abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2021 @ 10:59:02 #1
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200087581
Voor opsommingen.
pi_200087649
Wat staat er vandaag op de planning?

Ik moet het hele huis poetsen, vaste prik in m'n vrije weekend ;) Net de boven- en onderverdieping gestofzogen, zweet nu al dik op m'n voorhoofd :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 27 juni 2021 @ 11:13:56 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200087755
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?
Netflix en Videoland beschikbaar, dus kom maar op.

Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 juni 2021 @ 11:18:35 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200087794
Ik log al uren een Friends Marathon te houden in m’n uppie in bed. :’) Verveel me.

Ja, opruimen, schoonmaken, was… het moet allemaal… -O-

Manlief heeft griepje en is de perfecte stervende zwaan dus die probeer ik te ontlopen. :D :@
pi_200087807
Geen film maar de nieuwe comedy special van Bo Burnham (inside). Gemaakt tijdens de lockdown en staat op Netflix.
pi_200087816
Poetsrondje gisteren al gedaan, vanmorgen 1 was gedaan, de nieuwe screens op zolder opgehangen, huisartsenpost gebeld (oudste viel gisteren en ontziet haar arm behoorlijk, maar we kijken het na overleg nog even aan met paracetamol ze lijkt haar arm iets meer te gebruiken...), beddengoed van de kinderen zit in de was, zwembad onderhoud gedaan en ik ga zo een blokje om ;).
Fake it till you make it...
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 11:22:45 #7
382129 crew  Donna
pi_200087832
Wasjes draaien en vanmiddag naar de pluktuin met vrienden* om een paar dozen aardbeien bij elkaar te scharrelen.

*en de kinderen
  zondag 27 juni 2021 @ 11:24:35 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200087847
@droomvrouwtje, nog even een dikke knuf voor jou :* Wel mooi dat er een vriendschap uit overwachte hoek voor terug kwam.

Voordat jouw openhartige post uit het vorige topic verzand in de "wat gaan we vandaag doen opsom" ;)
pi_200087849
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?

Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Outlander O+
  Licht Ontvlambaar zondag 27 juni 2021 @ 11:25:23 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_200087857
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik lees altijd mee maar toch eens tijd om mee te schrijven..

Ik heb om jullie verhalen echt een traantje weg moeten pinken. Mooi hoe open jullie zijn.

Tja vrienden, door Corona ontdekt dat sommige vriendschappen maar heel oppervlakkig zijn en ik was eigenlijk wel teleurgesteld dat men zo weinig naar elkaar om keek. Ik heb wel een vriend, maar grotendeels van de tijd ben ik toch alleen (wonen niet samen) en dan kom je tot de conclusie dat een grote vriendengroep leuk is maar niet als je er alleen voor elkaar bent als het goed gaat. En wat niet hielp, de vriendengroep is een gedeelde groep met mijn ex-man en ik merkte toch dat dingen veranderen, soort partij kiezen zeg maar terwijl dat voor mij niet hoeft.
Maar door mijn ex-man heb ik wel nog een mooie vriendschap overgehouden aan een lieve fokster die ik dus via mijn ex heb leren kennen.
We lopen de deur niet plat, zien elkaar 2-3x per jaar maar weten wel dat we er voor elkaar kunnen zijn als het moet. Appen elkaar soms om te vragen hoe het gaat. Weet je soms weet je dat vriendschappen goed zitten.
Er is wel afgelopen jaar vanuit onverwachte hoek iemand een hele goede vriendin geworden, we kennen elkaar ook van fok en via een gezamenlijk groeps app. Jammer dat ze alleen niet in de buurt woont (UK).

Tja en kinderen… heel lang mee geschreven in het “als zwanger worden/blijven topic. Helaas is het niet gelukt. Maar heb inmiddels een stiefdochter van 12 en staat de deur wel op een kier. Dus wie weet wat de toekomst nog brengt.
Ik moet wel zeggen dat ik mij soms een falende vrouw vind, kan geen kinderen krijgen, ik merk dat ik soms toch moeilijk vind om contacten te onderhouden, gescheiden en mijn huidige relatie was zeker qua aanloop niet makkelijk door dingen die speelde uit verleden die ik dan op hem afreageerde

En ik lijk heel zeker maar ben het absoluut niet. In mijn relatie niet maar ook in vriendschappen niet, maar ik weet wel, zit het goed dan zit het goed.
Ik denk heel negatief over mezelf en vind mezelf vooral nooit goed genoeg. Wie wil mij nu. Ik vind mezelf voor lelijk en dik…
Lieffie, je bent niet dik en lelijk! Je bent een lief lekker ding met een geweldige uitstraling :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_200087858
quote:

