abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200072060
En hij doet het weer
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200072070
Sorry voor de vertraging :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:44:32 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200072134
Ach jah.. drukke baan single zijn :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200072143
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
-O- niet single zijn -O-

Ik even een episode waarin ik liever in mn eentje in mn sop gaar zou koken :@
:Y
Regelmatig
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200072145
Ach Barreltje , dan zou ik het nog uitleggen ook aan k.

“Ik zei ja, omdat…” verder wijsheid gewenst.

Bij de jumbo was ik echt niet de enige mét.
Straks de eerste burenborrel, want er zijn er twee tegelijk jarig. w/
Buiten en de partytent staat al. Klein kadootje zijn een proefpotje pindakaas voor ieder.
Liever keek ik de quali.😎
pi_200072165
Inmiddels straaaaalt de zon in de semistrandtent. Ik hou het leven bijna niet meer vol zo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200072183
Ik heb me dus door de man het huis uit laten lokken zonder jas en nu rijden we de regen in.

Kijk als ik single was lag ik lekker in bed chagrijnig een potje te stinkvingeren.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:56 #8
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200072301
Was lekker ff buiten een rondje fietsen

WTF moment van gister nog eens paar keer met broer goed doorgepraat ondertussen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200072337
Jezus Fiets, wat een verhaal joh. Zoveel misere in zon klein laatste stukje leven :N. No fair.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 15:01:19 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200072355
Ja hoe en waarom en zo ga ik me maar niet eens een minuut druk over maken, want daar kom je toch nooit uit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200072448
Bizar, fietsie. Wat een droefenis. Sterkte.
pi_200072455
Amsterdam. Eten. Waar?
  zaterdag 26 juni 2021 @ 15:09:42 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200072466
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Amsterdam. Eten. Waar?
In de auto op de kortste route de stad uit. Wat een horroroord.
[
pi_200072489
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

[
Geven en nemen he. In elke ralazie. Geeeeeeven en nemen.

:r
  zaterdag 26 juni 2021 @ 15:12:41 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200072513
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hem een duw de auto uit geven, en zelf de kortste route de stad uit nemen.
pi_200072569
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb me dus door de man het huis uit laten lokken zonder jas en nu rijden we de regen in.

Kijk als ik single was lag ik lekker in bed chagrijnig een potje te stinkvingeren.
Regen? Ik zit nog immer in de zon met mijn zonnebril incognito te zijn
pi_200072582
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Regen? Ik zit nog immer in de zon met mijn zonnebril incognito te zijn
Pas maar op dat ze je niet herkennen.
pi_200072628
Lurker hier.
@fietsie, wat een ellende. 😔 Sterkte!
pi_200072695
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Haal af en eet het bij ons.
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 15:28:15 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200072768
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

[
Ik geloof dat wij dezelfde mening delen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200073905
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Haal af en eet het bij ons.
En dan lekker samen potje janken?
pi_200073951
MENSEN IK WIL DIT OOK NIET HE.

De man heeft hier gewoond voor ie nederland leerde kennen en toen ie naar nl kwam was hij natuurlijk in de vooronderstelling dat Amsterdam de shit was. En nu heeft hij er herinneringen.

En ik ben natuurlijk de perfecte partner die daar supergeïnteresseerd in is allemaal.

:')
pi_200074118
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
MENSEN IK WIL DIT OOK NIET HE.

De man heeft hier gewoond voor ie nederland leerde kennen en toen ie naar nl kwam was hij natuurlijk in de vooronderstelling dat Amsterdam de shit was. En nu heeft hij er herinneringen.

En ik ben natuurlijk de perfecte partner die daar supergeïnteresseerd in is allemaal.

:')
Maar jullie hebben nu zoveel moois te delen en herinneringen op te halen :P >:)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 juni 2021 @ 16:44:34 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200074162
Wat opties :P

Café Kiebêrt? Amsterdam Zuid
l'Arena. Italiaan. Ook Amsterdam Zuid.
Stadscafé Van Mechelen en Lokaal van de Stad zijn ook prima :)

Drie locaties die vlak bij werk zijn Kans is wel dat je bij de meeste gereserveerd moet hebben. Is er vaak druk :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200074241
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dan lekker samen potje janken?
Ik ben even klaar. Maar ik wil je haartjes best aaien nadat ik je gintonic heb ingeschonken.
pi_200075157
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:44 schreef AnneX het volgende:
Ach Barreltje , dan zou ik het nog uitleggen ook aan k.

“Ik zei ja, omdat…” verder wijsheid gewenst.

Bij de jumbo was ik echt niet de enige mét.
Straks de eerste burenborrel, want er zijn er twee tegelijk jarig. w/
Buiten en de partytent staat al. Klein kadootje zijn een proefpotje pindakaas voor ieder.
Liever keek ik de quali.😎
Eindelijk leuke sociale dingen doen *O* wil ze foebal kijken }:|

En in mijn AH direct al iedereen zonder mondkapje. Ik ben nu wel gevaccineerd, maar sinds dit hele coronagedoe begon ben ik niet 1x ziek geweest. Met mijn astma is een simpele verkoudheid al alsof ik in het ziekenhuis zou moeten liggen. Dus dit beviel me wel. Alleen wat is de doorslaggevende factor geweest dat ik de afgelopen 1.5 jaar nog niet een verkoudheid heb opgelopen. Geen mensenmassa's, mondkapje, handen wassen, afstand houden, lege treinen? Waarschijnlijk all of the above.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200075181
@Barreltje ik begrijp het schuldig voelen heel goed. Maar als jij je rot en onveilig voelt, dan moet je het gewoon niet doen hoor. Als hij direct al als je net binnen bent met allemaal verwijten komt, niet tof. Of misschien gaat hij wel een charmeoffensief inzetten en extra veel lieve moeite doen. Ik zou allebei niet trekken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200075182
Rare ts
pi_200075202
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eindelijk leuke sociale dingen doen *O* wil ze foebal kijken }:|

En in mijn AH direct al iedereen zonder mondkapje. Ik ben nu wel gevaccineerd, maar sinds dit hele coronagedoe begon ben ik niet 1x ziek geweest. Met mijn astma is een simpele verkoudheid al alsof ik in het ziekenhuis zou moeten liggen. Dus dit beviel me wel. Alleen wat is de doorslaggevende factor geweest dat ik de afgelopen 1.5 jaar nog niet een verkoudheid heb opgelopen. Geen mensenmassa's, mondkapje, handen wassen, afstand houden, lege treinen? Waarschijnlijk all of the above.
Ja, ik denk een combinatie van alles. Was net bij intratuin, weinig mensen dus geen mondkapje op, maar als ik naar een supermarkt ga en het is druk, doe ik dat ding gewoon op.
pi_200075235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, ik denk een combinatie van alles. Was net bij intratuin, weinig mensen dus geen mondkapje op, maar als ik naar een supermarkt ga en het is druk, doe ik dat ding gewoon op.
Ik vind het wel fijn dat het in de trein nog wel de standaard is :Y Wel veel extra controle vanmorgen van spoorwegpolitie in de trein.

Oh god, ik heb Jross de kittens laten zien |:( 8)7 Hij wil zo graag een kitten, zeurt er al meer dan 2 jaar over.
pi_200075314
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het wel fijn dat het in de trein nog wel de standaard is :Y Wel veel extra controle vanmorgen van spoorwegpolitie in de trein.

Oh god, ik heb Jross de kittens laten zien |:( 8)7 Hij wil zo graag een kitten, zeurt er al meer dan 2 jaar over.
Doen, en dan een eigen topic aanmaken zodat wij ook blijven genieten
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 17:50:47 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200075365
quote:

[..]

Prima toch, hij heeft tijd zat om ze te verzorgen ;)
pi_200075397
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:50 schreef derLudolf het volgende:

Prima toch, hij heeft tijd zat om ze te verzorgen ;)
We hebben Poes al en ik ken van huis uit alleen maar meerdere katten in 1 huis die constant ruzie maken en elkaars territorium bevechten -O-
pi_200075398
quote:

[..]

O ja? O~)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200075433
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben Poes al en ik ken van huis uit alleen maar meerdere katten in 1 huis die constant ruzie maken en elkaars territorium bevechten -O-
Denk je dat Poes behoefte heeft aan een huisgenoot of dat het meer Jross is?
Want voor Poes zou het best een schok kunnen zijn (en ik denk dat daar terecht wellicht, jouw twijfel zit).
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200075494
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

Denk je dat Poes behoefte heeft aan een huisgenoot of dat het meer Jross is?
Want voor Poes zou het best een schok kunnen zijn (en ik denk dat daar terecht wellicht, jouw twijfel zit).
Beiden. Poes is wel heel sociaal. De kat van mijn ouders heeft hier een wintersportvakantie gelogeerd en dat was een half uur kat uit de boom (hur dur) kijken, maar daarna werd die aan alle kanten vertroeteld en sliepen ze lepeltje lepeltje. En daardoor heeft Jross nu al jaren het idee dat er een vriendje/vriendinnetje bij moet.

Poes is zelf best bangig en schuchter, maar ook super lief. Dus er zou sowieso geen dominante kat bij moeten.
pi_200075497
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Katten maak je er vaak niet echt blij mee. Maar het kan natuurlijk ook goed gaan.
pi_200075526
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:57 schreef Sarabi het volgende:

Katten maak je er vaak niet echt blij mee. Maar het kan natuurlijk ook goed gaan.
Ja, mijn idee. Ik denk dat Poes gelukkiger is alleen. Jross denkt dat Poes gelukkiger is met een vriendje. Die ziet dan een hele Disneyfilm voor zich met spelende en knuffelende katten.
pi_200075556
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beiden. Poes is wel heel sociaal. De kat van mijn ouders heeft hier een wintersportvakantie gelogeerd en dat was een half uur kat uit de boom (hur dur) kijken, maar daarna werd die aan alle kanten vertroeteld en sliepen ze lepeltje lepeltje. En daardoor heeft Jross nu al jaren het idee dat er een vriendje/vriendinnetje bij moet.

Poes is zelf best bangig en schuchter, maar ook super lief. Dus er zou sowieso geen dominante kat bij moeten.
Sociale poes O+
Ik heb geen idee hoe mijn moederpoes is met volwassen katten, mensen zijn engig (nog).
En de kittens zijn nog te klein om daar iets zinnigs over te zeggen.

Wat zou jij willen?
pi_200075625
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

Sociale poes O+
Ik heb geen idee hoe mijn moederpoes is met volwassen katten, mensen zijn engig (nog).
En de kittens zijn nog te klein om daar iets zinnigs over te zeggen.

Wat zou jij willen?
Ik wil óók Disney! Alleen vrees ik dan een Scar & Mufassa situatie.

Maar goed, als het makkelijk op proef kon zou ik het zo doen. Want als Poes er ongelukkig van wordt dan kan de New Kitten on The Block echt niet blijven.
pi_200075631
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, mijn idee. Ik denk dat Poes gelukkiger is alleen. Jross denkt dat Poes gelukkiger is met een vriendje. Die ziet dan een hele Disneyfilm voor zich met spelende en knuffelende katten.
Ah.. de droom. En nee, daar ben je nooit zeker van. Ik ken succesverhalen en verhalen waarbij het wat moeizamer gaat. Als de katten dan ook nog weinig ruimte hebben en het loopt niet lekker, dan kun je als eigenaar best een probleem krijgen.
pi_200075688
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is natuurlijk wel een leuk beeld O+
Maar de boeken die ik heb gelezen zijn het niet helemaal eens over dat beeld.
Zeker als ze niet samen op gegroeid zijn.
pi_200075730
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil óók Disney! Alleen vrees ik dan een Scar & Mufassa situatie.

