abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200072060
En hij doet het weer
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200072070
Sorry voor de vertraging :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:44:32 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200072134
Ach jah.. drukke baan single zijn :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200072143
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
-O- niet single zijn -O-

Ik even een episode waarin ik liever in mn eentje in mn sop gaar zou koken :@
:Y
Regelmatig
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200072145
Ach Barreltje , dan zou ik het nog uitleggen ook aan k.

“Ik zei ja, omdat…” verder wijsheid gewenst.

Bij de jumbo was ik echt niet de enige mét.
Straks de eerste burenborrel, want er zijn er twee tegelijk jarig. w/
Buiten en de partytent staat al. Klein kadootje zijn een proefpotje pindakaas voor ieder.
Liever keek ik de quali.😎
pi_200072165
Inmiddels straaaaalt de zon in de semistrandtent. Ik hou het leven bijna niet meer vol zo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200072183
Ik heb me dus door de man het huis uit laten lokken zonder jas en nu rijden we de regen in.

Kijk als ik single was lag ik lekker in bed chagrijnig een potje te stinkvingeren.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:56 #8
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200072301
Was lekker ff buiten een rondje fietsen

WTF moment van gister nog eens paar keer met broer goed doorgepraat ondertussen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200072337
Jezus Fiets, wat een verhaal joh. Zoveel misere in zon klein laatste stukje leven :N. No fair.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 15:01:19 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200072355
Ja hoe en waarom en zo ga ik me maar niet eens een minuut druk over maken, want daar kom je toch nooit uit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200072448
Bizar, fietsie. Wat een droefenis. Sterkte.
pi_200072455
Amsterdam. Eten. Waar?
  zaterdag 26 juni 2021 @ 15:09:42 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200072466
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Amsterdam. Eten. Waar?
In de auto op de kortste route de stad uit. Wat een horroroord.
[
pi_200072489
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

[
Geven en nemen he. In elke ralazie. Geeeeeeven en nemen.

:r
  zaterdag 26 juni 2021 @ 15:12:41 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200072513
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hem een duw de auto uit geven, en zelf de kortste route de stad uit nemen.
pi_200072569
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb me dus door de man het huis uit laten lokken zonder jas en nu rijden we de regen in.

Kijk als ik single was lag ik lekker in bed chagrijnig een potje te stinkvingeren.
Regen? Ik zit nog immer in de zon met mijn zonnebril incognito te zijn
pi_200072582
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Regen? Ik zit nog immer in de zon met mijn zonnebril incognito te zijn
Pas maar op dat ze je niet herkennen.
pi_200072628
Lurker hier.
@fietsie, wat een ellende. 😔 Sterkte!
pi_200072695
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Haal af en eet het bij ons.
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 15:28:15 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200072768
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

[
Ik geloof dat wij dezelfde mening delen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200073905
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Haal af en eet het bij ons.
En dan lekker samen potje janken?
pi_200073951
MENSEN IK WIL DIT OOK NIET HE.

De man heeft hier gewoond voor ie nederland leerde kennen en toen ie naar nl kwam was hij natuurlijk in de vooronderstelling dat Amsterdam de shit was. En nu heeft hij er herinneringen.

En ik ben natuurlijk de perfecte partner die daar supergeïnteresseerd in is allemaal.

:')
pi_200074118
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
MENSEN IK WIL DIT OOK NIET HE.

De man heeft hier gewoond voor ie nederland leerde kennen en toen ie naar nl kwam was hij natuurlijk in de vooronderstelling dat Amsterdam de shit was. En nu heeft hij er herinneringen.

En ik ben natuurlijk de perfecte partner die daar supergeïnteresseerd in is allemaal.

:')
Maar jullie hebben nu zoveel moois te delen en herinneringen op te halen :P >:)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 juni 2021 @ 16:44:34 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200074162
Wat opties :P

Café Kiebêrt? Amsterdam Zuid
l'Arena. Italiaan. Ook Amsterdam Zuid.
Stadscafé Van Mechelen en Lokaal van de Stad zijn ook prima :)

Drie locaties die vlak bij werk zijn Kans is wel dat je bij de meeste gereserveerd moet hebben. Is er vaak druk :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200074241
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dan lekker samen potje janken?
Ik ben even klaar. Maar ik wil je haartjes best aaien nadat ik je gintonic heb ingeschonken.
pi_200075157
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:44 schreef AnneX het volgende:
Ach Barreltje , dan zou ik het nog uitleggen ook aan k.

“Ik zei ja, omdat…” verder wijsheid gewenst.

