen niet respecteren. Als mijn man heel irritant aan het pielen is, dan vraag ik hem om te stoppen.

Klikgeluidje snap ik trouwens heel goed, ik zou daar zelf overprikkeld van raken. Net als youtube filmpjes kijken in mijn bijzijn. Ik vraag hem en zijn dochters regelmatig om oortjes in te doen. Eisen dat het stopt gaat mij dan weer mijlen te ver.
Nou, dit ja. Ik krijg ook gewoon de wind van voren als ik dat thuis zou doen. En terecht.
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 08:49:11 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200225169
Lol wat een vervelend wijf _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200225876
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:45 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Anders mag hij geen seks.
Dan is het ook een relatie van niks.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_200226695
quote:

De mossel was ook zo iemand die op alles commentaar had en dacht dat ze grappig was. Ik zag haar bij haar vriend ook zulke dingen doen. Die vriend heeft toen op advies afscheid genomen van de mossel.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 11:10:10 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200226850
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 10:59 schreef stokj het volgende:

[..]

De mossel was ook zo iemand die op alles commentaar had en dacht dat ze grappig was. Ik zag haar bij haar vriend ook zulke dingen doen. Die vriend heeft toen op advies afscheid genomen van de mossel.
De mossel, pielemuis, de heks. Heb je ook een wikipedia waar we kunnen opzoeken aan welke illustere figuren in jouw leven je refereert?

Tevens :') :') :')
pi_200226982
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De mossel, pielemuis, de heks. Heb je ook een wikipedia waar we kunnen opzoeken aan welke illustere figuren in jouw leven je refereert?

Tevens :') :') :')
Ik kan je verzekeren dat deze mensen niet eens van het bestaan van FOK! afweten :P
  dinsdag 6 juli 2021 @ 11:19:28 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200227000
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:18 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren dat deze mensen niet eens van het bestaan van FOK! afweten :P
Hoe zouden ze aan jou refereren? Fruitcake?
pi_200227299
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe zouden ze aan jou refereren? Fruitcake?
Ik denk met meer respect dan dat ik dat bij hun doe om eerlijk te zijn.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 11:49:20 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200227452
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Dit wel zo'n beetje, ja. Las de OP met verbijstering. Je wijf is gewoon kut en jij zelf slappe hap.

quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als je een vrouw was zou er gemauwd worden dat je dit nou eenmaal krijgt bij bad boys. Heeft ze veel centjes of is ze een beest in bed als je wel braaf op zit en pootjes geeft op haar commando?

Ook als je niemand leukers zou kunnen doen, zou je zo te horen in ieder geval wel iets beters kunnen doen dan dit. (Single worden bijvoorbeeld). Gun jezelf dat en blijf niet hangen in zoiets negatiefs.
Dan heb je het over een vrouw in je post en post je een gifje van een man...

[ Bericht 48% gewijzigd door 2NutZ op 06-07-2021 11:54:31 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 11:49:43 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200227459
quote:

[..]

Dat kan je wel, maar door die situatie uit de weg te gaan laat je het zelf toe, jij voedt haar gedrag door er nooit iets van te zeggen of tegenin te gaan.

Uiteindelijk ben je alleen verantwoordelijk voor je eigen gedrag, als zij, jou tegenin gaan als reden ziet om te exploderen dan zou ik daar mijn conclusie uit trekken. Helemaal als het een gewoonte wordt/is.
pi_200227582
quote:

Dit laat mij al zien dat je een tokkie hebt en dat alle kritiek van je vriendin terecht is. Klikgeluid aan hebben staan tijdens het typen :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200227720
Waarom mag je als vrouw zulke dingen flikken? Ik denk dat jij de enige bent die die vraag kan beantwoorden want jij bent tenslotte de persoon die dit allemaal accepteert van zijn vriendin.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200227756
quote:

[..]

Maar wij mannen accepteren zulk gedrag. En de al dan niet fysieke tik terug mag absoluut niet. Ook mannen stellen dat.
Praat voor jezelf.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 6 juli 2021 @ 12:23:08 #50
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_200227861
Is dit nog steeds de Colobiaanse dramalama?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_200228193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]

Dan heb je het over een vrouw in je post en post je een gifje van een man...
Wat verandert het geslacht aan de boodschap dat dit een keuze is?