Maar goed, als het makkelijk op proef kon zou ik het zo doen. Want als Poes er ongelukkig van wordt dan kan de New Kitten on The Block echt niet blijven.
Mja, iets met levende wezens en aan de andere kant van het land wonen -O-

Word gastouder *O* :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 26-06-2021 18:21:35 ]
pi_200075764
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ah.. de droom. En nee, daar ben je nooit zeker van. Ik ken succesverhalen en verhalen waarbij het wat moeizamer gaat. Als de katten dan ook nog weinig ruimte hebben en het loopt niet lekker, dan kun je als eigenaar best een probleem krijgen.
Ik kreeg net te horen dat ik niet hier was toen de logeerpoes van mijn ouders er was. Dat dat zo fantastisch was alsof ze best friends for life waren.

En gastouder klinkt heel stressvol voor Poes _O-
pi_200075795
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:06 schreef Sarabi het volgende:

Is natuurlijk wel een leuk beeld O+
Maar de boeken die ik heb gelezen zijn het niet helemaal eens over dat beeld.
Zeker als ze niet samen op gegroeid zijn.
Ik heb meegemaakt met katten die wel samen opgroeien dat het alleen maar oorlog was, dus zelfs dát zegt niets :{
pi_200075866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb meegemaakt met katten die wel samen opgroeien dat het alleen maar oorlog was, dus zelfs dát zegt niets :{
Klopt, dan nog heb je geen garantie dat het goed gaat -O-
Stomme beesten ;)
  zaterdag 26 juni 2021 @ 18:23:12 #47
63722 z80
I fink you freaky
pi_200076011
Sterkte fiets.

En bijgelezen.
Blij dat de kat van de buren weg is. Veel meer vogels nu in mijn oerwoud.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200076042
Hier twee die net zo vaak dicht tegen elkaar aan liggenen elkaar de hut uitvechten.
Maar als ik die kittens zie van Cat, of van de fb pagina Kittens Wierden of #Rambo op twitter dan smelt ik
pi_200076045
Vanaaf om 2100 plotsklaps voor niks naar het openluchttheater waar g werkt. *O*
Ze krijgen Herman v Veen niet vol dus de vrijwilligers van de kassa mogen met hun partners naar de voorstelling.
Ben geen fan of zo maar hij is wel mega muzikaal en heeft een stel goeie muzikanten bij zich.
Ik laat me verrassen.
pi_200076062
Wij hadden ook ooit 2 katten uit 1 nest. Waren geen vriendjes ;(
pi_200076218
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:24 schreef Blues het volgende:
Ze krijgen Herman v Veen niet vol dus de vrijwilligers van de kassa mogen met hun partners naar de voorstelling.
Ben geen fan of zo maar hij is wel mega muzikaal en heeft een stel goeie muzikanten bij zich.
Ik laat me verrassen.
Ik vind het wel vaak knap wat hij allemaal doet :Y Niet per se mooi of leuk.
pi_200076232
En ik kan niet meepraten over moe zijn na je werkdag. Ik ben altijd moe tijdens en na het werken. En dan na 2-3 dagen gaat het wel weer, maar dan moet ik alweer werken. #constantmoe
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 juni 2021 @ 18:34:16 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200076340
Herman van Veen drie jaar geleden in de Schouwburg van IJmuiden gezien. Was een mooie avond wel :Y.
pi_200076363
Ik heb voor het eerst in m'n leven een genderreveal party meegemaakt. Die kunnen we ook weer afstrepen.
pi_200076440
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven een genderreveal party meegemaakt. Die kunnen we ook weer afstrepen.
Dan lig je voor op mij. Was het zo ontroerend, verrassend en al die andere superlatieven die men vaak noemt?

Ik heb vandaag wel voor het eerst KFC gegeten B-) :')
pi_200076452
quote:
Ik laat me verrassen.
Leuk en lekker weer ervoor!
pi_200076481
Het was vooral ongemakkelijk. Het was cliché met zo'n taart aansnijden. Maar vervolgens zien ze de kleur dus aan de mes, en niet dat je er echt al een punt uit hebt zodat het voor iedereen te zien was. Taart was ook niet lekker, maarja, ik hou sowieso nooit van dat soort taarten.

Wat had je bij KFC? :9
pi_200076522
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dan lig je voor op mij. Was het zo ontroerend, verrassend en al die andere superlatieven die men vaak noemt?

Ik heb vandaag wel voor het eerst KFC gegeten B-) :')
En was dat zo fantastisch als je had verwacht? :+

Overigens vind ik gender reveal een beetje raar.
Een jongetje! omg!!!!!! geweldig!!!!!!!!!! yes yes yes!!!!!!!!!!!! Zhe best!
Een meisje! omg!!!!!! geweldig!!!!!!!!!! yes yes yes!!!!!!!!!!!! Zhe best!

Je hebt nou nooit dat je denkt: oh kut, ik had liever de versie met/zonder piemeltje willen hebben 8)7 8)7

(alhoewel de filmpjes met kinderen er bij aanwezig wel lekker eerlijk zijn _O- dat ze boos weglopen omdat het wéér geen jongetje is en zo _O- )
pi_200076569
Deze mensen wilde heel graag een meisje en het gaat ook een meisje worden. Had de reactie wel willen zien als het blauw was geweest. :D
pi_200076580
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:40 schreef Myraela het volgende:
Het was vooral ongemakkelijk. Het was cliché met zo'n taart aansnijden. Maar vervolgens zien ze de kleur dus aan de mes, en niet dat je er echt al een punt uit hebt zodat het voor iedereen te zien was. Taart was ook niet lekker, maarja, ik hou sowieso nooit van dat soort taarten.

Wat had je bij KFC? :9
Ach, een droom die uit elkaar spat -O-

Ik had een chicken tender menu. Via Uber eats kon ik die laten bezorgen, want ik woon aan de goede kant van de stad qua kilometers.
Wel jammer dat het niet extra wordt ingepakt waardoor het wat afgekoeld is.
En dat de milkshake gelekt had over de coleslaw. En er geen servetjes bij zaten.

Maar de tenders smaakten prima, shake was ook goed. Frietjes zijn frietjes en coleslaw is coleslaw.
Zou weer bestellen.

Ik heb nog een korting van vijf euro voor een bestelling van een tientje die binnen twee weken op moet (reden dat ik nu bestelde :+ ), heb je aanraders voor deze N00b?
pi_200076592
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:44 schreef Myraela het volgende:
Deze mensen wilde heel graag een meisje en het gaat ook een meisje worden. Had de reactie wel willen zien als het blauw was geweest. :D
:D maar ga je dan serieus teleurgesteld kijken als het een jongetje is....datkan je niet maken en moet je alsnog juichen en blij doen.
pi_200076652
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D maar ga je dan serieus teleurgesteld kijken als het een jongetje is....datkan je niet maken en moet je alsnog juichen en blij doen.
Als ik echt een voorkeur zou hebben zou ik nooit een gender reveal doen. Dan liever privé even laten bezinken en dan blij zijn.
Maar ik zou sowieso niet aan die gekkigheid* meedoen dus dit is allemaal theorie *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200076672
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, een droom die uit elkaar spat -O-

Ik had een chicken tender menu. Via Uber eats kon ik die laten bezorgen, want ik woon aan de goede kant van de stad qua kilometers.
Wel jammer dat het niet extra wordt ingepakt waardoor het wat afgekoeld is.
En dat de milkshake gelekt had over de coleslaw. En er geen servetjes bij zaten.

Maar de tenders smaakten prima, shake was ook goed. Frietjes zijn frietjes en coleslaw is coleslaw.
Zou weer bestellen.

Ik heb nog een korting van vijf euro voor een bestelling van een tientje die binnen twee weken op moet (reden dat ik nu bestelde :+ ), heb je aanraders voor deze N00b?
Ik ben zelf fan van de Double Cruch burger. De pepermayonaise die daarop zit is echt heerlijk. :9
De stukken kip vind ik ook lekker, de wings iets minder en de popcorn chicken is verschrikkelijk droog.

Voor jaar of twee jaar terug hadden ze een KFC in Rotterdam helemaal vega gemaakt. Toen hadden ze een vega Twister. Dat is de wrap ook met die goddelijke pepersaus. Die moeten ze echt terughalen. :9
pi_200076686
KFC

pi_200076692
quote:
Ik laat me verrassen.
Veel plezier *O*
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 18:50:39 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200076699
Ik vind dat voorbarige gefeestviern sowieso vreemd... Laat het kind maar eerst eens gezond en wel op de wereld komen :)
pi_200076720
Pff, zware dag. En dan had de vriezer ook nog eens open gestaan dus dat moest ook nog unfucked worden :'(

J maakt nu shoarma en kreukelfrietjes voor me O+
Spoilers!
pi_200076742
Ik zou zelf ook niet aan een gender reveal doen. Geslacht vind je zelf misschien interessant, maar is voor de andere mensen eigenlijk helemaal niet boeiend. Maar ach, het was in een park. Ze hadden kleedjes, drankjes en taart. Best okay.
pi_200076755
quote:
Ik laat me verrassen.
Oooo je bent een hinde!
pi_200076761
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind dat voorbarige gefeestviern sowieso vreemd... Laat het kind maar eerst eens gezond en wel op de wereld komen :)
Ach heb je tenminste een feestje gehad
pi_200076894
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ach heb je tenminste een feestje gehad
Er zijn best wel wat culturen waar ze het als jixing it zien als je een nog niet geboren kindje een cadeau geeft, dus je kunt je altijd daar nog op beroepen :D
pi_200076959
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben het hier zo mee eens :Y

Kraambezoek, eerste feestje wat ik bereid ben te vieren voor nieuw grut *O*
  zaterdag 26 juni 2021 @ 19:08:45 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200077059
quote:
Ik laat me verrassen.
Herman was leuk, tot het ineens in de Heere voor en in de Heere na werd.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 19:11:41 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200077095
BBQ was goed geslaagd, je wordt alleen bij de Lidl op het moment wel opgelicht met hun "ribeyes".
Wat vacuüm getrokken rest-stukken ribeye bleken te zijn, visueel tot 1 stuk gekleid.
pi_200077137
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oooo je bent een hinde!
:?
pi_200077160
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
En ik kan niet meepraten over moe zijn na je werkdag. Ik ben altijd moe tijdens en na het werken. En dan na 2-3 dagen gaat het wel weer, maar dan moet ik alweer werken. #constantmoe
Ook nie goe nie!
Ik kijkt nog ff aan.. en dan prik ik wel ff op wat dingen..
pi_200077203
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:14 schreef Blues het volgende:

[..]

