quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
niet single zijn
Ik even een episode waarin ik liever in mn eentje in mn sop gaar zou koken
In de auto op de kortste route de stad uit. Wat een horroroord.quote:
Geven en nemen he. In elke ralazie. Geeeeeeven en nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de auto op de kortste route de stad uit. Wat een horroroord.
[
Hem een duw de auto uit geven, en zelf de kortste route de stad uit nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geven en nemen he. In elke ralazie. Geeeeeeven en nemen.
Regen? Ik zit nog immer in de zon met mijn zonnebril incognito te zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb me dus door de man het huis uit laten lokken zonder jas en nu rijden we de regen in.
Kijk als ik single was lag ik lekker in bed chagrijnig een potje te stinkvingeren.
Pas maar op dat ze je niet herkennen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Regen? Ik zit nog immer in de zon met mijn zonnebril incognito te zijn
Haal af en eet het bij ons.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geven en nemen he. In elke ralazie. Geeeeeeven en nemen.
Ik geloof dat wij dezelfde mening delenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de auto op de kortste route de stad uit. Wat een horroroord.
[
En dan lekker samen potje janken?quote:
Maar jullie hebben nu zoveel moois te delen en herinneringen op te halenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
MENSEN IK WIL DIT OOK NIET HE.
De man heeft hier gewoond voor ie nederland leerde kennen en toen ie naar nl kwam was hij natuurlijk in de vooronderstelling dat Amsterdam de shit was. En nu heeft hij er herinneringen.
En ik ben natuurlijk de perfecte partner die daar supergeïnteresseerd in is allemaal.
Ik ben even klaar. Maar ik wil je haartjes best aaien nadat ik je gintonic heb ingeschonken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan lekker samen potje janken?
Eindelijk leuke sociale dingen doenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:44 schreef AnneX het volgende:
Ach Barreltje , dan zou ik het nog uitleggen ook aan k.
“Ik zei ja, omdat…” verder wijsheid gewenst.
Bij de jumbo was ik echt niet de enige mét.
Straks de eerste burenborrel, want er zijn er twee tegelijk jarig.![]()
Buiten en de partytent staat al. Klein kadootje zijn een proefpotje pindakaas voor ieder.
Liever keek ik de quali.😎
Ja, ik denk een combinatie van alles. Was net bij intratuin, weinig mensen dus geen mondkapje op, maar als ik naar een supermarkt ga en het is druk, doe ik dat ding gewoon op.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eindelijk leuke sociale dingen doenwil ze foebal kijken
![]()
En in mijn AH direct al iedereen zonder mondkapje. Ik ben nu wel gevaccineerd, maar sinds dit hele coronagedoe begon ben ik niet 1x ziek geweest. Met mijn astma is een simpele verkoudheid al alsof ik in het ziekenhuis zou moeten liggen. Dus dit beviel me wel. Alleen wat is de doorslaggevende factor geweest dat ik de afgelopen 1.5 jaar nog niet een verkoudheid heb opgelopen. Geen mensenmassa's, mondkapje, handen wassen, afstand houden, lege treinen? Waarschijnlijk all of the above.
Ik vind het wel fijn dat het in de trein nog wel de standaard isquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, ik denk een combinatie van alles. Was net bij intratuin, weinig mensen dus geen mondkapje op, maar als ik naar een supermarkt ga en het is druk, doe ik dat ding gewoon op.
Doen, en dan een eigen topic aanmaken zodat wij ook blijven genietenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat het in de trein nog wel de standaard isWel veel extra controle vanmorgen van spoorwegpolitie in de trein.
Oh god, ik heb Jross de kittens laten zien![]()
Hij wil zo graag een kitten, zeurt er al meer dan 2 jaar over.
Prima toch, hij heeft tijd zat om ze te verzorgenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat het in de trein nog wel de standaard isWel veel extra controle vanmorgen van spoorwegpolitie in de trein.
We hebben Poes al en ik ken van huis uit alleen maar meerdere katten in 1 huis die constant ruzie maken en elkaars territorium bevechtenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:50 schreef derLudolf het volgende:
Prima toch, hij heeft tijd zat om ze te verzorgen
O ja?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk je dat Poes behoefte heeft aan een huisgenoot of dat het meer Jross is?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben Poes al en ik ken van huis uit alleen maar meerdere katten in 1 huis die constant ruzie maken en elkaars territorium bevechten
Beiden. Poes is wel heel sociaal. De kat van mijn ouders heeft hier een wintersportvakantie gelogeerd en dat was een half uur kat uit de boom (hur dur) kijken, maar daarna werd die aan alle kanten vertroeteld en sliepen ze lepeltje lepeltje. En daardoor heeft Jross nu al jaren het idee dat er een vriendje/vriendinnetje bij moet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Denk je dat Poes behoefte heeft aan een huisgenoot of dat het meer Jross is?
Want voor Poes zou het best een schok kunnen zijn (en ik denk dat daar terecht wellicht, jouw twijfel zit).
Katten maak je er vaak niet echt blij mee. Maar het kan natuurlijk ook goed gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben Poes al en ik ken van huis uit alleen maar meerdere katten in 1 huis die constant ruzie maken en elkaars territorium bevechten
Ja, mijn idee. Ik denk dat Poes gelukkiger is alleen. Jross denkt dat Poes gelukkiger is met een vriendje. Die ziet dan een hele Disneyfilm voor zich met spelende en knuffelende katten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:57 schreef Sarabi het volgende:
Katten maak je er vaak niet echt blij mee. Maar het kan natuurlijk ook goed gaan.
Sociale poesquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beiden. Poes is wel heel sociaal. De kat van mijn ouders heeft hier een wintersportvakantie gelogeerd en dat was een half uur kat uit de boom (hur dur) kijken, maar daarna werd die aan alle kanten vertroeteld en sliepen ze lepeltje lepeltje. En daardoor heeft Jross nu al jaren het idee dat er een vriendje/vriendinnetje bij moet.
Poes is zelf best bangig en schuchter, maar ook super lief. Dus er zou sowieso geen dominante kat bij moeten.
Ik wil óók Disney! Alleen vrees ik dan een Scar & Mufassa situatie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sociale poes![]()
Ik heb geen idee hoe mijn moederpoes is met volwassen katten, mensen zijn engig (nog).
En de kittens zijn nog te klein om daar iets zinnigs over te zeggen.
Wat zou jij willen?
