abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 juni 2021 @ 23:51:01 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200120250
quote:
https://www.binnenlandsbe(...)grote.17360572.lynkx
KORT GEDING BODEGRAVEN: COMPLOTTEN EEN GROTE PUINHOOP

De gemeente Bodegraven-Reeuwijk heeft in een turbulent kort geding geëist dat drie complotdenkers stoppen met hun aanhoudende 'internetterreur en internethaat'. 'Het is tijd dat de samenleving een halt toeroept aan dit soort complotdenkers', zei advocaat Cees van de Sanden donderdag in de rechtbank in Den Haag.

Grote onrust

In het kort geding eist de gemeente dat Micha Kat, Joost Knevel en Wouter Raatgever stoppen met hun beschuldigende verhalen over vermeende pedonetwerken en rituele kindermoorden in Bodegraven. Hun complottheorieën over een elite die kinderen vermoordt, leiden volgens de advocaat tot grote onrust in Bodegraven. Begin dit jaar kwamen tientallen mensen naar begraafplaats Vredehof die bloemen en pamfletten op kindergraven achterlieten. De gemeente veroordeelt het verstoren van de grafrust.

'Beschadigd en geïntimideerd'

'Het heeft grote impact op de veiligheid en de openbare orde in Bodegraven. Het leidt tot immens verdriet bij nabestaanden en zorgt voor gevoelens van onveiligheid', zei de advocaat. 'Tientallen mensen voelen zich beschadigd en geïntimideerd.' Bodegraven wordt door de makers van het onlineplatform Red Pill Journal steevast aangeduid als plaats 'waar satanisch pedofiele misdrijven plaatsvinden'. Daarbij noemen ze talrijke namen van 'daders en verhullers', zo ook weer tijdens het kort geding. De complotdenkers beschuldigden zelfs de kortgedingrechter ervan dat ze lid is van hetzelfde netwerk.

Verdrietig

Burgemeester Christiaan van der Kamp van Bodegraven-Reeuwijk nam ook zelf het woord tijdens het kort geding, nadat de drie gedaagden elk twintig minuten, soms schreeuwend, waren leeggelopen met hun vermeende theorieën voor satanisch misbruik. Van der Kamp: 'Ik heb afgelopen maanden gesproken met talloze bewoners, vermeende daders en vermeende families die slachtoffer zouden zijn van het netwerk. Iedereen is boos en verdrietig. Ze hadden het verlies van hun kind privé willen houden. Er klopt niets van de verhalen. Het is een grote bij elkaar geraapte puinhoop.'

Leuk dorp

De burgemeester krijgt doodsbedreigingen, een gepensioneerde huisarts moet zijn huis beveiligen en voor de begraafplaats geldt een noodverordening. De burgemeester: 'Mensen die familieleden hebben verloren, vragen me ‘wanneer gaat dit stoppen? Hoe is het mogelijk dat deze heren aan de haal gaan met wat ons is overkomen?' We willen rust en hebben recht op privacy. Bodegraven is een gezellig en leuk dorp om te wonen. Stop er daarom mee om iedereen maar te beschuldigen van misdrijven.' De voorzieningenrechter doet op 8 juli uitspraak. De onlangs opgepakte Raatgever staat komende dinsdag voor de strafrechter. (ANP)
Je zal als gemeente maar met dat soort idioten te maken hebben. Die gasten horen gewoon in een inrichting thuis.
pi_200120342
Vraag me wel eens af waar al die onzin vandaan komt, en hoe figuren als Kat hun verhalen hard denken te kunnen maken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200120355
Hebben ze een achteringang bij de plaatselijke GGZ open laten staan ofzo?
U MAD?
pi_200120433
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:55 schreef Hathor het volgende:
Vraag me wel eens af waar al die onzin vandaan komt, en hoe figuren als Kat hun verhalen hard denken te kunnen maken.
Je hoeft toch geen keiharde bewijzen te stapelen als je een achterban hebt die elke zin die je predikt gelooft? Kijk maar eens naar die 'onderbouwde' bewijzen van die wappies. Na twee zinnen weet je niet meer wat links en rechts is zoveel informatie stoppen ze in hun 'bewijs'.
U MAD?
pi_200120874
geen keiharde bewijzen te stapelen als je een achterban hebt die elke zin die je predikt gelooft? Kijk maa
  dinsdag 29 juni 2021 @ 00:52:22 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200120900
Het is te triest voor woorden, dat tuig zal maar aan de haal gaan met de dood van je kind :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200120966
Waar rook is, is vuur.
pi_200120971
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 01:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Waar rook is, is vuur.
Nee hoor, kan ook gewoon een natte scheet zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200121064
Graag TBS met dwangverpleging opleggen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 03:08:47 #10
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_200121076
Deze wappies zijn toch zo'n fan van ome Vladimir en Orban?

Misschien kunnen we alle rechts-extremistische wappies een enkele reis Omsk geven? Zij blij, Vladimir blij, wij ook blij. _O_
  dinsdag 29 juni 2021 @ 03:36:33 #11
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
  dinsdag 29 juni 2021 @ 08:01:04 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200121538
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 01:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Waar rook is, is vuur.
:')
Kijk. Rook!
"Sjoukje verkracht kinderen!!!!"

Doei! :W
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_200121549
Mischa Kat, je moet je best doen om een grotere debiel te vinden :')
  dinsdag 29 juni 2021 @ 08:09:30 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200121595
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:55 schreef Hathor het volgende:
Vraag me wel eens af waar al die onzin vandaan komt, en hoe figuren als Kat hun verhalen hard denken te kunnen maken.
Het komt voort uit de Pizzagate complot theorie. Er zijn idioten die denken dat er een groot pedofilie netwerk is van bijvoorbeeld politici die bloed van baby's zouden drinken om jong te blijven.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200121622
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:47 schreef myShizzle het volgende:
geen keiharde bewijzen te stapelen als je een achterban hebt die elke zin die je predikt gelooft? Kijk maa
Huh? Vaag dit haha
pi_200122206
Je zou er maar mee te maken krijgen. Ik zou niet weten hoe ik er als gemeente of andere betrokkene mee om zou moeten gaan. Met iemand die het niet eens is met je kun je nog in gesprek gaan maar deze mensen leven in een parallelle wereld met eigen ideeën die zij als waarheid zien.
pi_200122340
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het komt voort uit de Pizzagate complot theorie. Er zijn idioten die denken dat er een groot pedofilie netwerk is van bijvoorbeeld politici die bloed van baby's zouden drinken om jong te blijven.
Inmiddels hebben ze door eigen onderzoek ontdekt dat er en tunnelstelsel onder het Binnenhof is op 10 km diepte. Dat je daar een liftschacht van de omvang van een mijn voor nodig hebt, met kabels van 20 km lang (valt ook niet op als die vervangen moet worden) en een enorme koeltoren (10 km onder de grond is de temperatuur boven de 300 graden), vergeten we maar. En daar zouden dus duizenden vrouwen als vee gehouden worden om ritueel te misbruiken (door homoseksuele mannen...) en kinderen te baren die na hun geboorte als biefstuk op borden van politici eindigen.

Als je zoiets denkt, ben je echt gek. Gelukkig is de eerste al opgepakt en tot maanden cel veroordeeld. De tweede komt misschien straks uit Noord-Ierland, zodra de rechters daar zijn uitlevering goedkeuren. De derde zit in Spanje zich te verbijten op zijn failliete B&B.

Dat vind ik ook wel knap. Jarenlang misbruikt door alle betalende leden van VVD, PvdA en CDA en alle bobo’s van het RIVM, anaal volledig uitgewoond en naar eigen zeggen zwaar getraumatiseerd, maar toch een aantal jaren een B&B runnen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:36:47 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200122377
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:21 schreef Raw85 het volgende:
Met iemand die het niet eens is met je kun je nog in gesprek gaan maar deze mensen leven in een parallelle wereld met eigen ideeën die zij als waarheid zien.
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
quote:
[Vers 1: Lange Frans]
Zak in de bank, stak hem aan en ik blaze
En ik space, dus laat me in me space
Verlaat liever me space of kom samen in me space
Ja, kom je samen in me space?
Ik red de economie van Marokko, velden blow ik op yo
Hit ze van de back net als Rocco
Als er één ding is waar ik nimmer nooit met stop yo:
Is het dat ik mezelf fokking kapot rook
:)
Geef me nog een klein beetje, weet je
Het hoeft niet eens zoveel te zijn
Een kleine blazer en dan, uh uh, blazen wij
Laat me, tot rust komen, onthaasten :+
Van mijn part hit ik als laatste
Wij zijn niet de kwaadste, spacen hem al jaren :+
Laat Crabman de volgende draaien
(Laat Crabman de volgende draaien)
Laat Crabman de volgende draaien

[Refrein: Shyrock]
Dit is mijn gedoogbeleid, zit op een wolk stel je voor
Kruimel, draai 'm, lik 'm, steek 'm op en pass 'm door
Spacend op wat polm, white widdow, liefhebbers enorm veel
Rook om me heen, ik voel me chill zoals het hoort

[Vers 2: Brutus]
Laat me lekker spacen, geef me eventjes rust
M'n leven is druk dus ik neem nog een puff
Laat me lekker blazen, geef me de drugs
Twee hijsjes en dan geef ik 'm terug
Ik blow te vaak, loop op straat met m'n hoofd omlaag ;)
Met rode ogen die niet open gaan, op een hoogte waar de vogels gaan
De wereld is mooi als je ervoor openstaat
Ik zie het grote plaatje ik ben
Zogenaamd een tovenaar
De mafste magiër van Amsterdam
:+
Ik pak een plakje af zo van een halve gram
Ik maak m'n hasj warm in m'n handpalm
Mijn medicijn is een rookgordijn van hasjwalm w/
Space als een kiddie op een trippie naar Disney
Op de schoot van Mickey, je gelooft die shit niet
Fantasie, fictie, geef mij maar een stickie :+
En een glaasje whiskey tot ik lig in m'n kissie

[Refrein]

[Vers 3: Baas B]
Ik neem een diepe haal van m'n stick en verdwaal in de beat
Daal diep in gedachten, vertaal wat ik zie
Het verhaal wat ik hier laat zien aan peeps
Vraagt diepere krachten, versta je me niet?
Dan space je niet, voel die flow, blazen in je bloedsomloop

Weet je niet wat, ho dan ook; alles is toch coolio! :+
Ik reis naar sterren en verre landen voor lange tijden
Dan reis ik verder om ergens anders de man te blijven
Ik kan de feiten onderscheiden van m'n dromen :+
Verbind ze met elkaar als ik space op wat moet komen
De toekomst bepaalt je verleden en je verleden ontstaat in het heden
Dus wat wij doen, nog gaan doen en we deden
Dat is allemaal met elkaar verweven
Dus de toekomst ontstaat in het heden en je verleden bepaalt ook dat heden >:O
Dus als je snapt wat ik zeg, nou dan weet je het zeker:
Dan ben je dus hevig aan het spacen!