:?
Jaa, ik kan HvV niet meer (eik soweiso niet) serieus nemen nadat Hans Teeuwen hem op de hak nam in zomergasten met een fragment waarin ie zichzelf veeel te serieus neemt en zn podiumervaring omschrijft als hij, de jachtluipaard, en het publiek, de hindes :')

Oid.
pi_200077238
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:16 schreef Blues het volgende:

Ook nie goe nie!
Ik kijkt nog ff aan.. en dan prik ik wel ff op wat dingen..
Ik schuif het meestal maar onder het kopje 'tsja, nachtdienst' -O-
Maar het is op zich ook niet super om meer dan de helft van de week echt heel moe te zijn.

Ik vind even bij de huisarts aanwippen geen slecht idee. Maar ik herinner me ook dat jij altijd slecht en weinig slaapt en dat heeft ook echt wel effect na een heel lange tijd. Misschien dat die combinatie + hele dag werken dus niet goed meer gaat.
pi_200077323
To sushi or not to sushi?
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 19:28:16 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200077361
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Sashimi much?
pi_200077382
O+ A4 O+
pi_200077389
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jaa, ik kan HvV niet meer (eik soweiso niet) serieus nemen nadat Hans Teeuwen hem op de hak nam in zomergasten met een fragment waarin ie zichzelf veeel te serieus neemt en zn podiumervaring omschrijft als hij, de jachtluipaard, en het publiek, de hindes :')

Oid.
:o
Ik vond hem nog fijn.
Het is voorbij
pi_200077394
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:21 schreef Isabeau het volgende:

Ik schuif het meestal maar onder het kopje 'tsja, nachtdienst' -O-
Maar het is op zich ook niet super om meer dan de helft van de week echt heel moe te zijn.

Ik vind even bij de huisarts aanwippen geen slecht idee. Maar ik herinner me ook dat jij altijd slecht en weinig slaapt en dat heeft ook echt wel effect na een heel lange tijd. Misschien dat die combinatie + hele dag werken dus niet goed meer gaat.
Ja zoiets is het w.s. ook wel.
Hooguit 4-5 uur aan 1 stuk al jaren.. ik weet niet beter eigenlijk. Ooit stuk gegaan met tralalala nachtdiensten ;)
Dan nog wel wat hazenslaapjes omdat ik er niet om 5 uur smorgens uit ga :D

En misschien sta ik wel teveel 'aan' op het werk. Dat ik nét iets teveel energie in mijn 'werkmasker' steek. Daar ben ik ook goed in. Ik merk dat dit soort dingen nu op mijn 62e wat slijtage opleveren.
Maar het zijn allemaal mogelijke oorzaken, dus aannames.
pi_200077415
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Ik vond hem nog fijn.
Het is voorbij
Braaf O+
pi_200077417
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En was dat zo fantastisch als je had verwacht? :+

Overigens vind ik gender reveal een beetje raar.
Een jongetje! omg!!!!!! geweldig!!!!!!!!!! yes yes yes!!!!!!!!!!!! Zhe best!
Een meisje! omg!!!!!! geweldig!!!!!!!!!! yes yes yes!!!!!!!!!!!! Zhe best!

Je hebt nou nooit dat je denkt: oh kut, ik had liever de versie met/zonder piemeltje willen hebben 8)7 8)7

(alhoewel de filmpjes met kinderen er bij aanwezig wel lekker eerlijk zijn _O- dat ze boos weglopen omdat het wéér geen jongetje is en zo _O- )
ik moet daar altijd zo om lachen in OUD, als mensen aankondigen dat ze op de echo gezien hebben dat het geslacht X/Y wordt. Iedereen 'oh, wat leuk', etc. Terwijl het geen snars uitmaakt.

Al vond mijn oudste zonet dat we nog een meisje nodig hadden in ons gezin. Toen ik vertelde dat we dan nog een baby moeten krijgen, en dat je niet weet of het dan een meisje of jongen wordt had hij z'n antwoord klaar: "dan gaan we gewoon naar de kerk, en dan zorgt God ervoor dat het een meisje zal zijn'. Echt, mijn atheisten-hart heeft het er soms moeilijk mee.....
pi_200077425
Pré geboorte feestjes vind ik doodeng en zouden verboden moeten worden.

Mijn oudst geboren kind is een jongen. :)
Dolblij weer zwanger, het is een meisje. :)
Maar dat meisje overlijdt tijdens de geboorte. ;(
Mijn derde kind is een zoon, laatste weken spannend of het goed zou gaan. :{
Hij overleeft. Gelukkig maar.
Toen was het pas feest :)

Ik bedoel maar.
Weest gewaarschuwd.
pi_200077451
quote:
...
Spoilers!
pi_200077489
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

...
Ja, I know. Ben aan het bestellen.
pi_200077491
quote:
Wat is dat nu voor gekke vraag :{w
pi_200077510
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Good girl.
Spoilers!
  zaterdag 26 juni 2021 @ 19:35:06 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200077512
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

...
3点 ?
pi_200077516
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:30 schreef Jagärtrut het volgende:
: "dan gaan we gewoon naar de kerk, en dan zorgt God ervoor dat het een meisje zal zijn'. Echt, mijn atheisten-hart heeft het er soms moeilijk mee.....
:'(
Hoe is hij zo geworden?
Mijne is gelukkig nog uitgesprokener dan ik.
pi_200077517
Avond.

Zo, dat was een leuke werkdag. Nog bij 2 honden een grasaar uit hun neusgang gepeuterd met behulp van scopie*. En er stond er nog 1 op het programma voor vanavond.
* Dat is een soort kermis-grijpklauw, maar met iets meer gedoe eromheen. (Hond moet wel onder narcose bijvoorbeeld ;) )

Morgen weer een dagje werken. Nu eerst eens zien wat ik ga eten. Ik denk dat het broodjes kroket worden, want ik ben moe en lui :+

@fietsie jeetje joh, wat een droevige ellende ;(
pi_200077537
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ons niet meer zo laten schrikken he :(
pi_200077540
Oké

To herman :W
pi_200077553
quote:

[..]

ik moet daar altijd zo om lachen in OUD, als mensen aankondigen dat ze op de echo gezien hebben dat het geslacht X/Y wordt. Iedereen 'oh, wat leuk', etc. Terwijl het geen snars uitmaakt.

Al vond mijn oudste zonet dat we nog een meisje nodig hadden in ons gezin. Toen ik vertelde dat we dan nog een baby moeten krijgen, en dat je niet weet of het dan een meisje of jongen wordt had hij z'n antwoord klaar: "dan gaan we gewoon naar de kerk, en dan zorgt God ervoor dat het een meisje zal zijn'. Echt, mijn atheisten-hart heeft het er soms moeilijk mee.....
Oef, dat zou ik ook wel lastig vinden. Is dat iets dat hij op school veel meekrijgt?
pi_200077556
Veel plezier @Blues!
pi_200077566
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:35 schreef Candaasje het volgende:
Avond.

Zo, dat was een leuke werkdag. Nog bij 2 honden een grasaar uit hun neusgang gepeuterd met behulp van scopie*. En er stond er nog 1 op het programma voor vanavond.
* Dat is een soort kermis-grijpklauw, maar met iets meer gedoe eromheen. (Hond moet wel onder narcose bijvoorbeeld ;) )

Morgen weer een dagje werken. Nu eerst eens zien wat ik ga eten. Ik denk dat het broodjes kroket worden, want ik ben moe en lui :+

@:fietsie jeetje joh, wat een droevige ellende ;(
Mocht jij peuteren O+
Toevallig postte mijn DA pas een filmpje hierover. Zo bevredigend O+

Maja, ik kijk ook naar We want pus dus tja :@
pi_200077597
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ons niet meer zo laten schrikken he :(
Ja, sorry. De bestelling is gedaan hoor.
pi_200077609
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oef, dat zou ik ook wel lastig vinden. Is dat iets dat hij op school veel meekrijgt?
Nee, volgens mij valt het op school wel mee. Hij wil graag de bijbel lezen met z'n vader 's avonds, en vind het echt leuk om zich erin te verdiepen.

We staan het altijd maar toe, ik vind het ook wel grappig om te zien hoe het zich in zijn hoofd vormt. Ik vertel hem altijd dat sommige mensen in God geloven, en anderen niet. Dat ik niet in God geloof, maar dat hij zelf mag beslissen.

Ik verwacht dat hij vanzelf wel bijdraait...
pi_200077640
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mocht jij peuteren O+
Toevallig postte mijn DA pas een filmpje hierover. Zo bevredigend O+

Maja, ik kijk ook naar We want pus dus tja :@
Ja, althans, team-effort. Dierenarts bracht de scoop met camera/licht in, en dan kun je daar doorheen dus een flexibel 'happertje' leiden. En dan is het een kwestie van open en dicht doen, en hopen dat je de buik van de grasaar te pakken hebt. Dat gaat soms makkelijk, maar het is ook wel een beetje een gedoe want het breekt dan weer af door al die weerhaakjes/slijmvlies gaat bloeden (we kunnen wel spoelen met water via de scoop), etc.

Eigenlijk vind ik grasaren uit oren plukken of uit oogleden halen bevredigender qua handeling. Uit zo'n neus is het toch meer op afstand :P
pi_200077655
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, volgens mij valt het op school wel mee. Hij wil graag de bijbel lezen met z'n vader 's avonds, en vind het echt leuk om zich erin te verdiepen.

We staan het altijd maar toe, ik vind het ook wel grappig om te zien hoe het zich in zijn hoofd vormt. Ik vertel hem altijd dat sommige mensen in God geloven, en anderen niet. Dat ik niet in God geloof, maar dat hij zelf mag beslissen.

Ik verwacht dat hij vanzelf wel bijdraait...
Lol @ je laatste zin.

Wel mooi dat jullie hem de ruimte laten zelf te ontdekken waarin hij gelooft en waarin niet.
pi_200077689
Nu bezig met twee vrije weken vullen met bezoekjes aan mensen en (ex)kittens.
Zwolle, Amsterdam en Delft, tot dusver. En ook nog zorgen dat ik tussendoor genoeg thuis ben voor de zevenwekers die hier dan de boel onveilig maken :+
pi_200077832
quote:

Ik was echt súper religieus toen ik 6 was :X gewoon eng. Dus ik mocht niet meer mee naar de kerk _O-
Het is allemaal goed gekomen hoor 8-)

@Blues leeftijd zal ook wel een rol spelen ja, maar op zich is een merkbare verandering tov voorheen toch wel een goede reden om voorbij 'het is de leeftijd' te gaan kijken. Veel plezier bij Herman jullie! :W

Hey, Myraela! Voor een volgende gender reveal party een cadeau-idee O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200077879
Zo heb ik ooit een steen naar mijn broertje gegooid en die raakte hem hard op zijn schouder. Toen mijn moeder me boos bij de bovenarm greep zei ik: "Maar jezus is aan het kruis gestorven om onze zonden te vergeven en dus moet jij mij ook al mijn zonden vergeven"
  zaterdag 26 juni 2021 @ 19:51:02 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200077906
Waarom heet zoiets een gender reveal party? Het is toch een sex reveal party?
pi_200077912
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wel mooi dat jullie hem de ruimte laten zelf te ontdekken waarin hij gelooft en waarin niet.
Dit :Y
  zaterdag 26 juni 2021 @ 19:51:38 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200077920
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Zo heb ik ooit een steen naar mijn broertje gegooid en die raakte hem hard op zijn schouder. Toen mijn moeder me boos bij de bovenarm greep zei ik: "Maar jezus is aan het kruis gestorven om onze zonden te vergeven en dus moet jij mij ook al mijn zonden vergeven"
Mijn moeder zou denk mijn broer een stapel stenen gegeven hebben....
pi_200077928
@Blues, was het geen domme pech, dat jouw dochter overleed?