The Queens Gambit. :)
  zondag 27 juni 2021 @ 11:25:24 #12
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200087860
Sterkte BE :D
pi_200087878
quote:

Je zou zo te lezen the marvelous Mrs Marple waarderen, maar dat is prime.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 27 juni 2021 @ 11:28:05 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200087879
Ik speel de Eindhoven quiz met collega’s
pi_200087887
quote:

Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.
Met een meidenkwartet
pi_200087891
En dingen doen vandaag:
- gisteren mijn 1e vaccinatie gehad. Ik begon de dag doodop! En ik voel een beetje een warme gloed over me. Inmiddels voel ik me iets scherper worden. :P
- was draait, was gevouwen/opgeborgen.
- kinderbedden verschoond.

Vaatwasser straks uitladen.

Daarna 2 opties:
- naar buiten met de kinderen maar dan moet ik mij er écht toe zetten. :@
- werken aan het bordspel voor mijn ouders 40 jarig jubileum. :?
pi_200087901
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:28 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.
Leuk, Dirk Gently!
Voor wie wat functionele gore aankan en enigszins duistere humor wel waardeert is the Boys een grote aanrader. Vonden wij echt machtig. Ook Prime trouwens.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200087916
Wij zijn bijna op een van onze favoriete stranden en zien daar zo meteen onze vrienden uit Ierland die hier op vakantie zijn. Echt al zomervakantie hier. Fijne dag allemaal!!
Met een meidenkwartet
  zondag 27 juni 2021 @ 11:33:21 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200087925
Ik ben soto aan het maken voor mijn ouders, die komen voetbak kijken, en ik wil het huis nog aan kant, maar morgen komen er schilders voor de kozijnen dus dat slaat nergens op om nu alles te gaan lopen soppen.
Gisteren kwam mijn broertje langs met een zelfgebakken brood dat hij van zijn overbuurvrouw had gekregen, en een vriend ( collega van letterlijk 20 jaar geleden die ik toen ik met hem werkte een heel irritant snotjong vond maar die nu al jaren in dezelfde wijk woont met een leuke hond en een moestuin en waar ik nu al lang wel heel goed mee kan) kwam zelfgemaakte sambal en soep brengen. We hebben de reis van de pup uit Zweden helemaal rond nu, tickets zijn gekocht, meisje op wiens hond ik pas wilde heeeeeel graag naar Zweden, en ze heeft voor in totaal 130 euro twee enkeltjes Stockholm Eindhoven en een ticket voor de hond, kost me niks, want ik had nog oppaskrediet, alsof het zo moest zijn toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 27 juni 2021 @ 11:36:28 #20
176471 oh-oh
pi_200087955
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef vencodark het volgende:
En dingen doen vandaag:
- gisteren mijn 1e vaccinatie gehad. Ik begon de dag doodop! En ik voel een beetje een warme gloed over me. Inmiddels voel ik me iets scherper worden. :P
- was draait, was gevouwen/opgeborgen.
- kinderbedden verschoond.

Vaatwasser straks uitladen.