Nog ter aanvulling voor ts, misschien is een weerbaarheidstraining iets voor je?
  dinsdag 6 juli 2021 @ 12:53:03 #52
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_200228268
Waarom betrek je jouw persoonlijke sores op de rest van de maatschappij. Ik geef persoonlijk gewoon mijn eigen grenzen aan, ook tegen vrouwen. Misschien omdat ik een feminist ben.

Eigenlijk het enige dingetje wat mij wel opvalt als meer maatschappelijke kwestie is dat mannen eerder een neiging hebben om boos te worden en vrouwen eerder om verdrietig te worden. Dat creëert wel een verschilletje in hoe omgegaan wordt met onrecht dat een man een vrouw aandoet versus onrecht dat een vrouw een man aandoet. Want bij een huilende vrouw voelen mensen meer de neiging om haar te beschermen, dan bij een schreeuwende man.
pi_200228427
Alles heeft een reden ts.
Je vriendin heeft misschien iets meegemaakt waardoor ze alles wat je doet als pesten ziet.
Dat wil niet zeggen dat je dit gedrag ook moet pikken. Daar moet zij zich voor laten behandelen en jij kan weerbaarder worden.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 13:18:26 #54
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200228590
quote:

Man, daar ben je toch zelf bij. Je hoeft toch niet met haar samen te zijn. Kap die relatie, als je het al een relatie kunt noemen. De hele kip opeten? Niet normaal meer. Een vrouw behoort haar man eerst te laten eten, en dan mag zij de rest hebben. Want wie heeft krachten nodig om weer op jacht te gaan? Juist! De man !!
Daarom overigens, heb ik altijd van die natte doekjes in de auto; als ik kip haal eet ik op een parkeerplaats de dijen, de vleugels, het kontje en de hals alvast. Vingers aflikken en schoonvegen met die doekjes. En ik zeg dan tegen de vrouw, was het laatste wat ze hadden, maar schat, jij mag het allemaal hebben.

:Y) :Y) _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 6 juli 2021 @ 13:21:03 #55
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200228625
Je moet je vrouw wel goed temmen anders blijft ze wild
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 13:22:04 #56
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200228637
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Eigenlijk het enige dingetje wat mij wel opvalt als meer maatschappelijke kwestie is dat mannen eerder een neiging hebben om boos te worden en vrouwen eerder om verdrietig te worden.
Bedoel je dat vrouwen zwakker zijn omdat ze sneller huilen? Dat is wel een aardige seksistische opmerking die je hier maakt
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 13:56:16 #57
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200229138
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Je kunt je ook met woorden verdedigen en zelfs netjes blijven.
Tried that. Didn't work at all.
pi_200229478
Ik zou de TT veranderen in 'ik laat vrouwen zich als een klootzak gedragen zonder dat ik consequenties aan hun gedrag durf te verbinden'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200229724
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tried that. Didn't work at all.
Wat werd er gedaan en gezegd?
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:46:27 #60
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200230873
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:31 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat werd er gedaan en gezegd?
Ik heb herhaald beheerst aangegeven dat ik zulke shit niet waardeer. Dat het eigenlijk niet acceptabel is. Er veranderde gewoon niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 06-07-2021 15:59:55 ]
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:51:31 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200230957
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik heb herhaald b heerst aangegeven dat ik zulke shit niet waardeer. Dat het eigenlijk niet acceptabel is. Er veranderde gewoon niets.
En je vindt het een maatschappelijk probleem?
pi_200230971
quote:

[..]

Ik heb herhaald b heerst aangegeven dat ik zulke shit niet waardeer. Dat het eigenlijk niet acceptabel is. Er veranderde gewoon niets.
Negeert ze het dan? Of geeft ze er wel een reactie op?
pi_200230979
quote:

[..]

Dat wordt dus jouw leven tot de dood je scheidt als je daar niets aan doet :o
pi_200230982
Ik moet wel grinniken om je ondertitel.
pi_200231052
quote:

[..]