Omdat het bij zoon weer spannend was?

:*
pi_200078029
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:51 schreef fietsie het volgende:
Goed opgelet fiets! :Y ^O^
pi_200078108
Ik vind het wel knap Jagar, ik zou er zelf denk ik niet zo neutraal in kunnen staan :) . Althans, ik zou er geen problemen mee hebben als mijn kind in 'meer' zou geloven. Maar ik denk dat ik al vrij snel sturend zou worden, en dan vooral wegsturend van het instituut kerk en Bijbel. Dat is gewoon mijn eigen weerzin ertegen, dus niet per se pedagogisch verantwoord ;) .

(Niet dat een hypothetisch kind van mij nooit een Bijbel of van mijn part Koran zou mogen lezen, maar dan liever vanuit bijvoorbeeld een lesprogramma op school dat ook andere geloven, levensovertuigingen, etc. zou behandelen.)
  zaterdag 26 juni 2021 @ 19:58:54 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200078111
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Goed opgelet fiets! :Y ^O^
Hey, ik was diegene die een gehaktballetjestopic opende met vegan ballen hè....
pi_200078122
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hey, ik was diegene die een gehaktballetjestopic opende met vegan ballen hè....
Wijsheid komt dus inderdaad met de jaren :+
pi_200078129
Die telefoon houder, zou er iemand op de wereld zo gek zijn? Vast wel

Op 5-6 jarige leeftijd was ik ook heel religieus, mensen konden alleen kinderen krijgen wanneer ze in de kerk getrouwd waren want dan legde onze lieve heer z’n handen op de hoofden van het bruidspaar en dan kwamen er kinderen _O-
pi_200078165
O+ skylinetje O+
pi_200078203
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:51 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat iedereen al weet dat er sex geweest is.
pi_200078342
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen al weet dat er sex geweest is.
Nou, Maria had toch ook geen sex gehad? :+
Als we het dan toch over geloof hebben...
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:13:16 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200078378
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

En die dominee hielp dat kinderloze stel ook met handoplegging vertelt kaatje net.
pi_200078450
quote:

[..]

Jawel.
Isa kan dat prachtig uitleggen
pi_200078476
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jawel.
Isa kan dat prachtig uitleggen
Oh, daar ben ik wel benieuwd naar.
Kom maar door @Isabeau!
pi_200078496
Oh ja, de Lidl had in hun Italiaanse week vorige keer tiramisu ijs.. die was echt :9~ :9~
Kan ik ook eens een keer iets CUL-achtigs zeggen :+
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:21:38 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200078521
quote:

[..]

De moeder van Maria had de onbevlekte ontvangenis. Niet Maria zelf.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Onbevlekte_Ontvangenis_van_Maria
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:21:46 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200078525
quote:
Ja dat vraag ik mij ook af.
Al rond half 7 besteld ;(
pi_200078643
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jouw eigen link, linkt anders ook naar een pagina over de maagdelijke geboorte van Jezus.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maagdelijke_geboorte
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:28:57 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200078659
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Jouw eigen link, linkt anders ook naar een pagina over de maagdelijke geboorte van Jezus.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maagdelijke_geboorte
Zou wel raar zijn als ie niet als maagd geboren was.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:29:04 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200078664
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ah uiteraard had ik dit een uur eerder moeten doen.
Het is er _O-
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:29:34 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200078672
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ skylinetje O+
Rotterdam O+
Spoilers!
pi_200078689
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zou wel raar zijn als ie niet als maagd geboren was.
Ik verwoordde het multi-interpreteerbaar, ja. Maar je begrijpt best wat ik bedoel :+
pi_200078746
quote:

Maria was gewoon een leugenaar tegen haar oude, demente echtgenoot.
pi_200078753
quote:

[..]

Maria hokte met een man waarmee ze niet getrouwd was en had een buitenechtelijk kind van weer een andere man :(
pi_200078769
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

Maria hokte met een man waarmee ze niet getrouwd was en had een buitenechtelijk kind van weer een andere man :(
Wacht, ook al niet getrouwd met Jozef?? Leven in zonde :r
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:35:42 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200078777
Knap hoe middeleeuwse machthebbers hier een heel sprookjesverhaal omheen hebben laten organiseren om de kerk-machthebbers en henzelf gigantisch rijk te maken.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:36:10 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200078788
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En allen deden aan hand oplegging?
pi_200078821
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wacht, ook al niet getrouwd met Jozef?? Leven in zonde :r
Was haar verloofde :Y

Bron: kerstverhaal zoals het in de kerk verteld werd/wordt. En blijkbaar was dat oké :(
pi_200078840
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

En allen deden aan hand oplegging?
Als ze geacht wordt maagd te zijn zullen er vast wel ergens handen op zijn gelegd geworden ja :')
pi_200078848
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:35 schreef fietsie het volgende:
Knap hoe middeleeuwse machthebbers hier een heel sprookjesverhaal omheen hebben laten organiseren om de kerk-machthebbers en henzelf gigantisch rijk te maken.
Nah, dat volk onderdrukken met sprookjes vond toen ook al eeuwen lang plaats.
pi_200078913
quote:

[..]

Voor dit soort dingen zou het wel fijn zijn als thuisbezorgd een soort escrow functie had. Ik wil het binnen een uur hebben en bestel bij een restaurant dat claimt er binnen een uur te zijn... niet binnen een uur bij mij... no deal.
pi_200078932
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Rotterdam O+
Kan er niks aan doen. Als ik het dan zo zie opdoemen in de verte ben ik alleen daarom al blij dat ik er :r uit :r was.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:45:17 #139
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200078994
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Voor dit soort dingen zou het wel fijn zijn als thuisbezorgd een soort escrow functie had. Ik wil het binnen een uur hebben en bestel bij een restaurant dat claimt er binnen een uur te zijn... niet binnen een uur bij mij... no deal.
Ja of zo'n tracking functie zoals een van die pizza franchises heeft. Dat je precies ziet waar het is _O-
pi_200079000
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit is volgens mij echt een grote stad-probleem.
Als ik bestel is hun vraag hoe laat ik het wil hebben. En dan is het er ook gewoon, vaak zelfs op de minuut af.
pi_200079039
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als ik bestel is hun vraag hoe laat ik het wil hebben. En dan is het er ook gewoon, vaak zelfs op de minuut af.
Mogelijk. Maar het is niet dat ik het bestel onder de 'kijk maar wanneer je tijd hebt' veronderstelling. Ik heb meer shit te doen en als ik weg moet zonder te hebben gegeten omdat jij te laat bent, wil ik niet voor dat eten betalen.

Sowieso, interacteer ik niet met de zaak waar ik mn eten bestel natuurlijk :D Dan kan ik net zo goed zelf gaan zitten te lopen te zitten te koken :')
  zaterdag 26 juni 2021 @ 20:48:42 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200079079
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kan er niks aan doen. Als ik het dan zo zie opdoemen in de verte ben ik alleen daarom al blij dat ik er :r uit :r was.
Kijk nou, toch een voordeel aan een tripje naar Amsterdam.

Ik ben waanzinnig blij dat ik niet meer in Rotterdam woon maar Rotterdamliefde slijt nooit.
Spoilers!
pi_200079106
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kijk nou, toch een voordeel aan een tripje naar Amsterdam.

Ik ben waanzinnig blij dat ik niet meer in Rotterdam woon maar Rotterdamliefde slijt nooit.
Word alleen maar blijer dat ik er toch beland ben, met de jaren O+
pi_200079259
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mogelijk. Maar het is niet dat ik het bestel onder de 'kijk maar wanneer je tijd hebt' veronderstelling. Ik heb meer shit te doen en als ik weg moet zonder te hebben gegeten omdat jij te laat bent, wil ik niet voor dat eten betalen.

Sowieso, interacteer ik niet met de zaak waar ik mn eten bestel natuurlijk :D Dan kan ik net zo goed zelf gaan zitten te lopen te zitten te koken :')
Ja nee, ik snap ook dat het stom is als je moet zitten wachten. En zou een goede incentive zijn als je niet hoeft te betalen als zij niet conform afspraak leveren.

Enige wat ik wilde zeggen is dat ik dat niet meemaak. Ook geen interactie trouwens, bah!

Ik vul de gewenste levertijd in bij het online bestellen. En dan is het er altijd op de tijd die ik aangaf. Doen ze beter dan wanneer ik zelf kook, want dan lopen een of meer onderdelen altijd uit :')
pi_200079411
quote:

[..]

:N
Onbevlekte ontvangenis heeft vooral niks met seks om een kind te maken te maken.
pi_200079543
Ik kijk youtubefilmpje over misunderstood songs. We kennen de meesten wel: 99 luftbaloons, born in the usa, every breath you take.

Maar nu blijkt Vamos a la Playa te gaan over de Bom _O-

quote:
It's about the aftermath of a nuclear explosion, though the image of apocalyptic destruction it presents is about as cheerful a version as you can get. Here's what the song is saying:

Vamos a la playa, oh oh oh oh x 4
Vamos a la playa, la bomba estalló
Las radiaciónes tuestan y matizan de azul

Translates to:

Let's go to the beach, oh oh oh oh x 4
Let's go to the beach, the bomb exploded
The radiation toasts and tints everything with blue

And this passage:

Vamos a la playa, todos con sombrero.
El viento radiactivo, despeina los cabellos.

Translates to:

Let's go to the beach, everyone in a sombrero.
The radioactive wind, messes up the hair

And this passage:

Vamos a la playa, al fin el mar es limpio.
No más peces hediondos, sino agua fluorescente.

Translates to:

Let's go to the beach, finally the sea is clean.
No more smelly fish, just fluorescent water.
Deze wist ik dus niet :+
pi_200079759
Die zag ik ook niet aankomen nee :D

Ik heb volgens mij morgen een ei op m'n hoofd. Ik kopte vandaag een openstaand deurtje van een kennel. ;(
pi_200079889
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk youtubefilmpje over misunderstood songs. We kennen de meesten wel: 99 luftbaloons, born in the usa, every breath you take.

Maar nu blijkt Vamos a la Playa te gaan over de Bom _O-
[..]

Deze wist ik dus niet :+
:D
  zaterdag 26 juni 2021 @ 21:51:04 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200080685
Iemand ervaring met electrische spit op een bbq?
  zaterdag 26 juni 2021 @ 21:54:57 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200080771
Middag/avond overleefd

*O*

3 tussen vol met meuk die ik nog even moet her-pakken in 2 tassen..
En 5 vuilniszakken naar het leger des heils gebracht ^O^
pi_200080825
quote:

[..]