Ah.. de droom. En nee, daar ben je nooit zeker van. Ik ken succesverhalen en verhalen waarbij het wat moeizamer gaat. Als de katten dan ook nog weinig ruimte hebben en het loopt niet lekker, dan kun je als eigenaar best een probleem krijgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Ik denk dat Poes gelukkiger is alleen. Jross denkt dat Poes gelukkiger is met een vriendje. Die ziet dan een hele Disneyfilm voor zich met spelende en knuffelende katten.
Is natuurlijk wel een leuk beeldquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Ik denk dat Poes gelukkiger is alleen. Jross denkt dat Poes gelukkiger is met een vriendje. Die ziet dan een hele Disneyfilm voor zich met spelende en knuffelende katten.
Mja, iets met levende wezens en aan de andere kant van het land wonenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil óók Disney! Alleen vrees ik dan een Scar & Mufassa situatie.
Maar goed, als het makkelijk op proef kon zou ik het zo doen. Want als Poes er ongelukkig van wordt dan kan de New Kitten on The Block echt niet blijven.
Ik kreeg net te horen dat ik niet hier was toen de logeerpoes van mijn ouders er was. Dat dat zo fantastisch was alsof ze best friends for life waren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah.. de droom. En nee, daar ben je nooit zeker van. Ik ken succesverhalen en verhalen waarbij het wat moeizamer gaat. Als de katten dan ook nog weinig ruimte hebben en het loopt niet lekker, dan kun je als eigenaar best een probleem krijgen.
Ik heb meegemaakt met katten die wel samen opgroeien dat het alleen maar oorlog was, dus zelfs dát zegt nietsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Is natuurlijk wel een leuk beeld
Maar de boeken die ik heb gelezen zijn het niet helemaal eens over dat beeld.
Zeker als ze niet samen op gegroeid zijn.
Klopt, dan nog heb je geen garantie dat het goed gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb meegemaakt met katten die wel samen opgroeien dat het alleen maar oorlog was, dus zelfs dát zegt niets
Ik vind het wel vaak knap wat hij allemaal doetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:24 schreef Blues het volgende:
Vanaaf om 2100 plotsklaps voor niks naar het openluchttheater waar g werkt.![]()
Ze krijgen Herman v Veen niet vol dus de vrijwilligers van de kassa mogen met hun partners naar de voorstelling.
Ben geen fan of zo maar hij is wel mega muzikaal en heeft een stel goeie muzikanten bij zich.
Ik laat me verrassen.
Dan lig je voor op mij. Was het zo ontroerend, verrassend en al die andere superlatieven die men vaak noemt?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven een genderreveal party meegemaakt. Die kunnen we ook weer afstrepen.
Leuk en lekker weer ervoor!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:24 schreef Blues het volgende:
Vanaaf om 2100 plotsklaps voor niks naar het openluchttheater waar g werkt.![]()
Ze krijgen Herman v Veen niet vol dus de vrijwilligers van de kassa mogen met hun partners naar de voorstelling.
Ben geen fan of zo maar hij is wel mega muzikaal en heeft een stel goeie muzikanten bij zich.
Ik laat me verrassen.
En was dat zo fantastisch als je had verwacht?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan lig je voor op mij. Was het zo ontroerend, verrassend en al die andere superlatieven die men vaak noemt?
Ik heb vandaag wel voor het eerst KFC gegeten![]()
Ach, een droom die uit elkaar spatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:40 schreef Myraela het volgende:
Het was vooral ongemakkelijk. Het was cliché met zo'n taart aansnijden. Maar vervolgens zien ze de kleur dus aan de mes, en niet dat je er echt al een punt uit hebt zodat het voor iedereen te zien was. Taart was ook niet lekker, maarja, ik hou sowieso nooit van dat soort taarten.
Wat had je bij KFC?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:44 schreef Myraela het volgende:
Deze mensen wilde heel graag een meisje en het gaat ook een meisje worden. Had de reactie wel willen zien als het blauw was geweest.
Als ik echt een voorkeur zou hebben zou ik nooit een gender reveal doen. Dan liever privé even laten bezinken en dan blij zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar ga je dan serieus teleurgesteld kijken als het een jongetje is....datkan je niet maken en moet je alsnog juichen en blij doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben zelf fan van de Double Cruch burger. De pepermayonaise die daarop zit is echt heerlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, een droom die uit elkaar spat![]()
Ik had een chicken tender menu. Via Uber eats kon ik die laten bezorgen, want ik woon aan de goede kant van de stad qua kilometers.
Wel jammer dat het niet extra wordt ingepakt waardoor het wat afgekoeld is.
En dat de milkshake gelekt had over de coleslaw. En er geen servetjes bij zaten.
Maar de tenders smaakten prima, shake was ook goed. Frietjes zijn frietjes en coleslaw is coleslaw.
Zou weer bestellen.
Ik heb nog een korting van vijf euro voor een bestelling van een tientje die binnen twee weken op moet (reden dat ik nu bestelde), heb je aanraders voor deze N00b?
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:24 schreef Blues het volgende:
Ik laat me verrassen.
Oooo je bent een hinde!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:24 schreef Blues het volgende:
Ik laat me verrassen.
Ach heb je tenminste een feestje gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind dat voorbarige gefeestviern sowieso vreemd... Laat het kind maar eerst eens gezond en wel op de wereld komen
Er zijn best wel wat culturen waar ze het als jixing it zien als je een nog niet geboren kindje een cadeau geeft, dus je kunt je altijd daar nog op beroepenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach heb je tenminste een feestje gehad
Ik ben het hier zo mee eensquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind dat voorbarige gefeestviern sowieso vreemd... Laat het kind maar eerst eens gezond en wel op de wereld komen
Herman was leuk, tot het ineens in de Heere voor en in de Heere na werd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:24 schreef Blues het volgende:
Ik laat me verrassen.
Ook nie goe nie!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
En ik kan niet meepraten over moe zijn na je werkdag. Ik ben altijd moe tijdens en na het werken. En dan na 2-3 dagen gaat het wel weer, maar dan moet ik alweer werken. #constantmoe
Jaa, ik kan HvV niet meer (eik soweiso niet) serieus nemen nadat Hans Teeuwen hem op de hak nam in zomergasten met een fragment waarin ie zichzelf veeel te serieus neemt en zn podiumervaring omschrijft als hij, de jachtluipaard, en het publiek, de hindesquote:
Ik schuif het meestal maar onder het kopje 'tsja, nachtdienst'quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:16 schreef Blues het volgende:
Ook nie goe nie!