Ik snap dit topic niet, waarom stel je dat vrouwen dit mogen doen en mannen dit toe laten? Dat is gewoon niet de norm, hoe kom je erbij zeg. Als je zo niet behandeld wilt worden is de oplossing vrij simpel. Dan verbreek je de relatie, blokkeer je haar overal en klaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:21 schreef airconditioning het volgende:
Je moet je vrouw wel goed temmen anders blijft ze wild
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:22 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Bedoel je dat vrouwen zwakker zijn omdat ze sneller huilen? Dat is wel een aardige seksistische opmerking die je hier maakt
Je meent het.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:07:13 #66
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200231168
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En je vindt het een maatschappelijk probleem?
Ja, want zulk gedrag vertonen veel meer vrouwen. En het feit dat ze zulke shit doodnormaal vinden betekent dat de maatschappij hun princessengedrag accepteert. Als geen enkele ouder en vriend die shit zou accepteren, dan had geen enkele vrouw last van zulke debiliteit.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:07:41 #67
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200231173
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:52 schreef Sumppi het volgende:
Ach Jay Z heeft stiekem ook een bitch.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:13:46 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200231241
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, want zulk gedrag vertonen veel meer vrouwen. En het feit dat ze zulke shit doodnormaal vinden betekent dat de maatschappij hun princessengedrag accepteert. Als geen enkele ouder en vriend die shit zou accepteren, dan had geen enkele vrouw last van zulke debiliteit.
Dat is toch wel heel handig hoe je hierin je eigen verantwoordelijkheid helemaal omzeilt.
pi_200231247
quote:

[..]

Wat wil je nou met dit topic? Dit is weer een verkapt vrouwenbashtopic. En je mag heus wel kritiek hebben op de omgang van je vriendin maar doe niet zo alsof elke vrouw dit doet want dat is gewoon niet zo.
pi_200231454
quote:

[..]

Kan ook liggen aan de mannen die steeds minder ruggengraat hebben en liever slappelingen worden. Je klaagt hier dan wel maar je levert dus eigenlijk ook een bijdrage aan dat probleem door het zelf te accepteren.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:37:27 #71
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200231512
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:52 schreef Sumppi het volgende:
:D

quote:

[..]

Ach Jay Z heeft stiekem ook een bitch.
Maar die laat zich niet koeieneren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_200231601
quote:

[..]

Ik heb herhaald beheerst aangegeven dat ik zulke shit niet waardeer. Dat het eigenlijk niet acceptabel is. Er veranderde gewoon niets.
Er lijkt ook niet echt reden te zijn om iets te veranderen voor haar; of ze haar gedrag wel of niet verandert, de relatie blijft zo te zien toch wel bestaan.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:55:00 #73
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_200231779
Jezus wat ben jij slappe hap TS.
Ik kan die vrouw geen ongelijk geven, jij laat je immers graag domineren.
Had je ballen in je broek gehad had je dat wijf allang een eind heen getrapt.
pi_200232147
quote:

[..]

Je hebt wel een latina he?

Als jullie het samen in de relatie niet meer trekken, wil deze latino jouw latina wel overnemen. Ik kan wel tegen het temperament 🔥🔥🔥
  dinsdag 6 juli 2021 @ 17:29:21 #75
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200232214
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er lijkt ook niet echt reden te zijn om iets te veranderen voor haar; of ze haar gedrag wel of niet verandert, de relatie blijft zo te zien toch wel bestaan.
Het is al de derde die zo is.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 17:30:15 #76
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200232223
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:55 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Jezus wat ben jij slappe hap TS.
Ik kan die vrouw geen ongelijk geven, jij laat je immers graag domineren.
Had je ballen in je broek gehad had je dat wijf allang een eind heen getrapt.
Wat kun je anders dan nee zeggen!?
  dinsdag 6 juli 2021 @ 17:30:38 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200232227
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:29 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

OK, wie trapt deze voorzet erin?
pi_200232239
quote:

[..]

Het is de derde waarop al je genoemde specifieke voorbeelden van toepassing zijn?
pi_200232417
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:23 schreef Elpis het volgende:
Is dit nog steeds de Colobiaanse dramalama?
pi_200232505
quote:

[..]

Geen enkele zelf respecterend persoon, man of vrouw, ondergaat dit een 1e en al helemaal niet een 2e of 3e keer. Ik hoop dat je aan het trollen bent. Anders wordt het tijd om eens aan je zelfwaarde te werken.

quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:30 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja geen idee. Het is niet anders hé, dat wordt afzien voor de rest van je leven.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 17:59:05 #81
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_200232625
quote:

[..]

In post 8 zelf al de oplossing gevonden, niet gek.
pi_200232636
quote:

[..]

Wat heb je te verliezen door haar gewoon aan de kant te zetten?

Zij heeft geen enkel respect voor jou, en zodra zij het zat is is ze weg...