Klinkt als mijn sushi-ervaring met valentijnsdag :')

Nu deze maand trouwens nog geen een keer eten besteld *O* beetje trots.
pi_200080848
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

I wish :D
  zaterdag 26 juni 2021 @ 21:58:55 #153
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200080852
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt als mijn sushi-ervaring met valentijnsdag :')

Nu deze maand trouwens nog geen een keer eten besteld *O* beetje trots.
Ja daar moest ik ook aan denken _O-

Maar nu is het op ;(
pi_200080864
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja daar moest ik ook aan denken _O-

Maar nu is het op ;(
Was het wel lekker?
  zaterdag 26 juni 2021 @ 22:04:43 #155
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200081011
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was het wel lekker?
Jawel. Ik vind bezorg sushi altijd beetje jammer want dan kan je niet zoveel verschillende kiezen.

Wilde eigenlijk uit eten maar was al vol natuurlijk toen ik eindelijk had bedacht dat ik ook prima alleen kon gaan. (Vriendje is een keer weg )
pi_200081036
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jawel. Ik vind bezorg sushi altijd beetje jammer want dan kan je niet zoveel verschillende kiezen.

Wilde eigenlijk uit eten maar was al vol natuurlijk toen ik eindelijk had bedacht dat ik ook prima alleen kon gaan. (Vriendje is een keer weg )
Herkenbaar :Y

Als we onze vaccinaties hebben, eindelijk weer eens naar onze favo sushitent.

Deze vakantie misschien eerst zelf nog sushi maken, als het niet te warm is *)
  zaterdag 26 juni 2021 @ 22:07:05 #157
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200081070
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y

Als we onze vaccinaties hebben, eindelijk weer eens naar onze favo sushitent.

Deze vakantie misschien eerst zelf nog sushi maken, als het niet te warm is *)
Zelf maken nog nooit gedaan eigenlijk. :D
pi_200081099
Ugh. Even geen tijd voor de moestuin en álles staat vol klaver.
pi_200081104
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:54 schreef Barreltje het volgende:
Middag/avond overleefd

*O*

Is het dan nu ook klaar, of nog meer zulke tripjes nodig?
pi_200081131
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Kun je niet zeggen dat ontklaveren ook bij een kelner in de takenlijst zit?
pi_200081153
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zelf maken nog nooit gedaan eigenlijk. :D
Ik doen dat sowieso voor elk jaar voor de Oscarnacht :)
En soms tussendoor, maar het is wel een werkje.
pi_200081159
Ik kijk weer met een half oog voetbal, maar waarom mogen al die jochies de scheidsrechter zo schofferen?
pi_200081188
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik doen dat sowieso voor elk jaar voor de Oscarnacht :)
En soms tussendoor, maar het is wel een werkje.
Bij zelf maken is het zo jammer dat je ooof weinig variatie hebt, oooof 1000 versige ingrediënten over.
pi_200081226
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij zelf maken is het zo jammer dat je ooof weinig variatie hebt, oooof 1000 versige ingrediënten over.
Gewoon voor een weeshuis maken, dan blijft er niets over.

Oja en dat weeshuis zijn dan gewoon mijn man en ik /vreetzakken.
pi_200081236
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je niet zeggen dat ontklaveren ook bij een kelner in de takenlijst zit?
De kelner verdiende vandaag 2 euro fooi aan 2 klanten. Ik vrees dat dit mijn zaak geen goed gaat doen, zoveel geld wil ik er niet aan spenderen.
pi_200081360
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De kelner verdiende vandaag 2 euro fooi aan 2 klanten. Ik vrees dat dit mijn zaak geen goed gaat doen, zoveel geld wil ik er niet aan spenderen.
Heb je zijn uurloon al langs het jouwe gelegd?
pi_200081388
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gewoon voor een weeshuis maken, dan blijft er niets over.

Oja en dat weeshuis zijn dan gewoon mijn man en ik /vreetzakken.
Oook een nadeel nu ik echt overal uitknap!
pi_200081677
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oook een nadeel nu ik echt overal uitknap!
Is er gewoon meer om van te houden O+

Maar goed ik ben niet de juiste persoon om daar over te praten :+ Ik geloof ik niet dat het leven opeens mooier is als 5, 10 of 20 kilo af valt.
pi_200081701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb je zijn uurloon al langs het jouwe gelegd?
:6
pi_200081980
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is er gewoon meer om van te houden O+

Maar goed ik ben niet de juiste persoon om daar over te praten :+ Ik geloof ik niet dat het leven opeens mooier is als 5, 10 of 20 kilo af valt.
O ik ben niet tegen dikker zijn, wel tegen uit mn -toch ruim berangede- garderobe groeien :'(

Extra omdat ik mn kast aan het opruimen ben en ik zo veel leuks tegenkom in de net wat minder dikke zone van mijn range :'(
pi_200082069
En eerlijk, ook tegen dikker zijn omdat ik gewoon slecht voor mezelf zorg. Itt dikker zijn omdat het goede Bourgondische leven wat aanzet.
pi_200082189
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Laat de cavia's er in los *)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200082200
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
En eerlijk, ook tegen dikker zijn omdat ik gewoon slecht voor mezelf zorg. Itt dikker zijn omdat het goede Bourgondische leven wat aanzet.
Daar zit natuurlijk wel een belangrijk punt :Y

Ik mag ook geen fles wijn per dag drinken. Vooral omdat het gewoon niet gezond is, niet perse omdat ik er dikker van zou worden.
Maar verder laat ik alles al jaren los en stiekem wel erg blij mee.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 22:43:26 #174
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200082208
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is het dan nu ook klaar, of nog meer zulke tripjes nodig?
Er miet nog een huis ingepakt worden ja.. maar nu gaat hij eerst maar eens een huur huis vinden per 1 augustus... ^O^
pi_200082231
Ik eet het allerallerliefst sushi met zalm, dus als ik sushi bestel is dat sashimi zalm, nigiri zalm en zalm-avocado maki. En soms voor de afwisseling twee stuks nigiri inari erbij :+
Ik maak het ook wel eens zelf, da's stuk beter te doen ook wel want ik wil dus toch maar één soort *) en ik heb een sushi bazooka die awesome is voor zelf grote maki rollen maken.
pi_200082293
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Er miet nog een huis ingepakt worden ja.. maar nu gaat hij eerst maar eens een huur huis vinden per 1 augustus... ^O^
Oooo, hij gaat er uit!

Gneh, vul je toch makkelijk in in je hoofd, zonder details :D "o ja maar Barrel woont in gastlandië, dus dan blijft k mooi in hun huis!" Ff je kleren ophalen klaar! :')
  zaterdag 26 juni 2021 @ 22:46:12 #177
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200082309
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik eet het allerallerliefst sushi met zalm, dus als ik sushi bestel is dat sashimi zalm, nigiri zalm en zalm-avocado maki. En soms voor de afwisseling twee stuks nigiri inari erbij :+
Ik maak het ook wel eens zelf, da's stuk beter te doen ook wel want ik wil dus toch maar één soort *) en ik heb een sushi bazooka die awesome is voor zelf grote maki rollen maken.
Ik wil altijd de nigiri tonijn flambe. Maar die heb je bijna nergens en al helemaal niet bij bezorgers.
Maar die is zo lekker O+
pi_200082344
quote:
We hebben hier 6 verschillende sushi restaurants en allemaal verkopen ze geen inari -O- en het is zo lekker...
pi_200082417
quote:
Ik smul stiekem van die rollen waar ze in japan vast van walgen (al zal dat ws met 97% van ons sushi assortiment zijn) met van die tonijnprut in het midden en sesamzaadjes en Japanse mayo en gefrituurde uitjes er overheen :9~

Moet je ook niet te veel over nadenken eigenlijk :@
pi_200082460
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Laat de cavia's er in los *)
Die mogen geen klaver :'(

Ze gaan wel los op de overvloed aan dille :Y
pi_200082602
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik smul stiekem van die rollen waar ze in japan vast van walgen (al zal dat ws met 97% van ons sushi assortiment zijn) met van die tonijnprut in het midden en sesamzaadjes en Japanse mayo en gefrituurde uitjes er overheen :9~

Moet je ook niet te veel over nadenken eigenlijk :@
Ril.
De enige lekkere sushi is/ was totnogtoe sushi van O+ Yama O+
pi_200082746
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ril.
De enige lekkere sushi is/ was totnogtoe sushi van O+ Yama O+
Ik had afhaalyama, maar toen katzruzie met man :')
pi_200082764
Ommegot wat een timing.
pi_200082877
Het enige wat ik bij de sushi all you can eat eet wat ze bij de bezorgers niet hebben, is urumaki met zalm en mango :9~ . Die maak ik dus wel als ik zelf maak. Moet ik mezelf weer even aanwennen, want zelf maken is wel echt een stuk beter voor m'n portemonnee dan bestellen :X
pi_200082959
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Blues, was het geen domme pech, dat jouw dochter overleed?

Omdat het bij zoon weer spannend was?

:*
Het was 'domme pech' idd..
SPOILER
  zaterdag 26 juni 2021 @ 23:09:35 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200083010
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oooo, hij gaat er uit!

Gneh, vul je toch makkelijk in in je hoofd, zonder details :D "o ja maar Barrel woont in gastlandië, dus dan blijft k mooi in hun huis!" Ff je kleren ophalen klaar! :')
We hebben samen een koophuis. Dus dat moet verkocht..
pi_200083024
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het wel knap Jagar, ik zou er zelf denk ik niet zo neutraal in kunnen staan :) . Althans, ik zou er geen problemen mee hebben als mijn kind in 'meer' zou geloven. Maar ik denk dat ik al vrij snel sturend zou worden, en dan vooral wegsturend van het instituut kerk en Bijbel. Dat is gewoon mijn eigen weerzin ertegen, dus niet per se pedagogisch verantwoord ;) .

(Niet dat een hypothetisch kind van mij nooit een Bijbel of van mijn part Koran zou mogen lezen, maar dan liever vanuit bijvoorbeeld een lesprogramma op school dat ook andere geloven, levensovertuigingen, etc. zou behandelen.)
:W
Ik ben een moeder van een zeer gelovige zoon in een sekte geworden.
Kan je vertellen dat dat wel ff een dingetje is en blijft :+
pi_200083096
Nou Herman van Veen is zeer muzikaal, zijn gitariste (vaker gezien) is helemaal _O_ _O_ en het was wel okish.
Niet helemaal mijn humor sommige liedjes wat drakerig belegen en te zoet voor mijn smaak, maar goed gebracht en gewoon lekker sfeertje zo buiten in 'ons' OLT O+

Lekker zwaluwen kijken die overscheren, libelles spotten die voor de paarse lampen helikopteren.. genoeg te zien O+
pi_200083209
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:07 schreef Blues het volgende:

[..]

Het was 'domme pech' idd..
SPOILER
Boh, dat is hele hele hele ellendige pech :* :*
pi_200083250
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We hebben samen een koophuis. Dus dat moet verkocht..
O bleh, ook dat allemaal er nog bij om te regelen -O-
pi_200083453
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oid.
Lees dit nu pas.
Tuuuuk ben ik een Hinde.