[Refrein]×2

[Outro: Shyrock]
Yeah, voel me chill zoals het hoort yo :+
Dit is m'n gedoogbeleid

https://genius.com/Lange-frans-gedoogbeleid-lyrics
Red flags yo ;)

[ Bericht 57% gewijzigd door Tengano op 29-06-2021 11:06:53 ]
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:41:56 #19
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200122428
Gelukkig weet het gros wel beter.
Maar het is treurig dat er een kleine groep zo is.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:33:49 #20
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200123066
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:55 schreef Hathor het volgende:
Vraag me wel eens af waar al die onzin vandaan komt, en hoe figuren als Kat hun verhalen hard denken te kunnen maken.
Kijk hier op de frontpage en BNW en je begrijpt meteen dat dit soort geluiden breder worden gedragen dan de bedoeling is. Dit zijn de zogenaamde 'zelfonderzoekers' die gaan onderzoeken op plekken waar de YouTubers het ook vandaan halen. Daarnaast trekken ze vreemde conclusies op zaken, vaak gebaseerd op onwetendheid, angst en 'de rest is schaap, msm is kut, idioot op youtube is goed'.

Feiten zijn ook maar een mening en je moet alles haten wat media of overheid is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:36:19 #21
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200123099
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het komt voort uit de Pizzagate complot theorie. Er zijn idioten die denken dat er een groot pedofilie netwerk is van bijvoorbeeld politici die bloed van baby's zouden drinken om jong te blijven.
En dat is in de USA begonnen en de Nederlandse volgen het ook alsof het hier dan ook zou gebeuren. Men neemt de onzin 1 op 1 over en dus gelooft men dat al die Amerikaanse complotsites het ook over Nederland hebben. Ze weten niet eens waar het ligt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:39:35 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200123142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En dat is in de USA begonnen en de Nederlandse volgen het ook alsof het hier dan ook zou gebeuren. Men neemt de onzin 1 op 1 over en dus gelooft men dat al die Amerikaanse complotsites het ook over Nederland hebben. Ze weten niet eens waar het ligt.
Complot denken is niet ongewoon. En zal denk ik alleen maar groter worden omdat er toch een groep is die geen vertrouwen hebben in de overheid en alles daarom heen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200123200
Je zal er maar wonen of een kind/familie lid hebben liggen op de begraafplaats. Ik weet niet of ik in staat zou zijn dit vredelievend op te lossen als een complotgekkie het op mij of mijn familie had voorzien.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:48:41 #24
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200123259
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:39 schreef Megumi het volgende:

[..]

Complot denken is niet ongewoon. En zal denk ik alleen maar groter worden omdat er toch een groep is die geen vertrouwen hebben in de overheid en alles daarom heen.
Ja lekker makkelijk. Men heeft geen vertrouwen in de overheid en gaat dan nieuws zoeken dat daarbij past. Complotsites lachen zich een ongeluk, want het is een groep die erg loyaal is en makkelijk te bedonderen.

Complotdenken kan tot zekere hoogte, maar als je werkelijk denkt dat virologen het land kapot willen maken ben je echt erg gestoord. Dan heb je niet het vermogen om werkelijk te relativeren. Iemand die denkt dat de overheid tegen ons is, die was al rijp voor complotbagger. Als je je zo afzet tegen 'mainstream media, bijvoorbeeld, heb je niet het vermogen Amerikaanse media los te koppelen van de Nederlandse media.

Inmiddels zit werkelijk de hele wereld in het complot en dat moet dan logisch zijn.

Nee, complotdenkers hebben een probleem. Ergens hebben ze de realiteit verloren (vaak na baanverlies) en zijn de oorzaken gaan zoeken in de media en de overheid en voelen zich daardoor speciaal. Want zij weten wel hoe het zit en die 'schapen' hebben het niet door en gaan als slaven door het leven.

Ik heb zelf een tijdje gehad dat ik een 911 truther was en zelfs bij de Albert Heijn verbaasde ik me dat zoveel mensen niet bezig waren met de evilness van Bush.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:48:52 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200123263
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:39 schreef Megumi het volgende:

[..]

Complot denken is niet ongewoon. En zal denk ik alleen maar groter worden omdat er toch een groep is die geen vertrouwen hebben in de overheid en alles daarom heen.
Je kunt ook wantrouwen hebben, of een gezond wantrouwen hebben, zonder daar allerlei wanen zelf te creeeren en verzinnen en het gewoon bij de feiten te houden.

Hoeveel mensen die gedupeerd zijn in de toeslagenaffaire, zullen geloven dat ze er bij de belastingdienst een groot ondergronds pedonetwerk op nahouden waar zoveel tijd in gaat zitten dat er nauwelijks ruimte over is om hun zaken verder af te handelen. Mensen die bij het ontbijt een stevig glas babybloed drinken; allemaal betaald van het geld dat van de gedupeerden is afgenomen.

koekoek >:O

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 29-06-2021 10:55:50 ]
pi_200123296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Kijk hier op de frontpage en BNW en je begrijpt meteen dat dit soort geluiden breder worden gedragen dan de bedoeling is. Dit zijn de zogenaamde 'zelfonderzoekers' die gaan onderzoeken op plekken waar de YouTubers het ook vandaan halen. Daarnaast trekken ze vreemde conclusies op zaken, vaak gebaseerd op onwetendheid, angst en 'de rest is schaap, msm is kut, idioot op youtube is goed'.

Feiten zijn ook maar een mening en je moet alles haten wat media of overheid is.
Zoals ik eerder al het patroon beschreef: de gelovigen verspreiden als jehova’s getuigen de bewijzen van hun eigen onderzoek. Je krijgt vijf minuten de tijd om ja te knikken bij een ellenlange verhandeling van 200 pagina’s, of een set filmpjes op duistere kanalen van uren per stuk, waarop alleen een monotone stem te horen is die stuk voor stuk kloppende redeneringen achter elkaar zet, maar (en dat is de truc) zonder logisch verband. De zelfonderzoeker heeft voor jou geen samenvatting, nee, je moet dit zien en dan ben je overtuigd. Zo niet, dan ben je gehersenspoeld. Veelal zijn de auteurs van de bronnen nog in de slachtofferrol gekropen: op staande voet ontslagen bij een Amerikaanse universiteit na en conflict met de hoogleraren, omdat die de waarheid niet wilden inzien en ook voor het systeem werken.
Een jeugdvriend van me bleek bij een weerzien volledig bekeerd te zijn. Nou was die vroeger al overtuigd dat platenmaatschappijen een priester van de satanskerk in dienst hadden, om alle muziek te beheksen. Daarom was er misdaad in de wereld... Nadat hij me vorig jaar zulke lange monologen toestuurde en ik aangaf daar geen behoefte aan te hebben, bleek ik zelf een stille te zijn. Kon er niet tussen komen, kreeg in een minuut appberichten van samen honderden woorden. Ging maar door, dus blokkeren was de enige optie.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:56:31 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200123365
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja lekker makkelijk. Men heeft geen vertrouwen in de overheid en gaat dan nieuws zoeken dat daarbij past. Complotsites lachen zich een ongeluk, want het is een groep die erg loyaal is en makkelijk te bedonderen.

Complotdenken kan tot zekere hoogte, maar als je werkelijk denkt dat virologen het land kapot willen maken ben je echt erg gestoord. Dan heb je niet het vermogen om werkelijk te relativeren. Iemand die denkt dat de overheid tegen ons is, die was al rijp voor complotbagger. Als je je zo afzet tegen 'mainstream media, bijvoorbeeld, heb je niet het vermogen Amerikaanse media los te koppelen van de Nederlandse media.

Inmiddels zit werkelijk de hele wereld in het complot en dat moet dan logisch zijn.

Nee, complotdenkers hebben een probleem. Ergens hebben ze de realiteit verloren (vaak na baanverlies) en zijn de oorzaken gaan zoeken in de media en de overheid en voelen zich daardoor speciaal. Want zij weten wel hoe het zit en die 'schapen' hebben het niet door en gaan als slaven door het leven.

Ik heb zelf een tijdje gehad dat ik een 911 truther was en zelfs bij de Albert Heijn verbaasde ik me dat zoveel mensen niet bezig waren met de evilness van Bush.
In elk geval mag duidelijk zijn dat er een groep mensen is die een wantrouwen hebben tegen bestaande instituties waaronder de wetenschap en dat het die instituties er niet in slagen dat wantrouwen weg te nemen. En zeker als die mensen hun waarheid aan anderen met gebruik van geweld verbaal en of fysiek aan anderen willen opdringen. Heb je wel een probleem denk ik?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:00:45 #28
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200123414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

In elk geval mag duidelijk zijn dat er een groep mensen is die een wantrouwen hebben tegen bestaande instituties waaronder de wetenschap en dat het die instituties er niet in slagen dat wantrouwen weg te nemen. En zeker als die mensen hun waarheid aan anderen met gebruik van geweld verbaal en of fysiek aan anderen willen opdringen. Heb je wel een probleem denk ik?
Sorry, maar dat vind ik de boel een beetje omdraaien. Alsof die mensen nog iets van normaal nieuws volgen of iets aannemen dat een politicus zegt. Het is nu eenmaal een linkse 'great reset'pedofiel.

Het is simpel: ongefundeerde onliners en misinformatie + angst werkt zoveel sterker dan een politieke of wetenschappelijke uitleg. Daar haakt men af. Op die manier zijn minder bedeelden qua relativeren niet vatbaar voor feiten. Dan kun je als overheid doen wat je wilt, maar het overtuigt deze mensen echt niet.

Hoe zou zo'n politicus dan iemand moeten overtuigen die al heeft voorgenomen niets aan te nemen van wat hij zegt, want hij is links/politicus/media/jood en dan is hij per definitie evil.

#hoedan

ik durf te wedden, dat als de regering helemaal niets had gedaan met corona dat dezelfde mensen dan nog aan het wappen waren, maar dan over dat men het niet serieus neemt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200123505
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja lekker makkelijk. Men heeft geen vertrouwen in de overheid en gaat dan nieuws zoeken dat daarbij past. Complotsites lachen zich een ongeluk, want het is een groep die erg loyaal is en makkelijk te bedonderen.

Complotdenken kan tot zekere hoogte, maar als je werkelijk denkt dat virologen het land kapot willen maken ben je echt erg gestoord. Dan heb je niet het vermogen om werkelijk te relativeren. Iemand die denkt dat de overheid tegen ons is, die was al rijp voor complotbagger. Als je je zo afzet tegen 'mainstream media, bijvoorbeeld, heb je niet het vermogen Amerikaanse media los te koppelen van de Nederlandse media.

Inmiddels zit werkelijk de hele wereld in het complot en dat moet dan logisch zijn.

Nee, complotdenkers hebben een probleem. Ergens hebben ze de realiteit verloren (vaak na baanverlies) en zijn de oorzaken gaan zoeken in de media en de overheid en voelen zich daardoor speciaal. Want zij weten wel hoe het zit en die 'schapen' hebben het niet door en gaan als slaven door het leven.