Wees haar voor zou ik zeggen. Binnen een paar weken zit ze weer ergens anders op de bank.
pi_200232654
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

All women are the same, and you know it :P
pi_200232663
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:59 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Wat heb je te verliezen door haar gewoon aan de kant te zetten?

Ik gok seks en aandacht?
  dinsdag 6 juli 2021 @ 18:04:46 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200232686
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Waarom betrek je jouw persoonlijke sores op de rest van de maatschappij. Ik geef persoonlijk gewoon mijn eigen grenzen aan, ook tegen vrouwen. Misschien omdat ik een feminist ben.

Eigenlijk het enige dingetje wat mij wel opvalt als meer maatschappelijke kwestie is dat mannen eerder een neiging hebben om boos te worden en vrouwen eerder om verdrietig te worden. Dat creëert wel een verschilletje in hoe omgegaan wordt met onrecht dat een man een vrouw aandoet versus onrecht dat een vrouw een man aandoet. Want bij een huilende vrouw voelen mensen meer de neiging om haar te beschermen, dan bij een schreeuwende man.
Ja, testosteron versus meelijwekkend zielig doen *O* _O- :W

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 06-07-2021 18:32:15 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200232730
quote:

[..]

Ach, zo zijn er ook mannen met onhebbelijk gedrag die er mee weg blijven komen. Ik denk niet dat de maatschappij dit accepteert, ik denk dat het een lui soort tolerantie is, zolang men er maar niet teveel last van heeft. Maar ja, zo houden bepaalde groepen wel hun eigen en elkaars gedoe in stand. En je kan ze herkennen, omdat het een bepaalde omgeving vereist om dit duurzaam te kunnen blijven doen of omdat men continuïteit mist, dus dat die omgeving ook wisselt of zelfs helemaal afwezig is.

Lullig voor de welwillende mensen, zoals laatbloeiers of sociaal onhandigen etc. die ook onder deze groep lijken te vallen, maar die kun je er wel uit (leren) vissen. Mensen die wel open willen en kunnen staan voor andermans belevingswereld, dat is een flexibiliteit waar je mee kan (leren) werken. Dat kan ook betekenen dat je je eigen manier van communiceren onder de loep moet nemen, want hoe verbindt je met mensen die het niet zo gewend zijn? Dat kost soms wat meer moeite, maar dat is hopelijk niet zo een probleem als de ander zich daar ook voor inzet.
pi_200232735
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik gok seks en aandacht?
Daar kun je prima zonder.

Zeker zodra je inziet dat er geen echte liefde of wederkerigheid is.

En inderdaad, ik ben van blauw naar rood naar zwart, naar realiteit gegaan. Toen ik inzag dat alles een zakelijke transactie was en geen liefde was ik er klaar mee.

Maar ik snap dat iedereen vanuit eigenbelang handelt. Nee, dan maar geen relaties. dan hou ik liever de eer aan mezelf.
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 23:20:00 #88
441859 crew  Lenny77
pi_200240615
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik doe m wel even:
Dan moet je maar niet op de badboys, oh wacht, badgirls vallen!!
Zoek een leuke vriendin ipv het type waar je tot nu toe achteraan bent gegaan, eentje die nu waarschijnlijk niet goed genoeg voor je is, want je hebt teveel keuze, maar die je wel naar waarde gaat schatten als je ouder bent (ja zo een beta-vrouw).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200242211
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zou de TT veranderen in 'ik laat vrouwen zich als een klootzak gedragen zonder dat ik consequenties aan hun gedrag durf te verbinden'.
Dingdingding koelkast!
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:35:43 #90
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200242597
quote:
Zulk gedrag, wat toch wel behoorlijk dicht in de buurt komt van 'abusive', komt overal voor. Dat je dit specifiek aan vrouwen verbindt zegt vooral iets over je eigen blinde vlek. Mannen kunnen - en doen dit - net zo goed. Met geslacht heeft dit bijzonder weinig te maken.

Jij maakt ergens de afweging om dit te accepteren. Ik weet niet waarom, maar ik kan je verzekeren dat gezonde relaties zonder elkaar te denigreren en naar beneden te duwen ook gewoon mogelijk zijn. Of sterker nog: eerder de norm dan de manier waarop je vrouwen hier probeert af te schilderen.