Zo spring ik soberso (© @ Lonaa) lichtvoetig door 't leven _O-

Mwah ik vind niet zoveel van HvV... ik zou er iig geen 38.50 voor over hebben. Een uur en een kwartiertje he...
Maar mss ben ik een zuunige zure hinde :+
pi_200083476
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

We hebben hier 6 verschillende sushi restaurants en allemaal verkopen ze geen inari -O- en het is zo lekker...
Inari?
ff zoeke
https://nl.wikipedia.org/wiki/Inari_(mythisch_wezen) :D

Eet jij mytische wezens :P
pi_200083497
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:24 schreef Blues het volgende:

[..]

Inari?
ff zoeke
https://nl.wikipedia.org/wiki/Inari_(mythisch_wezen) :D

Eet jij mytische wezens :P

Sushi met tofu envelopjes, lijkt me toch erg simpel en goedkoop te maken. Maar nergens meer te koop hier -O-
  zaterdag 26 juni 2021 @ 23:26:23 #195
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200083524
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O bleh, ook dat allemaal er nog bij om te regelen -O-
Jup . Maar hij heeft nu bedacht wat ie moet gaan doen.. dus er begint vaart in te komen ^O^
pi_200083529
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

Boh, dat is hele hele hele ellendige pech :* :*
Yup. ;( :*
  zaterdag 26 juni 2021 @ 23:27:00 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200083566
En een :* voor Blues.. heftig..
pi_200083587
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:54 schreef Barreltje het volgende:
Middag/avond overleefd

*O*

Hoe was het voor jou :?
pi_200083619
@Blues :* wat verdrietig. Ik kan me voorstellen dat het bij de volgende dan heel spannend is, ook als alles goed lijkt te gaan.

Inari is tofu waar iets mee gedaan is. Geen idee wat, maar 't is wel lekker :9
Edit: spuit11
pi_200083707
Verder bleh -O-

SPOILER
pi_200083724
Zo verdrietig @Blues

Hoe ging het @Barreltje, niet al te ongemakkelijk hoop ik?
Huurhuis vinden zal nog best lastig worden, denk dat het bij jullie niet veel beter is als in de rest van het land
pi_200083762
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:30 schreef Sarabi het volgende:
Verder bleh -O-

SPOILER
Wat flauw, kan je ze ook vragen wat zij denken dat er mis mee is?
pi_200083778
quote:
Verder bleh -O-

SPOILER
Oh, dat is stom :{ ik kan me voorstellen dat je dan toch gaat twijfelen waar het nou door komt.
pi_200083812
quote:
Verder bleh -O-

SPOILER
Stelletje trollen zeg. Ik denk niet dat je dat serieus moet nemen.
pi_200083939
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat flauw, kan je ze ook vragen wat zij denken dat er mis mee is?
Ja, ik heb gevraagd wat ze zouden aanraden aan ons (als beginnende brouwerij) hoe we dit dan beter kunnen doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Oh, dat is stom :{ ik kan me voorstellen dat je dan toch gaat twijfelen waar het nou door komt.
Ja, het kan ook dat die flesjes net verkeerd bewaard zijn. Je moet ze niet in het volle zonlicht zetten bijvoorbeeld. Maar ja je gaat wel twijfelen.....

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:34 schreef Blues het volgende:

[..]

Stelletje trollen zeg. Ik denk niet dat je dat serieus moet nemen.
Ergens denk ik dat je gelijk hebt.

SPOILER
Maar goed, fijn dat ik het even kwijt kan hier :) en dan nu gewoon negeren.
pi_200084135
Da’s dus een soort pollfuck.
pi_200085007
quote:
Verder bleh -O-

SPOILER
Voor alleen het laatste bier?
  zondag 27 juni 2021 @ 04:57:51 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200085772
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo verdrietig @:Blues

Hoe ging het @:Barreltje, niet al te ongemakkelijk hoop ik?
Huurhuis vinden zal nog best lastig worden, denk dat het bij jullie niet veel beter is als in de rest van het land
Het ligt er vooral aan wat je wil/kan betalen..
pi_200086206
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die mogen geen klaver :'(

Ze gaan wel los op de overvloed aan dille :Y
Ah, volgens mijn bron wel, maar niet teveel, want ze worden er winderig van O+ :')

Hier waren ze overigens geen groot fan, de paardenbloembladeren staan met stip op een, gevolgd door komkommer- en dan wortelschillen en -kontjes. En peterseliestelen. Kleine afvalverwerkers O+
pi_200086261
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

En dan verkopen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200086280
Mogguh trouwens :O Gisteravond etentje met vrienden. Ik zou bbq-en. Er was stromende regen. De bbq stond onder de paraplu en ik stond in de stromende regen in een poncho dat ding op te fikken en de groenten voor de salade te grillen :’)

Was wel een geslaagde avond maar wel weer veel te veel gemaakt _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200086362
Goedemorgen!
Slapen in de tent was gezellig :D

Ik moet nog uitzoeken wat voor rode bultjes deze eiken hebben.
Eikengalswespbultjes! Galwespbulten als ze een stuk groter zijn herken ik wel, van verse kleintjes wist ik niet dat die er zó uitzien.

De dopheide is weer een fase verder in de bloei.

Ander plantje, nog een fase verder.

En dit schattige bloemetje is Tormentil. Dat wist ik nog niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door sigme op 27-06-2021 08:46:17 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 27 juni 2021 @ 08:48:23 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200086422
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh trouwens :O Gisteravond etentje met vrienden. Ik zou bbq-en. Er was stromende regen. De bbq stond onder de paraplu en ik stond in de stromende regen in een poncho dat ding op te fikken en de groenten voor de salade te grillen :’)

Hardcore _O_

Wij krijgen straks vrienden voor F1 en voetbal over de vloer. Het hele huis moet nog schoon ;( Gelukkig is niet alles even vies.
Het nadeel aan een nieuw huis is dat mensen ook je badkamer enzo willen zien :D
Spoilers!
pi_200086618
quote:
Verder bleh -O-

SPOILER
Oh dat is rot zeg. Staat er ook feedback bij waar het cijfer op gebaseerd is? :*
pi_200086621
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor alleen het laatste bier?
Het 1 na laatste bier.

quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 08:20 schreef PdeHoog het volgende:

Nu hoor je er echt bij :D
pi_200086631
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dat is rot zeg. Staat er ook feedback bij waar het cijfer op gebaseerd is? :*
Nee, we hebben wel nog om wat extra feedback gevraagd maar ik verwacht niet dat daar antwoord op komt.

Achja hoort er ook bij :)
pi_200086636
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 08:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

Hardcore _O_

Wij krijgen straks vrienden voor F1 en voetbal over de vloer. Het hele huis moet nog schoon ;( Gelukkig is niet alles even vies.
Het nadeel aan een nieuw huis is dat mensen ook je badkamer enzo willen zien :D
Dus je bent al druk aan het poetsen *O*

Hierdoor bedacht ik me dat ik vannacht gedroomd had dat ik moest gaan opruimen en schoonmaken want er kwam héél vroeg in de ochtend visite. Maar het was een enorme troep. En ik wilde naar bed. Ik was me er heel druk over aan het maken.

Er komt geen visite :+
pi_200086644
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:17 schreef Sarabi het volgende:

Nee, we hebben wel nog om wat extra feedback gevraagd maar ik verwacht niet dat daar antwoord op komt.

Achja hoort er ook bij :)
Het klinkt sowieso als groeps gedrag, Of iemand heeft in een groep uitgeroepen dat het echt niet lekker was en iedereen ging er in mee, of ze zijn aan het trollen oid.
pi_200086795
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 08:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ah, volgens mijn bron wel, maar niet teveel, want ze worden er winderig van O+ :')

Hier waren ze overigens geen groot fan, de paardenbloembladeren staan met stip op een, gevolgd door komkommer- en dan wortelschillen en -kontjes. En peterseliestelen. Kleine afvalverwerkers O+
Stom internet. Overal andere boodschappen.
Paardenbloemen gaan hier hard idd, maar niet zo hard als het verwilderde gras. 't zijn net koeien, wat ik ook neergooi, het gras gaat eerst.
Courgette vinden ze ook tof. En sinds kort toch paprika. Leuk voor de blondine, die ziet eruit als een clown als ze zo'n stuk op heeft.

De koriander is ook verdwenen.

Hier zijn het geen restjes, ik haal het voor ze uit de moestuin :'(
pi_200086854
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Stom internet. Overal andere boodschappen.
Paardenbloemen gaan hier hard idd, maar niet zo hard als het verwilderde gras. 't zijn net koeien, wat ik ook neergooi, het gras gaat eerst.
Courgette vinden ze ook tof. En sinds kort toch paprika. Leuk voor de blondine, die ziet eruit als een clown als ze zo'n stuk op heeft.

De koriander is ook verdwenen.

Hier zijn het geen restjes, ik haal het voor ze uit de moestuin :'(
Ik las dan weer dat ze courgette niet mogen. Maar ik heb het ook wel eens gegeven, ze vallen niet direct dood neer in ieder geval. Paprika is mooi inderdaad. Onze grote sukkel loopt ook altijd met groene of rode vlekken op zijn witte snuit.
pi_200086880
Oh, jeetje. Ik vind het al saai dat m'n vriend vandaag naar F1 en voetbal kijkt. Echt blij dat hij er nooit iets sociaals met andere mensen van maakt. :D
pi_200086923
Grmbl.
Ik drink niet zo vaak thee, maar ik heb wel hele lekkere thee. Gember van Yogi ofzo.
Vorige week zette ik een thermoskan thee. Nadat ik die een paar minuten had laten trekken schonk ik in, glashelder water. M'n twee theezakjes laten nog naast de kan. Alsnog in het water gekiept, maar het werd nooit meer wat.

Dus nu vergat ik niet om als allereerst de theezakjes in de thermoskan te mikken! Ha!
Thee. Raar smaakje? Best vies eigenlijk. Nou ja, eerst maar even klein klopje opdrinken (halfje ingeschonken want heetheetheet), misschien was het kopje wel vies ofzo. Nog klein kopje. Nog steeds raar smaakje. Nee, ik ga dit gewoon ook niet verder opdrinken ook!

* sigme gooit thermoskan leeg
* sigme noteert vier (4) theezakjes uit thermoskan vallend. Ow.

Altijd gewoon direct weer op het paard klimmen: ik zet gewoon een verse pot gemberthee.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200086971
Hmm.
Nou ja, laat ik maar zeggen dat de thermoskan nog een keer extra gespoeld is met kokend heet water. Ik doe nog 1 poging voor een pot met én (nette schone verse) theezakjes én kokend water.
pi_200086989
Is gemberthee niet het lekkerst als het gewoon gember in heet water is?
  zondag 27 juni 2021 @ 10:07:09 #225
217702 Lonaa
Honger!
pi_200086997
gemberthee is eigenlijk nooit echt lekker, @Vanyel
pi_200087001
Oneens. Gemberthee met honing. :9
pi_200087064
quote:
2s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:07 schreef Lonaa het volgende:
gemberthee is eigenlijk nooit echt lekker, @:Vanyel
Ik zie dat anders.
Maar ik hou dan ook veel van gember :Y
Als gember. Niet als gek zakje waarop staat dat het naar gember zou moeten smaken.
pi_200087082
Trouwens Hallonaa. Hoe is het vandaag?
pi_200087085
quote:
2s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:07 schreef Lonaa het volgende:
gemberthee is eigenlijk nooit echt lekker, @:Vanyel
Alle andere gemberthee-uit-zakjes is laffe zooi.

Dit is pittig!
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:06 schreef Vanyel het volgende:
Is gemberthee niet het lekkerst als het gewoon gember in heet water is?
Ik ben niet zo'n kruidenvrouwtje dus dat brouw ik nooit. Ik heb wel verse gember in huis. Maar ik heb nu dan ook eindelijk een gelukte pot thee, dus ik ga in de zon zitten met m'n thee en m'n studieboek.
  zondag 27 juni 2021 @ 10:16:29 #230
217702 Lonaa
Honger!
pi_200087109
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:14 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens Hallonaa. Hoe is het vandaag?
Menstruatie from hell, ontbijtsushi, benauwd buiten.

zozo dus, zou ik zeggen. Optioneel vanmiddag verjaardag van vriendin van gisteren inhalen.
pi_200087126
Eens met @Lonaa, gaat bij ook op voor muntthee (en hele sterke zwarte thee waar je haast ruwe tanden van krijgt)

Vanavond kijk ik bij vrienden, maar in een kroeg met heel veel anderen (vrienden en vreemden) is ook geweldig
  zondag 27 juni 2021 @ 10:20:06 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200087157
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:
Oh, jeetje. Ik vind het al saai dat m'n vriend vandaag naar F1 en voetbal kijkt. Echt blij dat hij er nooit iets sociaals met andere mensen van maakt. :D
Oh maar dit is ook leuk voor mij hoor. We kijken EK/WK altijd met zijn allen. Zo vaak zien we elkaar niet meer dus dit is juist erg fijn.
Spoilers!
pi_200087214
quote:
7s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:14 schreef sigme het volgende:

Ik ben niet zo'n kruidenvrouwtje dus dat brouw ik nooit. Ik heb wel verse gember in huis. Maar ik heb nu dan ook eindelijk een gelukte pot thee, dus ik ga in de zon zitten met m'n thee en m'n studieboek.
Je oogt nochtans ..

Ik hoor de kinderen roepen. Zo terug :W
pi_200087235
Terrasje bij Lof der Zoetheid in Rotterdam O+ Heerlijk rustig O+
pi_200087248
Ik kijk geen EK.
pi_200087261
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je oogt nochtans ..

Ik hoor de kinderen roepen. Zo terug :W
Pas d'r op of ik tong je nooit weer!
pi_200087262
Ik ga vanavond eten bij m'n broertje+vriendin met m'n ouders, en dat betekent dus geen voetbal :{ ik dacht eigenlijk dat NL om 21u zou spelen, maar dat is dus niet zo. Jammer. Niet dat ik het voetbal zelf nou fantastisch vind, maar m'n buren hebben de tv in de tuin gezet en was eigenlijk van plan om samen met hen buiten te kijken, want gezellig. Beetje jammerrr.
Maargoed, met ouders en broertje wordt vast ook gezellig.

Tevens eens met Vanyel wat betreft gemberthee.
pi_200087283
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Oeh, wat ga je voor taartjes eten? :9
pi_200087309
quote:
16s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Pas d'r op of ik tong je nooit weer!
:'( :o
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 juni 2021 @ 10:36:08 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200087348
We gaan vanmiddag alle opmerkingen op het het verkiezingsprogramma verwerken zodat er een definitief concept ligt en daarna voetbal kijken :)
F1, TT en Tour laat ik voor wat het is.
pi_200087360
Uurtje gewandeld, nu kunnen we de rest van de dag op de bank hangen.
Wielrennen, F1 en voetbal. Drukke dag :D
pi_200087365
Ieww gember.
Waar anderen moeite hebben met koriander of bleekselderij, heb ik grote moeite met gember. In welke vorm dan ook.
pi_200087398
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:37 schreef Blues het volgende:
Ieww gember.
Waar anderen moeite hebben met koriander of bleekselderij, heb ik grote moeite met gember. In welke vorm dan ook.
Ik trek de grens bij gember siroop (heb een geweldig recept voor een sladressing waar dat in moet) en kleine stukjes stemgember is een bepaalde stoofpotj, waar evt ook dadels inkunnen
pi_200087406
quote:
14s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oeh, wat ga je voor taartjes eten? :9
Geen taart. Vervroegde lunch want G moet zo werken om de hoek hier :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 juni 2021 @ 10:46:20 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200087442
Gemberbier :9. Moet ik weer eens zelf maken.... En dan is Gemberbier ook echt Gemberbier :9. A la recept Yvette van Boven.

Ik vind het dus lekker. :Y
pi_200087559
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geen taart. Vervroegde lunch want G moet zo werken om de hoek hier :)
Nooooooooh, wie eet er nou geen taart bij Lof der Zoetheid.
  zondag 27 juni 2021 @ 10:57:36 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200087566
Zow, Bijgelezen.

Ik zit te dubben vanaf hoe laat ik het schappelijk vind om herrie te gaan maken op zondag. Ik zet in op 13:00.
pi_200087621
Het is hier al een uur of 2 gevuld met kinderherrie. Feestje schuin a/d overkant.. dat huis is verbouwd een paar jaar geleden en de pui die er in zit werkt als echo/klankbord. Ook als ze op normale toon met elkaar spreken horen we dat letterlijk.
  zondag 27 juni 2021 @ 11:11:50 #249
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200087735
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:57 schreef fietsie het volgende:
Zow, Bijgelezen.

Ik zit te dubben vanaf hoe laat ik het schappelijk vind om herrie te gaan maken op zondag. Ik zet in op 13:00.
Nu kan al prima hoor. Gewoon doen :D
pi_200087741
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:57 schreef fietsie het volgende:
Zow, Bijgelezen.

Volgens onze buren kan dat gewoon al om 8u. Dus 13u klinkt wel heeeeel schappelijk.
  zondag 27 juni 2021 @ 11:13:39 #251
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200087752
En we mogen weer naar Duitsland. *O*
Hopelijk blijft het zo want we hebben 16 juli een huisje.
pi_200087843
Zo, even het kind en mezelf 5 kilometer hollend door het dorp gejaagd. Warm :% nu tijd voor Mount Washmore *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 11:29:20 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200087892
Ik zit een tafelzaag uit te zoeken.
Want ik wil een tuintafeltje maken.
pi_200088010
Ik heb zojuist de inhoud van de compostton gecombineerd met de voorraad uit bak 1 tot laagjes in bak 2. Totaal een kuub denk ik. Het begon er al goed uit te zien, niet alles meer herkenbaar, dus mijn eerste poging compost maken gaat nog steeds de goede kant uit. Mijn shirt is inmiddels wel volledig doorweekt.
pi_200088034
quote:
11s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nooooooooh, wie eet er nou geen taart bij Lof der Zoetheid.
Wij vandaag niet :)
  zondag 27 juni 2021 @ 11:44:35 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200088039
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ohhhhh die taartjes daar :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200088042
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:15 schreef Sarabi het volgende:

Nu hoor je er echt bij :D
_O- :7
  zondag 27 juni 2021 @ 11:46:49 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200088067
Gemberthee zowel vers als die pittige gedroogde, afhankelijk van bui

Muntthee ook zowel vers als gedroogd, afhankelijk van bui :7

Vanavond EK hier, mét juichcape voor Miep en mij *)
  zondag 27 juni 2021 @ 11:54:05 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200088141
1e prik zit er in..
En kreeg en een festini ijsje bij *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 11:57:43 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200088174
Oh en allerlei mensen met en geel boekje . Maar dat heb je nu toch niet meer nodig nu we die app hebben :?
pi_200088184
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef fietsie het volgende:
Ik zit een tafelzaag uit te zoeken.
Want ik wil een tuintafeltje maken.
• Tafelzaag met demontabele cirkelzaag kopen
• Cirkelzaag demonteren
• Klaar

Twee vliegen in één klap!
pi_200088204
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:57 schreef Barreltje het volgende:
Oh en allerlei mensen met en geel boekje . Maar dat heb je nu toch niet meer nodig nu we die app hebben :?
In theorie zijn er vast landen en gebieden, bijvoorbeeld buiten de EU, waar een of andere EU-app-QR-code de mensen niet zoveel zegt, maar een internationaal al decennialang gebruikt stempelpaspoort wel.

Ik zou trouwens niet graag afhankelijk zijn van m'n smartfoon om grenzen over te komen.
  zondag 27 juni 2021 @ 12:19:56 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200088372
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:57 schreef Barreltje het volgende:
Mensen die naar landen willen waar regime, veiligheid en gezondheidszorg sowieso discutabel zijn (bv landen met een groot leger maar een arme bevolking) kunnen waarsch weinig met een app. Te traceerbaar, niet mee te frauderen qua steekpenningen enz enz
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 juni 2021 @ 12:28:47 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200088485
Bedenken waar ik morgen wil gaan wandelen :+.
Mogelijke startpunten: Enkhuizen, Hoek van Holland of Delft.
Ook nog even opletten hoe het zit met mogelijke plaatselijke buien morgen.
pi_200088520
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:28 schreef borisz het volgende:
Bedenken waar ik morgen wil gaan wandelen :+.
Mogelijke startpunten: Enkhuizen, Hoek van Holland of Delft.
Ook nog even opletten hoe het zit met mogelijke plaatselijke buien morgen.
Delft! Wat anders? :P
pi_200088544
Oh ja, ik wilde weer eens een doos uitzoeken.. maar er ligt een kat op m'n voeten, dusja. Helaas :s)
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 12:34:43 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200088573
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:54 schreef Barreltje het volgende:
1e prik zit er in..
En kreeg en een festini ijsje bij *O*
Omkoping :(
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 juni 2021 @ 12:47:23 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200088718
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Delft! Wat anders? :P
Zou het minste reistijd zijn, maar dat is nu niet perse een criterium. :)

Het Zuiderzeepad van Enkhuizen anderhalve etappe naar Hoorn. +-25km zou de eerste optie zijn. Maar dat kan woensdag of donderdag, ook als het wat minder warm is. Dus kans is aanwezig dat het wel Delft wordt. Het zou dan het Groene Hartpad worden naar SweetLakeCity :+ 16km. Gelet op de temperatuur een beter idee.
pi_200088758
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:47 schreef borisz het volgende:

[..]

Zou het minste reistijd zijn, maar dat is nu niet perse een criterium. :)

Het Zuiderzeepad van Enkhuizen anderhalve etappe naar Hoorn. +-25km zou de eerste optie zijn. Maar dat kan woensdag of donderdag, ook als het wat minder warm is. Dus kans is aanwezig dat het wel Delft wordt. Het zou dan het Groene Hartpad worden naar SweetLakeCity :+ 16km. Gelet op de temperatuur een beter idee.
Ik weet niet hoe laat je gaat wandelen maar je hebt in het Delftse Hout, net buiten Delft het Rieten Dak. Ik vind dat altijd wel een fijne plek om even te zitten voor een bakkie of een uitsmijter.

Ik zie dat dat op de route ligt :)
pi_200088798
Hét gele boekje hebben wij, met beide vaccins vermeld.
En sinds gisteravond heb ik ook de app. met QR code voor in Nederland.
Stel je voor dat ik naar een festival wil.😂

Het burenfeestje gehad, gewauwel over en met de kleinkinderen hier en daar aangehoord en aangezien. Eens een keertje kan ik meeleven, alleen zo veel opa’s en oma’s bij elkaar is mij té veel van het goede. En verder sociaal bijgepraat.