Ik kijkt nog ff aan.. en dan prik ik wel ff op wat dingen..
Sashimi much?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaa, ik kan HvV niet meer (eik soweiso niet) serieus nemen nadat Hans Teeuwen hem op de hak nam in zomergasten met een fragment waarin ie zichzelf veeel te serieus neemt en zn podiumervaring omschrijft als hij, de jachtluipaard, en het publiek, de hindes
Oid.
Ja zoiets is het w.s. ook wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik schuif het meestal maar onder het kopje 'tsja, nachtdienst'
Maar het is op zich ook niet super om meer dan de helft van de week echt heel moe te zijn.
Ik vind even bij de huisarts aanwippen geen slecht idee. Maar ik herinner me ook dat jij altijd slecht en weinig slaapt en dat heeft ook echt wel effect na een heel lange tijd. Misschien dat die combinatie + hele dag werken dus niet goed meer gaat.
Braafquote:
ik moet daar altijd zo om lachen in OUD, als mensen aankondigen dat ze op de echo gezien hebben dat het geslacht X/Y wordt. Iedereen 'oh, wat leuk', etc. Terwijl het geen snars uitmaakt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En was dat zo fantastisch als je had verwacht?
Overigens vind ik gender reveal een beetje raar.
Een jongetje! omg!!!!!! geweldig!!!!!!!!!! yes yes yes!!!!!!!!!!!! Zhe best!
Een meisje! omg!!!!!! geweldig!!!!!!!!!! yes yes yes!!!!!!!!!!!! Zhe best!
Je hebt nou nooit dat je denkt: oh kut, ik had liever de versie met/zonder piemeltje willen hebben![]()
![]()
(alhoewel de filmpjes met kinderen er bij aanwezig wel lekker eerlijk zijndat ze boos weglopen omdat het wéér geen jongetje is en zo
)
Wat is dat nu voor gekke vraagquote:
3点 ?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:30 schreef Jagärtrut het volgende:
: "dan gaan we gewoon naar de kerk, en dan zorgt God ervoor dat het een meisje zal zijn'. Echt, mijn atheisten-hart heeft het er soms moeilijk mee.....
Ons niet meer zo laten schrikken hequote:
Oef, dat zou ik ook wel lastig vinden. Is dat iets dat hij op school veel meekrijgt?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet daar altijd zo om lachen in OUD, als mensen aankondigen dat ze op de echo gezien hebben dat het geslacht X/Y wordt. Iedereen 'oh, wat leuk', etc. Terwijl het geen snars uitmaakt.
Al vond mijn oudste zonet dat we nog een meisje nodig hadden in ons gezin. Toen ik vertelde dat we dan nog een baby moeten krijgen, en dat je niet weet of het dan een meisje of jongen wordt had hij z'n antwoord klaar: "dan gaan we gewoon naar de kerk, en dan zorgt God ervoor dat het een meisje zal zijn'. Echt, mijn atheisten-hart heeft het er soms moeilijk mee.....
Mocht jij peuterenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:35 schreef Candaasje het volgende:
Avond.
Zo, dat was een leuke werkdag. Nog bij 2 honden een grasaar uit hun neusgang gepeuterd met behulp van scopie*. En er stond er nog 1 op het programma voor vanavond.
* Dat is een soort kermis-grijpklauw, maar met iets meer gedoe eromheen. (Hond moet wel onder narcose bijvoorbeeld)
Morgen weer een dagje werken. Nu eerst eens zien wat ik ga eten. Ik denk dat het broodjes kroket worden, want ik ben moe en lui![]()
@:fietsie jeetje joh, wat een droevige ellende
Ja, sorry. De bestelling is gedaan hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ons niet meer zo laten schrikken he
Nee, volgens mij valt het op school wel mee. Hij wil graag de bijbel lezen met z'n vader 's avonds, en vind het echt leuk om zich erin te verdiepen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oef, dat zou ik ook wel lastig vinden. Is dat iets dat hij op school veel meekrijgt?
Ja, althans, team-effort. Dierenarts bracht de scoop met camera/licht in, en dan kun je daar doorheen dus een flexibel 'happertje' leiden. En dan is het een kwestie van open en dicht doen, en hopen dat je de buik van de grasaar te pakken hebt. Dat gaat soms makkelijk, maar het is ook wel een beetje een gedoe want het breekt dan weer af door al die weerhaakjes/slijmvlies gaat bloeden (we kunnen wel spoelen met water via de scoop), etc.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mocht jij peuteren![]()
Toevallig postte mijn DA pas een filmpje hierover. Zo bevredigend![]()
Maja, ik kijk ook naar We want pus dus tja
Lol @ je laatste zin.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, volgens mij valt het op school wel mee. Hij wil graag de bijbel lezen met z'n vader 's avonds, en vind het echt leuk om zich erin te verdiepen.
We staan het altijd maar toe, ik vind het ook wel grappig om te zien hoe het zich in zijn hoofd vormt. Ik vertel hem altijd dat sommige mensen in God geloven, en anderen niet. Dat ik niet in God geloof, maar dat hij zelf mag beslissen.
Ik verwacht dat hij vanzelf wel bijdraait...
Ik was echt súper religieus toen ik 6 wasquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik moet daar altijd zo om lachen in OUD, als mensen aankondigen dat ze op de echo gezien hebben dat het geslacht X/Y wordt. Iedereen 'oh, wat leuk', etc. Terwijl het geen snars uitmaakt.
Al vond mijn oudste zonet dat we nog een meisje nodig hadden in ons gezin. Toen ik vertelde dat we dan nog een baby moeten krijgen, en dat je niet weet of het dan een meisje of jongen wordt had hij z'n antwoord klaar: "dan gaan we gewoon naar de kerk, en dan zorgt God ervoor dat het een meisje zal zijn'. Echt, mijn atheisten-hart heeft het er soms moeilijk mee.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ditquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wel mooi dat jullie hem de ruimte laten zelf te ontdekken waarin hij gelooft en waarin niet.