Daarna 2 opties:
- naar buiten met de kinderen maar dan moet ik mij er écht toe zetten. :@
- werken aan het bordspel voor mijn ouders 40 jarig jubileum. :?
Naar buiten!!!
Ik ging gisteren om 16:00 even naar de losloop, daar zat een kennis met haar honden, zijn we gaan lopen een eindje, daarna terug naar de losloop, nog een uur of zo zitten chillen terwijl de honden renden, toen ik naar huis wilde lopen kwam er een vriendin met haar hond, nog paar rondjes gedaan, toen we wilden gaan kwam er weer een leuk hondenvriendje, nog een paar rondjes gedaan, ik was om 19:30 binnen en moest toen nog gaan hollen voor de boodschappen :D
Ik snap niet hoe mensen niet naar buiten kunnen gaan elke dag. Ik zou echt binnen drie dagen depressief zijn.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200088003
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Naar buiten!!!
Ik ging gisteren om 16:00 even naar de losloop, daar zat een kennis met haar honden, zijn we gaan lopen een eindje, daarna terug naar de losloop, nog een uur of zo zitten chillen terwijl de honden renden, toen ik naar huis wilde lopen kwam er een vriendin met haar hond, nog paar rondjes gedaan, toen we wilden gaan kwam er weer een leuk hondenvriendje, nog een paar rondjes gedaan, ik was om 19:30 binnen en moest toen nog gaan hollen voor de boodschappen :D
Ik snap niet hoe mensen niet naar buiten kunnen gaan elke dag. Ik zou echt binnen drie dagen depressief zijn.
:D
Maar jij bent een echt buitenmens. Dat moet wel, met honden.
Als ik eenmaal gedoucht ben en buiten sta, ben ik blij. Maar dat proces er naartoe. :')
Vooral de kinderen nog helemaal klaar maken. :@
Dat is altijd wel een dingetje geweest.
  zondag 27 juni 2021 @ 11:46:40 #22
176471 oh-oh
pi_200088066
Ik ga echt altijd, welk weer het ook is, 's morgens plassen douchen en met natte haren de honden uitlaten, en daarna pas ontbijten. Love it!
( Groucho Marx )
  zondag 27 juni 2021 @ 11:47:55 #23
176471 oh-oh
pi_200088080
En als ik de kinderen hier heb gaan ze in pyjama mee als ze mee gaan, want anders duurt het me allemaal te lang, dat doen we ook al sinds ze kunnen lopen hahaha, de pubers doen het nu nog, heerlijk vinden ze dat. Alleen op de oudste wachten we niet meer want die slaapt tot 14:00 of zo :')
( Groucho Marx )
pi_200088085
@droomvrouwtje :* wat heb jij een moeilijke tijd achter de rug. En het lijkt me heel begrijpelijk dat dat ook impact op je zelfbeeld heeft gehad, hoezeer je rationeel gezien hopelijk weet dat je helemaal geen falende vrouw bent :*
  zondag 27 juni 2021 @ 11:58:46 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200088239
Na het lange (en voor mij best emotionele) verhaal dat ik donderdag typte over m'n angststoornis, heb ik daar 's nachts nog verder over liggen denken. Veel mensen weten ervan, ik ben er ook vrij open over, en altijd als ik het vertel zeggen mensen dat ze dat helemaal niet aan me merken. Ik had daar altijd een beetje een dubbel gevoel bij, maar kon er niet helemaal de vinger op leggen waarom ik dat niet gewoon fijn vond. Donderdag besefte ik me dat ineens: het confronteert me ermee dat iedereen denkt dat dit gewoon is wie ik ben.. Ik heb helemaal niemand meer die mij nog heeft gekend vóór mijn angststoornis. (op mijn ouders en broertje na dan, maar geen vrienden ofzo). Dat maakt het best heel eenzaam, want niemand ziet het enorme verschil tussen hoe ik was (en diep van binnen nog steeds ben) en hoe ik me nu gedraag door die angst, en het verdriet dat daarmee gepaard gaat. En dat is ook niet iets dat je zo even opbrengt in een gesprek. Maar het is best 'fijn' om dat eens te kunnen uiten :)

Vandaag doe ik lekker weinig. Vanavond eten met ouders+broertje en vriendin, tijdens voetbal :') beetje stom gepland. Ik dacht eigenlijk dat NL om 21u moest, naar helaas.
  zondag 27 juni 2021 @ 12:24:45 #27
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200088435
Mijn plan voor vandaag: heeeeeel veel met mijn versgeperste baby knuffelen *; O+ *; .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 27 juni 2021 @ 12:25:33 #28
56471 pinquit
oh my lama!
pi_200088446
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
Mijn plan voor vandaag: heeeeeel veel met mijn versgeperste baby knuffelen *; O+ *; .
Jaaaa Babyyyy! O+ gefeliciteerd!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_200088451
quote:
Gefeliciteeeeerd! O+ O+ *O*
pi_200088475
Heerlijke dagbesteding Lemijn, gefeliciteerd!
pi_200088490
Gefeliciteerd Lemijn! O+

Ik ging met mijn zoon bijna 5 kilometer hardlopen, zweten :') Nu vouw ik drie wassen weg en ruim ik ondertussen de kast op want het is mijn geheime talent om altijd een zooi te maken van mijn kleding :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200088648
quote:
Oh gefeliciteerd! O+
Jongen of meisje?
pi_200088789
Gefeliciteerd @Lemijn! *O*

Ik ga vandaag bijkletsen met mijn nichtje en natuurlijk Nederland - Tsjechië kijken. w/
  zondag 27 juni 2021 @ 12:55:15 #34
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200088815
Gefeliciteerd Lemijn! *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 13:09:15 #35
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200088961
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh gefeliciteerd! O+
Jongen of meisje?
Jongen. Echt de leukste. Ik wou op zich ook wel een keer een dochter maar ik wil de jongens die ik nu heb zeker niet ruilen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_200089051
Gefeliciteerd Lemijn! O+
  zondag 27 juni 2021 @ 13:23:41 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200089135
Gefeliciteerd @Lemijn *O*
Geniet ervan! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200089220
Wat een mooie en open verhalen Vlindertje en Droom.