@Barreltje en weet je al wat je met de jurk gaat doen? Of ging die ook naar ldh?

Er al 10 toeristen voorbij gefietst. Anwb toeristen.🤪
pi_200088820
Sweet Lake City 😂 die houden wij erin. _O-
pi_200088824
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:46 schreef Molo het volgende:
Gemberthee zowel vers als die pittige gedroogde, afhankelijk van bui

Muntthee ook zowel vers als gedroogd, afhankelijk van bui :7

Vanavond EK hier, mét juichcape voor Miep en mij *)
Hoe laat is dat?
  zondag 27 juni 2021 @ 13:05:14 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200088907
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoe laat is dat?
18 uur *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 13:07:21 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200088930
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mensen die naar landen willen waar regime, veiligheid en gezondheidszorg sowieso discutabel zijn (bv landen met een groot leger maar een arme bevolking) kunnen waarsch weinig met een app. Te traceerbaar, niet mee te frauderen qua steekpenningen enz enz
De app is alleen voor de EU en landen die mee willen doen met de EU onder die voorwaarden

De wereld is groter dan dat

De EU certificaten kunnen trouwens ook zonder smartphone gebruikt worden

Tot zover de feiten

Met vriendelijke groet,

-de directie-
pi_200089032
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:05 schreef Molo het volgende:

[..]

18 uur *O*
Wie weet, doen we ook eens een wedstrijd
  zondag 27 juni 2021 @ 13:22:33 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200089120
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wie weet, doen we ook eens een wedstrijd
Ik ga hartstikke goed in de pool van mijn werk, en Miep in die van haar kleuterklas.
Dus we gaan met plezier kijken *O*
Mét een mopperende Koos die er niet van houdt, mag hij de pizza's regelen (8>
pi_200089653
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:53 schreef AnneX het volgende:
Hét gele boekje hebben wij, met beide vaccins vermeld.
En sinds gisteravond heb ik ook de app. met QR code voor in Nederland.
Stel je voor dat ik naar een festival wil.😂

Het burenfeestje gehad, gewauwel over en met de kleinkinderen hier en daar aangehoord en aangezien. Eens een keertje kan ik meeleven, alleen zo veel opa’s en oma’s bij elkaar is mij té veel van het goede. En verder sociaal bijgepraat.

@:Barreltje en weet je al wat je met de jurk gaat doen? Of ging die ook naar ldh?

Er al 10 toeristen voorbij gefietst. Anwb toeristen.🤪
Toeristenweer!Weer! :D
Ik ben ook oma maar ik vind t ook vermoeiend te luisteren naar alleen maar dat soort verhalen :@
Of dat mensen zeggen wat is hey belangrijkst in je leven?
"De kleinkinderen"

Voor mij niet.
Maakt mij dat een rare oma? Dan is dat maar zo. >:)
pi_200089677
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:05 schreef Molo het volgende:

18 uur *O*
NL ?
pi_200090034
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:01 schreef Blues het volgende:

Toeristenweer!Weer! :D
Ik ben ook oma maar ik vind t ook vermoeiend te luisteren naar alleen maar dat soort verhalen :@
Of dat mensen zeggen wat is hey belangrijkst in je leven?
"De kleinkinderen"

Voor mij niet.
Maakt mij dat een rare oma? Dan is dat maar zo. >:)
Nah, hoezo zouden je kleinkinderen het belangrijkste zijn in je leven.

Mijn moeder zou overigens 'de kinderen' zeggen :+ Van mijn vader weet ik het niet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 juni 2021 @ 14:48:26 #280
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200090225
Oma stond in principe altijd klaar mocht het nodig zijn, maar denk maar niet dat ze een vaste dag wilde om iedere week op te passen. :+
pi_200090226
Ik ben aan het experimenteren met wat domotica en het scripten van acties in iets dat Node Red heet. Een van de acties is alle media-zooi uitzetten als we naar bed gaan :P Ik testte dat een paar keer. Ik zit dus op zolder. Hoor ik van beneden geroep van mini-G dat ik moet stoppen _O- Ik was even vergeten dat de TV ook wordt uitgeschakeld _O-
pi_200090255
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben aan het experimenteren met wat domotica en het scripten van acties in iets dat Node Red heet. Een van de acties is alle media-zooi uitzetten als we naar bed gaan :P Ik testte dat een paar keer. Ik zit dus op zolder. Hoor ik van beneden geroep van mini-G dat ik moet stoppen _O- Ik was even vergeten dat de TV ook wordt uitgeschakeld _O-
Whaha
  zondag 27 juni 2021 @ 15:07:44 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200090541
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:03 schreef Blues het volgende:

[..]

NL ?
Si :Y
  zondag 27 juni 2021 @ 15:09:36 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200090562
quote:
_O-
Spoilers!
  zondag 27 juni 2021 @ 15:10:23 #285
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200090580
Ik heb een Nederlandse vlag opgehangen. Het geeft nogal een extreemrechtse vibe.
Spoilers!
  zondag 27 juni 2021 @ 15:10:31 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200090584
quote:
* Molo belt kindertelefoon
  zondag 27 juni 2021 @ 15:10:53 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200090589
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een Nederlandse vlag opgehangen. Het geeft nogal een extreemrechtse vibe.
Whut? :D
  zondag 27 juni 2021 @ 15:11:44 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200090599
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Whut? :D
Voor de Hup Holland-sfeer.

Maar blijkbaar associeer ik een NL vlag aan de muur met bepaalde dingen. Wist ik ook niet.
Spoilers!
  zondag 27 juni 2021 @ 15:14:49 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200090652
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Voor de Hup Holland-sfeer.

Maar blijkbaar associeer ik een NL vlag aan de muur met bepaalde dingen. Wist ik ook niet.
Ja, kan, ik heb daar nog nooit die associatie bij gehad eigenlijk
pi_200090690
Wat geef je een man die alles al heeft voor zijn 60e verjaardag?
pi_200090701
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:16 schreef Myraela het volgende:
Adoptiekip.
pi_200090708
quote:
:D
pi_200090722
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Adoptiekip.
Optie.
pi_200090723
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:16 schreef Myraela het volgende:
Een helicoptervlucht w/
pi_200090812
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:48 schreef borisz het volgende:
Oma stond in principe altijd klaar mocht het nodig zijn, maar denk maar niet dat ze een vaste dag wilde om iedere week op te passen. :+
Mochten mijn k.kinderen in de buurt wonen had ik dat idd ook gezegd.
Niet relevant, L werkt niet en ze wonen op 60km afstand.
Mocht het op een ander moment nodig zijn karren we desnoods 3x of meer keer pw die kant op(ook wel gedaan met zkh bezoeken of andere hulp).
Maar niet vast.

Coll heeft nu ruzie met haar 3e kind.
Ze is 63 werkt 3dg pw en past op inmiddels 4 k.kinderen op haar 2 vrije dagen. Nu is kind 3 zwanger en wil dat k.kind ook onderbrengen bij oma. Ze loopt al jaren op haar tandvlees maar durft het niet ter sprake te brengen. Met de nwe zwangere durfde ze dat wel.
E.e.a. onbegrip nu :X
pi_200090968
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:23 schreef Blues het volgende:

Mochten mijn k.kinderen in de buurt wonen had ik dat idd ook gezegd.
Niet relevant, L werkt niet en ze wonen op 60km afstand.
Mocht het op een ander moment nodig zijn karren we desnoods 3x of meer keer pw die kant op(ook wel gedaan met zkh bezoeken of andere hulp).
Maar niet vast.

Coll heeft nu ruzie met haar 3e kind.
Ze is 63 werkt 3dg pw en past op inmiddels 4 k.kinderen op haar 2 vrije dagen. Nu is kind 3 zwanger en wil dat k.kind ook onderbrengen bij oma. Ze loopt al jaren op haar tandvlees maar durft het niet ter sprake te brengen. Met de nwe zwangere durfde ze dat wel.
E.e.a. onbegrip nu :X
Wat bijzonder jammer. Onze maatschappij moedigt mensen altijd aan om voor zichzelf op te komen en dan doe je dat een keer (zo te lezen tegen haar natuur in) en dan krijg je zo'n respons. Ja, heel jammer.

Maar goed, heb er ook wel een hekel aan als mensen maar van alles aannemen waar andere mensen bij betrokken zijn, zonder eerst even goed met die andere mensen te overleggen.
  zondag 27 juni 2021 @ 15:50:35 #297
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200091241
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat bijzonder jammer. Onze maatschappij moedigt mensen altijd aan om voor zichzelf op te komen en dan doe je dat een keer (zo te lezen tegen haar natuur in) en dan krijg je zo'n respons. Ja, heel jammer.

Maar goed, heb er ook wel een hekel aan als mensen maar van alles aannemen waar andere mensen bij betrokken zijn, zonder eerst even goed met die andere mensen te overleggen.
Maar van de andere kant voelt het in de ogen van 3e kind natuurlijk wel bijzonder raar dat moeder op alle kinderen behalve die van haar wil passen.
Daarom als oma zijnde nooit beginnen aan van die vaste oppas dagen.
pi_200091297
Gewoon duidelijk zijn dat je iets doet zolang de omstandigheden iets toelaten (je zin om shit te doen is ook een omstandigheid) en dat wanneer de omstandigheden wijzigen (again, als je zin om die shit te doen verandert, is dat ook een gewijzigde omstandigheid) je de boel eens grondig gaat heroverwegen.

Het is oook niet de bijrijderstoel ofzo he. Dat jij aanspraak kunt maken op alle oppas tijd van je moeder, omdat jij als eerste een kind bij elkaar hebt geneukt, toch?
pi_200091535
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:50 schreef gcjoel het volgende:

Maar van de andere kant voelt het in de ogen van 3e kind natuurlijk wel bijzonder raar dat moeder op alle kinderen behalve die van haar wil passen.
Daarom als oma zijnde nooit beginnen aan van die vaste oppas dagen.
Nee hoor, ik vind dat helemaal niet 'bijzonder raar'. Oma is geen kinderdagverblijf met eindeloze capaciteit (energie, ruimte, tijd). Je kan er niet maar vanuit gaan dat je moeder óók op jouw nageslacht gaat passen omdat ze dat al doet voor je broer/zus. Dat zijn veronderstellingen waar een ander maar moet schikken naar wat jij wil/denkt. Zo werkt het gewoon niet. Het is een gunst als ze het wel doet. Je moet een andere oplossing zoeken (voor JOUW probleem) als ze dat niet kan/wil.
pi_200091681
Het is nu haar probleem.
En t liefst wil ze minimaal 1 vrije dag terug voor zichzelf. Z3 zit er echt mee in de knoop.
pi_200091699
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:15 schreef Blues het volgende:
Het is nu haar probleem.
En t liefst wil ze minimaal 1 vrije dag terug voor zichzelf. Z3 zit er echt mee in de knoop.
Nee nee, ik ben heel erg voorstander van problemen houden bij de persoon wiens probleem het echt is. Ik wil je best helpen, adviseren etc, maar het is en blijft jouw probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')