Mijn moeder zou denk mijn broer een stapel stenen gegeven hebben....quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Zo heb ik ooit een steen naar mijn broertje gegooid en die raakte hem hard op zijn schouder. Toen mijn moeder me boos bij de bovenarm greep zei ik: "Maar jezus is aan het kruis gestorven om onze zonden te vergeven en dus moet jij mij ook al mijn zonden vergeven"
Goed opgelet fiets!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:51 schreef fietsie het volgende:
Waarom heet zoiets een gender reveal party? Het is toch een sex reveal party?
Hey, ik was diegene die een gehaktballetjestopic opende met vegan ballen hè....quote:
Wijsheid komt dus inderdaad met de jarenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey, ik was diegene die een gehaktballetjestopic opende met vegan ballen hè....
Ik denk dat iedereen al weet dat er sex geweest is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:51 schreef fietsie het volgende:
Waarom heet zoiets een gender reveal party? Het is toch een sex reveal party?
Nou, Maria had toch ook geen sex gehad?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen al weet dat er sex geweest is.
En die dominee hielp dat kinderloze stel ook met handoplegging vertelt kaatje net.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nou, Maria had toch ook geen sex gehad?![]()
Als we het dan toch over geloof hebben...
Jawel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De moeder van Maria had de onbevlekte ontvangenis. Niet Maria zelf.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jouw eigen link, linkt anders ook naar een pagina over de maagdelijke geboorte van Jezus.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De moeder van Maria had de onbevlekte ontvangenis. Niet Maria zelf.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Onbevlekte_Ontvangenis_van_Maria
Zou wel raar zijn als ie niet als maagd geboren was.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jouw eigen link, linkt anders ook naar een pagina over de maagdelijke geboorte van Jezus.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maagdelijke_geboorte
Ah uiteraard had ik dit een uur eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af.
Al rond half 7 besteld
Ik verwoordde het multi-interpreteerbaar, ja. Maar je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als ie niet als maagd geboren was.
Maria was gewoon een leugenaar tegen haar oude, demente echtgenoot.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maria hokte met een man waarmee ze niet getrouwd was en had een buitenechtelijk kind van weer een andere manquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wacht, ook al niet getrouwd met Jozef?? Leven in zondequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maria hokte met een man waarmee ze niet getrouwd was en had een buitenechtelijk kind van weer een andere man
En allen deden aan hand oplegging?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maria hokte met een man waarmee ze niet getrouwd was en had een buitenechtelijk kind van weer een andere man
Was haar verloofdequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wacht, ook al niet getrouwd met Jozef?? Leven in zonde
Als ze geacht wordt maagd te zijn zullen er vast wel ergens handen op zijn gelegd geworden jaquote:
Nah, dat volk onderdrukken met sprookjes vond toen ook al eeuwen lang plaats.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:35 schreef fietsie het volgende:
Knap hoe middeleeuwse machthebbers hier een heel sprookjesverhaal omheen hebben laten organiseren om de kerk-machthebbers en henzelf gigantisch rijk te maken.
Voor dit soort dingen zou het wel fijn zijn als thuisbezorgd een soort escrow functie had. Ik wil het binnen een uur hebben en bestel bij een restaurant dat claimt er binnen een uur te zijn... niet binnen een uur bij mij... no deal.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Al rond half 7 besteld
Kan er niks aan doen. Als ik het dan zo zie opdoemen in de verte ben ik alleen daarom al blij dat ik erquote:
Ja of zo'n tracking functie zoals een van die pizza franchises heeft. Dat je precies ziet waar het isquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen zou het wel fijn zijn als thuisbezorgd een soort escrow functie had. Ik wil het binnen een uur hebben en bestel bij een restaurant dat claimt er binnen een uur te zijn... niet binnen een uur bij mij... no deal.
Dit is volgens mij echt een grote stad-probleem.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen zou het wel fijn zijn als thuisbezorgd een soort escrow functie had. Ik wil het binnen een uur hebben en bestel bij een restaurant dat claimt er binnen een uur te zijn... niet binnen een uur bij mij... no deal.
Mogelijk. Maar het is niet dat ik het bestel onder de 'kijk maar wanneer je tijd hebt' veronderstelling. Ik heb meer shit te doen en als ik weg moet zonder te hebben gegeten omdat jij te laat bent, wil ik niet voor dat eten betalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt een grote stad-probleem.
Als ik bestel is hun vraag hoe laat ik het wil hebben. En dan is het er ook gewoon, vaak zelfs op de minuut af.
Kijk nou, toch een voordeel aan een tripje naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Als ik het dan zo zie opdoemen in de verte ben ik alleen daarom al blij dat ik eruit
was.
Word alleen maar blijer dat ik er toch beland ben, met de jarenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kijk nou, toch een voordeel aan een tripje naar Amsterdam.
Ik ben waanzinnig blij dat ik niet meer in Rotterdam woon maar Rotterdamliefde slijt nooit.
Ja nee, ik snap ook dat het stom is als je moet zitten wachten. En zou een goede incentive zijn als je niet hoeft te betalen als zij niet conform afspraak leveren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar het is niet dat ik het bestel onder de 'kijk maar wanneer je tijd hebt' veronderstelling. Ik heb meer shit te doen en als ik weg moet zonder te hebben gegeten omdat jij te laat bent, wil ik niet voor dat eten betalen.
Sowieso, interacteer ik niet met de zaak waar ik mn eten bestel natuurlijkDan kan ik net zo goed zelf gaan zitten te lopen te zitten te koken
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze wist ik dus nietquote:It's about the aftermath of a nuclear explosion, though the image of apocalyptic destruction it presents is about as cheerful a version as you can get. Here's what the song is saying:
Vamos a la playa, oh oh oh oh x 4
Vamos a la playa, la bomba estalló
Las radiaciónes tuestan y matizan de azul
Translates to:
Let's go to the beach, oh oh oh oh x 4
Let's go to the beach, the bomb exploded
The radiation toasts and tints everything with blue
And this passage:
Vamos a la playa, todos con sombrero.
El viento radiactivo, despeina los cabellos.
Translates to:
Let's go to the beach, everyone in a sombrero.
The radioactive wind, messes up the hair
And this passage:
Vamos a la playa, al fin el mar es limpio.
No más peces hediondos, sino agua fluorescente.
Translates to:
Let's go to the beach, finally the sea is clean.
No more smelly fish, just fluorescent water.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk youtubefilmpje over misunderstood songs. We kennen de meesten wel: 99 luftbaloons, born in the usa, every breath you take.
Maar nu blijkt Vamos a la Playa te gaan over de Bom
[..]
Deze wist ik dus niet
Klinkt als mijn sushi-ervaring met valentijnsdagquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Al rond half 7 besteld
I wishquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt een grote stad-probleem.
Als ik bestel is hun vraag hoe laat ik het wil hebben. En dan is het er ook gewoon, vaak zelfs op de minuut af.
Ja daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als mijn sushi-ervaring met valentijnsdag![]()
Nu deze maand trouwens nog geen een keer eten besteldbeetje trots.
Was het wel lekker?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denken![]()
Maar nu is het op
Jawel. Ik vind bezorg sushi altijd beetje jammer want dan kan je niet zoveel verschillende kiezen.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind bezorg sushi altijd beetje jammer want dan kan je niet zoveel verschillende kiezen.
Wilde eigenlijk uit eten maar was al vol natuurlijk toen ik eindelijk had bedacht dat ik ook prima alleen kon gaan. (Vriendje is een keer weg )
Zelf maken nog nooit gedaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herkenbaar
Als we onze vaccinaties hebben, eindelijk weer eens naar onze favo sushitent.
Deze vakantie misschien eerst zelf nog sushi maken, als het niet te warm is
Is het dan nu ook klaar, of nog meer zulke tripjes nodig?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:54 schreef Barreltje het volgende:
Middag/avond overleefd
![]()
3 tussen vol met meuk die ik nog even moet her-pakken in 2 tassen..
En 5 vuilniszakken naar het leger des heils gebracht
Kun je niet zeggen dat ontklaveren ook bij een kelner in de takenlijst zit?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ugh. Even geen tijd voor de moestuin en álles staat vol klaver.
Ik doen dat sowieso voor elk jaar voor de Oscarnachtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zelf maken nog nooit gedaan eigenlijk.
Bij zelf maken is het zo jammer dat je ooof weinig variatie hebt, oooof 1000 versige ingrediënten over.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doen dat sowieso voor elk jaar voor de Oscarnacht
En soms tussendoor, maar het is wel een werkje.
Gewoon voor een weeshuis maken, dan blijft er niets over.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij zelf maken is het zo jammer dat je ooof weinig variatie hebt, oooof 1000 versige ingrediënten over.
De kelner verdiende vandaag 2 euro fooi aan 2 klanten. Ik vrees dat dit mijn zaak geen goed gaat doen, zoveel geld wil ik er niet aan spenderen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat ontklaveren ook bij een kelner in de takenlijst zit?
Heb je zijn uurloon al langs het jouwe gelegd?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De kelner verdiende vandaag 2 euro fooi aan 2 klanten. Ik vrees dat dit mijn zaak geen goed gaat doen, zoveel geld wil ik er niet aan spenderen.
Oook een nadeel nu ik echt overal uitknap!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon voor een weeshuis maken, dan blijft er niets over.
Oja en dat weeshuis zijn dan gewoon mijn man en ik /vreetzakken.
Is er gewoon meer om van te houdenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oook een nadeel nu ik echt overal uitknap!
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb je zijn uurloon al langs het jouwe gelegd?
O ik ben niet tegen dikker zijn, wel tegen uit mn -toch ruim berangede- garderobe groeienquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is er gewoon meer om van te houden
Maar goed ik ben niet de juiste persoon om daar over te pratenIk geloof ik niet dat het leven opeens mooier is als 5, 10 of 20 kilo af valt.
Laat de cavia's er in losquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ugh. Even geen tijd voor de moestuin en álles staat vol klaver.
Daar zit natuurlijk wel een belangrijk puntquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
En eerlijk, ook tegen dikker zijn omdat ik gewoon slecht voor mezelf zorg. Itt dikker zijn omdat het goede Bourgondische leven wat aanzet.
Er miet nog een huis ingepakt worden ja.. maar nu gaat hij eerst maar eens een huur huis vinden per 1 augustus...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is het dan nu ook klaar, of nog meer zulke tripjes nodig?
Oooo, hij gaat er uit!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Er miet nog een huis ingepakt worden ja.. maar nu gaat hij eerst maar eens een huur huis vinden per 1 augustus...
Ik wil altijd de nigiri tonijn flambe. Maar die heb je bijna nergens en al helemaal niet bij bezorgers.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik eet het allerallerliefst sushi met zalm, dus als ik sushi bestel is dat sashimi zalm, nigiri zalm en zalm-avocado maki. En soms voor de afwisseling twee stuks nigiri inari erbij![]()
Ik maak het ook wel eens zelf, da's stuk beter te doen ook wel want ik wil dus toch maar één soorten ik heb een sushi bazooka die awesome is voor zelf grote maki rollen maken.
We hebben hier 6 verschillende sushi restaurants en allemaal verkopen ze geen inariquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik eet het allerallerliefst sushi met zalm, dus als ik sushi bestel is dat sashimi zalm, nigiri zalm en zalm-avocado maki. En soms voor de afwisseling twee stuks nigiri inari erbij![]()
Ik maak het ook wel eens zelf, da's stuk beter te doen ook wel want ik wil dus toch maar één soorten ik heb een sushi bazooka die awesome is voor zelf grote maki rollen maken.
Ik smul stiekem van die rollen waar ze in japan vast van walgen (al zal dat ws met 97% van ons sushi assortiment zijn) met van die tonijnprut in het midden en sesamzaadjes en Japanse mayo en gefrituurde uitjes er overheenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Die mogen geen klaverquote:
Ril.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik smul stiekem van die rollen waar ze in japan vast van walgen (al zal dat ws met 97% van ons sushi assortiment zijn) met van die tonijnprut in het midden en sesamzaadjes en Japanse mayo en gefrituurde uitjes er overheen![]()
Moet je ook niet te veel over nadenken eigenlijk
Ik had afhaalyama, maar toen katzruzie met manquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ril.
De enige lekkere sushi is/ was totnogtoe sushi vanYama
Het was 'domme pech' idd..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Blues, was het geen domme pech, dat jouw dochter overleed?
Omdat het bij zoon weer spannend was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben samen een koophuis. Dus dat moet verkocht..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oooo, hij gaat er uit!
Gneh, vul je toch makkelijk in in je hoofd, zonder details"o ja maar Barrel woont in gastlandië, dus dan blijft k mooi in hun huis!" Ff je kleren ophalen klaar!
