Langzaamaan herstellen je longen zich ook weer, toch? Ze zijn misschien niet de allerbeste, maar ze worden nu in ieder geval niet meer slechter door al het gerook. Knap dat je nog steeds niet rookt!quote:Op maandag 5 juli 2021 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb over 2,5 week mijn tweede prikIk hoop niet dat ik dan meer bijwerkingen krijg want ik ben die dag jarig
![]()
Ik ben wel een béétje bang om ziek te worden van Corona. Ik heb heel lang gerookt, ben inmiddels wel ruim een jaar gestopt, maar ik geloof best dat mijn longen niet meer de allerbeste zijn
Hier staan lekker de tuindeuren open, kan het heerlijk doorluchtenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:56 schreef H_T het volgende:
Weer regen hierIk was vandaag toch al niet van plan om lekker te gaan zonnen en ik hoef niet meer naar buiten, dus ik heb er geen enkel bezwaar tegen
Maar hij had er maar één die stom dapper genoeg was zichzelf tot koning te willen vechten.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
1 buitenechtelijke zoon? Hij had er wel wat meer dan dat
En het moet met de hele ploeg gedeeld worden toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een overwinning in de Champions League levert 2.1 miljoen euro op (even voor het perspectief).
Het tikt natuurlijk pas echt lekker aan als je het klassement wint, maar dan is het nog niets vergeleken met de CL natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2021 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een overwinning in de Champions League levert 2.1 miljoen euro op (even voor het perspectief).
Ja, die kunnen ze je niet meer afpakkenquote:Op maandag 5 juli 2021 17:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En het moet met de hele ploeg gedeeld worden toch?
Heeft elke renner van Qhubeka na een week fietsen toch mooi 230 euro verdiend.
Het zou me niet verbazen als de organisatie er meer dan warmpjes bij zitquote:Op maandag 5 juli 2021 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die kunnen ze je niet meer afpakken![]()
Het verbaast me wel dat die bedragen zo laag zijn. Uit één van de grootste sportevenementen van het jaar moet toch wel wat te halen zijn als organisatie.
Heeft Netflix niet nog wat leuks?quote:Op maandag 5 juli 2021 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen voetbal, geen Tour. Wat moet ik dan kijken....
Wat een slinkse manier om een Pizza Hawaii te nemen zonder Italianen boos te makenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een slinkse manier om een Pizza Hawaii te nemen zonder Italianen boos te maken
Zelf leggen ze het altijd uit dat de Tour kleinere koersen, die zij ook organiseren, kan sponsoren.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als de organisatie er meer dan warmpjes bij zit
Lezen we mee @Hamlapjes? Hoop niet dat je een vakantie gepland hebt staanquote:Op maandag 5 juli 2021 13:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
In Frankrijk wordt intussen het protestantisme onwettig verklaard.
Toch beterschap.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben ziek.verkouden, keelpijn, hoofdpijn, algehele malaise... Maar: geen corona!
Stiekem wil ik hem nu een keer in die Joker make up de kamer zien toespreken.quote:
Voetbal.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Drie maal drie is zes, wiedewiedewiet en twee is negen!quote:
Beterschapquote:Op maandag 5 juli 2021 19:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben ziek.verkouden, keelpijn, hoofdpijn, algehele malaise... Maar: geen corona!
Zo'n lijst en dan vergeet je Kermit Erasmusquote:Op maandag 5 juli 2021 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord houdt toch een fraaie traditie in stand van medewerkers met bijzondere namen. Deze kan zeker wedijveren in de Top 5 met mensen als Brian Pinas, John Metgod, Cor Varkevisser en Bram Geilman.
En dat laat ik nog mensen als Bert Konterman, Wilco Doeleman (keeper) en Leo Beenhakker achterwege.
De enige Afrikaanse voetballer die zonder bukken onder de spoorbomen door kon lopen. Wat een briljante scoutingquote:Op maandag 5 juli 2021 20:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zo'n lijst en dan vergeet je Kermit Erasmus
Heeft geloof ik maar een wedstrijd of vijf in het eerste gespeeld maar geen speler waarvan zoveel shirtjes verkocht werden
Gezondheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |