abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200320087
Ik had hier gisteren met een familielid een discussie over...diegene gelooft er dus in,en is uiteraard ook een coronawappie.
Valt niets nee te beginnen.
pi_200320534
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:05 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik had hier gisteren met een familielid een discussie over...diegene gelooft er dus in,en is uiteraard ook een coronawappie.
Valt niets nee te beginnen.
Wappie vrienden zijn makkelijk te weren, met familie ligt dit veel lastiger.
Sterkte met deze moeilijke situatie.
pi_200321817
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:22 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Familie heb je niet voor het uitzoeken.
Heb hetzelfde meegemaakt toen de familie bij elkaar was bij een verjaardagsfeest. Halve familie bleek nogal wappie. Heb 't maar genegeerd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200326402
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:22 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dankje
pi_200479627
Een up vanwege brekend nieuws: volgens verschillende vertrouwelingen van hem is Micha Kat opgepakt in Belfast. Zijn volgers vrezen de uitlevering.
pi_200480402
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:46 schreef Magister_Artium het volgende:
Een up vanwege brekend nieuws: volgens verschillende vertrouwelingen van hem is Micha Kat opgepakt in Belfast. Zijn volgers vrezen de uitlevering.
En de normale wereld hoopt dat dit het geval is.
  woensdag 21 juli 2021 @ 23:33:57 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200480445
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:46 schreef Magister_Artium het volgende:
Dat zou geweldig nieuws zijn!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200480825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En de normale wereld hoopt dat dit het geval is.
Normaal gesproken ben ik heel kritisch op zulke berichten, maar aangezien het al tien uur stil is op zijn Twitter, er geen uitzending van dat Red Pill is geweest, er screenshots van hun Telegramgroep rondgaan en Rob Scholte een door Kat ingesproken voicemail plaatst, geloof ik wel dat dit het geval is.
Desondanks is het natuurlijk altijd afwachten.
  donderdag 22 juli 2021 @ 07:16:44 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200481612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 00:26 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Normaal gesproken ben ik heel kritisch op zulke berichten, maar aangezien het al tien uur stil is op zijn Twitter, er geen uitzending van dat Red Pill is geweest, er screenshots van hun Telegramgroep rondgaan en Rob Scholte een door Kat ingesproken voicemail plaatst, geloof ik wel dat dit het geval is.
Desondanks is het natuurlijk altijd afwachten.
Dat hij niet tweet zegt genoeg :T
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 22 juli 2021 @ 07:28:59 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200481683
:')

twitter

twitter
pi_200485948
Wat de straf ook zal worden, deze man en/of zijn medestanders zullen blijven doorgaan met vreemde dubieuze berichten op internet. Een internet-verbod is iets wat alleen op papier bestaat.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 09:23:35 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214655215
Daar gaan we weer :')

twitter

twitter

Zie ook:
De leugens van Alice Besselink
pi_214655465
Wat een bizar slecht stuk van De Correspondent hierboven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214655537
Je mag jezelf niet voordoen als agent, maar wel als oud-agent.

Dit is gewoon het verkleden 2.0

De karpervissers, nep-veteranen, de witte slagersjassen, allemaal niet meer nodig. Noem jezelf rechercheur, waarheidsvinder en oud-agent. Dat werkt111!111!!!

Eigenlijk ook wel gek, dat die wappies eerst zo pal tegen agenten waren. En nu braaf luisteren naar iemand die zich oud-agent noemt.
pi_214717816
Vrijdag een kort geding van de gemeente tegen de paarden-mevrouw die het hele zooitje aan het oprakelen is.
Ze heeft het nu ineens over onderduiken. Helaas geen live-verslag, Klomp is nog op vakantie.
pi_214717830
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 09:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je mag jezelf niet voordoen als agent, maar wel als oud-agent.

Dit is gewoon het verkleden 2.0

De karpervissers, nep-veteranen, de witte slagersjassen, allemaal niet meer nodig. Noem jezelf rechercheur, waarheidsvinder en oud-agent. Dat werkt111!111!!!

Eigenlijk ook wel gek, dat die wappies eerst zo pal tegen agenten waren. En nu braaf luisteren naar iemand die zich oud-agent noemt.
GGZ bezuinigingsgenot
U MAD?
pi_214718127
Het helpt natuurlijk niet dat de overheid zeer
dubieus heeft gehandeld tijdens de corona periode met alle ‘experts’ en het met geweld neerslaan van de ‘wappies’. Dat is koren op de
molen voor verwarde mensen maar is gevoed door de overheid die onbetrouwbaar heeft gehandeld.
Hallo
pi_214718643
"Satanische pedofielen netwerken"

Zo prik je wel echt door de farse heen.
Dit is puur gekopieerd van de amerikaanse Qanon.

En je kan van mijlen ver zien waar het vandaan komt, het is puur om iemand zo zwart mogelijk te maken.

"Hoe kunnen we iemand of een groep in een zo kwaad mogelijk daglicht zetten?"
"Door ze pedofiel te noemen!"
"Ja! Kunnen we het nog erger maken? Nog kwaadaardiger voor onze religekkies?"
"Satanische pedo's?"
"Jaaaaa! En laten we er ook nog rituele kindermoorden aan toevoegen!"

En niet alleen kopieren ze het hier in Nederland blind, ze passen het niet eens aan, alsof Satanisch de gewone Nederlander van moet schrikken. :')
Dat werkt misschien in Amerika, maar niet in ons nuchter landje.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 10:25:16 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214718703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:14 schreef Zoddie het volgende:
"Satanische pedofielen netwerken"

Zo prik je wel echt door de farse heen.
Dit is puur gekopieerd van de amerikaanse Qanon.

En je kan van mijlen ver zien waar het vandaan komt, het is puur om iemand zo zwart mogelijk te maken.

"Hoe kunnen we iemand of een groep in een zo kwaad mogelijk daglicht zetten?"
"Door ze pedofiel te noemen!"
"Ja! Kunnen we het nog erger maken? Nog kwaadaardiger voor onze religekkies?"
"Satanische pedo's?"
"Jaaaaa! En laten we er ook nog rituele kindermoorden aan toevoegen!"

En niet alleen kopieren ze het hier in Nederland blind, ze passen het niet eens aan, alsof Satanisch de gewone Nederlander van moet schrikken. :')
Dat werkt misschien in Amerika, maar niet in ons nuchter landje.
Waarom zou dat niet werken in ons nuchtere landje? Zowel ultra links, woke en ultra rechtse invloeden zien we wel in NL. Beide kanten van het spectrum zijn extremer geworden onder invloed van US.
Resistance is futile.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 10:30:57 #148
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214718728
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 09:23 schreef Starhopper het volgende:
Daar gaan we weer :')

[ x ]

[ x ]

Zie ook:
De leugens van Alice Besselink
Voormalig politieagente ook die achterlijke hoer. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214718744
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waarom zou dat niet werken in ons nuchtere landje? Zowel ultra links, woke en ultra rechtse invloeden zien we wel in NL. Beide kanten van het spectrum zijn extremer geworden onder invloed van US.
Ik bedoel met name het Satanische gedeelte, wij zijn niet zo gelovig in Nederland en als je dan Satanisch roept dan lachen meer mensen je uit dan dat ze schrikken.
pi_214735970
Nieuwe datum voor het kort geding tegen paardenmevrouw complotgekkie: dinsdag 19 Augustus om 13:30
Klomp doet verslag.
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 10:45:35 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214736021
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
[..]
Red flags yo ;)

Wiet heeft niks te maken met een iq loze klapmongool
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_214736150
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Dat niet alleen, er is hier eens uitgebreid onderzoek naar gedaan door Argos van de VPRO, maar een tijd later is dat complete dossier verwijderd omdat het door complotdenkers zou zijn gebruikt en een vrouw was aangeklaagd voor smaad wegens het openbaar maken van de namen van mogelijke betrokkenen en daders.

Journalisten van Argos waren in contact gekomen met meerdere mensen die slachtoffers stelden te zijn geweest en ondanks dat zij niet in contact met elkaar stonden en op verschillende plekken in Nederland wonen, waren hun verhalen vergelijkbaar. Er werden ook herhaaldelijk dezelfde locaties genoemd, namen en werkwijzen.

Uiteindelijk zijn zelfs deze journalisten door het slijk gehaald, want die waren zogenaamd te goedgelovig. Vooral de heftigheid waarmee sommigen deze kwestie koste wat het kost proberen te ontkrachten roept de nodige vragen op. Hoe dit dus allemaal in de doofpot is verdwenen is in ieder geval opmerkelijk te noemen, want het was journalistiek best goed in elkaar gezet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214736921
De wapperigheid in dit topic is sterk aanwezig.
Trump is een goede man, honden kunnen praten.
Tenminste, als je al je informatie alleen van YouTube haalt.

Alles moet maar gekker. Paardenmevrouw geniet van de aandacht, echter beseft ze zelf dat ze fout bezig is.
Het niveau is zo laag. Roepen dat mensen voor een tribunaal moeten worden berecht. Echt.... hoe vind je nou zelf dat het gaat?
pi_214762930
Deze middag was het kort geding van Gemeente Bodegraven tegen Complotgekkie mevrouw de Paardrijinstructrice.

Ze bleef de hele tijd staan, want ze staat voor haar recht. :')
Ze schreeuwde tegen de rechter dat ze geen contract met hem heeft. |:(
Ze zei dat dit een vergadering was en dat ze daarom over alles mocht praten waar ze zin in had. :')
Het nummer Heal the world van Michael Jackson werd door haar afgespeeld :')

Er komt vanavond wel een samenvatting online. Er was genoeg pers.
Voor- en na de zitting stonden er buiten zo rond de 20 wappen.
pi_214763027
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 18:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze middag was het kort geding van Gemeente Bodegraven tegen Complotgekkie mevrouw de Paardrijinstructrice.

Ze bleef de hele tijd staan, want ze staat voor haar recht. :')
Ze schreeuwde tegen de rechter dat ze geen contract met hem heeft. |:(
Ze zei dat dit een vergadering was en dat ze daarom over alles mocht praten waar ze zin in had. :')
Het nummer Heal the world van Michael Jackson werd door haar afgespeeld :')

Er komt vanavond wel een samenvatting online. Er was genoeg pers.
Voor- en na de zitting stonden er buiten zo rond de 20 wappen.
Je snapt niet waarom mensen zo blind geloven in zulk theatraal gedrag…
Intussen geen enkele grond om ook maar aan te nemen dat die kindermoorden hebben plaatsgevonden. Geen ouder die zich bij de groep aansluit en een vermeende zwijgclausule doorbreekt. Geen causaal verband tussen de genoemde voorvallen. Alleen ‘Connect the dots’, dus Jaap van Dissel studeerde in Leiden, net als Joris Demmink (aan alle alumni op dit forum: kenden jullie elke rechtenstudent aan jullie universiteit?). Leiden ligt vlak bij Bodegraven en Demmink is verdacht geweest van duistere seksuele relaties, dus zal hij wel tunnels hebben gegraven waar kinderen worden vastgehouden om te worden vermoord. Dus dan zal Jaap van Dissel die kinderen in Bodegraven wel hebben omgelegd.

Verder blijft gangstalking ook een ideale stok om mee te slaan. Mensen die je op verschillende plekken tegenkomt, heel verdacht…
pi_214769687
quote:
De hele wereld voor kindermisbruiker uitmaken en dan met een nummer van Michael Jackson aan komen zetten. Die heeft geen klap van de molen gehad maar is volledig in elkaar gerost door een windpark XD
pi_214770805
Een hele wappie-bingokaart vol.

- u heeft geen contract met mij!
- the great reset!
- iedereen komt voor een tribunaal!
- ik sta hier als mens!

lees net dat die fakkelgek vandaag nog eens naar het gemeentehuis van Bodegraven is gegaan, om te controleren of de deur daadwerkelijk op slot zat. wtf
pi_214772809
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een hele wappie-bingokaart vol.

- u heeft geen contract met mij!
- the great reset!
- iedereen komt voor een tribunaal!
- ik sta hier als mens!

lees net dat die fakkelgek vandaag nog eens naar het gemeentehuis van Bodegraven is gegaan, om te controleren of de deur daadwerkelijk op slot zat. wtf
En daarom is het zo belangrijk om met zulke ophitsers af te rekenen. Met alle tools die beschikbaar zijn, vind je onder dat gemeentehuis, of onder het Binnenhof, geen tunnel met kinderen in kooien. Toch blijven ze doorgaan met zoeken. Hun definitie van zoeken: degene die beschuldigd wordt, moet het allemaal maar zien te bewijzen. Met lege handen komen is de ultieme bevestiging van hun gelijk, want dan wordt er iets verborgen gehouden.
Intussen komt die Alice met nul nieuw bewijs. Dan zou je toch moeten weten dat een afgedane zaak niet wordt heropend, omdat het mevrouw de wap behaagt. Dus: namen en sluitende bewijzen, anders kappen.

Ik snap dat de rechter neutraal moet blijven, maar als hij op zijn beurt ‘Who the fuck is Alice’ had gedraaid, had ik dat wel gewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')