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het wel knap Jagar, ik zou er zelf denk ik niet zo neutraal in kunnen staan. Althans, ik zou er geen problemen mee hebben als mijn kind in 'meer' zou geloven. Maar ik denk dat ik al vrij snel sturend zou worden, en dan vooral wegsturend van het instituut kerk en Bijbel. Dat is gewoon mijn eigen weerzin ertegen, dus niet per se pedagogisch verantwoord
.
(Niet dat een hypothetisch kind van mij nooit een Bijbel of van mijn part Koran zou mogen lezen, maar dan liever vanuit bijvoorbeeld een lesprogramma op school dat ook andere geloven, levensovertuigingen, etc. zou behandelen.)
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Het was 'domme pech' idd..Boh, dat is hele hele hele ellendige pechSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
O bleh, ook dat allemaal er nog bij om te regelenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
We hebben samen een koophuis. Dus dat moet verkocht..
Lees dit nu pas.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaa, ik kan HvV niet meer (eik soweiso niet) serieus nemen nadat Hans Teeuwen hem op de hak nam in zomergasten met een fragment waarin ie zichzelf veeel te serieus neemt en zn podiumervaring omschrijft als hij, de jachtluipaard, en het publiek, de hindes
Oid.
Inari?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben hier 6 verschillende sushi restaurants en allemaal verkopen ze geen inarien het is zo lekker...
Sushi met tofu envelopjes, lijkt me toch erg simpel en goedkoop te maken. Maar nergens meer te koop hierquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Inari?
ff zoeke
https://nl.wikipedia.org/wiki/Inari_(mythisch_wezen)
Eet jij mytische wezens
Jup . Maar hij heeft nu bedacht wat ie moet gaan doen.. dus er begint vaart in te komenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O bleh, ook dat allemaal er nog bij om te regelen
Yup.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boh, dat is hele hele hele ellendige pech![]()
Hoe was het voor jouquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:54 schreef Barreltje het volgende:
Middag/avond overleefd
![]()
3 tussen vol met meuk die ik nog even moet her-pakken in 2 tassen..
En 5 vuilniszakken naar het leger des heils gebracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:30 schreef Sarabi het volgende:
Verder bleh
Wat flauw, kan je ze ook vragen wat zij denken dat er mis mee is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Verder bleh
Oh, dat is stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan me voorstellen dat je dan toch gaat twijfelen waar het nou door komt.
Verder bleh
Stelletje trollen zeg. Ik denk niet dat je dat serieus moet nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb gevraagd wat ze zouden aanraden aan ons (als beginnende brouwerij) hoe we dit dan beter kunnen doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat flauw, kan je ze ook vragen wat zij denken dat er mis mee is?
Ja, het kan ook dat die flesjes net verkeerd bewaard zijn. Je moet ze niet in het volle zonlicht zetten bijvoorbeeld. Maar ja je gaat wel twijfelen.....quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, dat is stomik kan me voorstellen dat je dan toch gaat twijfelen waar het nou door komt.
Ergens denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Stelletje trollen zeg. Ik denk niet dat je dat serieus moet nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, fijn dat ik het even kwijt kan hieren dan nu gewoon negeren.
Verder bleh
Voor alleen het laatste bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Het ligt er vooral aan wat je wil/kan betalen..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo verdrietig @:Blues
Hoe ging het @:Barreltje, niet al te ongemakkelijk hoop ik?
Huurhuis vinden zal nog best lastig worden, denk dat het bij jullie niet veel beter is als in de rest van het land
Ah, volgens mijn bron wel, maar niet teveel, want ze worden er winderig vanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die mogen geen klaver![]()
Ze gaan wel los op de overvloed aan dille
En dan verkopen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Er miet nog een huis ingepakt worden ja.. maar nu gaat hij eerst maar eens een huur huis vinden per 1 augustus...
Hardcorequote:Op zondag 27 juni 2021 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh trouwensGisteravond etentje met vrienden. Ik zou bbq-en. Er was stromende regen. De bbq stond onder de paraplu en ik stond in de stromende regen in een poncho dat ding op te fikken en de groenten voor de salade te grillen :’)
Was wel een geslaagde avond maar wel weer veel te veel gemaakt
Verder bleh
Oh dat is rot zeg. Staat er ook feedback bij waar het cijfer op gebaseerd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het 1 na laatste bier.quote:
Nu hoor je er echt bijquote:Op zondag 27 juni 2021 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh trouwensGisteravond etentje met vrienden. Ik zou bbq-en. Er was stromende regen. De bbq stond onder de paraplu en ik stond in de stromende regen in een poncho dat ding op te fikken en de groenten voor de salade te grillen :’)
Was wel een geslaagde avond maar wel weer veel te veel gemaakt
Nee, we hebben wel nog om wat extra feedback gevraagd maar ik verwacht niet dat daar antwoord op komt.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is rot zeg. Staat er ook feedback bij waar het cijfer op gebaseerd is?
Dus je bent al druk aan het poetsenquote:Op zondag 27 juni 2021 08:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hardcore![]()
Wij krijgen straks vrienden voor F1 en voetbal over de vloer. Het hele huis moet nog schoonGelukkig is niet alles even vies.
Het nadeel aan een nieuw huis is dat mensen ook je badkamer enzo willen zien
Het klinkt sowieso als groeps gedrag, Of iemand heeft in een groep uitgeroepen dat het echt niet lekker was en iedereen ging er in mee, of ze zijn aan het trollen oid.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:17 schreef Sarabi het volgende:
Nee, we hebben wel nog om wat extra feedback gevraagd maar ik verwacht niet dat daar antwoord op komt.
Achja hoort er ook bij
Stom internet. Overal andere boodschappen.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ah, volgens mijn bron wel, maar niet teveel, want ze worden er winderig van![]()
![]()
Hier waren ze overigens geen groot fan, de paardenbloembladeren staan met stip op een, gevolgd door komkommer- en dan wortelschillen en -kontjes. En peterseliestelen. Kleine afvalverwerkers
Ik las dan weer dat ze courgette niet mogen. Maar ik heb het ook wel eens gegeven, ze vallen niet direct dood neer in ieder geval. Paprika is mooi inderdaad. Onze grote sukkel loopt ook altijd met groene of rode vlekken op zijn witte snuit.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Stom internet. Overal andere boodschappen.
Paardenbloemen gaan hier hard idd, maar niet zo hard als het verwilderde gras. 't zijn net koeien, wat ik ook neergooi, het gras gaat eerst.