Ik heb zelf een tijdje gehad dat ik een 911 truther was en zelfs bij de Albert Heijn verbaasde ik me dat zoveel mensen niet bezig waren met de evilness van Bush.
Zie hier de parallellen met Kat. Gefaald als leraar klassieke talen, toen journalist geworden voor NRC. Intussen heeft hij nog een Griekse tragedie vertaald en uitgegeven. Waren soms nog scherpe stukken, maar in 2002 is de samenwerking met NRC beëindigd, waarna hij tegen de krant aan ging schoppen. Boek staat nog op bol.com.
In 2010 bazuinde hij rond dat hij correspondent voor de Telegraaf zou worden in Azië. De krant wist van niets. Wel werd hij als freelance parlementair journalist uit de Tweede Kamer gezet, omdat hij in een dronken bui strontvervelend was (bekijk zijn filmpjes, dan is hij nog nuchter...) en zijn behoefte deed tegen de bar.
Daarna woonde hij een paar jaar in Thailand en Laos, waarvandaan hij advocatenkantoren, kranten en politici beschuldigde van satanisch misbruik. Bij terugkomst in 2011 werd hij wegens een valse bommelding bij Justitie gearresteerd op Schiphol en belandde hij enkele maanden in de cel.
Daarna is hij het alternatieve circuit in gedoken. Er zijn filmpjes uit 2013-2014 waar hij de ‘soevereine mensen van vlees en bloed’ toespreekt, een clubje goedgelovige, zich en elkaar bevestigende zwevers die geloven dat je je kan uitschrijven en dan geen huur meer hoeft te betalen en je niet meer aan de verkeersregels hoeft te houden. Toen Kat zelf werd uitgezet, ging hij eerst naar Duitsland, maar toen zijn hospita de gratis inwoning zat was, is hij halsoverkop naar Ierland gevlucht. Daar pendelt hij al zes jaar van hostel naar airbnb. Takelt alleen maar verder af. Eerst nog felle filmpjes en (potsierlijk) reageren op de reacties onder zijn filmpjes, door met clownsneusje op gekke geluiden te maken of zogenaamd rukkend in bed te liggen. Ook kwamen er nog fans op bezoek die zijn camera vast mochten houden. Nu is het hooguit een eigen filmpje reposten of met trillende hand een artikel uit de krant met pedofilie te doorspekken.

Zelf denkt hij alleen te zijn tegengewerkt omdat hij het satanisch misbruik zou hebben ontdekt. Iedereen die hem niet serieus neemt, zit in het complot. Fans en oud-collega’s moeten het dus vaak ontgelden. Iemand die niet reageert, is vermoord wegens samenwerken met hem. Als die toch blijkt te leven, is het een vijand. En zo gaat het maar door...
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:12:25 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200123562
En dan zijn misdadige gedrag in de zaak Marianne Vaatstra, samen met Willem Dankbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:13:16 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200123575
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind ik de boel een beetje omdraaien. Alsof die mensen nog iets van normaal nieuws volgen of iets aannemen dat een politicus zegt. Het is nu eenmaal een linkse 'great reset'pedofiel.

Het is simpel: ongefundeerde onliners en misinformatie + angst werkt zoveel sterker dan een politieke of wetenschappelijke uitleg. Daar haakt men af. Op die manier zijn minder bedeelden qua relativeren niet vatbaar voor feiten. Dan kun je als overheid doen wat je wilt, maar het overtuigt deze mensen echt niet.

Hoe zou zo'n politicus dan iemand moeten overtuigen die al heeft voorgenomen niets aan te nemen van wat hij zegt, want hij is links/politicus/media/jood en dan is hij per definitie evil.

#hoedan

ik durf te wedden, dat als de regering helemaal niets had gedaan met corona dat dezelfde mensen dan nog aan het wappen waren, maar dan over dat men het niet serieus neemt.
Om te beginnen maar dat is mijn mening is vertrouwen hebben in een politicus met zeldzame uitzonderingen daargelaten onverstandig. Los daarvan komt er tegenwoordig zoveel informatie op mensen af dat het niet zo raar is denk ik dat mensen moeite hebben met wat wel en niet klopt. Je geeft zelf al een voorbeeld dat je een 911 truther was. Terwijl er geen logische reden is voor een president is om zijn eigen land aan te vallen. Met toegeven een recente uitzondering.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:28:13 #32
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200123790
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Om te beginnen maar dat is mijn mening is vertrouwen hebben in een politicus met zeldzame uitzonderingen daargelaten onverstandig. Los daarvan komt er tegenwoordig zoveel informatie op mensen af dat het niet zo raar is denk ik dat mensen moeite hebben met wat wel en niet klopt. Je geeft zelf al een voorbeeld dat je een 911 truther was. Terwijl er geen logische reden is voor een president is om zijn eigen land aan te vallen. Met toegeven een recente uitzondering.
Je moet niemand zomaar vertrouwen, maar als je iedereen gaat wantrouwen is het niet gek dat je niet meer in de maatschappij staat.

Ja, toen ik even een truther was ging alleen maar af op vage YouTube-filmpjes die een spannend muziekje opzetten. Gelukkig kwam ik er al vrij snel achter dat dat soort kanalen draaien op complotten en dus dat soort filmpjes moeten blijven maken voor inkomsten.

Je moet je altijd afvragen wat het doel van iemands schrijven is. Maar mensen die zogenaamd kritisch zijn en dan klakkeloos Xandernieuws volgen zoeken echt alleen maar nieuws bij hun wantrouwen. Als Xandernieuws ineens allemaal positieve dingen gaat schrijven over d politiek dan zijn de users zo weer naar een andere site. Dat allemaal omdat een YouTube-filmpje ze heeft verteld dat de 'MSM' fake news is.

Ten eerste bedoelt men dan de Amerikaanse media en krijgt men dat voorbeeld te zien van CNN, waarbij mensen op de achtergrond moeten doen alsof er een grote demonstratie is, maar dat er maar één hek staat. Vervolgens gelooft men meten dat alle 'mainstream media' in de wereld hieraan doet. Als ze vervolgens een Twitterbericht hier delen en ik op het Twitteraccount kijk, zie ik dat diezelfde persoon bijvoorbeeld ook heeft geclaimd dat er een kloonfabriek van Hollywoodsterren op Mars staat. Op de een of andere manier telt dat dan weer niet mee als iemand die fake news verspreid, maar zijn Tweet over bijvoorbeeld stelt dat de verkiezingen in de USA gefraudeerd zijn dan vertelt die man ineens niets anders dan de waarheid.

Ik zeg hier bijvoorbeeld, maar dit was een werkelijk voorgevallen moment. Je kunt wel gaan zeggen dat het vooral door de politici zelf komt, maar zo werkt het voor deze mensen helaas niet. Of kneuzen die dictators gaan prijzen, omdat ze corona in de ban doen en dan suggereren dat we zo'n figuur nodig hebben in ons land.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:33:24 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200123846
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:28 schreef Vis1980 het volgende:
Je moet niemand zomaar vertrouwen, maar als je iedereen gaat wantrouwen is het niet gek dat je niet meer in de maatschappij staat.
Interessante tip :+ En hoe ziet dat er praktisch uit als ik vragen mag.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:34:08 #34
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200123853
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je moet niemand zomaar vertrouwen, maar als je iedereen gaat wantrouwen is het niet gek dat je niet meer in de maatschappij staat.

Ja, toen ik even een truther was ging alleen maar af op vage YouTube-filmpjes die een spannend muziekje opzetten. Gelukkig kwam ik er al vrij snel achter dat dat soort kanalen draaien op complotten en dus dat soort filmpjes moeten blijven maken voor inkomsten.

Je moet je altijd afvragen wat het doel van iemands schrijven is. Maar mensen die zogenaamd kritisch zijn en dan klakkeloos Xandernieuws volgen zoeken echt alleen maar nieuws bij hun wantrouwen. Als Xandernieuws ineens allemaal positieve dingen gaat schrijven over d politiek dan zijn de users zo weer naar een andere site. Dat allemaal omdat een YouTube-filmpje ze heeft verteld dat de 'MSM' fake news is.

Ten eerste bedoelt men dan de Amerikaanse media en krijgt men dat voorbeeld te zien van CNN, waarbij mensen op de achtergrond moeten doen alsof er een grote demonstratie is, maar dat er maar één hek staat. Vervolgens gelooft men meten dat alle 'mainstream media' in de wereld hieraan doet. Als ze vervolgens een Twitterbericht hier delen en ik op het Twitteraccount kijk, zie ik dat diezelfde persoon bijvoorbeeld ook heeft geclaimd dat er een kloonfabriek van Hollywoodsterren op Mars staat. Op de een of andere manier telt dat dan weer niet mee als iemand die fake news verspreid, maar zijn Tweet over bijvoorbeeld stelt dat de verkiezingen in de USA gefraudeerd zijn dan vertelt die man ineens niets anders dan de waarheid.

Ik zeg hier bijvoorbeeld, maar dit was een werkelijk voorgevallen moment. Je kunt wel gaan zeggen dat het vooral door de politici zelf komt, maar zo werkt het voor deze mensen helaas niet. Of kneuzen die dictators gaan prijzen, omdat ze corona in de ban doen en dan suggereren dat we zo'n figuur nodig hebben in ons land.
CNN is doorgaans zeer betrouwbaar in hun berichtgeving. Ik denk dat wij er in elk geval samen uitkomen. Waar ook niks mis mee is natuurlijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:35:33 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200123863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:33 schreef Tengano het volgende:

[..]

Interessante tip :+ En hoe ziet dat er praktisch uit als ik vragen mag.
Vertrouwen is in elk geval iets wat wederzijds moet zijn denk ik. En wat de overheid in elk geval aangaat mag duidelijk zijn dat die de burger niet vertrouwen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:37:27 #36
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200123876
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Vertrouwen is in elk geval iets wat wederzijds moet zijn denk ik. En wat de overheid in elk geval aangaat mag duidelijk zijn dat die de burger niet vertrouwen.
Als ik je goed beluister in deze zin, ben jij degene die als eerste het wantrouwen inzet.

Lao Tse: vrede onstaat met vrede
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:39:32 #37
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200123898
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:37 schreef Tengano het volgende:

[..]

Als ik je goed beluister in deze zin, ben jij degene die als eerste het wantrouwen inzet.
Ik beluister dan vervolgens in jou post dat de overheid een organisatie is die te vertrouwen is en de belangen van de burger hoog in het vaandel heeft staan?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:40:59 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200123910
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:37 schreef Tengano het volgende:

[..]

Als ik je goed beluister in deze zin, ben jij degene die als eerste het wantrouwen inzet.

Lao Tse: vrede onstaat met vrede
Sun Tzu: oorlog en de studie daarvan is van vitaal belang voor de staat. In tijden van vrede bereid je voor op oorlog. En tijdens oorlog op tijden van vrede.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:42:41 #39
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200123930
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:40 schreef Megumi het volgende:

[..]