Ik doe vandaag vrijwel niets, momenteel slapen Juul en verloofde en B is aan het Lego'n. Ik zit in de tuin en ga even wat tijdschriften doorbladeren. Vanavond uiteraard voetbal kijken :)
pi_200089228
En gefeliciteerd Lemijn!
pi_200089294
@Lemijn gefeliciteerd *O*

@BE Haha. Sterkte! Heel herkenbaar. Ik mis een zorg-gen vrees ik. Of de mijne wordt alleen geactiveerd door kinderen en als er echt iets is :+

@vlindertje89 Wat verdrietig. Ik herken het van m'n dochter. Zij heeft een angststoornis sinds ze 2 is ofzo. Maar die uit zich in sociale situaties. Dus heel veel mensen kennen niet het leuke, grappige, inventieve meisje, maar alleen het angstige meisje. Ik hoop dat je het nog eens in een gesprek met je vrienden naar voren kan brengen.

Ik heb vanmorgen gewerkt en de rest van de middag is vrij. Wat een genot. Zoveel niks doen als ik wil.
  zondag 27 juni 2021 @ 13:38:30 #41
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200089328
O+ Jullie zijn lief…

Opsom, ik deed een poging tot slapen want nachtdienst. Maar slapen lukt niet.

Straks race kijken en voetbal en verder vooral lui op de bank hangen bij vriendje

Lemijn gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
  zondag 27 juni 2021 @ 13:42:00 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200089369
quote:
Gefeliciteerd
  zondag 27 juni 2021 @ 14:05:15 #43
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_200089696
quote:
Gefeliciteerd met zoonlief Lemijn
If you can dream it, you can do it...
pi_200089718
quote:
Gefeliciteerd!! *;
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_200089761
@Lemijn Gefeliciteeeeeeeerd! *O* Wat een heerlijke dagplanning is dat zeg. O+

Hier al de eerste laag verf op een keukenmuur gesmeerd, daarna mijn eerste Pfizer prik gehaald. Nu even niks doen, straks nog naar de dierentuin en bij thuiskomst een tweede laag verf aanbrengen. :Y
pi_200089812
Wij liepen vandaag een paar kilometer op de Utrechtse heuvelrug. Warm was het, zeker met baby op de buik.

Nou slaapt het kleintje weer en zit ik er lekker naast. Peuter is naakt in het zwembad.

@Lemijn ik wou eerst juist een tweede jongetje maar ben natuurlijk dik tevreden met ons meisje. Al had ze hoorntjes gehad was ik nog steeds blij geweest (maar dan hopelijk wel verlost met een keizersnede). :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_200089814
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:36 schreef Sola het volgende:
@:Lemijn gefeliciteerd *O*

@:BE Haha. Sterkte! Heel herkenbaar. Ik mis een zorg-gen vrees ik. Of de mijne wordt alleen geactiveerd door kinderen en als er echt iets is :+

@:Vlindertje89 Wat verdrietig. Ik herken het van m'n dochter. Zij heeft een angststoornis sinds ze 2 is ofzo. Maar die uit zich in sociale situaties. Dus heel veel mensen kennen niet het leuke, grappige, inventieve meisje, maar alleen het angstige meisje. Ik hoop dat je het nog eens in een gesprek met je vrienden naar voren kan brengen.

Ik heb vanmorgen gewerkt en de rest van de middag is vrij. Wat een genot. Zoveel niks doen als ik wil.
Bij mij is het ook in sociale situaties, en iedereen ziet daardoor het introverte niet-zo'n-behoefte-aan-sociale-dingen meisje, terwijl ik eigenlijk een stuk extraverter ben dan nu aan me te zien is, en ik heb, als de angst niet mee zou spelen, dus wel degelijk heel erg behoefte aan sociale dingen. Het gaat gelukkig wel een stuk beter al, dus ik kan ook alweer een heleboel dingen wel die ik eerder niet kon doen.
Wat heftig lijkt het me ook voor jou als moeder, om je dochter zo te zien! Zie je wel vooruitgang over de tijd?
Ik weet dat mijn ouders er ook wel eens verdriet over hebben, want die gunnen me zo dat ik me weer echt mezelf ga voelen en alles kan doen wat ik zou willen. Hoe ervaar jij het als moeder?
  zondag 27 juni 2021 @ 14:18:17 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200089856
@Lemijn gefeliciteerd! :o *O* *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 14:22:39 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200089908
Nog even terugkomend op de 1-2-3-of meer vraag.