Bij de jumbo was ik echt niet de enige mét.
Straks de eerste burenborrel, want er zijn er twee tegelijk jarig. w/
Buiten en de partytent staat al. Klein kadootje zijn een proefpotje pindakaas voor ieder.
Liever keek ik de quali.😎
Eindelijk leuke sociale dingen doen *O* wil ze foebal kijken }:|

En in mijn AH direct al iedereen zonder mondkapje. Ik ben nu wel gevaccineerd, maar sinds dit hele coronagedoe begon ben ik niet 1x ziek geweest. Met mijn astma is een simpele verkoudheid al alsof ik in het ziekenhuis zou moeten liggen. Dus dit beviel me wel. Alleen wat is de doorslaggevende factor geweest dat ik de afgelopen 1.5 jaar nog niet een verkoudheid heb opgelopen. Geen mensenmassa's, mondkapje, handen wassen, afstand houden, lege treinen? Waarschijnlijk all of the above.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200075181
@Barreltje ik begrijp het schuldig voelen heel goed. Maar als jij je rot en onveilig voelt, dan moet je het gewoon niet doen hoor. Als hij direct al als je net binnen bent met allemaal verwijten komt, niet tof. Of misschien gaat hij wel een charmeoffensief inzetten en extra veel lieve moeite doen. Ik zou allebei niet trekken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200075182
Rare ts
pi_200075202
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eindelijk leuke sociale dingen doen *O* wil ze foebal kijken }:|

En in mijn AH direct al iedereen zonder mondkapje. Ik ben nu wel gevaccineerd, maar sinds dit hele coronagedoe begon ben ik niet 1x ziek geweest. Met mijn astma is een simpele verkoudheid al alsof ik in het ziekenhuis zou moeten liggen. Dus dit beviel me wel. Alleen wat is de doorslaggevende factor geweest dat ik de afgelopen 1.5 jaar nog niet een verkoudheid heb opgelopen. Geen mensenmassa's, mondkapje, handen wassen, afstand houden, lege treinen? Waarschijnlijk all of the above.
Ja, ik denk een combinatie van alles. Was net bij intratuin, weinig mensen dus geen mondkapje op, maar als ik naar een supermarkt ga en het is druk, doe ik dat ding gewoon op.
pi_200075235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, ik denk een combinatie van alles. Was net bij intratuin, weinig mensen dus geen mondkapje op, maar als ik naar een supermarkt ga en het is druk, doe ik dat ding gewoon op.
Ik vind het wel fijn dat het in de trein nog wel de standaard is :Y Wel veel extra controle vanmorgen van spoorwegpolitie in de trein.

Oh god, ik heb Jross de kittens laten zien |:( 8)7 Hij wil zo graag een kitten, zeurt er al meer dan 2 jaar over.
pi_200075314
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het wel fijn dat het in de trein nog wel de standaard is :Y Wel veel extra controle vanmorgen van spoorwegpolitie in de trein.

Oh god, ik heb Jross de kittens laten zien |:( 8)7 Hij wil zo graag een kitten, zeurt er al meer dan 2 jaar over.
Doen, en dan een eigen topic aanmaken zodat wij ook blijven genieten
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 17:50:47 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200075365
quote:

[..]

Prima toch, hij heeft tijd zat om ze te verzorgen ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200075397
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:50 schreef derLudolf het volgende:

Prima toch, hij heeft tijd zat om ze te verzorgen ;)
We hebben Poes al en ik ken van huis uit alleen maar meerdere katten in 1 huis die constant ruzie maken en elkaars territorium bevechten -O-
pi_200075398
quote:

[..]

O ja? O~)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200075433
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben Poes al en ik ken van huis uit alleen maar meerdere katten in 1 huis die constant ruzie maken en elkaars territorium bevechten -O-
Denk je dat Poes behoefte heeft aan een huisgenoot of dat het meer Jross is?
Want voor Poes zou het best een schok kunnen zijn (en ik denk dat daar terecht wellicht, jouw twijfel zit).
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200075494
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

Denk je dat Poes behoefte heeft aan een huisgenoot of dat het meer Jross is?
Want voor Poes zou het best een schok kunnen zijn (en ik denk dat daar terecht wellicht, jouw twijfel zit).
Beiden. Poes is wel heel sociaal. De kat van mijn ouders heeft hier een wintersportvakantie gelogeerd en dat was een half uur kat uit de boom (hur dur) kijken, maar daarna werd die aan alle kanten vertroeteld en sliepen ze lepeltje lepeltje. En daardoor heeft Jross nu al jaren het idee dat er een vriendje/vriendinnetje bij moet.