Courgette vinden ze ook tof. En sinds kort toch paprika. Leuk voor de blondine, die ziet eruit als een clown als ze zo'n stuk op heeft.
De koriander is ook verdwenen.
Hier zijn het geen restjes, ik haal het voor ze uit de moestuin![]()
Ik zie dat anders.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:07 schreef Lonaa het volgende:
gemberthee is eigenlijk nooit echt lekker, @:Vanyel
Alle andere gemberthee-uit-zakjes is laffe zooi.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:07 schreef Lonaa het volgende:
gemberthee is eigenlijk nooit echt lekker, @:Vanyel
Ik ben niet zo'n kruidenvrouwtje dus dat brouw ik nooit. Ik heb wel verse gember in huis. Maar ik heb nu dan ook eindelijk een gelukte pot thee, dus ik ga in de zon zitten met m'n thee en m'n studieboek.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:06 schreef Vanyel het volgende:
Is gemberthee niet het lekkerst als het gewoon gember in heet water is?
Menstruatie from hell, ontbijtsushi, benauwd buiten.quote:
Oh maar dit is ook leuk voor mij hoor. We kijken EK/WK altijd met zijn allen. Zo vaak zien we elkaar niet meer dus dit is juist erg fijn.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:
Oh, jeetje. Ik vind het al saai dat m'n vriend vandaag naar F1 en voetbal kijkt. Echt blij dat hij er nooit iets sociaals met andere mensen van maakt.
Je oogt nochtans ..quote:Op zondag 27 juni 2021 10:14 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo'n kruidenvrouwtje dus dat brouw ik nooit. Ik heb wel verse gember in huis. Maar ik heb nu dan ook eindelijk een gelukte pot thee, dus ik ga in de zon zitten met m'n thee en m'n studieboek.
quote:Op zondag 27 juni 2021 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je oogt nochtans ..
Ik hoor de kinderen roepen. Zo terug
Oeh, wat ga je voor taartjes eten?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Terrasje bij Lof der Zoetheid in RotterdamHeerlijk rustig
quote:
Ik trek de grens bij gember siroop (heb een geweldig recept voor een sladressing waar dat in moet) en kleine stukjes stemgember is een bepaalde stoofpotj, waar evt ook dadels inkunnenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:37 schreef Blues het volgende:
Ieww gember.
Waar anderen moeite hebben met koriander of bleekselderij, heb ik grote moeite met gember. In welke vorm dan ook.
Geen taart. Vervroegde lunch want G moet zo werken om de hoek hierquote:
Nooooooooh, wie eet er nou geen taart bij Lof der Zoetheid.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen taart. Vervroegde lunch want G moet zo werken om de hoek hier
Nu kan al prima hoor. Gewoon doenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:57 schreef fietsie het volgende:
Zow, Bijgelezen.
Ik zit te dubben vanaf hoe laat ik het schappelijk vind om herrie te gaan maken op zondag. Ik zet in op 13:00.
Volgens onze buren kan dat gewoon al om 8u. Dus 13u klinkt wel heeeeel schappelijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:57 schreef fietsie het volgende:
Zow, Bijgelezen.
Ik zit te dubben vanaf hoe laat ik het schappelijk vind om herrie te gaan maken op zondag. Ik zet in op 13:00.
Wij vandaag nietquote:Op zondag 27 juni 2021 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooooooooh, wie eet er nou geen taart bij Lof der Zoetheid.
Ohhhhh die taartjes daarquote:Op zondag 27 juni 2021 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Terrasje bij Lof der Zoetheid in RotterdamHeerlijk rustig
• Tafelzaag met demontabele cirkelzaag kopenquote:Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef fietsie het volgende:
Ik zit een tafelzaag uit te zoeken.
Want ik wil een tuintafeltje maken.
In theorie zijn er vast landen en gebieden, bijvoorbeeld buiten de EU, waar een of andere EU-app-QR-code de mensen niet zoveel zegt, maar een internationaal al decennialang gebruikt stempelpaspoort wel.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:57 schreef Barreltje het volgende:
Oh en allerlei mensen met en geel boekje . Maar dat heb je nu toch niet meer nodig nu we die app hebben
Mensen die naar landen willen waar regime, veiligheid en gezondheidszorg sowieso discutabel zijn (bv landen met een groot leger maar een arme bevolking) kunnen waarsch weinig met een app. Te traceerbaar, niet mee te frauderen qua steekpenningen enz enzquote:Op zondag 27 juni 2021 11:57 schreef Barreltje het volgende:
Oh en allerlei mensen met en geel boekje . Maar dat heb je nu toch niet meer nodig nu we die app hebben
Delft! Wat anders?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:28 schreef borisz het volgende:
Bedenken waar ik morgen wil gaan wandelen.
Mogelijke startpunten: Enkhuizen, Hoek van Holland of Delft.
Ook nog even opletten hoe het zit met mogelijke plaatselijke buien morgen.
Omkopingquote:Op zondag 27 juni 2021 11:54 schreef Barreltje het volgende:
1e prik zit er in..
En kreeg en een festini ijsje bij
Zou het minste reistijd zijn, maar dat is nu niet perse een criterium.quote:
Ik weet niet hoe laat je gaat wandelen maar je hebt in het Delftse Hout, net buiten Delft het Rieten Dak. Ik vind dat altijd wel een fijne plek om even te zitten voor een bakkie of een uitsmijter.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou het minste reistijd zijn, maar dat is nu niet perse een criterium.
Het Zuiderzeepad van Enkhuizen anderhalve etappe naar Hoorn. +-25km zou de eerste optie zijn. Maar dat kan woensdag of donderdag, ook als het wat minder warm is. Dus kans is aanwezig dat het wel Delft wordt. Het zou dan het Groene Hartpad worden naar SweetLakeCity16km. Gelet op de temperatuur een beter idee.