Ik was er vast van overtuigd dat het er twee zouden worden, ik raakte nog per ongeluk zwanger van nr drie en die had van mij mogen komen, maar manlief wilde het echt niet en dus hebben we die zwangerschap beëindigt.
Maar als je mij nu heel diep in mijn hart kijkt en ik zou het over mogen doen met de kennis van nu dan weet ik niet of ik er überhaupt aan begonnen was. Ik vind het soms echt zo zwaar en de verantwoordelijkheid zo enorm groot... wie ben ik nou eigenlijk om te denken dat ik een beetje normaal functionerende mensen voort kan brengen... :@

Bizar he, want het krijgen van kinderen was echt mijn allergrootste wens! :Y En ik ben ook wel echt dolblij met ze hoor! O+ :Y
pi_200089966
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:22 schreef BE het volgende:

Ik was er vast van overtuigd dat het er twee zouden worden, ik raakte nog per ongeluk zwanger van nr drie en die had van mij mogen komen, maar manlief wilde het echt niet en dus hebben we die zwangerschap beëindigt.
Maar als je mij nu heel diep in mijn hart kijkt en ik zou het over mogen doen met de kennis van nu dan weet ik niet of ik er überhaupt aan begonnen was. Ik vind het soms echt zo zwaar en de verantwoordelijkheid zo enorm groot... wie ben ik nou eigenlijk om te denken dat ik een beetje normaal functionerende mensen voort kan brengen... :@

Bizar he, want het krijgen van kinderen was echt mijn allergrootste wens! :Y En ik ben ook wel echt dolblij met ze hoor! O+ :Y
Herkenbaar BE :*

@Lemijn, gefeliciteerd :*
Fake it till you make it...
pi_200089980
@Lemijn, gefeliciteerd!!
@BE, mijne had vorige week zo'n griepje, nou ja, behoorlijk grieperig van 2e prik. Hij is er vanaf, nu ben ik strontverkouden. Morgen zou ik een afspraak in het zh hebben.. hopelijk lukt het die zonder problemen af te zeggen.
3e geleden gehoord dat ik fibromyalgie heb. Verklaard de vage pijnklachten in ieder geval

Droomvrouwtje en vlindertje :*

Mijn man is aan het spelen met onze nieuwe BBQ.. we hebben een O+ Bastard O+

Er liggen nu spareribs op en het ruikt heerlijk.

Netflixtips: Lupin, Workin' moms.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_200090011
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:22 schreef BE het volgende:

Ik herken mezelf hier zo in.... :*

En soms hebben we het wel eens over een 3e gehad. Maar logistiek bracht het zoveel issues met zich mee. Plus, 1x een huilbaby was al heel pittig. Dat de 2e ook een huilbaby zou worden, was ook weer pittig..
Nee het is goed zo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_200090093
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:29 schreef Clubsoda het volgende:
het is mijn geheime talent om altijd een zooi te maken van mijn kleding :')
Mijn geheime talent is om daar totaal maling aan te hebben *)
Dus als mijn kast wordt opgeruimd, is het niet door mij :N

Gefeli Lemijn *O*
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 14:39:37 #54
5428 crew  miss_sly
pi_200090104
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik herken mezelf hier zo in.... :*

En soms hebben we het wel eens over een 3e gehad. Maar logistiek bracht het zoveel issues met zich mee. Plus, 1x een huilbaby was al heel pittig. Dat de 2e ook een huilbaby zou worden, was ook weer pittig..
Nee het is goed zo.
Wij hebben er dus maar 1. En ik had heel graag wel een tweede gewild als ik zeker had kunnen weten dat ik niet weer tijdens de zwangerschap depressief zou worden en als schaap had gewild. Voor het eerste was geen garantie en schaap wilde echt maar 1 kind.