Sun Tzu: oorlog en de studie daarvan is van vitaal belang voor de staat. In tijden van vrede bereid je voor op oorlog. En tijdens oorlog op tijden van vrede.
Tip voor Sun Tzu van Tengano: Er is nog nooit een goede oorlog geweest, noch een slechte vrede.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:44:16 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200123947
Kunnen die wappies het niet gewoon houden bij onschuldige flat earth shit en niet-bestaande maanlandingen? Is voor iedereen een stuk leuker.
Huilen dan.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:44:28 #41
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200123949
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:42 schreef Tengano het volgende:

[..]

Tip voor Sun Tzu van Tengano: Er is nog nooit een goede oorlog geweest, noch een slechte vrede.
Onzin natuurlijk. Als je een oorlog wint is dat altijd goed. Anders was Nederland er namelijk niet meer als land.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:49:07 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200124010
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
Kunnen die wappies het niet gewoon houden bij onschuldige flat earth shit en niet-bestaande maanlandingen? Is voor iedereen een stuk leuker.
Als je het zo zegt dan lijkt het wel alsof al die complottheorien ook grotendeels gevoed worden vanuit boosheid, verongelijktheid, wraak, haat, afgunst en meer van dat soort negatieve emoties. Allemaal om 'de vijand' te raken en de schuld te geven.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:49:44 #43
117098 Hathor
Effe niet
pi_200124020
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:51 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al het patroon beschreef: de gelovigen verspreiden als jehova’s getuigen de bewijzen van hun eigen onderzoek. Je krijgt vijf minuten de tijd om ja te knikken bij een ellenlange verhandeling van 200 pagina’s, of een set filmpjes op duistere kanalen van uren per stuk, waarop alleen een monotone stem te horen is die stuk voor stuk kloppende redeneringen achter elkaar zet, maar (en dat is de truc) zonder logisch verband. De zelfonderzoeker heeft voor jou geen samenvatting, nee, je moet dit zien en dan ben je overtuigd. Zo niet, dan ben je gehersenspoeld. Veelal zijn de auteurs van de bronnen nog in de slachtofferrol gekropen: op staande voet ontslagen bij een Amerikaanse universiteit na en conflict met de hoogleraren, omdat die de waarheid niet wilden inzien en ook voor het systeem werken.
Een jeugdvriend van me bleek bij een weerzien volledig bekeerd te zijn. Nou was die vroeger al overtuigd dat platenmaatschappijen een priester van de satanskerk in dienst hadden, om alle muziek te beheksen. Daarom was er misdaad in de wereld... Nadat hij me vorig jaar zulke lange monologen toestuurde en ik aangaf daar geen behoefte aan te hebben, bleek ik zelf een stille te zijn. Kon er niet tussen komen, kreeg in een minuut appberichten van samen honderden woorden. Ging maar door, dus blokkeren was de enige optie.
Ik maak op dit moment precies hetzelfde mee met een ouwe jeugdvriend, die is helemaal overtuigd van dat ondergrondse pedonetwerk, waarin zelfs ons koningshuis betrokken is :'), en de Amerikaanse verkiezingsfraude die vandaag of morgen helemaal ontrafeld gaat worden (en dat roept ie inmiddels al maanden) en de grote "cojona hoax". Eigenlijk heb ik helemaal geen geduld met zulk soort doomsdaysayers, en ik heb de hoop opgegeven ooit nog een zinnig gesprek met hem te kunnen voeren, maar van de andere kant blijft het amusant om te kijken hoe hij dagelijks los gaat op Facebook en live loopt te streamen bij anti coronawet demo's. Paar maanden geleden postte hij ineens een bericht dat de Paus gearresteerd was in het Vaticaan vanwege betrokkenheid bij het wereldwijde pedonetwerk, geen enkele officiele nieuwsbron berichtte hierover dus moest het wel waar zijn, want doofpot blah blah blah....zoals ik al zei, er komt geen zinnig woord meer uit, maar het blijft soms amusant om een kijkje te nemen in de wereld van de complot wappies. Hij word ook om de haverklap gebanned van Facebook omdat dat soort berichten de huisregels overtreden, maar dan is ie een dag later weer terug met een andere account en begint ie weer van voor af aan. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:51:28 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200124043
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:33 schreef Tengano het volgende:

[..]

Interessante tip :+ En hoe ziet dat er praktisch uit als ik vragen mag.
Zit er niets tussen niet zomaar iemand vertrouwen en iedereen wantrouwen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:52:51 #45
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200124055
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Vertrouwen is in elk geval iets wat wederzijds moet zijn denk ik. En wat de overheid in elk geval aangaat mag duidelijk zijn dat die de burger niet vertrouwen.
Dat mag je vinden, maar het zijn nogal wat burgers. Waarom zouden ze die moeten vertrouwen of wantrouwen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:53:07 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200124059
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:49 schreef Tengano het volgende:

[..]

Als je het zo zegt dan lijkt het wel alsof al die complottheorien ook grotendeels gevoed worden vanuit boosheid, verongelijktheid, wraak, haat, afgunst en meer van dat soort negatieve emoties. Allemaal om 'de vijand' te raken en de schuld te geven.
Ik kan ergens nog wel begrijpen hoe je corona-wappie wordt, maar waar het mis moet gaan om achter echter elke boom een satanische pedofiel te zien daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Huilen dan.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:54:18 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200124074
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:44 schreef Megumi het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Als je een oorlog wint is dat altijd goed. Anders was Nederland er namelijk niet meer als land.
Dan nog was het niet bepaald een goede oorlog.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:55:10 #48
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200124081
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik kan ergens nog wel begrijpen hoe je corona-wappie wordt, maar waar het mis moet gaan om achter echter elke boom een satanische pedofiel te zien daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Ik heb daar net een flinke post over geplaatst en mijn vermoeden is dat ook drugs hier mogelijk een rol in speelt, waardoor je wat gemakkelijker in de paralelle wereld terecht komt en het je zelfs een houvast biedt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:59:00 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200124123
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:55 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb daar net een flinke post over geplaatst en mijn vermoeden is dat ook drugs hier mogelijk een rol in speelt, waardoor je wat gemakkelijker in de paralelle wereld terecht komt en het je zelfs een houvast biedt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip/ei-verhaal.
Huilen dan.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:00:05 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200124133
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
Kip/ei-verhaal.
Dan klopt ie ook.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:00:32 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200124139
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik maak op dit moment precies hetzelfde mee met een ouwe jeugdvriend, die is helemaal overtuigd van dat ondergrondse pedonetwerk, waarin zelfs ons koningshuis betrokken is :'), en de Amerikaanse verkiezingsfraude die vandaag of morgen helemaal ontrafeld gaat worden (en dat roept ie inmiddels al maanden) en de grote "cojona hoax". Eigenlijk heb ik helemaal geen geduld met zulk soort doomsdaysayers, en ik heb de hoop opgegeven ooit nog een zinnig gesprek met hem te kunnen voeren, maar van de andere kant blijft het amusant om te kijken hoe hij dagelijks los gaat op Facebook en live loopt te streamen bij anti coronawet demo's. Paar maanden geleden postte hij ineens een bericht dat de Paus gearresteerd was in het Vaticaan vanwege betrokkenheid bij het wereldwijde pedonetwerk, geen enkele officiele nieuwsbron berichtte hierover dus moest het wel waar zijn, want doofpot blah blah blah....zoals ik al zei, er komt geen zinnig woord meer uit, maar het blijft soms amusant om een kijkje te nemen in de wereld van de complot wappies. Hij word ook om de haverklap gebanned van Facebook omdat dat soort berichten de huisregels overtreden, maar dan is ie een dag later weer terug met een andere account en begint ie weer van voor af aan. :')
Ja, die pausvideo was al maanden geleden gedebunked en was gewoon een glitch. Toch blijft het maar terugkomen en levert het altijd weer gelovers op. Dat je iets voor waar aanneemt is prima, maar als het dan niet uitkomt telt het niet mee.

Als je elke dag verschillende dingen vraagt tijdens het bidden en na 17 jaar een van die vragen 'door God wordt beantwoord' dan kan je dat vastpakken en als bewijs zien van dat bidden werkt. Dat je 17 jaar lang elke dag allerlei om andere dingen hebt gebeden en niet hebt gekregen telt dan op de een of andere manier voor sommigen niet mee als bewijs dat het niet werkt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 12:12:30 #52
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200124257
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:49 schreef Tengano het volgende:

[..]

Als je het zo zegt dan lijkt het wel alsof al die complottheorien ook grotendeels gevoed worden vanuit boosheid, verongelijktheid, wraak, haat, afgunst en meer van dat soort negatieve emoties. Allemaal om 'de vijand' te raken en de schuld te geven.
Yep, hier kan ik het goed mee eens zijn. Angst speelt ook nog een rol.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200124412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja, die pausvideo was al maanden geleden gedebunked en was gewoon een glitch. Toch blijft het maar terugkomen en levert het altijd weer gelovers op. Dat je iets voor waar aanneemt is prima, maar als het dan niet uitkomt telt het niet mee.

Als je elke dag verschillende dingen vraagt tijdens het bidden en na 17 jaar een van die vragen 'door God wordt beantwoord' dan kan je dat vastpakken en als bewijs zien van dat bidden werkt. Dat je 17 jaar lang elke dag allerlei om andere dingen hebt gebeden en niet hebt gekregen telt dan op de een of andere manier voor sommigen niet mee als bewijs dat het niet werkt.
Een zo’n zelfonderzoeker in beeld:
Nou heb ik wel een wat dubbel beeld bij dat jdtv, maar sinds ze met Micha Kat in de clinch liggen, zijn de filmpjes een stuk amusanter.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:32:04 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200124479
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:49 schreef Tengano het volgende:

[..]

Als je het zo zegt dan lijkt het wel alsof al die complottheorien ook grotendeels gevoed worden vanuit boosheid, verongelijktheid, wraak, haat, afgunst en meer van dat soort negatieve emoties. Allemaal om 'de vijand' te raken en de schuld te geven.
Dat is grotendeels ook zo, en dan te bedenken dat het gros van die mensen helemaal niets heeft om verongelijkt over te zijn, want ze hebben het prima voor elkaar, ongeacht de shit van dat moment.

Je moet je vooral afvragen wie er wat bij te winnen hebben dat mensen die ellende geloven.

In de VS was het vrij duidelijk dat Trump er voordeel uit wilde halen dat mensen allerlei nonsens geloofden over een swamp.
Zelfs nu duidelijk is dat hij zelf nog veel erger is dan degenen die hij beschuldigde, met alle vriendjes en familie die hij meteen een goede baan heeft gegeven.

Je ziet hier hetzelfde met Baudet: schoppen tegen "de Elite", niet omdat er geen elite mag zijn, maar omdat hij vindt dat het de verkeerde elite is.
Want zodra ze weggewerkt zijn wil hij zelf een nieuwe elite op die plekken, maar dan een elite die wel doet wat hij wil.

Napoleon flikte hetzelfde, de koning onthoofden en vervolgens jezelf tot keizer kronen... Gewoon een andere elite, ook in de gebieden die hij met oorlogen buitgemaakt had, daarom was Koning Lodewijk Napoleon (het broertje van) ook "Konijn van 'Olland" zoals hij het zelf uitsprak.

Dan heb je geen probleem met de elite, maar dan gebruik de afkeer van het volk jegens "de elite" om zelf aan de macht te komen en de nieuwe elite te worden.

Alsof je loopt te zeiken dat er teveel Coca-Cola in de koelkast ligt, het allemaal anders moet en als iedereen Coca-Cola verguisd heeft de koelkast vol leggen met Pepsi.
Heb je nog steeds de koelkast vol met cola, alleen dan met smerige cola, en niemand wordt er beter van, behalve de eigenaar van de Pepsi-fabriek die dit vuurtje opgestookt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:32:04 #55
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200124481
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:26 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Een zo’n zelfonderzoeker in beeld:
Nou heb ik wel een wat dubbel beeld bij dat jdtv, maar sinds ze met Micha Kat in de clinch liggen, zijn de filmpjes een stuk amusanter.
Brrr die reacties onder die video ook.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:40:58 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200124590
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:26 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Een zo’n zelfonderzoeker in beeld:
Nou heb ik wel een wat dubbel beeld bij dat jdtv, maar sinds ze met Micha Kat in de clinch liggen, zijn de filmpjes een stuk amusanter.
Vroeger (in de tijd dat niemand nog het woord woke kende) heette dat gewoon een dorpsgek :T

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 29-06-2021 12:46:37 ]
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 12:43:47 #57
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200124624
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:40 schreef Tengano het volgende:

[..]

Vroeger (in de tijd dat niemand nog het woord woke kende) heette dat gewoon een dorpsgek.
Dankzij het internet blijken we veel meer dorpsgekken dan ooit te hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:44:40 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200124643
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
Yep, hier kan ik het goed mee eens zijn. Angst speelt ook nog een rol.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
Dankzij het internet blijken we veel meer dorpsgekken dan ooit te hebben.
Bezuinigingen bij de GGD en het eigen risico van 385 euro doet de omvang van de wappiegemeenschap ook geen goed ;)
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 12:48:26 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200124692
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:44 schreef Tengano het volgende:

[..]

[..]

Bezuinigingen bij de GGD doet de omvang van de wappiegemeenschap ook geen goed ;)
Hmm...nee, ik denk niet dat dit per definitie GGZ patienten zijn. Integendeel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:51:36 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200124737
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hmm...nee, ik denk niet dat dit per definitie GGZ patienten zijn. Integendeel.
Ik vind het paranoia niveau van dit type betrokkenen anders verontrustend hoog. Daar heeft de gemiddelde psychotherapeut nog een behoorlijke kluif aan.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 12:54:15 #61
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200124777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:51 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik vind het paranoia niveau van dit type betrokkenen anders verontrustend hoog. Daar heeft de gemiddelde psychotherapeut nog een behoorlijke kluif aan.
Het is een geleidelijk proces voor de meesten, denk ik, natuurlijk zitten er echte GGZ patienten tussen maar ook echt kwaadaardige figuren als Kat.
Men begint meestal niet met satanische pedofielen maar met iets veel tammers en sommigen houden het daarbij en sommigen glijden af tot dat nivo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:58:56 #62
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200124847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is een geleidelijk proces voor de meesten, denk ik, natuurlijk zitten er echte GGZ patienten tussen maar ook echt kwaadaardige figuren als Kat.
Men begint meestal niet met satanische pedofielen maar met iets veel tammers en sommigen houden het daarbij en sommigen glijden af tot dat nivo.
Als je zodanig met een dergelijke randwerkelijkheid bezig bent dat het je eigen leven gaat beheersen en ontregelen dan val je in principe in de categorie die psychische hulp en begeleiding nodig heeft. Heb je daarnaast geen werk, structuur, 'normaal' netwerk die je in het hier en nu houden, en ben je tevens drugsafhankelijk dan maakt dit de indicatie alleen maar noodzakelijker om verder afglijden en destructie te voorkomen.

De man in het filmpje voldoet wat mij betreft volledig aan dit profiel; zit geenszins meer in de werkelijkheid en de wanen hebben de controle overgenomen van zijn eigen leven. Als je aan deze man vraagt wat hij graag in zijn vrije tijd doet en wat zijn hobby's zijn, zal hij niet zeggen: nou lekker wandelen, koken, vrienden en badminton oid. Echt volledig de weg kwijt; kun je geen normaal gesprek meer mee voeren.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tengano op 29-06-2021 13:11:08 ]
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 13:00:18 #63
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200124863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:58 schreef Tengano het volgende:

[..]

Als je zodanig met een dergelijke randwerkelijkheid bezig bent dat het je eigen leven gaat beheersen en ontregelen dan val je in principe in de categorie die psychische hulp en begeleiding nodig heeft. Heb je daarnaast geen werk, structuur, 'normaal' netwerk die je in het hier en nu houden, en ben je tevens drugsafhankelijk dan maakt dit de indicatie alleen maar noodzakelijker om verder afglijden en destructie te voorkomen.
Ja, die mensen zijn er. En dat is triest, uiteraard, maar het merendeel functioneert wel, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200124880
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:55 schreef Hathor het volgende:
Vraag me wel eens af waar al die onzin vandaan komt, en hoe figuren als Kat hun verhalen hard denken te kunnen maken.
Waarom denk jij dat ze dan willen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200125094
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:21 schreef Raw85 het volgende:
Je zou er maar mee te maken krijgen. Ik zou niet weten hoe ik er als gemeente of andere betrokkene mee om zou moeten gaan. Met iemand die het niet eens is met je kun je nog in gesprek gaan maar deze mensen leven in een parallelle wereld met eigen ideeën die zij als waarheid zien.
Het is niet dat de wappies niet willen praten met je, je moet het als fatsoenlijke bestuurder zelf niet willen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:54:34 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200125640
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:51 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik vind het paranoia niveau van dit type betrokkenen anders verontrustend hoog. Daar heeft de gemiddelde psychotherapeut nog een behoorlijke kluif aan.
Het is vooral vervelend dat ze dankzij internet allerlei "bronnen" kunnen opzoeken waarvan het feitengehalte veel lager is dan ze denken, en dat controleren ze dan weer niet.....

Plus dat ze al in zo'n modus zitten dat ze nieuwsberichten ook anders gaan interpreteren, er wordt ABC gezegd en zij verzinnen er dan DEF achteraan, terwijl daar helemaal geen sprake van is, maar ze hadden het echt wel op de radio gehoord.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 14:53:21 #67
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200126425
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is vooral vervelend dat ze dankzij internet allerlei "bronnen" kunnen opzoeken waarvan het feitengehalte veel lager is dan ze denken, en dat controleren ze dan weer niet.....

Plus dat ze al in zo'n modus zitten dat ze nieuwsberichten ook anders gaan interpreteren, er wordt ABC gezegd en zij verzinnen er dan DEF achteraan, terwijl daar helemaal geen sprake van is, maar ze hadden het echt wel op de radio gehoord.
En dat zijn de milde gevallen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 15:02:31 #68
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200126532
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:01 schreef SicSicSics het volgende:
Sjoukje verkracht kinderen!!!!
Is dit echt waar? Schrik hier best wel van namelijk. Zo zie je maar weer dat er achter zo'n Fok!-account van alles schuil kan gaan.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 15:30:23 #69
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200126917
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Is dit echt waar? Schrik hier best wel van namelijk. Zo zie je maar weer dat er achter zo'n Fok!-account van alles schuil kan gaan.
Ja, dat weet iedereen toch? Ik heb het zelf hier op FOK! gelezen!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200127114
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:01 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

:')
Kijk. Rook!
"Sjoukje verkracht kinderen!!!!"

Doei! :W
Ik ga hier meteen een YouTube video over maken want dit krijg je niet te horen bij de MSM!

#demmink
  dinsdag 29 juni 2021 @ 15:44:52 #71
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200127130
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, dat weet iedereen toch? Ik heb het zelf hier op FOK! gelezen!
Laten we alsjeblieft voorzichtig zijn met te snelle conclusies en niet direct Fok!-user SjoukjeHooynaayer wegzetten als pedofiel, maar dat jij het ook gelezen hebt is wel veelzeggend. Het gerucht komt dus al blijkbaar van meerdere kanten, dan lijkt het net zich wel rondom hem te sluiten.

Echter voorlopig best nog even een slag om de arm houden. Er is nog geen rechter geweest die een veroordeling heeft uitgesproken dus vooralsnog blijft het bij (weliswaar zeer serieuze) geruchten, maar er is altijd nog 10% kans dat hij geen pedo is.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200127285
Ik hoorde van een vriend van mijn vriendin wiens schoonzus op de hond van de buren past ook dat er bij Sjoukje kinderporno op zn computer is gevonden.

Dus ja ik geloof deze berichtgeving wel degelijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 29 juni 2021 @ 16:11:44 #73
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200127523
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:02 schreef -XOR- het volgende:
Is dit echt waar? Schrik hier best wel van namelijk. Zo zie je maar weer dat er achter zo'n Fok!-account van alles schuil kan gaan.
Ik twijfelde eerst, maar je ziet het duidelijk in zijn UserIcon. Het lieveheersbeestje.

Ik kan jullie vertellen wat dit betekent, maar beter doen jullie zelf even onderzoek... :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_200127562
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 01:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Waar rook is, is vuur.
Mooi voorbeeld van hoe mensen met beperkte kennis en beperkte hersencapaciteit de mist in kunnen gaan. Jammer dat je zelf niet beseft dat het echt een hele domme opmerking is. :r
pi_200127744
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 01:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Waar rook is, is vuur.
Het grappige is dat deze uitdrukking al bij de oude Romeinen in zwang was, al betekende het toen nog "Het maakt niet uit hoe vergezocht of onwaarschijnlijk een roddel of verhaal is, er zijn altijd wel een paar gekken bereid om er achteraan te lopen."

"Heb je al gehoord van Antonionus? Die heeft nu wel 30 maitresses tegelijk!" :o
"Ja en waar rook is, is vuur." :P

Wat mij betreft gebruiken we gewoon de oudere betekenis weer. ;)
pi_200129714
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:16 schreef The_End het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld van hoe mensen met beperkte kennis en beperkte hersencapaciteit de mist in kunnen gaan. Jammer dat je zelf niet beseft dat het echt een hele domme opmerking is. :r
Ironie wordt niet altijd herkend.
pi_200129748
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:33 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Het grappige is dat deze uitdrukking al bij de oude Romeinen in zwang was, al betekende het toen nog "Het maakt niet uit hoe vergezocht of onwaarschijnlijk een roddel of verhaal is, er zijn altijd wel een paar gekken bereid om er achteraan te lopen."

"Heb je al gehoord van Antonionus? Die heeft nu wel 30 maitresses tegelijk!" :o
"Ja en waar rook is, is vuur." :P

Wat mij betreft gebruiken we gewoon de oudere betekenis weer. ;)
De Romeinen begrepen dus wel wat ironie was.
pi_200130107
Die complottheorieën over pedonetwerken zijn onzin, laat ik dat voorop stellen.

Lange tijd gingen mijn gedachten ook niet veel verder dan dat. Waarom zou een machtige persoon als Hilary Clinton of Mark Rutte zich bezighouden met het misbruik van kinderen. Ze hebben wel andere dingen aan hun belangrijke hoofd.

Pas sinds kort, geef ik toe, ben ik gaan begrijpen dat de complottheorie hierover iets anders in elkaar zit. Deze complotaanhangers redeneren precies omgekeerd.

Het is niet zo dat de machtige persoon vanwege zijn macht kinderen gaat misbruiken. Nee, het is juist andersom: deze personen worden zo machtig omdát ze kinderen misbruiken.

Nemen we als voorbeeld Clinton. In eerste instantie een relatief onbelangrijke persoon, met als stoornis dat zij in het geheim kinderen misbruikt.

Onzichtbare machthebbers kennen die netwerken van kindermisbruikers, maar maken daar zelf geen deel van uit. Zij rekruteren hun "personeel" wel in die kringen, omdat deze mensen chantabel zijn. Clinton wordt om die reden tot leider van de Democraten gemaakt. Als het lukt om Clinton president te maken, dan kunnen de onzichtbare machthebbers die president precies laten doen wat zij wensen. Bijvoorbeeld een oorlog beginnen, wat gunstig is voor de wapenindustrie.

De gechanteerde persoon, Clinton in dit geval, weet natuurlijk zelf ook dat ze wordt gechanteerd, maar dat maakt haar niet uit. Ze heeft aanzien, rijkdom, de schijn van macht, en kan ook nog steeds kinderen misbruiken.

Allemaal lariekoek natuurlijk, in algemene zin. Maar het mechanisme van chantage van een machtige figuur kan wel eens voorkomen, lijkt me.
pi_200130324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 18:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Die complottheorieën over pedonetwerken zijn onzin, laat ik dat voorop stellen.

Lange tijd gingen mijn gedachten ook niet veel verder dan dat. Waarom zou een machtige persoon als Hilary Clinton of Mark Rutte zich bezighouden met het misbruik van kinderen. Ze hebben wel andere dingen aan hun belangrijke hoofd.

Pas sinds kort, geef ik toe, ben ik gaan begrijpen dat de complottheorie hierover iets anders in elkaar zit. Deze complotaanhangers redeneren precies omgekeerd.

Het is niet zo dat de machtige persoon vanwege zijn macht kinderen gaat misbruiken. Nee, het is juist andersom: deze personen worden zo machtig omdát ze kinderen misbruiken.

Nemen we als voorbeeld Clinton. In eerste instantie een relatief onbelangrijke persoon, met als stoornis dat zij in het geheim kinderen misbruikt.

Onzichtbare machthebbers kennen die netwerken van kindermisbruikers, maar maken daar zelf geen deel van uit. Zij rekruteren hun "personeel" wel in die kringen, omdat deze mensen chantabel zijn. Clinton wordt om die reden tot leider van de Democraten gemaakt. Als het lukt om Clinton president te maken, dan kunnen de onzichtbare machthebbers die president precies laten doen wat zij wensen. Bijvoorbeeld een oorlog beginnen, wat gunstig is voor de wapenindustrie.

De gechanteerde persoon, Clinton in dit geval, weet natuurlijk zelf ook dat ze wordt gechanteerd, maar dat maakt haar niet uit. Ze heeft aanzien, rijkdom, de schijn van macht, en kan ook nog steeds kinderen misbruiken.

Allemaal lariekoek natuurlijk, in algemene zin. Maar het mechanisme van chantage van een machtige figuur kan wel eens voorkomen, lijkt me.
Wat een dom gelul of komt hierna een nieuwe smoes voor deze woordendrek?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:08:16 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200130341
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dan nog was het niet bepaald een goede oorlog.
In elk geval was het goed zonder terug te grijpen op de wijsheden van wat nu een dictatoriaal regime als China is dat er tegen over Adolf Hitler er een persoon was als Winston Churchill die pal stond voor de westerse democratische vrijheden!
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200130368
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:07 schreef The_End het volgende:

[..]

Wat een dom gelul of komt hierna een nieuwe smoes voor deze woordendrek?
Als een redenering te moeilijk voor je is, kun je ook gewoon niet reageren.
pi_200130380
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Als een redenering te moeilijk voor je is, kun je ook gewoon niet reageren.
Je verzint gewoon wat. Dat is geen redenering. 8)7
pi_200130433
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:10 schreef The_End het volgende:

[..]

Je verzint gewoon wat. Dat is geen redenering. 8)7
Nee, ik heb dit niet zelf verzonnen, maar ergens gelezen. Ik geef hiervan in mijn eigen woorden een samenvatting. Voor jou is dit blijkbaar wat te moeilijk, maar dat geeft niet. Misschien zijn er andere lezers die het wel interessant vinden.
pi_200130566
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Nee, ik heb dit niet zelf verzonnen, maar ergens gelezen. Ik geef hiervan in mijn eigen woorden een samenvatting. Voor jou is dit blijkbaar wat te moeilijk, maar dat geeft niet. Misschien zijn er andere lezers die het wel interessant vinden.
HET IS VERZONNEN! 8)7 Ga lekker naar BNW met deze onzin.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:22:42 #85
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200130622
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

In elk geval was het goed zonder terug te grijpen op de wijsheden van wat nu een dictatoriaal regime als China is dat er tegen over Adolf Hitler er een persoon was als Winston Churchill die pal stond voor de westerse democratische vrijheden!
Als Hitler had gewonnen, dan hadden we dat hele gelazer met die EU ook niet gehad :{w



:7
pi_200132689
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:19 schreef The_End het volgende:

[..]

HET IS VERZONNEN! 8)7 Ga lekker naar BNW met deze onzin.
Ja, het is verzonnen, inderdaad. Maar toch zijn deze verzinsels momenteel in het NWS. Moeilijk, hè?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 22:12:30 #87
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200134184
Corona, alleen thuisblijven, minder sociaal contact, eenzaamheid, depressiviteit en verveling.......
quote:
Studenten gebruiken steeds vaker en alleen drugs: ,,Maakt avonden weer bijzonder" :+

https://www.metronieuws.n(...)-drugs-drugsgebruik/
En ruimte voor wanen en complotjes ^O^
  dinsdag 29 juni 2021 @ 23:08:48 #88
117098 Hathor
Effe niet
pi_200135320
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef Tengano het volgende:
Corona, alleen thuisblijven, minder sociaal contact, eenzaamheid, depressiviteit en verveling.......
[..]

En ruimte voor wanen en complotjes ^O^
Niks mis met in je eentje een beetje WoW'en onder het genot van een snuifje.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200135910
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 18:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Die complottheorieën over pedonetwerken zijn onzin, laat ik dat voorop stellen.

Lange tijd gingen mijn gedachten ook niet veel verder dan dat. Waarom zou een machtige persoon als Hilary Clinton of Mark Rutte zich bezighouden met het misbruik van kinderen. Ze hebben wel andere dingen aan hun belangrijke hoofd.

Pas sinds kort, geef ik toe, ben ik gaan begrijpen dat de complottheorie hierover iets anders in elkaar zit. Deze complotaanhangers redeneren precies omgekeerd.

Het is niet zo dat de machtige persoon vanwege zijn macht kinderen gaat misbruiken. Nee, het is juist andersom: deze personen worden zo machtig omdát ze kinderen misbruiken.

Nemen we als voorbeeld Clinton. In eerste instantie een relatief onbelangrijke persoon, met als stoornis dat zij in het geheim kinderen misbruikt.

Onzichtbare machthebbers kennen die netwerken van kindermisbruikers, maar maken daar zelf geen deel van uit. Zij rekruteren hun "personeel" wel in die kringen, omdat deze mensen chantabel zijn. Clinton wordt om die reden tot leider van de Democraten gemaakt. Als het lukt om Clinton president te maken, dan kunnen de onzichtbare machthebbers die president precies laten doen wat zij wensen. Bijvoorbeeld een oorlog beginnen, wat gunstig is voor de wapenindustrie.

De gechanteerde persoon, Clinton in dit geval, weet natuurlijk zelf ook dat ze wordt gechanteerd, maar dat maakt haar niet uit. Ze heeft aanzien, rijkdom, de schijn van macht, en kan ook nog steeds kinderen misbruiken.

Allemaal lariekoek natuurlijk, in algemene zin. Maar het mechanisme van chantage van een machtige figuur kan wel eens voorkomen, lijkt me.
Wel interessant om te lezen. En in ieder geval aannemelijker dan de andere kant op, dat alle machthebbende toevallig ook pedo zijn.

Verder snap ik niet dat Micha Kat niet gedwongen opgenomen kan worden. Die gast is al jaren van het padje en zorgt met zijn ongefundeerde beschuldigingen aan iedereen die hem niet zint voor gevaarlijke situaties. Je zou door die gek maar van iets worden beschuldigd, dan kan je vervolgens continue over je schouder kijken of er geen complotdenker achter je aan zit.
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 00:14:08 #90
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200136239
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 23:35 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Wel interessant om te lezen. En in ieder geval aannemelijker dan de andere kant op, dat alle machthebbende toevallig ook pedo zijn.

Verder snap ik niet dat Micha Kat niet gedwongen opgenomen kan worden. Die gast is al jaren van het padje en zorgt met zijn ongefundeerde beschuldigingen aan iedereen die hem niet zint voor gevaarlijke situaties. Je zou door die gek maar van iets worden beschuldigd, dan kan je vervolgens continue over je schouder kijken of er geen complotdenker achter je aan zit.
Kat is niet gek maar kwaadaardig en al meermaals veroordeeld door de rechtbank tot gevangenisstraf. Ook is bij hem kinderporno op zijn servers in IJsland aangetroffen waarop de hoster de stekker eruit trok.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200138218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 00:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kat is niet gek maar kwaadaardig en al meermaals veroordeeld door de rechtbank tot gevangenisstraf. Ook is bij hem kinderporno op zijn servers in IJsland aangetroffen waarop de hoster de stekker eruit trok.
Daarbij blijft hij tot nog toe met succes uit handen van de politie en justitie, waarvoor hij nu de wrakingen en de hogere beroepen inzet. Daardoor zit er weinig schot in zijn uitlevering. Het enige wat hij nu heeft, is een verbod om het eiland Ierland te verlaten. Al zal hij vast wel weer een manier vinden om daar onderuit te komen, om verder te etteren.
pi_200138232
Nederlanders. :N
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_200144624
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:12 schreef Leandra het volgende:
En dan zijn misdadige gedrag in de zaak Marianne Vaatstra, samen met Willem Dankbaar.
Rond 4:00 valt hij stil. Eerst nog een grote mond, en dan blazen twee agenten hem omver:
pi_200146169
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 17:10 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Rond 4:00 valt hij stil. Eerst nog een grote mond, en dan blazen twee agenten hem omver:
Al in 2009 dacht hij een complot van pedofiele netwerken te hebben gevonden en vond een gelijkgestemde medestander in de net veroordeelde (wijlen) Yvonne van Hertum:

pi_200167716
Dit doet mij denken aan de complothysterie met het Ronde Huis te Nunspeet.
Zie BNW Topicreeks: Het Ronde Huis, vergeten, fictie of feit?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 02-07-2021 19:28:16 ]
pi_200167781
De rechter heeft gesproken: https://nos.nl/l/2387610

Niet dat het iets uithaalt. Zie Kat eerst maar naar Nederland te krijgen. Hij zal voor zijn volgomaatjes de slachtofferrol aannemen en nog harder gillen dat dit een complot is tegen hem, omdat hij ‘de waarheid’ presenteert die in de doofpot moet blijven. En die doneren dan weer een stukje pensioen, waardoor hij in Ierland kan blijven rondhangen.
Zaak om Kat uit te leveren is inmiddels uitgesteld tot 3 september.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 13:21:48 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200168004
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:03 schreef Magister_Artium het volgende:
De rechter heeft gesproken: https://nos.nl/l/2387610

Niet dat het iets uithaalt. Zie Kat eerst maar naar Nederland te krijgen. Hij zal voor zijn volgomaatjes de slachtofferrol aannemen en nog harder gillen dat dit een complot is tegen hem, omdat hij ‘de waarheid’ presenteert die in de doofpot moet blijven. En die doneren dan weer een stukje pensioen, waardoor hij in Ierland kan blijven rondhangen.
Zaak om Kat uit te leveren is inmiddels uitgesteld tot 3 september.
Waarom stellen het eigenlijk steeds uit?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200170754
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Waarom stellen het eigenlijk steeds uit?
Ik weet niet waar ik de verslagen van de rechtbanken van Derry of Belfast kan vinden en dan nog kost het me wat tijd om die uit te spitten, dus zal ik het met Kats tweets moeten doen. Die zijn typisch voor een geesteszieke: de ene keer omdat de rechter pedofiel is, de andere keer omdat hij eerst vermoord moet worden, dan weer omdat de rechtszaak toch geen kans maakt...
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 19:21:58 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200172925
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 16:47 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ik de verslagen van de rechtbanken van Derry of Belfast kan vinden en dan nog kost het me wat tijd om die uit te spitten, dus zal ik het met Kats tweets moeten doen. Die zijn typisch voor een geesteszieke: de ene keer omdat de rechter pedofiel is, de andere keer omdat hij eerst vermoord moet worden, dan weer omdat de rechtszaak toch geen kans maakt...
Ik heb het ook niet kunnen vinden helaas. Hoopte dat jij het wist, maar helaas :T

Tja, die tweets van Micha inderdaad :') _O- En er zijn mensen die dat nog serieus nemen ook
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200178275
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:03 schreef Magister_Artium het volgende:
De rechter heeft gesproken: https://nos.nl/l/2387610

Niet dat het iets uithaalt. Zie Kat eerst maar naar Nederland te krijgen. Hij zal voor zijn volgomaatjes de slachtofferrol aannemen en nog harder gillen dat dit een complot is tegen hem, omdat hij ‘de waarheid’ presenteert die in de doofpot moet blijven. En die doneren dan weer een stukje pensioen, waardoor hij in Ierland kan blijven rondhangen.
Zaak om Kat uit te leveren is inmiddels uitgesteld tot 3 september.
Ik vind het erg goed van de NOS dat ze geen namen noemen. Zo min mogelijk media aandacht geven aan dit soort figuren.
pi_200184303
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 22:47 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Ik vind het erg goed van de NOS dat ze geen namen noemen. Zo min mogelijk media aandacht geven aan dit soort figuren.
dan kunnen we dit topic misschien beter sluiten en verwijderen?
Wanneer zullen deze mensen van twitter gebanned worden eigenlijk?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200185275
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 13:42 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

dan kunnen we dit topic misschien beter sluiten en verwijderen?
Wanneer zullen deze mensen van twitter gebanned worden eigenlijk?
1. Dat kan wel, maar dat doen we niet.
2. Als Twitter voldoende klachten heeft ontvangen en het financieel aantrekkelijk genoeg vindt om de accounts te sluiten.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 5 juli 2021 @ 19:07:13 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200219298
quote:
Bodegraven legt beslag op de bankrekening van drie complotdenkers



De gemeente Bodegraven-Reeuwijk heeft beslag laten leggen op de bankrekeningen van drie personen die bekend staan als complotdenkers. Afgelopen vrijdag bepaalde de rechtbank al dat het drietal per direct moest stoppen met het delen van belastende verhalen over de gemeente.

De gemeente laat weten dat ze de geleden schade gaan verhalen op de drie betrokkenen. De beslaglegging op de bankrekeningen staat volgens een woordvoerder van de gemeente los van de vraag of de belastende verhalen van internet zijn of worden gehaald. Dat is volgens hem nog niet gebeurd.

Grote onrust
In Bodegraven ontstond de afgelopen maanden grote onrust door de verhalen die de drie verspreidden. Volgens de complotdenkers Micha K., Joost K. en Wouter R. is er een 'satanistisch pedonetwerk' actief in Bodegraven, dat 'rituele kindermoorden' zou plegen.

De rechter oordeelde afgelopen vrijdag dat er geen enkel objectief bewijs voor de beweringen van de mannen. De drie mannen moesten per direct stoppen met hun acties en de al gepubliceerde verhalen van het internet moeten verwijderen. Als zij dat niet doen moeten zij dwangsommen betalen en kunnen zij uiteindelijk zelfs worden vastgezet.

Vorige maand werd Wouter R. al veroordeeld tot een celstraf van negen maanden, waarvan drie voorwaardelijk, voor het verspreiden van opruiende en bedreigende filmpjes. Daarnaast deed de GGD vorige week aangifte tegen de complotdenkers, omdat er in een chatgroep die zij hebben opgezet namen worden gedeeld van GGD-medewerkers. In de appgroep wordt opgeroepen te 'jagen' op de medewerkers, en ze 'van de straat te ruimen'.

De theorieën van de complotdenkers lijken verband te houden met de QAnon-complottheorie. Volgens die theorie zou een onzichtbare groep met satanistische ideeën de touwtjes in handen hebben. Hoe die theorie ontstond, zie je in deze video:
ZIE VIDEO BIJ BRON

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ag-bankrekening-drie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 5 juli 2021 @ 19:07:26 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200219302
quote:
Je was me net voor :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200220174
Complotgekkies blijven altijd complotgekkies. Daar helpt niets bij.
Micha Kat is juist op de vlucht vanwege schuldeisers en veroordelingen.
Hij is al veroordeeld voor bedreiging van Marcel Gelauff van de NOS en journalist Bart Mos van de Telegraaf.

Maar zelfs al zou Kat een positief saldo hebben....
Willem Engel heeft ook geen dag stil gezeten toen de ING zijn tegoeden had bevroren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 5 juli 2021 @ 20:19:59 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_200220292
quote:
16s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat kan een gemeente zomaar doen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200220479
Het videotje bij het artikel van omroepwest is wel goed.

"Ik ken een van heen persoonlijk en hij was van kinds af aan al een halve zool"

https://www.omroepwest.nl(...)oppen-Monddood-maken

Die beslaglegging is wel opmerkelijk vlot, ja. De gemeente doelt op de vele kosten die zijn gemaakt om de begraafplaats in Bodegraven te voorzien van bewaking. Het is nog maar de vraag of die kosten zomaar bij de complotgekkies opgehaald kunnen worden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200220608
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Het enige wat helpt is ze volledig negeren, blokkeren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 5 juli 2021 @ 21:31:52 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200221548
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 20:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat kan een gemeente zomaar doen?
Dit is niet zomaar. Dit kunnen ze doen dankzij de uitspraak van de rechter:
quote:
De zogeheten complotdenkers Micha Kat, Joost Knevel en Wouter Raatgever moeten per direct stoppen met het rondbazuinen van verhalen over een satanisch-pedofielennetwerk in Bodegraven. Al hun filmpjes en berichten met beschuldigingen moeten ze binnen 24 uur verwijderen. Doen ze dat niet, dan volgt een dwangsom en uiteindelijk zelfs de cel.
https://www.ad.nl/binnenl(...)bodegraven~a851c7ac/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200222676
quote:
16s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dit is niet zomaar. Dit kunnen ze doen dankzij de uitspraak van de rechter:
[..]

Dat slaat op het verwijderen van filmpjes en video's. Maar de beslaglegging is gedaan vanwege de schade ontstaan door de kosten van het bewaken van de begraafplaats in Bodegraven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 5 juli 2021 @ 23:06:05 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200223136
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Dat slaat op het verwijderen van filmpjes en video's. Maar de beslaglegging is gedaan vanwege de schade ontstaan door de kosten van het bewaken van de begraafplaats in Bodegraven.
Waar lees je dat de beslaglegging is vanwege de geleden schade?

Zoals ik het lees gaat het om het niet nakomen van de uitspraak van de rechter:

quote:
Vrijdag sommeerde de rechter hen te stoppen met het rondbazuinen van beschuldigingen over een vermeend satanisch-pedofielennetwerk in Bodegraven.

Ook moesten de drie alle al gepubliceerde verhalen binnen 48 uur verwijderen. Maar beide is nog niet gebeurd. Daarom heeft de gemeente beslag laten leggen op hun rekening .
https://www.ad.nl/alphen/(...)o-netwerk~a1a7bd69e/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200223200
quote:
De gemeente Bodegraven-Reeuwijk heeft maandag beslag gelegd op de bankrekening van de drie mannen. 'De gemeente heeft in de afgelopen maanden heel veel kosten gemaakt door deze heren. Dit vonnis geeft ons handvatten om die kosten te verhalen. Dus dat gaan we doen', legt de burgemeester uit.

Hij doelt onder meer op het extra werk dat zijn ambtenaren hebben moeten verzetten, de inhuur van beveiligingsmedewerkers, het maken van borden en de proceskosten voor de rechtszaak.
https://www.omroepwest.nl(...)oppen-Monddood-maken
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 5 juli 2021 @ 23:12:08 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200223236
Thnx!

En dan ook nog die dwangsom erbij. Die gaan financieel gesloopt worden _O_ Ik ben benieuwd hoe Kat zich zonder centjes gaat redden Schotland :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200224473
quote:
16s.gif Op maandag 5 juli 2021 23:12 schreef Starhopper het volgende:
Thnx!

En dan ook nog die dwangsom erbij. Die gaan financieel gesloopt worden _O_ Ik ben benieuwd hoe Kat zich zonder centjes gaat redden Schotland :D
Ierland
pi_200225753
quote:
16s.gif Op maandag 5 juli 2021 23:12 schreef Starhopper het volgende:
Thnx!