Zolang je ervoor kiest om dit te accepteren gaat dit ook nooit veranderen. In dit geval ben je beter af als vrijgezel. Met dit door laten etteren ontzeg je jezelf ook de kans op gezonde en positieve relaties en een ontwikkeling als individu.

Serieuze tip: ga eens praten met een (psycho)therapeut. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet de 1e partner is die je op een dergelijke manier behandelt en dat begint even bot gezegd in en door jou en de manier waarop je naar jezelf en de wereld om je heen kijkt. En dat moet je jezelf niet willen aan doen, er is veel meer moois en beters op de wereld dan dit. *;

[ Bericht 2% gewijzigd door Poem_ op 07-07-2021 00:43:22 ]
  woensdag 7 juli 2021 @ 07:13:33 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200243863
Die vrouw van je is gewoon een kutwijf zoals er wel meer zijn. Maar je gedraagt je ook wel als een enorme slapjanus.
  woensdag 7 juli 2021 @ 07:17:42 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200243884
quote:

De vraag is eerder: “waarom accepteer jij dit?”
Zo ga ik niet om met mijn omgeving (behalve die kurk, dat is irritant. Maar knijpen? Dat is bizar)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 7 juli 2021 @ 07:19:42 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200243898
quote:

[..]

Wij mannen? Mijn man is (ook) geen haantje, maar zou dit echt niet accepteren hoor. Gelukkig maar, want het is giftig gedrag
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 7 juli 2021 @ 07:24:58 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200243933
quote:

[..]

Waarom wil je zo graag bij een vrouw blijven die zich zo naar je gedraagt?
pi_200246016
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 07:13 schreef Hexagon het volgende:
Die vrouw van je is gewoon een kutwijf zoals er wel meer zijn. Maar je gedraagt je ook wel als een enorme slapjanus.
TS heeft net als een aantal andere users een bepaalde reputatie hoe hij over vrouwen denkt, maar alsnog verdient hij het niet om voor slapjanus/pussy/etc. te worden uitgemaakt. Ergens in het topic schreef hij dat dit al zijn 3de relatie is die zich op deze manier ontwikkelt en ik denk dan ook dat de manier waarop hij zich opstelt in een relatie de gemene deler is. Vaak zijn dat manieren van communiceren die er zo zijn ingesleten dat je niet doorhebt dat je over je grenzen heen laat lopen.

@TS Ken je het boek Stop met Aardig Zijn ?

Het is nogal een zweverig boek om te lezen, maar de boodschap en manieren waarop je grenzen kunt communiceren staan daar mooi in uitgelegd. Het beste advies uit het boek en dat is waar het nu mis gaat, is dat communiceren niet alleen een manier is om je grenzen aan te geven, het is ook een middel is om te zien of de pijnpunten in een relatie te overbruggen zijn. Wanneer dat niet gaat, kun je ofwel accepteren dat dit pijnpunt niet te overbruggen valt of dat de wegen zich scheiden. Daarbij wordt de nadruk gelegd of de prijs die je betaalt voor het accepteren van een bepaald pijnpunt niet ten koste van jezelf gaat.

Het is wel uit je topic duidelijk dat je niet gelukkig bent in deze relatie. Bovendien, is zoveel frustratie voor wat seks dit waard ? Je blokkeert jezelf voor het ontmoeten van een leuke vrouw door bij je vriendin te blijven. En dat hele ''alle vrouwen zijn zo'' riedeltje zal je ook wat aan het doen komen, want dit jaagt uiteraard de leuke vrouwen weg.
pi_200247693
Je zou beter wat meer van je afbijten i.p.v. je gal spuwen op Fok. Zoals je ze opvoedt, zo heb je ze. Dat geldt voor kinderen, huisdieren en ook voor vrouwen.
  woensdag 7 juli 2021 @ 19:47:56 #97
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_200254853
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:30 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wat denk je als een man keihard haar de waarheid zeggen en dat als ze niet veranderd jij haar de deur uittrapt?
pi_200255037
Klinkt toxic en bijzonder verwend maar als je daar van houdt TS, moet jij weten.

Ik draai het liever om en gebruik dit gedrag eerder in bed dan buiten bed, zoals je vrouwtje lijkt te doen.
Buiten bed lief vrouwtje maar in bed gaat die vent kapot. *)
pi_200255076
Het zijn hints dat ze je niet meer wilt?
pi_200256850
quote:

[..]

Zo'n feeks als die van jou, had ik allang geklapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')