En nu vind ik het eigenlijk wel heel prima. We hebben het namelijk echt ontzettend fijn met drietjes en er is heel veel ruimte op allerlei gebied voor ons alle drie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 27 juni 2021 @ 14:40:21 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200090115
@Vicky de mijne had zijn eerste vaccinatie ruim een week geleden, zou nog kunnen... Morgen iig even testen hoewel de thuistest niks zegt.
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 14:40:57 #56
5428 crew  miss_sly
pi_200090122
quote:
Gefeliciteerd O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200090169
Vicky, ah nee, fybro is naar. Heb je er veel last van? Ik had in mijn massagepraktijk best veel fybro patienten altijd. Zij gaven aan dat het erg hielp om wat te verlichten.
pi_200090183
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:36 schreef Sola het volgende:
@:Vlindertje89 Wat verdrietig. Ik herken het van m'n dochter. Zij heeft een angststoornis sinds ze 2 is ofzo. Maar die uit zich in sociale situaties. Dus heel veel mensen kennen niet het leuke, grappige, inventieve meisje, maar alleen het angstige meisje. Ik hoop dat je het nog eens in een gesprek met je vrienden naar voren kan brengen.
Min of meer herkenbaar.
Geen angststoornis hier maar wel angst. Sinds haar derde ongeveer. Vrijwel voortdurend. Niemand ziet dus het kind van voor die tijd meer, ook zijzelf niet. Heel raar om te weten dat er een kind in je kind zit, dat er niet uit kan.
  zondag 27 juni 2021 @ 14:46:54 #59
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200090206
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Geen film maar de nieuwe comedy special van Bo Burnham (inside). Gemaakt tijdens de lockdown en staat op Netflix.
Die is inderdaad prachtig. Maar wel erg rauw en heftig.
in de haak.
  zondag 27 juni 2021 @ 14:51:31 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200090265
quote:
Woehoe!!! ❤ Gefeliciteerd!!! 💋
in de haak.
  zondag 27 juni 2021 @ 14:56:26 #61
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200090345
Ik zou vandaag een klompenpad wandelen met een vriendin. We zijn heel vaak verkeerd gelopen en hebben dus alles bij elkaar een heel andere route gelopen maar het was wel heel mooi (en erg warm). Zo lekker even douchen e vanavond kijken we met onze straatgenoten voetbal op een groot scherm. Eens kijken of ik nog een oranje shirt heb liggen ergens…
in de haak.
  zondag 27 juni 2021 @ 15:06:40 #62
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200090525
quote:
Gefeliciteeeerd! O+
Protège moi de mes désirs.
  zondag 27 juni 2021 @ 15:09:36 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200090564
quote:
Oh WOW!! Gefeliciteerd!! *O* *O* :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200090579
Oh man, ik ben dus ruim een uur wezen wandelen en een speeltuintje bezocht met de kinderen. Het is veel warmer dan ik dacht. :')
En ik weet niet of het door de vaccinatie komt of door mijn ovulatie maar ik kreeg er klotsende oksels van. Nice. :')
  zondag 27 juni 2021 @ 15:14:14 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200090635
Dank voor de Netflix-suggesties allen!
Er zat er maar 1 bij die ik al gezien had, dus nog genoeg te doen.

Ondertussen begonnen met "After Life" maar al in de derde minuut van aflevering 2 moest er hier iets anders gedaan worden waar ik me tegenaan moest bemoeien... enfin :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 15:25:24 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200090833
@Lemijn dat post je even zo sneaky :o gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar het verhaal O+

Ik heb net een tuk gedaan vandaag 3 uur :o ik had het echt even nodig! Verder ook niks gepland voor vandaag, lekker beetje formule 1 en voetbal kijken.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200091424
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Na het lange (en voor mij best emotionele) verhaal dat ik donderdag typte over m'n angststoornis, heb ik daar 's nachts nog verder over liggen denken. Veel mensen weten ervan, ik ben er ook vrij open over, en altijd als ik het vertel zeggen mensen dat ze dat helemaal niet aan me merken. Ik had daar altijd een beetje een dubbel gevoel bij, maar kon er niet helemaal de vinger op leggen waarom ik dat niet gewoon fijn vond. Donderdag besefte ik me dat ineens: het confronteert me ermee dat iedereen denkt dat dit gewoon is wie ik ben.. Ik heb helemaal niemand meer die mij nog heeft gekend vóór mijn angststoornis. (op mijn ouders en broertje na dan, maar geen vrienden ofzo). Dat maakt het best heel eenzaam, want niemand ziet het enorme verschil tussen hoe ik was (en diep van binnen nog steeds ben) en hoe ik me nu gedraag door die angst, en het verdriet dat daarmee gepaard gaat. En dat is ook niet iets dat je zo even opbrengt in een gesprek. Maar het is best 'fijn' om dat eens te kunnen uiten :)

Vandaag doe ik lekker weinig. Vanavond eten met ouders+broertje en vriendin, tijdens voetbal :') beetje stom gepland. Ik dacht eigenlijk dat NL om 21u moest, naar helaas.
Herkenbaar alleen ben ik nooit extraverter geweest waardoor het verschil minder groot is. Als je eigenlijk extravert bent en je door de angst introvert moet gedragen lijkt me dat nog veel moeilijker.

Wat ik ook merk is dat het grootste gedeelte gewoon niet zichtbaar is voor de buitenwereld. Ik merk dat met zowel angst als met chronische pijn. Mensen zien mij buiten de deur leuke dingen doen. Maar niet de angst die daaraan vooraf gaat of dat ik daarna rust moet nemen.
pi_200091442
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:44 schreef exode het volgende:
Vicky, ah nee, fybro is naar. Heb je er veel last van? Ik had in mijn massagepraktijk best veel fybro patienten altijd. Zij gaven aan dat het erg hielp om wat te verlichten.
Nee gelukkig niet, maar er zijn wel momenten dat mijn lijf me in de steek laat. Van de week stuk gefietst, stapte af en zakte zo door mijn knie. Als ik op een bepaalde manier op de bank heb gezeten doet mijn knie zeer.
Ik had een tennisarm door het verven, maar dat werd niet beter ondanks fysio. Zo is balletje gaan rollen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_200091469
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:40 schreef BE het volgende:
@:Vicky de mijne had zijn eerste vaccinatie ruim een week geleden, zou nog kunnen... Morgen iig even testen hoewel de thuistest niks zegt.
Die van mij heeft het een weekje gehad. Ik heb gister een thuistest gedaan en die zegt niks.

Nog 20 minuten.. :9~ :9~
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_200091788
@Lemijn, gefeliciteerd O+ *O*
pi_200092024
Gefeliciteerd @Lemijn *O*
pi_200092031
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Bij mij is het ook in sociale situaties, en iedereen ziet daardoor het introverte niet-zo'n-behoefte-aan-sociale-dingen meisje, terwijl ik eigenlijk een stuk extraverter ben dan nu aan me te zien is, en ik heb, als de angst niet mee zou spelen, dus wel degelijk heel erg behoefte aan sociale dingen. Het gaat gelukkig wel een stuk beter al, dus ik kan ook alweer een heleboel dingen wel die ik eerder niet kon doen.
Wat heftig lijkt het me ook voor jou als moeder, om je dochter zo te zien! Zie je wel vooruitgang over de tijd?
Ik weet dat mijn ouders er ook wel eens verdriet over hebben, want die gunnen me zo dat ik me weer echt mezelf ga voelen en alles kan doen wat ik zou willen. Hoe ervaar jij het als moeder?
Ze is nu bijna 11 en gaat steeds met kleine stapjes vooruit. Ik heb me heel veel zorgen gemaakt en ik zie nog steeds veel kwetsbaarheid. Maar ik zie ook een dapper en sterk kind. Dus ik heb erg geleerd om daarop te vertrouwen. Ik wil haar vooral niet het gevoel geven dat ze nu niet goed genoeg is omdat ze een angststoornis heeft, de focus ligt snel op alles wat haar niet lukt of waar ze bang voor is. Dus thuis zijn we voornamelijk bezig met dingen die goed gaan en die we leuk vinden (tussen haar huilen en boosheid door want de angst komt er thuis uit). En ik ben ook gewoon heel trots op haar.

Het is de lange adem en steeds maar de moed vinden om stapjes vooruit te zetten. Die dan ook weer eng en spannend zijn.

Wat goed dat je weer dingen kan die je eerder niet kon. Het is hard werken :*

quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Min of meer herkenbaar.
Geen angststoornis hier maar wel angst. Sinds haar derde ongeveer. Vrijwel voortdurend. Niemand ziet dus het kind van voor die tijd meer, ook zijzelf niet. Heel raar om te weten dat er een kind in je kind zit, dat er niet uit kan.
Ook zijzelf niet, zo verdrietig. Ze was ook zo jong nog. Heb je hoop dat je ooit meer van het kind in je kind ziet?
pi_200092068
@Lemijn Gefeliciteerd *O* Wat een zegen, een tweede zoon, een heerlijk knoedeltje kind erbij O+ Knuffelze :*
pi_200092184
@Lemijn, gefeliciteerd met jullie zoon & broertje! *G* O+ Fantastische dagbesteding!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 27 juni 2021 @ 16:43:59 #75
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200092273
Lemijn gefeliciteerd 🥳
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 27 juni 2021 @ 16:45:22 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200092309
@Sola Dikke :* voor jou ook! Lang niet gezien hier!
  zondag 27 juni 2021 @ 16:47:28 #77
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_200092348
Welkom terug Sola.. :*

Wij deden vanmiddag een rondje Intratuin, toen ik opeens @kwakz0r zag lopen met haar gevolg. Pep is echt leuk O+

Lemijn *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door Rijstebuiltje op 27-06-2021 18:52:26 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_200092823
Lemijn. Gefeliciteerd O+
pi_200093370
Gefeliciteerd lemijn
pi_200093446
Van harte @Lemijn! *O* *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 18:34:16 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200094444
Ik was vanmiddag op bezoek bij oud/OUD fokster Guuzewuus (ofzoiets)
  zondag 27 juni 2021 @ 18:46:14 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200094819
@Lemijn gefeliciteerd O+ *O*.
KuikenGuppy
pi_200094851
Wij hebben onze nieuwe huisgenootjes
pi_200095326
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Sola het volgende:
[..]

Ook zijzelf niet, zo verdrietig. Ze was ook zo jong nog. Heb je hoop dat je ooit meer van het kind in je kind ziet?
Ja!
Het wordt nooit meer het onbezorgd exploratieve kind dat het was, maar ik kan niet anders dan daarin geloven.
Net als wat jij net zegt, dat je toch blijft (proberen te) focussen op wat wel lukt.
  zondag 27 juni 2021 @ 20:10:21 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_200097276
@Lemijn, yay! Daar is je langverwachte tweede kindje! Van harte gefeliciteerd O+
disclaimer
pi_200097395
Ohh gefeliciteerd @Lemijn O+ lekker knuffelen :*
  zondag 27 juni 2021 @ 20:25:34 #87
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200097727
Gefeliciteerd @Lemijn O+
Hoe gaat het met jullie?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_200098707
Vanyel en Sola, wat lijkt dat me moeilijk. Er zijn natuurlijk bij elke ouder wel zorgen, maar dit is next level. Zo veel angst en je bent zo machteloos ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200099498
@Lemijn, *O* *O* Gefeliciteerd met je 2e zoon O+ Dat is wel echt de beste activiteit: babyknuffelen O+ O+
Alles goed gegaan? Hoe vindt Jacob zijn broertje?
pi_200100829
Sola en vanyel. Wat een heftige verhalen. Van vanyel heb ik jaren geleden wel iets gelezen over de moeilijkheid. Ik hoop zo dat het kind in je kind zich weer kan laten zien.
pi_200101353
@Lemijn gefeliciteerd O+ Wat heerlijk, babyknuffelen! Hoe is het voor Jacob om grote broer te zijn?

Wat een heftige verhalen komen hier naar voor, over kinderen, maar ook over jullie zelf. Ik vind het zo fijn dat daar gewoon over geschreven kan worden en dat er zo goed op gereageerd wordt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_200105056
Jeetje, vorige week bleek mijn manager Corona te hebben. Kregen net bericht dat ie de afgelopen dagen echt heel ziek was. Meerdere keren stonden ze op het punt om de huisartsenpost te bellen.
Gezonde man, halverwege de 30, enorm sportief en ik ken niemand die zo gezond leeft, drinkt niet, rookt niet etc etc.
Hij was superbenauwd vooral en heeft een enorm nare hoest en vooral 0 energie. Hij zou vrijdag zijn eerste vaccinatie krijgen, wat een timing.

Gelukkig lijkt het nu beter te gaan, maar echt als ik die wappie berichten weer lees.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:10:31 #93
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200105497
@Lemijn: gefeliciteerd met je tweede zoon! O+
pi_200105950
@exode wat heftig. :{ Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.

Ik begin me ook enigszins zorgen te maken over de deltavariant. Als je ziet wat er in Engeland aan de hand is nu, dan vind ik dat toch wel weer spannend. Ik hoop dat het in ieder geval tot september rustig blijft qua besmettingen en ziekenhuisopnames, zodat ook het zorgpersoneel even op adem kan komen.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:48:34 #95
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200106020
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout. ;( Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:48:49 #96
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200106022
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft (!!) van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout. ;( Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:49:09 #97
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200106031
Oh dat was een wijziging gone wrong. :')
pi_200106068
Er is natuurlijk ook nog zorg in te halen overal Nanu. Ik hoop zo dat het rustig blijft, voor iedereen, de mensen in de zorg, maar ook voor onszelf uiteraard.
pi_200106142
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:51 schreef exode het volgende:
Er is natuurlijk ook nog zorg in te halen overal Nanu. Ik hoop zo dat het rustig blijft, voor iedereen, de mensen in de zorg, maar ook voor onszelf uiteraard.
Dit ja, ik maak mij daar serieus wel zorgen over. De inhaalslag die we nu moeten maken met het bevolkingsonderzoek is al pittig, laat staan alle andere diagnostiek wat er nog bij gaat komen.

En ik ben zwanger, begin november uitgerekend en ik hoop echt op niet al te veel gedoe rond die periode -O-
pi_200106187
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat heftig. :{ Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.

Ik begin me ook enigszins zorgen te maken over de deltavariant. Als je ziet wat er in Engeland aan de hand is nu, dan vind ik dat toch wel weer spannend. Ik hoop dat het in ieder geval tot september rustig blijft qua besmettingen en ziekenhuisopnames, zodat ook het zorgpersoneel even op adem kan komen.
Ik steek echt mijn kop in het zand momenteel. Wil al die nare berichten nog even niet horen. :')
Ik heb altijd goeie hoop gehad dat het allemaal weer goed gaat komen. Einde aan het licht van die donkere tunnel.
Ik denk ook nog steeds dat we het ergste hebben gehad, toen alles nog nieuw, eng en onbekend was.
Want niemand wilt terug naar die bende van eerst. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')