En dan ook nog die dwangsom erbij. Die gaan financieel gesloopt worden _O_ Ik ben benieuwd hoe Kat zich zonder centjes gaat redden Schotland :D
wil je dat echt weten?
De mafketels zijn een artikel 12 procedure begonnen, wegens weigering aangifte op te nemen tegen van Dissel.
Geestesziek is de beste omschrijving voor de drie complotgekkies.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200226000
Dit weekend heb ik eens een aflevering van dat red pill gekeken. Tijd genoeg voor de afwas en andere klusjes. Joost Knevel heeft gebeld met het AD, dat ze niet zomaar over hem mogen schrijven. Daarna wordt elke krant, elk nieuwsprogramma van een aan pedofilie gerelateerde term voorzien. Kat zegt er treiterend doorheen dat ‘we echt niet mogen zeggen dat er in Bodegraven een pedonetwerk is’, om daarna met overslaande stem ieder ander te beschuldigen.
Micha Kat heeft een carrière als sportcommentator gemist. Als je met zo’n overslaande stem een finale verslaat, wordt het alleen maar spannender om te volgen. Het wordt alleen irritant als hij dan elke wielrenner en voetballer beschuldigt van een aparte vorm van doping.

[ Bericht 0% gewijzigd door Magister_Artium op 06-07-2021 10:17:40 ]
pi_200274847
Is nu een uitgebreid item over deze zaak bij Nieuwsuur. Val er net in, begin gemist.

twitter

twitter
pi_200279835
Met dit fanatisme hoop je dat de Spaanse en Noord-Ierse justitie eens opschieten met het uitleveren.
pi_200280869
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
Is nu een uitgebreid item over deze zaak bij Nieuwsuur. Val er net in, begin gemist.

[ twitter ]
[ twitter ]
Als mensen beginnen met luister naar het volk dan is het al niets.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_200315437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:22 schreef vipergts het volgende:

[..]

Als mensen beginnen met luister naar het volk dan is het al niets.
Was een oproep om met duizenden tegelijk te gaan demonstreren bij de gevangenis in Alphen a.d. Rijn. Zal wel weer bij tientallen gebleven zijn.
Wel vervelend dat ik vandaag bij die brand bij de vleesverwerker in Bodegraven gelijk aan dit topic moest denken...
pi_200316036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het komt voort uit de Pizzagate complot theorie. Er zijn idioten die denken dat er een groot pedofilie netwerk is van bijvoorbeeld politici die bloed van baby's zouden drinken om jong te blijven.
Pizzagate wordt hier ook mooi uitgelegd:

https://decorrespondent.n(...)k/386556786-1c0b5a60
pi_200316057
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:41 schreef nils7 het volgende:
Gelukkig weet het gros wel beter.
Maar het is treurig dat er een kleine groep zo is.
En die verspreiden zóveel fakenews dat je er bijna niet omheen kan. Ze beïnvloeden elkaar en stoken elkaar op.


quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik heb zelf een tijdje gehad dat ik een 911 truther was en zelfs bij de Albert Heijn verbaasde ik me dat zoveel mensen niet bezig waren met de evilness van Bush.
Hoe ben je hieruit gekomen?

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2021 18:59:08 ]
pi_200316165
Waarom Bodegraven? Ja ik weet dat ik naar een rationeel antwoord vraag van iets wat in feite totaal irrationeel is, maar goed. :+ Wordt zo'n plek willekeurig uitgekozen of hoe komen die gekken daarbij? Bij 9/11 of zo gaat het tenminste nog over grote gebeurtenissen...
pi_200317068
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:51 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Een jeugdvriend van me bleek bij een weerzien volledig bekeerd te zijn. Nou was die vroeger al overtuigd dat platenmaatschappijen een priester van de satanskerk in dienst hadden, om alle muziek te beheksen. Daarom was er misdaad in de wereld... Nadat hij me vorig jaar zulke lange monologen toestuurde en ik aangaf daar geen behoefte aan te hebben, bleek ik zelf een stille te zijn. Kon er niet tussen komen, kreeg in een minuut appberichten van samen honderden woorden. Ging maar door, dus blokkeren was de enige optie.
Spijtig zijn zulke dingen toch.
Die mensen zitten zò vast in hun eigen denkwereld dat je er gewoon niet tussen komt.
Contact verbreken is dan het enige wat overblijft, als je jezelf tenminste niet wilt verliezen in zo'n contact.
pi_200317344
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:08 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Was een oproep om met duizenden tegelijk te gaan demonstreren bij de gevangenis in Alphen a.d. Rijn. Zal wel weer bij tientallen gebleven zijn.
Wel vervelend dat ik vandaag bij die brand bij de vleesverwerker in Bodegraven gelijk aan dit topic moest denken...
Het gaat meer om het feit dat ze denken dat ze opkomen voor het volk. Er is een foto van Kim Jong il die Madeline albright ontmoet waarop duidelijk te zien is dat hij plateau zolen draagt. In de eerste instantie lijkt het grappig maar het is nogal zielig om een paar gekken die zich groter voordoen dan ze zijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 11 juli 2021 @ 20:27:22 #127
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_200317381
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:54 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Pizzagate wordt hier ook mooi uitgelegd:

https://decorrespondent.n(...)k/386556786-1c0b5a60
Bedankt, interessante link! ^O^
pi_200319892
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:06 schreef Vasilevski het volgende:
Waarom Bodegraven? Ja ik weet dat ik naar een rationeel antwoord vraag van iets wat in feite totaal irrationeel is, maar goed. :+ Wordt zo'n plek willekeurig uitgekozen of hoe komen die gekken daarbij? Bij 9/11 of zo gaat het tenminste nog over grote gebeurtenissen...
Dat is nog een beetje rationeel te verklaren. Die Joost Knevel komt uit Bodegraven. Na vele jaren drugsgebruik klopte hij vorig jaar bij Micha Kat aan met een herziene versie van zijn levensverhaal. En vanaf daar begint het te rammelen.
Zijn verhaal: op de kleuterschool zou omstreeks 1980 een meisje zijn vermoord en een jongen zijn opengesneden, door de plaatselijke huisarts en Jaap van Dissel. Hij en drie klasgenoten moesten op een stoeltje toekijken.
Wat rammelt:
1. Dat meisje is volgens anderen geëmigreerd. Joosts tegenbewijs: hij is nooit op een afscheidsfeestje geweest. In mijn groep 1 en 2 gingen vroeger ook kinderen verhuizen, wat op die leeftijd vaak met stille trom gebeurt. Bovendien, welke ouders gaan voor tien kinderen spelletjes organiseren, limonade schenken en snoepzakjes maken, midden tussen de verhuisdozen? Afgezien daarvan is het een vals dilemma om alleen verhuizen of rituele moord als verklaringen te zien.
2. Jaap van Dissel was toen 23-24. De studie geneeskunde duurt/duurde zes jaar. Zelfs zonder zittenblijven, militaire dienst of studievertraging ben je dan co-assistent en bezig met een loodzware scriptie. Een lichte scriptie geeft alleen toegang tot bedrijfsarts of sportarts. Dus alle tijd om even een dokter te instrueren hoe je een kind. Not.
3. Sinds wanneer laat een huisarts met jarenlange ervaring zich commanderen door een co-assistent?
4. Die andere klasgenoten zijn omgekomen door zelfmoord of ongevallen. Bron: overlijdensakte en verklaring van derden. Waarom leeft Joost nog?
5. Op die begraafplaats worden bloemen gelegd bij graven van kinderen die zouden zijn opgegeten en opgelost. Wat is er dan nog over om te begraven?
6. Er zou een tunnelnetwerk zijn op kilometers diepte. Daar is de temperatuur boven de 50 graden, zonder koele lucht naar binnen te blazen. Dus met onzichtbare liftschachten en koeltorens wordt dat netwerk in stand gehouden? En niemand die ooit iemand ergens naar binnen heeft zien gaan, ook zo typisch...

En zo kan ik nog wel doorgaan, je moet wat tijdens een suffe EK-finale. Kort en goed: een verhaal waarvoor geen enkel feitelijk bewijs is aangedragen, wordt verspreid alsof het de waarheid is. Niet gek dat vooral figuren uit zelfstandig opererende pinkstergemeenten dit verhaal omarmen. Je moet wel heel fanatiek willen geloven, wil je hier iets van aannemen.
pi_200320087
Ik had hier gisteren met een familielid een discussie over...diegene gelooft er dus in,en is uiteraard ook een coronawappie.
Valt niets nee te beginnen.
pi_200320534
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:05 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik had hier gisteren met een familielid een discussie over...diegene gelooft er dus in,en is uiteraard ook een coronawappie.
Valt niets nee te beginnen.
Wappie vrienden zijn makkelijk te weren, met familie ligt dit veel lastiger.
Sterkte met deze moeilijke situatie.
pi_200321817
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:22 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wappie vrienden zijn makkelijk te weren, met familie ligt dit veel lastiger.
Sterkte met deze moeilijke situatie.
Familie heb je niet voor het uitzoeken.
Heb hetzelfde meegemaakt toen de familie bij elkaar was bij een verjaardagsfeest. Halve familie bleek nogal wappie. Heb 't maar genegeerd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200326402
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:22 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wappie vrienden zijn makkelijk te weren, met familie ligt dit veel lastiger.
Sterkte met deze moeilijke situatie.
Dankje
pi_200479627
Een up vanwege brekend nieuws: volgens verschillende vertrouwelingen van hem is Micha Kat opgepakt in Belfast. Zijn volgers vrezen de uitlevering.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 23:29:47 #134
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200480402
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:46 schreef Magister_Artium het volgende:
Een up vanwege brekend nieuws: volgens verschillende vertrouwelingen van hem is Micha Kat opgepakt in Belfast. Zijn volgers vrezen de uitlevering.
En de normale wereld hoopt dat dit het geval is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 21 juli 2021 @ 23:33:57 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200480445
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:46 schreef Magister_Artium het volgende:
Een up vanwege brekend nieuws: volgens verschillende vertrouwelingen van hem is Micha Kat opgepakt in Belfast. Zijn volgers vrezen de uitlevering.
Dat zou geweldig nieuws zijn!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200480825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En de normale wereld hoopt dat dit het geval is.
Normaal gesproken ben ik heel kritisch op zulke berichten, maar aangezien het al tien uur stil is op zijn Twitter, er geen uitzending van dat Red Pill is geweest, er screenshots van hun Telegramgroep rondgaan en Rob Scholte een door Kat ingesproken voicemail plaatst, geloof ik wel dat dit het geval is.
Desondanks is het natuurlijk altijd afwachten.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 07:16:44 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200481612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 00:26 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Normaal gesproken ben ik heel kritisch op zulke berichten, maar aangezien het al tien uur stil is op zijn Twitter, er geen uitzending van dat Red Pill is geweest, er screenshots van hun Telegramgroep rondgaan en Rob Scholte een door Kat ingesproken voicemail plaatst, geloof ik wel dat dit het geval is.
Desondanks is het natuurlijk altijd afwachten.
Dat hij niet tweet zegt genoeg :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 07:28:59 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200481683
:')

twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200485948
Wat de straf ook zal worden, deze man en/of zijn medestanders zullen blijven doorgaan met vreemde dubieuze berichten op internet. Een internet-verbod is iets wat alleen op papier bestaat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')