Poes is zelf best bangig en schuchter, maar ook super lief. Dus er zou sowieso geen dominante kat bij moeten.
pi_200075497
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Katten maak je er vaak niet echt blij mee. Maar het kan natuurlijk ook goed gaan.
pi_200075526
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:57 schreef Sarabi het volgende:

Katten maak je er vaak niet echt blij mee. Maar het kan natuurlijk ook goed gaan.
Ja, mijn idee. Ik denk dat Poes gelukkiger is alleen. Jross denkt dat Poes gelukkiger is met een vriendje. Die ziet dan een hele Disneyfilm voor zich met spelende en knuffelende katten.
pi_200075556
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beiden. Poes is wel heel sociaal. De kat van mijn ouders heeft hier een wintersportvakantie gelogeerd en dat was een half uur kat uit de boom (hur dur) kijken, maar daarna werd die aan alle kanten vertroeteld en sliepen ze lepeltje lepeltje. En daardoor heeft Jross nu al jaren het idee dat er een vriendje/vriendinnetje bij moet.

Poes is zelf best bangig en schuchter, maar ook super lief. Dus er zou sowieso geen dominante kat bij moeten.
Sociale poes O+
Ik heb geen idee hoe mijn moederpoes is met volwassen katten, mensen zijn engig (nog).
En de kittens zijn nog te klein om daar iets zinnigs over te zeggen.

Wat zou jij willen?
pi_200075625
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

Sociale poes O+
Ik heb geen idee hoe mijn moederpoes is met volwassen katten, mensen zijn engig (nog).
En de kittens zijn nog te klein om daar iets zinnigs over te zeggen.

Wat zou jij willen?
Ik wil óók Disney! Alleen vrees ik dan een Scar & Mufassa situatie.

Maar goed, als het makkelijk op proef kon zou ik het zo doen. Want als Poes er ongelukkig van wordt dan kan de New Kitten on The Block echt niet blijven.
pi_200075631
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, mijn idee. Ik denk dat Poes gelukkiger is alleen. Jross denkt dat Poes gelukkiger is met een vriendje. Die ziet dan een hele Disneyfilm voor zich met spelende en knuffelende katten.
Ah.. de droom. En nee, daar ben je nooit zeker van. Ik ken succesverhalen en verhalen waarbij het wat moeizamer gaat. Als de katten dan ook nog weinig ruimte hebben en het loopt niet lekker, dan kun je als eigenaar best een probleem krijgen.
pi_200075688
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is natuurlijk wel een leuk beeld O+
Maar de boeken die ik heb gelezen zijn het niet helemaal eens over dat beeld.
Zeker als ze niet samen op gegroeid zijn.
pi_200075730
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil óók Disney! Alleen vrees ik dan een Scar & Mufassa situatie.

Maar goed, als het makkelijk op proef kon zou ik het zo doen. Want als Poes er ongelukkig van wordt dan kan de New Kitten on The Block echt niet blijven.
Mja, iets met levende wezens en aan de andere kant van het land wonen -O-

Word gastouder *O* :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 26-06-2021 18:21:35 ]
pi_200075764
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ah.. de droom. En nee, daar ben je nooit zeker van. Ik ken succesverhalen en verhalen waarbij het wat moeizamer gaat. Als de katten dan ook nog weinig ruimte hebben en het loopt niet lekker, dan kun je als eigenaar best een probleem krijgen.
Ik kreeg net te horen dat ik niet hier was toen de logeerpoes van mijn ouders er was. Dat dat zo fantastisch was alsof ze best friends for life waren.

En gastouder klinkt heel stressvol voor Poes _O-
pi_200075795
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:06 schreef Sarabi het volgende:

Is natuurlijk wel een leuk beeld O+
Maar de boeken die ik heb gelezen zijn het niet helemaal eens over dat beeld.
Zeker als ze niet samen op gegroeid zijn.
Ik heb meegemaakt met katten die wel samen opgroeien dat het alleen maar oorlog was, dus zelfs dát zegt niets :{
pi_200075866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb meegemaakt met katten die wel samen opgroeien dat het alleen maar oorlog was, dus zelfs dát zegt niets :{
Klopt, dan nog heb je geen garantie dat het goed gaat -O-
Stomme beesten ;)
  zaterdag 26 juni 2021 @ 18:23:12 #47
63722 z80
I fink you freaky
pi_200076011
Sterkte fiets.

En bijgelezen.
Blij dat de kat van de buren weg is. Veel meer vogels nu in mijn oerwoud.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200076042
Hier twee die net zo vaak dicht tegen elkaar aan liggenen elkaar de hut uitvechten.
Maar als ik die kittens zie van Cat, of van de fb pagina Kittens Wierden of #Rambo op twitter dan smelt ik
pi_200076045
Vanaaf om 2100 plotsklaps voor niks naar het openluchttheater waar g werkt. *O*
Ze krijgen Herman v Veen niet vol dus de vrijwilligers van de kassa mogen met hun partners naar de voorstelling.
Ben geen fan of zo maar hij is wel mega muzikaal en heeft een stel goeie muzikanten bij zich.
Ik laat me verrassen.
pi_200076062
Wij hadden ook ooit 2 katten uit 1 nest. Waren geen vriendjes ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')