Hoe laat is dat?quote:Op zondag 27 juni 2021 11:46 schreef Molo het volgende:
Gemberthee zowel vers als die pittige gedroogde, afhankelijk van bui
Muntthee ook zowel vers als gedroogd, afhankelijk van bui![]()
Vanavond EK hier, mét juichcape voor Miep en mij
De app is alleen voor de EU en landen die mee willen doen met de EU onder die voorwaardenquote:Op zondag 27 juni 2021 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mensen die naar landen willen waar regime, veiligheid en gezondheidszorg sowieso discutabel zijn (bv landen met een groot leger maar een arme bevolking) kunnen waarsch weinig met een app. Te traceerbaar, niet mee te frauderen qua steekpenningen enz enz
Wie weet, doen we ook eens een wedstrijdquote:
Ik ga hartstikke goed in de pool van mijn werk, en Miep in die van haar kleuterklas.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie weet, doen we ook eens een wedstrijd
Toeristenweer!Weer!quote:Op zondag 27 juni 2021 12:53 schreef AnneX het volgende:
Hét gele boekje hebben wij, met beide vaccins vermeld.
En sinds gisteravond heb ik ook de app. met QR code voor in Nederland.
Stel je voor dat ik naar een festival wil.😂
Het burenfeestje gehad, gewauwel over en met de kleinkinderen hier en daar aangehoord en aangezien. Eens een keertje kan ik meeleven, alleen zo veel opa’s en oma’s bij elkaar is mij té veel van het goede. En verder sociaal bijgepraat.
@:Barreltje en weet je al wat je met de jurk gaat doen? Of ging die ook naar ldh?
Er al 10 toeristen voorbij gefietst. Anwb toeristen.🤪
Nah, hoezo zouden je kleinkinderen het belangrijkste zijn in je leven.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:01 schreef Blues het volgende:
Toeristenweer!Weer!![]()
Ik ben ook oma maar ik vind t ook vermoeiend te luisteren naar alleen maar dat soort verhalen![]()
Of dat mensen zeggen wat is hey belangrijkst in je leven?
"De kleinkinderen"
Voor mij niet.
Maakt mij dat een rare oma? Dan is dat maar zo.
Whahaquote:Op zondag 27 juni 2021 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben aan het experimenteren met wat domotica en het scripten van acties in iets dat Node Red heet. Een van de acties is alle media-zooi uitzetten als we naar bed gaanIk testte dat een paar keer. Ik zit dus op zolder. Hoor ik van beneden geroep van mini-G dat ik moet stoppen
Ik was even vergeten dat de TV ook wordt uitgeschakeld
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben aan het experimenteren met wat domotica en het scripten van acties in iets dat Node Red heet. Een van de acties is alle media-zooi uitzetten als we naar bed gaanIk testte dat een paar keer. Ik zit dus op zolder. Hoor ik van beneden geroep van mini-G dat ik moet stoppen
* Molo belt kindertelefoonquote:Op zondag 27 juni 2021 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Whut?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een Nederlandse vlag opgehangen. Het geeft nogal een extreemrechtse vibe.
Voor de Hup Holland-sfeer.quote:
Ja, kan, ik heb daar nog nooit die associatie bij gehad eigenlijkquote:Op zondag 27 juni 2021 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor de Hup Holland-sfeer.
Maar blijkbaar associeer ik een NL vlag aan de muur met bepaalde dingen. Wist ik ook niet.
Adoptiekip.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:16 schreef Myraela het volgende:
Wat geef je een man die alles al heeft voor zijn 60e verjaardag?
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Een helicoptervluchtquote:Op zondag 27 juni 2021 15:16 schreef Myraela het volgende:
Wat geef je een man die alles al heeft voor zijn 60e verjaardag?
Mochten mijn k.kinderen in de buurt wonen had ik dat idd ook gezegd.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:48 schreef borisz het volgende:
Oma stond in principe altijd klaar mocht het nodig zijn, maar denk maar niet dat ze een vaste dag wilde om iedere week op te passen.
Wat bijzonder jammer. Onze maatschappij moedigt mensen altijd aan om voor zichzelf op te komen en dan doe je dat een keer (zo te lezen tegen haar natuur in) en dan krijg je zo'n respons. Ja, heel jammer.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:23 schreef Blues het volgende:
Mochten mijn k.kinderen in de buurt wonen had ik dat idd ook gezegd.
Niet relevant, L werkt niet en ze wonen op 60km afstand.
Mocht het op een ander moment nodig zijn karren we desnoods 3x of meer keer pw die kant op(ook wel gedaan met zkh bezoeken of andere hulp).
Maar niet vast.
Coll heeft nu ruzie met haar 3e kind.
Ze is 63 werkt 3dg pw en past op inmiddels 4 k.kinderen op haar 2 vrije dagen. Nu is kind 3 zwanger en wil dat k.kind ook onderbrengen bij oma. Ze loopt al jaren op haar tandvlees maar durft het niet ter sprake te brengen. Met de nwe zwangere durfde ze dat wel.
E.e.a. onbegrip nu
Maar van de andere kant voelt het in de ogen van 3e kind natuurlijk wel bijzonder raar dat moeder op alle kinderen behalve die van haar wil passen.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat bijzonder jammer. Onze maatschappij moedigt mensen altijd aan om voor zichzelf op te komen en dan doe je dat een keer (zo te lezen tegen haar natuur in) en dan krijg je zo'n respons. Ja, heel jammer.
Maar goed, heb er ook wel een hekel aan als mensen maar van alles aannemen waar andere mensen bij betrokken zijn, zonder eerst even goed met die andere mensen te overleggen.
Nee hoor, ik vind dat helemaal niet 'bijzonder raar'. Oma is geen kinderdagverblijf met eindeloze capaciteit (energie, ruimte, tijd). Je kan er niet maar vanuit gaan dat je moeder óók op jouw nageslacht gaat passen omdat ze dat al doet voor je broer/zus. Dat zijn veronderstellingen waar een ander maar moet schikken naar wat jij wil/denkt. Zo werkt het gewoon niet. Het is een gunst als ze het wel doet. Je moet een andere oplossing zoeken (voor JOUW probleem) als ze dat niet kan/wil.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:50 schreef gcjoel het volgende:
Maar van de andere kant voelt het in de ogen van 3e kind natuurlijk wel bijzonder raar dat moeder op alle kinderen behalve die van haar wil passen.
Daarom als oma zijnde nooit beginnen aan van die vaste oppas dagen.
Nee nee, ik ben heel erg voorstander van problemen houden bij de persoon wiens probleem het echt is. Ik wil je best helpen, adviseren etc, maar het is en blijft jouw probleem.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:15 schreef Blues het volgende:
Het is nu haar probleem.
En t liefst wil ze minimaal 1 vrije dag terug voor zichzelf. Z3 zit er echt mee in de knoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |